Legendx Публикувано 17 юни 2011 Сподели Публикувано 17 юни 2011 Здравейте, купихме си Lancer DI-D 2009 година Евро 4 стандарта който е, та въпроса ми е Турбината какъв тип е? В смисъл с променлива геометрия ли е? Питам защото искам да й слагам чип и не знам до колко може да й се качи мощността, чух, че можело 200 коня да стане от 140.Благодаря много предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 17 юни 2011 Сподели Публикувано 17 юни 2011 Колега,нямам представа от параметрите и вида на турбината(чети из форумите на VAG-групата)!Но знам едно момче ,което не влиза в нашият форум,лансерът му е същия и твърди,че е постигнал 220 коня( на дино-тест),само с чип и по-различна изспускателна генерация от фабричната.Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Legendx Публикувано 17 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 17 юни 2011 Колега,нямам представа от параметрите и вида на турбината(чети из форумите на VAG-групата)!Но знам едно момче ,което не влиза в нашият форум,лансерът му е същия и твърди,че е постигнал 220 коня( на дино-тест),само с чип и по-различна изспускателна генерация от фабричната.Успех! Да благодаря ти, поразрових се, оказа се че е с VGT (Variable Geometry Turbocharger) променлива геометрия турбина. И мерси за инфото, значи може и над 200 коня да стане Ама така не се ли пренадува двигателя много, т.е. не му ли се скъсява живота прекалено или е нормално? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 17 юни 2011 Сподели Публикувано 17 юни 2011 (редакция) Със сигурност износването на двигателят от принудителният "надув" ще е по-голямо,а и разходът на гориво също!Чел съм,че оптималният вариянт за твоя мотор бил с някакъв Хамерикански чип,който вдигал "само" до 170к.с.Поразтърси се за него,ако не ти са малко коньиетеhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif,моят лансер е с толкова и мога да кажа,че върви пре доволно!А и твоята кола би трябвало да върви дори повече,поради по-големият въртящ момент и шестата ти скорост! Редактирано 17 юни 2011 от tzenov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 17 юни 2011 Сподели Публикувано 17 юни 2011 значи може и над 200 коня да стане Ама така не се ли пренадува двигателя много, т.е. не му ли се скъсява живота прекалено или е нормално?Пълно щастие няма ..:DНе може хем да ти е над 200 коня, хем да няма последствия ..Парвото за което се сещам е двумасовият маховик, който и при 140 к.с. е проблемен ..Иначе не е проблем и 240 коня да стане :D хората от 1Z мотора на WAG вадят 215 ..http://vbox7.com/play:26263d30 но колко време ще кара, само господ знае .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Legendx Публикувано 17 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 17 юни 2011 Със сигурност износването на двигателят от принудителният "надув" ще е по-голямо,а и разходът на гориво също!Чел съм,че оптималният вариянт за твоя мотор бил с някакъв Хамерикански чип,който вдигал "само" до 170к.с.Поразтърси се за него,ако не ти са малко коньиетеhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif,моят лансер е с толкова и мога да кажа,че върви пре доволно!А и твоята кола би трябвало да върви дори повече,поради по-големият въртящ момент и шестата ти скорост! Аха ясно ами да ти кажа не съм грандоман и 170 hp ще са ми доволни, стана ми любопитно до колко може да се надува, ама мисля че чак 240 коня няма да я правим както спомена mario64 :D А като видях това клипче не мога да не се сдържа и да кажа ибасиииии голфааааааа :D :rofl: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 17 юни 2011 Сподели Публикувано 17 юни 2011 А като видях това клипче не мога да не се сдържа и да кажа ибасиииии голфааааааа :D :rofl:Теб ти е смешно за гоУфа, ама по Врачанско на "лошите" Хонди им се реве ..Много е лошо да мислиш, че караш голяма бегачка и някакъв дизелов тоУф да ти даде бинокъла ..:Dhttp://vbox7.com/play:c225eecc&al=1&vid=4562886 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Legendx Публикувано 17 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 17 юни 2011 Теб ти е смешно за гоУфа, ама по Врачанско на "лошите" Хонди им се реве ..