Nickky Публикувано 25 март 2011 Сподели Публикувано 25 март 2011 Здравейте, имам един въпрос относно този Strut bar, който намерих. С доставката излиза около 95 лева, само че ме притеснява дали ще стане за моя галант ЕА2А 97ма, защото в инфото на продукта никъде не пише, че е за ЕА_ галанти, а и не знам дали няма разлики в разтоянията на болтовете на американските и японските галанти. Моля, ако някой има представа дали този strut bar става за ЕА_ галантите да сподели.Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 25 март 2011 Сподели Публикувано 25 март 2011 (редакция) Здравейте, имам един въпрос относно този Strut bar, който намерих. С доставката излиза около 95 лева, само че ме притеснява дали ще стане за моя галант ЕА2А 97ма, защото в инфото на продукта никъде не пише, че е за ЕА_ галанти, а и не знам дали няма разлики в разтоянията на болтовете на американските и японските галанти. Моля, ако някой има представа дали този strut bar става за ЕА_ галантите да сподели.Поздрави.Става, но не е особено смислена покупка, защото това е алуминиева и сравнително слаба сплав. Ако държиш да имаш стрът, който на двулитровия галант с обикновено, а не спортно окачване е съвсем, съвсем излишен, ти препоръчвам да потърсиш такъв от ВР4 - здрав и пасващ точно. Но пак казвам, има смисъл със спортно окачване, и при бързо каране в завои, респ. резки смени на посоката. Ако ще е само за красотата, може би е добре да си похарчиш парите за нещо друго. Редактирано 25 март 2011 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 25 март 2011 Сподели Публикувано 25 март 2011 Абе много е меко това купе на тоя галант. :D Боли ме душата като го слушам как скърца и пука в завоите. Май само стрът не е достатъчен, аз мисля да сложа и някаква клетка в купето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 25 март 2011 Автор Сподели Публикувано 25 март 2011 (редакция) Абе много е меко това купе на тоя галант. :D Боли ме душата като го слушам как скърца и пука в завоите. Май само стрът не е достатъчен, аз мисля да сложа и някаква клетка в купето.Точно заради това усукване на купето искам да го сложа този strut. Дори и с 5км да минавам през неравности пак се усеща, че купето се суче и пука по шевовете. Иначе strut от VR4 е много скъп, а мен ме интересува само да паснат болтовете на бумбетата на макферсоните. Алуминиевата греда не ми е проблем да я сменя с Д'железна Даже се замислям и за заден Strut. Редактирано 25 март 2011 от Nickky Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 25 март 2011 Сподели Публикувано 25 март 2011 Точно заради това усукване на купето искам да го сложа този strut. Дори и с 5км да минавам през неравности пак се усеща, че купето се суче и пука по шевовете. Иначе strut от VR4 е много скъп, а мен ме интересува само да паснат болтовете на бумбетата на макферсоните. Алуминиевата греда не ми е проблем да я сменя с Д'железна Даже се замислям и за заден Strut. Пасват, както ти написах по-горе, но да лекуваш усукването на купето със стрът не е особено успешна стратегия, да ти кажа... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso Публикувано 25 март 2011 Сподели Публикувано 25 март 2011 Пасват, както ти написах по-горе, но да лекуваш усукването на купето със стрът не е особено успешна стратегия, да ти кажа...Да питам , понеже не съм голям разбирач - каква е ролята на този стрът, защото съм със спортното окачване и 6А13 мотор и искам да знам какви предимства дава. Мерси предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 25 март 2011 Автор Сподели Публикувано 25 март 2011 Пасват, както ти написах по-горе, но да лекуваш усукването на купето със стрът не е особено успешна стратегия, да ти кажа...Ами, приемам предложения всякакви. Това, което съм направил до момента е изкърпване на цялата кола, греди и т.н. На задните греди имаше по една дупка колкото тенис топка :icon_blush: като ги видяхме направихме пълен преглед отдолу, изкърпихме и махнахме всичи ръжди, след което намазахме цялото дъно включително и подкалниците със "салам" (няма да казвам колко салам отиде :D). Ако някой колега се сеща какво още мога да направя за да подсиля купето, ще се радвам да чуя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 25 март 2011 Сподели Публикувано 25 март 2011 (редакция) Да питам , понеже не съм голям разбирач - каква е ролята на този стрът, защото съм със спортното окачване и 6А13 мотор и искам да знам какви предимства дава. Мерси предварително. Най-общо казано, при резки маневри с голямо странично претоварване, пази двигателния отсек от колапс навътре. P.S. честит ми хилядник. :D Редактирано 25 март 2011 от Реконструктор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cpurage Публикувано 25 март 2011 Сподели Публикувано 25 март 2011 (редакция) Здравейте, имам един въпрос относно този Strut bar, който намерих. С доставката излиза около 95 лева, само че ме притеснява дали ще стане за моя галант ЕА2А 97ма, защото в инфото на продукта никъде не пише, че е за ЕА_ галанти, а и не знам дали няма разлики в разтоянията на болтовете на американските и японските галанти. Моля, ако някой има представа дали този strut bar става за ЕА_ галантите да сподели.