frantic_ Публикувано 7 декември 2014 Сподели Публикувано 7 декември 2014 Може да се измисли конверсия към ATE 57 или 60 апарати, проблем ще е прехода шенкел - спирачна скоба (при АТЕ според производителя на колата донор закрепването към шенкела е 90/104/120mm) особено при 130mm шенкел, при 160mm-овия е по лесно. Второто са спирачните маркучи - при нашите апарати е с банджо болт, докато при АТЕ директно маркуча се завива в апарата.При тях водачите са на скобата към шенкела и лагеруват в гумени втулки на самите апарати. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 18 декември 2016 Автор Сподели Публикувано 18 декември 2016 Здравейте колеги, някой да има актуални цени за горна и долна помпа (съединител). Не държа да е оригинална....а горе-долу ставаща, в смисъл да изкара още 3-4 години....докато бракувам колата :PМоже и на л.с. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 28 август 2018 Автор Сподели Публикувано 28 август 2018 Здравейте колеги! Разглобил съм колата за смяна на аксиален лагер на съединителя. Тъй като вече всичко е разглобено ще сменя и още неща. Разглобих скоростите. Видимо лагерите на дифа са за смяна, лагера на първичния вал е горе-долу добре, но реших, че най-удачно е да сменя всичките 6 лагера на скоростите, аксиалния и съединителя. Въпроса е от къде да си поръчам качествени лагери. На скоро имах гадна случка с един лагер ментак (даже не бе и ефтин) и затова пускам питанка и във форума. На всичкото лагер в скоростите пише NSK, да смятам ли, че това е OEM марката за тая скоросна кутия (F5M422F6N7). Общо взето съм си направил един списък който трябва да изпълня...направо го копвам тук:[ ] MD710663 лагер на диференциала [ ] MD747707 лагер на изх. вал от към двг [ ] MD747740 лагер на изх.вал от към колелото [ ] MD700207 лагер на вх.вал от към двг [ ] MD717670 лагер на вх.вал от към колелото [ ] MD755526/MD755904 семеринг към карета [ ] MD741818 семеринг към съединителя [ ] MD746157 тапа(капачка) [ ] MD722744 аксиален лагер [ ] MD749763 притискателен диск [ ] MR446227 феродов диск [ ] Благодаря!П.с. пиша от телефона ...и може да ми е малко несвързана мисълта :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikovas Публикувано 28 август 2018 Сподели Публикувано 28 август 2018 Свържи се с колегата Threatmore ,той може да ти помогне за някой неща. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 30 август 2018 Сподели Публикувано 30 август 2018 Bace, този ник от врачанското "баце" ли е, или си Васил? Искам да те питам гривните на лагерите на диференциала хлабави ли са на твоята кола? Когато отворихме кутията на моята преди 8 години това бяха единствените проблеми по трансмисията - гривните на ролковите лагери се въртяха на ръка в леглата си. Иначе влизаха плътно без да се усеща хлабина. Единственият ремонт, ако може да се нарече така, беше уплътняването на тези гривни да степен да се набият с леко усилие. Помня че във форума стана динамична дискусия по повод тези гривни или както там се наричат. Един казваше че е трябвало да си се връцкат в леглата, а други точно обратното. Утре стават 10 години откакто карам 2.5 с потропваща F5M42, от които 8 години с плътни гривни. Лагерите бяха койо. Взех си един за първичния вал и си го возя още в кутийката в подлакътника. Като стане за съединител ще се купуват и лагери. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 30 август 2018 Автор Сподели Публикувано 30 август 2018 Врачанското Баце (има си история тоя ник, още преди "Гацо Бацов" да го направи известен :D ) Няма хлабини никакви, сега съм си поръчал скоба точно за тях, защото тази която имам не влиза там. Принципно синдрома с къркорещите скорости го имах още когато я купих, само моя милост за 6 годинки и навъртя над 300 000км и все така си къркореше. Изрева аксиалния лагер и дойде момента с голямото разглобяване. Синковеца не дава да я продам тая кола и за това се хванах на това хоро, а и чесно...мен си ме кефи та така и така съм стигнал до скоростите, реших и тях да бастисам а и на последък имах чувството, че вият лагерите на дифа (понеже на главините са нови...и няма друго какво да вие, даже и повдигната на крик)Сега като и правя "разборка" на тая скоросна кутия....няма никакви луфтове, но измих хубаво лагерите и се видя, че има мънички язви по работната им повърхност. Та ще ги сменям всички и понеже работя по час...максимум час и половина на ден върху нея, не напредвам много, много...за сега съм свалил лагерите от входящия вал и малкия на изходящия. Нормално стегнато излязоха, в смисъл скобата се "поозори", но без никакви драми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 3 ноември 2018 Автор Сподели Публикувано 3 ноември 2018 Благодаря на колегата Threatmore за оказаното съдействие с частите.Днес направихме пробно кръгче с Галанта ...и аз и синковеца сме доволни :mitsu-smiley: :icon_dance: :icon_dance: Поздрави :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.