Много е лошо да мислиш, че караш голяма бегачка и някакъв дизелов тоУф да ти даде бинокъла ..:Dhttp://vbox7.com/play:c225eecc&al=1&vid=4562886 Хахахахах това с бинокъла ме изкефи :D Ами да ти кажа не ми се е случвало още, ама живот и здраве може и да ми се случи ;) Много ми е чудно на предното клипче дето показват как от 1.9 дизеляк изцеждат 200 и кусур коня, как става аджаба, при положение, че тези двигатели със стара технология, не са Common-rail турбината им също е старо поколение... ?? Явно с мерак и само по "сервизите" в северозападна България? :P Без някой да се обижда лично де Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 18 юни 2011 Сподели Публикувано 18 юни 2011 Само турбината го спасява тоя голф, ама до кога ли :D Иначе преди няколко години бях отишъл да гледам гонки тука у Варна, и едно зимане с дизелов сеат яко ги наказваше, ама много свистеше тая турбина Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 18 юни 2011 Сподели Публикувано 18 юни 2011 Много ми е чудно на предното клипче дето показват как от 1.9 дизеляк изцеждат 200 и кусур коня, как става аджаба, при положение, че тези двигатели със стара технология, не са Common-rail турбината им също е старо поколение... ?? Явно с мерак и само по "сервизите" в северозападна България? Че е с мерак, с мерак е, ама само с мерак не става, иска си и такива работи . http://www.diesel-club.com/forum/download/file.php?id=1158 http://media.snimka.bg/4537/015330087.jpg ..А освен мерака, човека си е сам сервиз и не е обикалял никъде . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 19 юни 2011 Сподели Публикувано 19 юни 2011 Съвсем скоро и моята гаранция свършва и също така съвсем скоро, почвам да търся ЧипЪТ ... Мисля, че към 165-170 ще го докараме, не знам само спирачките как ще го понесат, те и сега бързо заминават... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 юни 2011 Сподели Публикувано 19 юни 2011 Само турбината го спасява тоя голф, ама до кога ли :D Иначе преди няколко години бях отишъл да гледам гонки тука у Варна, и едно зимане с дизелов сеат яко ги наказваше, ама много свистеше тая турбина Ама вие продължавате да сравнявате два различни мотора...........нали не си мислите че един турбо бензинов мотор не може да постигне това ,което постига един турбо дизелов мотор? :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 юни 2011 Сподели Публикувано 20 юни 2011 Ама вие продължавате да сравнявате два различни мотора...........нали не си мислите че един турбо бензинов мотор не може да постигне това ,което постига един турбо дизелов мотор? :DНикой нищо не сравнява ..:D Ти се опитваш да вкараш сравнения между бензин и дизел, за да иде темата в батака ..Човека просто пита дали може да чипосва и дали е безопасно до 200 коня, аз му давам пример с много по стар мотор, надут доста над тези 200 коня, даже в момента е 250 и се продава за една сума, за която аз не мога да купя само турбината, кулера и турбо- пътищата, ако реша да турбинирам моя бензинов Галант ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Legendx Публикувано 20 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 20 юни 2011 Благодаря ви за информацията Марио и аз харесвам Галанта, ама VR-4 twin turbo :P Много зарибява, ама сигурно и цената ще му е много хубава, а това което не ми харесва, че тези модели май са само с десен волан, което не го предпочитам... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 юни 2011 Сподели Публикувано 20 юни 2011 Марио и аз харесвам Галанта, ама VR-4 twin turbo :P Много зарибява, ама сигурно и цената ще му е много хубава, а това което не ми харесва, че тези модели май са само с десен волан, което не го предпочитам...А, имаше тук във форума и един с ляв, ама един Германец го купи ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Legendx Публикувано 21 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 21 юни 2011 А, имаше тук във форума и един с ляв, ама един Германец го купи ..:D Хехе, яко, а на каква цена го купи, ако знаеш и ако не е тайна? