aga Публикувано 24 август 2006 Сподели Публикувано 24 август 2006 Колеги с Галанти като моя,Под мотора и скоростната кутия има ли пластмасова кора? Двете странични кори се подгъват навътре, оформяйки Г обраzен профил. На тоzи профил има дупки, и ми се струва че там трябва да има кора от ляво до дясно. Дали при мен липсва, или си е така? Има един куплунг с кабел, един вал с ремък, които са доста ниско над пътя и се мокрят :icon_hmm: Ако не е ясно, мога да сложа снимка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 26 август 2006 Сподели Публикувано 26 август 2006 Колеги с Галанти като моя,Под мотора и скоростната кутия има ли пластмасова кора? Двете странични кори се подгъват навътре, оформяйки Г обраzен профил. На тоzи профил има дупки, и ми се струва че там трябва да има кора от ляво до дясно. Дали при мен липсва, или си е така? Има един куплунг с кабел, един вал с ремък, които са доста ниско над пътя и се мокрят :icon_hmm: Ако не е ясно, мога да сложа снимка. Моят Галант също няма кори под мотора и ск.кутия, но се вижда че е предвидено да се монтират. Аз не съм видял нещо, което да е застрашено от намокряне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 26 август 2006 Автор Сподели Публикувано 26 август 2006 Моят Галант също няма кори под мотора и ск.кутия, но се вижда че е предвидено да се монтират. Аз не съм видял нещо, което да е застрашено от намокряне. Благодаря за информацията, много е полезна за мен. Всичко изложено на вода и кал, летящи висока скорост, е застрашено :D Но, да се доверим на японеца :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 26 август 2006 Сподели Публикувано 26 август 2006 Абе не знам за вашите ама моя си има B) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 27 август 2006 Автор Сподели Публикувано 27 август 2006 Абе не знам за вашите ама моя си има B) Твоят моторен отсек е почти празен и трябва пълнеж :D Шегувам се :D Интересна работа, не ми се вижда нормално да няма. Ще продължа да се интересувам по темата :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 27 август 2006 Сподели Публикувано 27 август 2006 Ти гледай без тая кора да не си загубиш мотора някъде... :D Аа и ще те питам аз като трябва да си смениш свещите - при мен се навеждаш леко и ги сменяш за 5 мин...при теб....айде няма да те плаша :icon_bye: ... а и аз при добро желание мога целия да вляза вътре в коша при двигателя :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 27 август 2006 Сподели Публикувано 27 август 2006 И при мен я няма,но се оказа че това се поръчва допълнително,ако искаш да си сложиш кора-купуваш си я. И при мен я няма,но се оказа че това се поръчва допълнително,ако искаш да си сложиш кора-купуваш си я. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 28 август 2006 Автор Сподели Публикувано 28 август 2006 И при мен я няма,но се оказа че това се поръчва допълнително,ако искаш да си сложиш кора-купуваш си я. И при мен я няма,но се оказа че това се поръчва допълнително,ако искаш да си сложиш кора-купуваш си я. Аха, ето това е много полеzна информация. :D Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 28 август 2006 Автор Сподели Публикувано 28 август 2006 Ти гледай без тая кора да не си загубиш мотора някъде... :D Аа и ще те питам аз като трябва да си смениш свещите - при мен се навеждаш леко и ги сменяш за 5 мин...при теб....айде няма да те плаша :icon_bye: ... а и аз при добро желание мога целия да вляза вътре в коша при двигателя :icon_doh: Моите се сменят за един следобед, но понеже са иридиеви, това ще е някой следобед от далечната 2009 година :D Тогава имам да сменям и ангренаж, водна помпа, ..., към 600 евро е обслужването на такъв Галант на 90 000км... :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yasho Публикувано 28 август 2006 Сподели Публикувано 28 август 2006 И при мен я няма,но се оказа че това се поръчва допълнително,ако искаш да си сложиш кора-купуваш си я. И при мен я няма,но се оказа че това се поръчва допълнително,ако искаш да си сложиш кора-купуваш си я.И на друго място на скоро стана дума за допълнително купуване на кори, но така и не разбрах: някой има ли идея за кви пари става дума, да ти доставят оригиналдъ или да ти направят по поръчка кори? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 5 ноември 2006 Сподели Публикувано 5 ноември 2006 Ето какво прави една фирма специално за любимите ни автомобили, и сега ще започва и за други японски.Единствения проблем е че е руска. :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 7 ноември 2006 Сподели Публикувано 7 ноември 2006 Е какво като е руска!? Аз за колта така си поръчах от Ратола и няма да ви казвам, че дойде една коричка нямаща нищо общо с истината, та затова внимавайте!!! Не съм убеден ама зимата май не е много удачно да караш с тези кори! Виж- да се катериш с тях по тротоарите е готино! :senile: Но трябва да са от по-твърд материал и задължително шумоизолирани!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 8 ноември 2006 Сподели Публикувано 8 ноември 2006 Ето какво прави една фирма специално за любимите ни автомобили, и сега ще започва и за други японски.Единствения проблем е че е руска. :icon_crying: На времето карах една Самара, която имаше такъв щит, даже беше по-добре направен, специално за Самара и пак Руски.Изпълнението беше от около 5 мм горещо валцована ламарина и доста тежичка. Положителното беше, че хич не ме интересуваше откъде минавам и няма ли евентуално да си пробия картера.Отрицателното-съответно масларите много се дразнеха, че трябва да демонтират това чудо, за да сменят масления филтър. Заедно с това този тежичък детайл беше захватат с болтове и гайки за ламатината на колата, която е доста слабичка-0.63 мм студено валцована ламарина. Един път главите на болтовете просто преминаха през тънката ламарина и предната част на щита падна така, че заорах в калта като булдозер. Не ме питайте как съм махнал това чудо почти в центъра на кална локва, при това с костюм и вратовръзка. Като го махнах тутакси го изхвърлих за радост на едни цигани... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 21 ноември 2006 Сподели Публикувано 21 ноември 2006 На Галанта има едни много здрави греди отдолу,на които да може да се закрепи,така че човек може да си кара спокойно с костюм и без опасност да зарадва циганите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.