Премини към съдържание

Кора под мотора


aga

Препоръчано мнение

Колеги с Галанти като моя,

Под мотора и скоростната кутия има ли пластмасова кора?

 

Двете странични кори се подгъват навътре, оформяйки Г обраzен профил. На тоzи профил има дупки, и ми се струва че там трябва да има кора от ляво до дясно. Дали при мен липсва, или си е така? Има един куплунг с кабел, един вал с ремък, които са доста ниско над пътя и се мокрят :icon_hmm:

Ако не е ясно, мога да сложа снимка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги с Галанти като моя,

Под мотора и скоростната кутия има ли пластмасова кора?

 

Двете странични кори се подгъват навътре, оформяйки Г обраzен профил. На тоzи профил има дупки, и ми се струва че там трябва да има кора от ляво до дясно. Дали при мен липсва, или си е така? Има един куплунг с кабел, един вал с ремък, които са доста ниско над пътя и се мокрят :icon_hmm:

Ако не е ясно, мога да сложа снимка.

 

Моят Галант също няма кори под мотора и ск.кутия, но се вижда че е предвидено да се монтират. Аз не съм видял нещо, което да е застрашено от намокряне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят Галант също няма кори под мотора и ск.кутия, но се вижда че е предвидено да се монтират. Аз не съм видял нещо, което да е застрашено от намокряне.

 

Благодаря за информацията, много е полезна за мен. Всичко изложено на вода и кал, летящи висока скорост, е застрашено :D Но, да се доверим на японеца :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе не знам за вашите ама моя си има B)

 

Твоят моторен отсек е почти празен и трябва пълнеж :D

Шегувам се :D

 

Интересна работа, не ми се вижда нормално да няма. Ще продължа да се интересувам по темата :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти гледай без тая кора да не си загубиш мотора някъде... :D

Аа и ще те питам аз като трябва да си смениш свещите - при мен се навеждаш леко и ги сменяш за 5 мин...при теб....айде няма да те плаша :icon_bye: ... а и аз при добро желание мога целия да вляза вътре в коша при двигателя :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен я няма,но се оказа че това се поръчва допълнително,ако искаш да си сложиш кора-купуваш си я.

 

И при мен я няма,но се оказа че това се поръчва допълнително,ако искаш да си сложиш кора-купуваш си я.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен я няма,но се оказа че това се поръчва допълнително,ако искаш да си сложиш кора-купуваш си я.

 

И при мен я няма,но се оказа че това се поръчва допълнително,ако искаш да си сложиш кора-купуваш си я.

 

 

Аха, ето това е много полеzна информация. :D Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти гледай без тая кора да не си загубиш мотора някъде... :D

Аа и ще те питам аз като трябва да си смениш свещите - при мен се навеждаш леко и ги сменяш за 5 мин...при теб....айде няма да те плаша :icon_bye: ... а и аз при добро желание мога целия да вляза вътре в коша при двигателя :icon_doh:

 

 

Моите се сменят за един следобед, но понеже са иридиеви, това ще е някой следобед от далечната 2009 година :D Тогава имам да сменям и ангренаж, водна помпа, ..., към 600 евро е обслужването на такъв Галант на 90 000км... :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен я няма,но се оказа че това се поръчва допълнително,ако искаш да си сложиш кора-купуваш си я.

 

И при мен я няма,но се оказа че това се поръчва допълнително,ако искаш да си сложиш кора-купуваш си я.

И на друго място на скоро стана дума за допълнително купуване на кори, но така и не разбрах:

някой има ли идея за кви пари става дума, да ти доставят оригиналдъ или да ти направят по поръчка кори?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Ето какво прави една фирма специално за любимите ни автомобили, и сега ще започва и за други японски.Единствения проблем е че е руска. :icon_crying:

post-421-1162733080_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е какво като е руска!? Аз за колта така си поръчах от Ратола и няма да ви казвам, че дойде една коричка нямаща нищо общо с истината, та затова внимавайте!!!

 

Не съм убеден ама зимата май не е много удачно да караш с тези кори! Виж- да се катериш с тях по тротоарите е готино! :senile: Но трябва да са от по-твърд материал и задължително шумоизолирани!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето какво прави една фирма специално за любимите ни автомобили, и сега ще започва и за други японски.Единствения проблем е че е руска. :icon_crying:

 

 

На времето карах една Самара, която имаше такъв щит, даже беше по-добре направен, специално за Самара и пак Руски.

Изпълнението беше от около 5 мм горещо валцована ламарина и доста тежичка.

 

Положителното беше, че хич не ме интересуваше откъде минавам и няма ли евентуално да си пробия картера.

Отрицателното-съответно масларите много се дразнеха, че трябва да демонтират това чудо, за да сменят масления филтър. Заедно с това този тежичък детайл беше захватат с болтове и гайки за ламатината на колата, която е доста слабичка-0.63 мм студено валцована ламарина. Един път главите на болтовете просто преминаха през тънката ламарина и предната част на щита падна така, че заорах в калта като булдозер. Не ме питайте как съм махнал това чудо почти в центъра на кална локва, при това с костюм и вратовръзка. Като го махнах тутакси го изхвърлих за радост на едни цигани...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

На Галанта има едни много здрави греди отдолу,на които да може да се закрепи,така че човек може да си кара спокойно с костюм и без опасност да зарадва циганите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...