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 21 юни 2011 Сподели Публикувано 21 юни 2011 Хехе, яко, а на каква цена го купи, ако знаеш и ако не е тайна? На този въпрос може да ти отговори само автора на тази тема http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=20056&view=getnewpost&hl=&fromsearch=1 защото Галанта беше негов ..http://martod.snimka.bg/automobiles/vr4.505258.18942323 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 22 юни 2011 Сподели Публикувано 22 юни 2011 Преди малко говорих с едно момче от http://www.madness-motorsport.com/ и го чакам да ми звънне, да каже дали ще могат да чипосат Лансъра, защото до сега не са чипосвали този модел. Хубавото е, че освен чипосването, колата минава през настройки на СТЕНД, което прави разликата с другите фирми. Хед в София също мисля, че могат да го направят така, но първо чакам цена от това момче и дали изобщо ще могат и тогава ще питам и в Хед ;). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 22 юни 2011 Сподели Публикувано 22 юни 2011 А скоростната кутия ще даяни ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 22 юни 2011 Сподели Публикувано 22 юни 2011 Ако питаш мен, изобщо не мисля да си правя колата 200hp . Нещо по-нормално 165-170максимум. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 22 юни 2011 Сподели Публикувано 22 юни 2011 Говорих с хората. Могат да докарат до към 175hp и 380-385 Hm. Цената е около 500лв. 3-4 часа някъде отнема процедурата. Закачването на стенда гледане и т.н. Сега ще проверя и цената в Хед и ще пиша. Аз лично съм решил така да си я чипосам, както и мисля да ги накарам под 175, някъде около 170 мисля, че е достатъчно. Нека хората които разбират да кажат, какво може да се скапа от повечето коне Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 22 юни 2011 Сподели Публикувано 22 юни 2011 Дано кутията държи...знам за една кола която не я надуха много но не изкара дълго. Иначе съединителя гарантирано ще се сменя значително по-често... Иначе зависи много от това как ще я караш Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
junakov Публикувано 2 юли 2011 Сподели Публикувано 2 юли 2011 (редакция) Колега , при ваг фв и ауди сеат шкода , на този мотор чипването става за нула време през обд букста , до колкото знам електрониката на митсубиши е различна трябва ти правилен софтуер , чиповете дали позволяват презаписване на инфо , на ваг става , ако изкаш пиши едно лс ще ти птратя координати на момче в германия българин е с това си вади хляба , 170 коня нямаш грижи без кои знае каква разлика за поражения по двг , ще си поговориш с него за ваг групата изкаше 200 кинта за 1,9 тди 110 коня, за тебе не знам но нещо подобно, мисля ,че ще се намери кои да ти качи фаила на колата тои ще те насочи при кои да отидеш ако въобще е възможно да се прави тази гимнастика през буксата ако не ще ти прати направо чипове които трябва да се подменят с твоите фабрични всеки по добър алармаджия може да свърши тази работа .ПС доста от хората които чипват ваг група взимат от него , само добри отзиви до сега успех !Ето и координатитеhttp://bg.powerchip-germany.de/Във ФВ форума е с ник BREZEL , Дано сим бил полезен , коментара не е с цел реклама ако модераторите сметнат друго , моля да изтрият поста ми ! Редактирано 2 юли 2011 от junakov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 2 юли 2011 Сподели Публикувано 2 юли 2011 Знам за кого става въпрос, от момче точно в този форум. Найстина само хубави думи съм чул. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 юли 2011 Сподели Публикувано 2 юли 2011 Знам за кого става въпрос, от момче точно в този форум. Найстина само хубави думи съм чул.Така е, но Богомил се занимава само с чипове на Фолксваген, а Лансера си е с различно управление, най добре ползвай заводски чип ..:good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.