Поздрави. Колега аз от същият Seller си купих генерацията за моята бангия и съм много доволен, това с доставката за $50 си го избий от главата, защото и аз мисля да купувам същата изгъзица и за предните и за задните амортесьори има за моята талига. Вземи мини като мен през lombard.bg или някоя друга такава фирма дето се занимава с такива работи и shipping-а, ще ти падне с около 30-40 долара ;) ! Айде със здраве и SLX е прав за това за галанта, виж при Lancer-а нещата стоят по друг начин, че е сравнително по - лекичък и аз затова ще поръчвам за моя ;) П.П. Да бе много меки тея купета на mitsu-тата, и аз като завивам с по - голяма скорост и имам чувството, че напрво ще ми се усукат амортесьорите, много мека работа. Затова искам да слагам, след като си взема едни ниски пружинки на TEIN, само ако има кой да ми ги докара от САЩ :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: Редактирано 25 март 2011 от cpurage Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 25 март 2011 Сподели Публикувано 25 март 2011 Ами, приемам предложения всякакви. Това, което съм направил до момента е изкърпване на цялата кола, греди и т.н. На задните греди имаше по една дупка колкото тенис топка :icon_blush: като ги видяхме направихме пълен преглед отдолу, изкърпихме и махнахме всичи ръжди, след което намазахме цялото дъно включително и подкалниците със "салам" (няма да казвам колко салам отиде :D). Ако някой колега се сеща какво още мога да направя за да подсиля купето, ще се радвам да чуя. Браво за салама, но не разбирам в какво се състои твоят проблем. Колата като я качваш странично на бордюр например пука и скърца и се усеща усукване на купето ли? Това ли ти е проблемът? Струва ми се съвсем нормално, защото динамичните сили на усулкване си действат- Само по себе си отслабване на конструкцията от корозия е супер малко вероятно. Ако колата ти е нестабилна в завой, по-добре е да инспектираш окачването, започвайки от амортисьори-пружини, накрайници и носачи и после стрът. Стрътът има сравнително приличен ефект, когато си със спортно окачване - амортисьори и пружини, малко по-широки гуми. Позволява каране с по-висока скорост в завой, защото подобрява страничната стабилност, защото свързва двете бОмбета. Чудеса не прави, но малко подобрява воденето на предницата особено в гранични за приплъзване ситуации, защото намалява недозавиването. Това е то. За пример ако караш към Самоков и пределът на тези завои е около 85-90 км. ч. преди да започне леко да изпуска задницата със стръта, без него със 70-75 км получаваш същото пътно поведение... Друга, макар и рядко приложима полза е при много високи скорости от, да речем, над 200 км. ч., когато на магистралата има подскоци, като например на Хемус преди Варна, ти помага първо по-бързо да се успокоят вертикалните колебания, второ, почти не позволява странично отклонение. Естествено със стръта се променят конструктивните връзки на окачването, което променя работните ъгли, респ. влияе на износването, ама за това трябва да се смятат хармоници, което предлагам да оставим на математиците. В обобщение слагането на алуминиев мек стрът без промени в окачване, пружини и гуми ще промени 1,5 % от поведението на колата, сиреч умряла работа. Щом колата ти е толкова изгнила, вероятно е добре преди тунинги да възвърнеш първоначалното й техническо състояние, включително нови амортисьори и пружини, ако се налага.На който му е толкова голям мерак, ще му услужа за един час със стрът от ВР4 за проба. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 25 март 2011 Сподели Публикувано 25 март 2011 Мисля че трябва преди това да се запознаят с възможностите на колата си. Повечето от нас не знаят кой завой с каква скорост може да се вземе с леко недозавиване. Освен това типично състезателния стил на шофиране (взимане на завоите на предела) силно натоварват окачването и лагерите, както и кормилната рейка. Просто не мисля че си струва без спортно окачване, което да свали колата с едно 3-4 см. отпред и 2-3 отзад. Говорим за допълнителни разходи. Плюс това спортното окачване не е за нашите пътища и колата става още по-раздрънкана с него. Аз съм доволен от стабилността на моя автомобил, вкл. с 5 човека и багаж 40-50 кг. (прохода Троян-Кърнаре, Шипка и др. места). По-скоро на някой пътник ще му се заметне жила от зор да се задържи на мястото си при високоскоростен завой, отколко галанта да изпусне траекторията чак толкова, че да се налага това допълнително утежняване на конструкцията.И освен това (не знам точно къде минава профила) май ще пречи на интервенциите около смукателните колектори, вкл. смяна на свещи и може би и други детайли. Трябва да се сваля и това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 25 март 2011 Сподели Публикувано 25 март 2011 Бреййй, вие ги изкарахте като от кашкавал тез Галанти бре ..:D Усуквало се купето по завоите ..:icon_doh:Усукват ви се калпавите амортисьори и пружини, за това мислите че поддава купето ..То ако се усукваше бомбето (където се захваща стрът бара) чного ми е интересно , кое ще го накара да се върне на изходна позиция ..:DПа пускайте задницата да се пързаля по завоите :lol: и няма да се усукват .