Nickky Публикувано 11 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 11 септември 2011 Мерси, колега. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 19 декември 2011 Сподели Публикувано 19 декември 2011 Здравейте, дано колегата не възразява, че му използвам темата, но искам да попитам, тъй като смених тампоните на четирите долни носача отзад т.е. на регулиращия и този до него, както и болтовете, минах на стенд и всичко беше добре, обаче ми казаха, че е разкрачена, а това няма откъде да се компенсира. Въпроса ми е, това разкрачване на какво може да се дължи, след като всички останали тампони на шенкела са здрави? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 19 декември 2011 Сподели Публикувано 19 декември 2011 аморт. + пружини. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 19 декември 2011 Сподели Публикувано 19 декември 2011 аморт. + пружини.Амортисьорите са нови,пружините обаче не са. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 19 декември 2011 Сподели Публикувано 19 декември 2011 А явно са омекнали и задницата е увиснала.. докато все още са нови аморт. събирай ~230лв и си ги смени .. LESJÖFORS ги хвалят много тук и са на споменатата цена (за две), 4259218 е номера за седана... . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 декември 2011 Сподели Публикувано 19 декември 2011 А явно са омекнали и задницата е увиснала.. докато все още са нови аморт. събирай ~230лв и си ги смени .. LESJÖFORS ги хвалят много тук и са на споменатата цена (за две), 4259218 е номера за седана... .Не им надувай цената де :P като сме казали веднъж 100 лв. значи са толкова .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 19 декември 2011 Сподели Публикувано 19 декември 2011 Не им надувай цената де :P като сме казали веднъж 100 лв. значи са толкова ..Е толкова им е текущата клиентска .. вече кой колко отсъпка има и колко % е склонен да преодстъпи на съфорумците е друг въпрос .. :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 20 декември 2011 Сподели Публикувано 20 декември 2011 (редакция) Проблема е, че са червени и искам да си остани с такива, понеже по ми харесва с тях как седят 17-ките. Тези дали ще запазят височината, с която е сега, или ще се вирни задницата? Редактирано 20 декември 2011 от seducer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 декември 2011 Сподели Публикувано 20 декември 2011 Проблема е, че са червени и искам да си остани с такива, понеже по ми харесва с тях как седят 17-ките. Тези дали ще запазят височината, с която е сега, или ще се вирни задницата?То ако ще запазва сегашната височина, какъв е смисъла да ги сменяш , нали пак ще си остане "разкрачена" задницата .:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 20 декември 2011 Сподели Публикувано 20 декември 2011 То ако ще запазва сегашната височина, какъв е смисъла да ги сменяш , нали пак ще си остане "разкрачена" задницата .:DТо идеята е хем да не е разкрачена, хем да не вирне задницата. Пружините са червени и според мене е нормално да стои по - ниско с тях отколкото с обикновенните. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 декември 2011 Сподели Публикувано 20 декември 2011 То идеята е хем да не е разкрачена, хем да не вирне задницата. Е те такова пълно щастие няма .. То разкрачването идва точно от по ниските пружини .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 21 декември 2011 Сподели Публикувано 21 декември 2011 (редакция) Е те такова пълно щастие няма .. То разкрачването идва точно от по ниските пружини ..Ясно, еми ще се примирявам, особенно като ми казаха 450 лева за комплект пружини (предни и задни) от гореспоменаттите. Тогава да попитам, колко пръста трябва да е разстоянието от веждата на калника до гумата с тези пружини (по - ниските)? Редактирано 21 декември 2011 от seducer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Suppressing_5RE Публикувано 6 февруари 2012 Сподели Публикувано 6 февруари 2012 Сдобих се и аз с ГАЛАНТ преди няколко дни. Колата е добре поддържана но си иска някои обновявания. Първото което ще му подлавям са амортисьорите барабар с пружините отзад. Нещо което много ме дразни в една кола е да е в поза тип "жаба" - не че моята е, но под това разбирайте разстоянието отпред между гумата и калника да е 1 педя а отзад да е с 2-3 пръста по-тясно. Аз предпочитам да вирне съвсем малко задницата и да легне леко отпред или поне да е наравно. Смятам че това ще се реши с нови пружини и амортисьори първо отзад а после и отпред ама по-нататък след финансова захранка. Иска ми се и тампоните да сменя за да е всичко точно. Тампоните само с този номер който колегата е дал ли могат да се търсят по каталог? Не са ли няколко типа тампони по цялата сглобка на окачването? Аз не съм специалист и не разбирам кой знае колко - онзи ден само за преглед в един сервиз я качиха на подемника и видях отдолу че са по 3-4 от всяка страна. За сега не мисля че има проблеми с носачите, но ще стане билни нататък . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 7 февруари 2012 Сподели Публикувано 7 февруари 2012 Нормално е отпред да е по - голямо разстоянието м/у гумата и калника Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 февруари 2012 Сподели Публикувано 7 февруари 2012 Нормално е отпред да е по - голямо разстоянието м/у гумата и калника Кое му е нормалното, като я погледнеш от страни изглежда като някоя немска овчарка ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 7 февруари 2012 Сподели Публикувано 7 февруари 2012 Кое му е нормалното, като я погледнеш от страни изглежда като някоя немска овчарка ..:DИскаш да кажеш японска овчарка :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 8 февруари 2012 Сподели Публикувано 8 февруари 2012 Здравейте, дано колегата не възразява, че му използвам темата, но искам да попитам, тъй като смених тампоните на четирите долни носача отзад т.е. на регулиращия и този до него, както и болтовете, минах на стенд и всичко беше добре, обаче ми казаха, че е разкрачена, а това няма откъде да се компенсира. Въпроса ми е, това разкрачване на какво може да се дължи, след като всички останали тампони на шенкела са здрави? Този проблем е при всички Галанти, с по-ниско окачване. Предните гуми се доближават към калниците, без да се накланят, докато при задните колела с по-къси(спортни) пружини, се наблюдава по-голям кембър (страничен наклон). За да влезне този кембър в нормалните граници е нужно, да се изкара малко по-навън горния носач на всяко едно от задните колелета. За целта можеш да поставиш по 2 или 3 шайби, чрез които да се изкара малко по-навън горния носач. Никакъв друг реглаж, нито смяна на износени части, ще окажат влияние на този страничен наклон. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.