Премини към съдържание

Тампони за задното окачване


Препоръчано мнение

  • преди 3 месеца ...

Здравейте, дано колегата не възразява, че му използвам темата, но искам да попитам, тъй като смених тампоните на четирите долни носача отзад т.е. на регулиращия и този до него, както и болтовете, минах на стенд и всичко беше добре, обаче ми казаха, че е разкрачена, а това няма откъде да се компенсира. Въпроса ми е, това разкрачване на какво може да се дължи, след като всички останали тампони на шенкела са здрави?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А явно са омекнали и задницата е увиснала.. докато все още са нови аморт. събирай ~230лв и си ги смени .. LESJÖFORS ги хвалят много тук и са на споменатата цена (за две), 4259218 е номера за седана... .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А явно са омекнали и задницата е увиснала.. докато все още са нови аморт. събирай ~230лв и си ги смени .. LESJÖFORS ги хвалят много тук и са на споменатата цена (за две), 4259218 е номера за седана... .

Не им надувай цената де :P като сме казали веднъж 100 лв. значи са толкова ..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не им надувай цената де :P като сме казали веднъж 100 лв. значи са толкова ..:)

Е толкова им е текущата клиентска .. вече кой колко отсъпка има и колко % е склонен да преодстъпи на съфорумците е друг въпрос .. :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е, че са червени и искам да си остани с такива, понеже по ми харесва с тях как седят 17-ките. Тези дали ще запазят височината, с която е сега, или ще се вирни задницата?

Редактирано от seducer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е, че са червени и искам да си остани с такива, понеже по ми харесва с тях как седят 17-ките. Тези дали ще запазят височината, с която е сега, или ще се вирни задницата?

То ако ще запазва сегашната височина, какъв е смисъла да ги сменяш , нали пак ще си остане "разкрачена" задницата .:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То ако ще запазва сегашната височина, какъв е смисъла да ги сменяш , нали пак ще си остане "разкрачена" задницата .:D

То идеята е хем да не е разкрачена, хем да не вирне задницата. Пружините са червени и според мене е нормално да стои по - ниско с тях отколкото с обикновенните.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То идеята е хем да не е разкрачена, хем да не вирне задницата.

Е те такова пълно щастие няма ..:) То разкрачването идва точно от по ниските пружини ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е те такова пълно щастие няма ..:) То разкрачването идва точно от по ниските пружини ..

Ясно, еми ще се примирявам, особенно като ми казаха 450 лева за комплект пружини (предни и задни) от гореспоменаттите. Тогава да попитам, колко пръста трябва да е разстоянието от веждата на калника до гумата с тези пружини (по - ниските)?

Редактирано от seducer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Сдобих се и аз с ГАЛАНТ преди няколко дни. Колата е добре поддържана но си иска някои обновявания. Първото което ще му подлавям са амортисьорите барабар с пружините отзад. Нещо което много ме дразни в една кола е да е в поза тип "жаба" - не че моята е, но под това разбирайте разстоянието отпред между гумата и калника да е 1 педя а отзад да е с 2-3 пръста по-тясно. Аз предпочитам да вирне съвсем малко задницата и да легне леко отпред или поне да е наравно. Смятам че това ще се реши с нови пружини и амортисьори първо отзад а после и отпред ама по-нататък след финансова захранка. Иска ми се и тампоните да сменя за да е всичко точно. Тампоните само с този номер който колегата е дал ли могат да се търсят по каталог? Не са ли няколко типа тампони по цялата сглобка на окачването? Аз не съм специалист и не разбирам кой знае колко - онзи ден само за преглед в един сервиз я качиха на подемника и видях отдолу че са по 3-4 от всяка страна. За сега не мисля че има проблеми с носачите, но ще стане билни нататък :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е отпред да е по - голямо разстоянието м/у гумата и калника :yes3:

Кое му е нормалното, като я погледнеш от страни изглежда като някоя немска овчарка ..:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кое му е нормалното, като я погледнеш от страни изглежда като някоя немска овчарка ..:D

Искаш да кажеш японска овчарка :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, дано колегата не възразява, че му използвам темата, но искам да попитам, тъй като смених тампоните на четирите долни носача отзад т.е. на регулиращия и този до него, както и болтовете, минах на стенд и всичко беше добре, обаче ми казаха, че е разкрачена, а това няма откъде да се компенсира. Въпроса ми е, това разкрачване на какво може да се дължи, след като всички останали тампони на шенкела са здрави?

 

Този проблем е при всички Галанти, с по-ниско окачване. Предните гуми се доближават към калниците, без да се накланят, докато при задните колела с по-къси(спортни) пружини, се наблюдава по-голям кембър (страничен наклон). За да влезне този кембър в нормалните граници е нужно, да се изкара малко по-навън горния носач на всяко едно от задните колелета. За целта можеш да поставиш по 2 или 3 шайби, чрез които да се изкара малко по-навън горния носач.

 

Никакъв друг реглаж, нито смяна на износени части, ще окажат влияние на този страничен наклон.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...