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 26 март 2011 Сподели Публикувано 26 март 2011 Трябва памперс за тази работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 28 март 2011 Автор Сподели Публикувано 28 март 2011 Браво за салама, но не разбирам в какво се състои твоят проблем. Колата като я качваш странично на бордюр например пука и скърца и се усеща усукване на купето ли? Това ли ти е проблемът? Струва ми се съвсем нормално, защото динамичните сили на усулкване си действат- Само по себе си отслабване на конструкцията от корозия е супер малко вероятно. Ако колата ти е нестабилна в завой, по-добре е да инспектираш окачването, започвайки от амортисьори-пружини, накрайници и носачи и после стрът. Стрътът има сравнително приличен ефект, когато си със спортно окачване - амортисьори и пружини, малко по-широки гуми. Позволява каране с по-висока скорост в завой, защото подобрява страничната стабилност, защото свързва двете бОмбета. Чудеса не прави, но малко подобрява воденето на предницата особено в гранични за приплъзване ситуации, защото намалява недозавиването. Това е то. За пример ако караш към Самоков и пределът на тези завои е около 85-90 км. ч. преди да започне леко да изпуска задницата със стръта, без него със 70-75 км получаваш същото пътно поведение... Друга, макар и рядко приложима полза е при много високи скорости от, да речем, над 200 км. ч., когато на магистралата има подскоци, като например на Хемус преди Варна, ти помага първо по-бързо да се успокоят вертикалните колебания, второ, почти не позволява странично отклонение. Естествено със стръта се променят конструктивните връзки на окачването, което променя работните ъгли, респ. влияе на износването, ама за това трябва да се смятат хармоници, което предлагам да оставим на математиците. В обобщение слагането на алуминиев мек стрът без промени в окачване, пружини и гуми ще промени 1,5 % от поведението на колата, сиреч умряла работа. Щом колата ти е толкова изгнила, вероятно е добре преди тунинги да възвърнеш първоначалното й техническо състояние, включително нови амортисьори и пружини, ако се налага.На който му е толкова голям мерак, ще му услужа за един час със стрът от ВР4 за проба. Не е изгнила колата, както вече казах махнах всички ръжди. Иначе по предното окачване всичко е изправно и проверено, остана ми да сменя тампоните на задното. Aмортисьорите са нови - KYB. Поведението на колата е добро и е повече от достатъчно за моя стил на каране, който е 150-160 по магистрала и 120-140 не по магистрала. По по-големите завои, например тези към Самоков пак си държи пътя съвсем доволно.С други думи не търся по-добро поведение в завои, а искам да намаля усукването на купето.По спомени производителите дават около 20% усукване на купето на чисто нови коли и си мисля, че един Strut ще намали малко от тези 20%. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 28 март 2011 Сподели Публикувано 28 март 2011 Не е изгнила колата, както вече казах махнах всички ръжди. Иначе по предното окачване всичко е изправно и проверено, остана ми да сменя тампоните на задното. Aмортисьорите са нови - KYB. Поведението на колата е добро и е повече от достатъчно за моя стил на каране, който е 150-160 по магистрала и 120-140 не по магистрала. По по-големите завои, например тези към Самоков пак си държи пътя съвсем доволно.С други думи не търся по-добро поведение в завои, а искам да намаля усукването на купето.По спомени производителите дават около 20% усукване на купето на чисто нови коли и си мисля, че един Strut ще намали малко от тези 20%. Ами както решиш, мини един тестови маршрут с точно определена скорост, ела, ще ти дам стръта за една вечер, пробвай, сравни и тогава го мисли. А такова нещо като "махнах ръждата" вярвам знаеш, че няма как да стане. Там няма оттърване... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 28 март 2011 Сподели Публикувано 28 март 2011 Бреййй, вие ги изкарахте като от кашкавал тез Галанти бре ..:D Усуквало се купето по завоите ..:icon_doh:Усукват ви се калпавите амортисьори и пружини, за това мислите че поддава купето ..То ако се усукваше бомбето (където се захваща стрът бара) чного ми е интересно , кое ще го накара да се върне на изходна позиция ..:DПа пускайте задницата да се пързаля по завоите :lol: и няма да се усукват .. Е, то стоманата си има неква еластичност. То не се гъне като при катастрофа, ами с някви мижави милиметри, след което купето си възвръща формата. Но това не отменя факта, че геометрията на колата се променя докато е усукано. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 29 март 2011 Автор Сподели Публикувано 29 март 2011 Ами както решиш, мини един тестови маршрут с точно определена скорост, ела, ще ти дам стръта за една вечер, пробвай, сравни и тогава го мисли. А такова нещо като "махнах ръждата" вярвам знаеш, че няма как да стане. Там няма оттърване...Е пълно отърване от ръждата няма, но аз действам по един единствен начин с нея - навсякъде, където има ръжда играе флекса и след това се заварява нова ламарина. Изкърпването на гредите не беше лесна задача, защото са облечени в по-тънка ламарина, но резултата беше добър. Иначе всякакви там ръждопреобразователи са алабала за мене.Мерси за предложението за стръта, като реша ще ти кажа, но това ще е след реставрацията на интериора.Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.