sirko Публикувано 11 юни 2011 Сподели Публикувано 11 юни 2011 (редакция) Някой знае ли кое и как се разглобява за да си изчистя въздуховодите, пробвах да махна решетките на духалките но ми се опънаха и се отказах за да не ги счупя. Дебита на въздух ми е малко слабичък и имам подозрения, че има нещо из въздуховодите или по мотора има мърсотия може и там да поотворя но незнам как и какво. Филтъра на купето и той ми е за смяна но едва ли е от него, при предишната смяна положението не се промени та него го отхвърлям на този етап. Редактирано 11 юни 2011 от sirko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 11 юни 2011 Сподели Публикувано 11 юни 2011 Някой знае ли кое и как се разглобява за да си изчистя въздуховодите, пробвах да махна решетките на духалките но ми се опънаха и се отказах за да не ги счупя. Дебита на въздух ми е малко слабичък и имам подозрения, че има нещо из въздуховодите или по мотора има мърсотия може и там да поотворя но незнам как и какво. Филтъра на купето и той ми е за смяна но едва ли е от него, при предишната смяна положението не се промени та него го отхвърлям на този етап. Честно да ти кажа едва ли ще ти е проблема в самите въздуховоди те са достатъчно широки за да ти намаляват дебита. По-вероятно е да ти е от филтъра или евентуално от мотора. Но преди да започнеш каквато и да е офанзива съветът ми е да сравниш с някой друг галант за да си сигурен че наистина ти е по-слаб дебита от на другите че си е голяма разправия иначе мисля че имам разни снимки кое как се маха. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 11 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 11 юни 2011 Правих сревнение с 2 галанта като моя, при тях дебита е по-силен от моя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 11 юни 2011 Сподели Публикувано 11 юни 2011 Извади филтъра на климатика и пусни вентилатора на максимални обороти,ама не си навирай много главата около празното място,че ще се нагълташ с боклуци :icon_blush:.Аз и листа съм вадил от там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 11 юни 2011 Сподели Публикувано 11 юни 2011 Провери, дали не е задръстено радиаторчето( или както се казва там... ), което е зад филтъра! Аз чистя моето с прахосмукачка, после обилно го пръскам с обезмаслител - мръсотията изтича по дренажа и така... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 12 юни 2011 Сподели Публикувано 12 юни 2011 Има спрейове за почистване на и на радиаторите и на въздуховодите. Този за въздуховодите е с един дълъг маркуч. Не знам дали има реле за максималната степен на вентилатора, но ако има и не работи това може да е евентуалната причина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 19 юни 2011 Сподели Публикувано 19 юни 2011 sirko, не се захващай нещо от зад напред. Първо си смени филтъра, голяма част от дебита който губиш е именно в неговото замърсяване. После така и така ще го махаш, вземи си един спрей за почистване на (изпарителя) радиатора на климатика, те са специални и се продават във почти всички магазини за авточасти. Следвай указанията на спрея, и ще видиш какъв ефект ще получиш.Да не говорим че доста дълго време след това като ти работи климатика ще имаш мирис на прясно валял дъжд ;) Изпробвано и почти всеки ден правя процедурата! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 19 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 19 юни 2011 Филтъра го смених преди 2 дни, промяна е дебита нямам, за сега ще я оставя така и ще направя пак сравнение с друг галант ...може пък да си въобразявам, знам ли. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 19 юни 2011 Сподели Публикувано 19 юни 2011 Много малко вероятно, но възможно е да имаш някое друго листенце по вътрешната страна на перката, на вентилатора ти. Което не позволява вентилатора да засмуче хубаво въздух, и това ми се е случвало в практиката. Дори цял найлонов плик съм намирал Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 19 юни 2011 Сподели Публикувано 19 юни 2011 (редакция) Филтъра си сменил, ама е възможно и перката да е набацана с боклуци. При нормално положение на 1 черта вентилатор духа толкова силно, че си затварям централните духалки на 1/2 че ми идва много... свали и перката и виж да не е задръстена с ала-бала и после мисли за ел. или клапи проблем.. Редактирано 19 юни 2011 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 20 юни 2011 Сподели Публикувано 20 юни 2011 (редакция) Анатоли, кажи нещо повече за този спрей - производител, цена...! Обезмаслителят определено не мирише много приятно после... Редактирано 20 юни 2011 от GT PoWeR Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 20 юни 2011 Сподели Публикувано 20 юни 2011 Тези спрейове по-лесно ще ги намериш в някой магазин/сервиз за климатици. Обикновено са с надписи на японски. За въздуховодите може би най-лесно ще намериш достатъчно качествен на Liqui Moly например. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 20 юни 2011 Сподели Публикувано 20 юни 2011 Анатоли, кажи нещо повече за този спрей - производител, цена...! Обезмаслителят определено не мирише много приятно после... Взимам от ТЕХ-КО или от Ауто Плюс, като във ТЕХ-КО е на фирмата Валео около 19 лв, а във Ауто Плюс е около 17лв на някаква полска или чешка ако не се лъжа.Скоро ми показваха и каталог на ТЕХ-КО със нови такива спрейчета, като в комплект със почстващия върви и такъв за освежаване с определени аромати, но не съм ги ползвал още.Имаше на ягода, лимон и др. Ще разпитам и пак ще драсна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 21 юни 2011 Сподели Публикувано 21 юни 2011 Спрея в ТЕХ-КО е на цена 14,40 (комплекта 2х100мл.) единия флакон е почистващ другия ароматизиращ. Нямат номера защото са нови продукти. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penchod Публикувано 9 юли 2011 Сподели Публикувано 9 юли 2011 Здравейте. И аз се оборудвах с такъв спрей. Има следната инструкция: "Свържете конектора към въздушния смукател на климатика..." Въпросът ми е, дали някой има идея, къде е този въздушен смукател на климатроника на Галанта? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 9 юли 2011 Сподели Публикувано 9 юли 2011 (редакция) Здравейте. И аз се оборудвах с такъв спрей. Има следната инструкция: "Свържете конектора към въздушния смукател на климатика..." Въпросът ми е, дали някой има идея, къде е този въздушен смукател на климатроника на Галанта? :icon_doh: Не ти ли идва на ум че някой е превеждал с google translator :icon_n_gathering: . Поради местоположението на въздушния филтър при Галанта, той трябва да се махне и да се пръска директно на климатичния радиатор. При други коли филтър или няма или е на самия отвор за външния въздух и именно него (мястото от където влиза външния въздух за купето) са имали предвид с "въздушния смукател на климатика" - това е буквален превод. Но при Галант-а не е добре да пръскаш там според мен едно че ще подгизне филтъра и друго че няма да омокри радиатора изобщо. Редактирано 9 юли 2011 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.