Премини към съдържание

Front strut bar


Nickky

Препоръчано мнение

Здравейте, имам един въпрос относно този Strut bar, който намерих. С доставката излиза около 95 лева, само че ме притеснява дали ще стане за моя галант ЕА2А 97ма, защото в инфото на продукта никъде не пише, че е за ЕА_ галанти, а и не знам дали няма разлики в разтоянията на болтовете на американските и японските галанти. Моля, ако някой има представа дали този strut bar става за ЕА_ галантите да сподели.

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам един въпрос относно този Strut bar, който намерих. С доставката излиза около 95 лева, само че ме притеснява дали ще стане за моя галант ЕА2А 97ма, защото в инфото на продукта никъде не пише, че е за ЕА_ галанти, а и не знам дали няма разлики в разтоянията на болтовете на американските и японските галанти. Моля, ако някой има представа дали този strut bar става за ЕА_ галантите да сподели.

Поздрави.

Става, но не е особено смислена покупка, защото това е алуминиева и сравнително слаба сплав. Ако държиш да имаш стрът, който на двулитровия галант с обикновено, а не спортно окачване е съвсем, съвсем излишен, ти препоръчвам да потърсиш такъв от ВР4 - здрав и пасващ точно. Но пак казвам, има смисъл със спортно окачване, и при бързо каране в завои, респ. резки смени на посоката. Ако ще е само за красотата, може би е добре да си похарчиш парите за нещо друго.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе много е меко това купе на тоя галант. :D Боли ме душата като го слушам как скърца и пука в завоите. Май само стрът не е достатъчен, аз мисля да сложа и някаква клетка в купето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе много е меко това купе на тоя галант. :D Боли ме душата като го слушам как скърца и пука в завоите. Май само стрът не е достатъчен, аз мисля да сложа и някаква клетка в купето.

Точно заради това усукване на купето искам да го сложа този strut. Дори и с 5км да минавам през неравности пак се усеща, че купето се суче и пука по шевовете. Иначе strut от VR4 е много скъп, а мен ме интересува само да паснат болтовете на бумбетата на макферсоните. Алуминиевата греда не ми е проблем да я сменя с Д'железна :) Даже се замислям и за заден Strut.

Редактирано от Nickky
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно заради това усукване на купето искам да го сложа този strut. Дори и с 5км да минавам през неравности пак се усеща, че купето се суче и пука по шевовете. Иначе strut от VR4 е много скъп, а мен ме интересува само да паснат болтовете на бумбетата на макферсоните. Алуминиевата греда не ми е проблем да я сменя с Д'железна :) Даже се замислям и за заден Strut.

 

Пасват, както ти написах по-горе, но да лекуваш усукването на купето със стрът не е особено успешна стратегия, да ти кажа...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пасват, както ти написах по-горе, но да лекуваш усукването на купето със стрът не е особено успешна стратегия, да ти кажа...

Да питам , понеже не съм голям разбирач - каква е ролята на този стрът, защото съм със спортното окачване и 6А13 мотор и искам да знам какви предимства дава. Мерси предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пасват, както ти написах по-горе, но да лекуваш усукването на купето със стрът не е особено успешна стратегия, да ти кажа...

Ами, приемам предложения всякакви. Това, което съм направил до момента е изкърпване на цялата кола, греди и т.н. На задните греди имаше по една дупка колкото тенис топка :icon_blush: като ги видяхме направихме пълен преглед отдолу, изкърпихме и махнахме всичи ръжди, след което намазахме цялото дъно включително и подкалниците със "салам" (няма да казвам колко салам отиде :D). Ако някой колега се сеща какво още мога да направя за да подсиля купето, ще се радвам да чуя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да питам , понеже не съм голям разбирач - каква е ролята на този стрът, защото съм със спортното окачване и 6А13 мотор и искам да знам какви предимства дава. Мерси предварително.

 

Най-общо казано, при резки маневри с голямо странично претоварване, пази двигателния отсек от колапс навътре. :)

 

P.S. честит ми хилядник. :D

Редактирано от Реконструктор
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам един въпрос относно този Strut bar, който намерих. С доставката излиза около 95 лева, само че ме притеснява дали ще стане за моя галант ЕА2А 97ма, защото в инфото на продукта никъде не пише, че е за ЕА_ галанти, а и не знам дали няма разлики в разтоянията на болтовете на американските и японските галанти. Моля, ако някой има представа дали този strut bar става за ЕА_ галантите да сподели.

Поздрави.

 

Колега аз от същият Seller си купих генерацията за моята бангия и съм много доволен, това с доставката за $50 си го избий от главата, защото и аз мисля да купувам същата изгъзица и за предните и за задните амортесьори има за моята талига. Вземи мини като мен през lombard.bg или някоя друга такава фирма дето се занимава с такива работи и shipping-а, ще ти падне с около 30-40 долара ;) ! Айде със здраве и SLX е прав за това за галанта, виж при Lancer-а нещата стоят по друг начин, че е сравнително по - лекичък и аз затова ще поръчвам за моя ;)

 

П.П. Да бе много меки тея купета на mitsu-тата, и аз като завивам с по - голяма скорост и имам чувството, че напрво ще ми се усукат амортесьорите, много мека работа. Затова искам да слагам, след като си взема едни ниски пружинки на TEIN, само ако има кой да ми ги докара от САЩ :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying:

Редактирано от cpurage
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами, приемам предложения всякакви. Това, което съм направил до момента е изкърпване на цялата кола, греди и т.н. На задните греди имаше по една дупка колкото тенис топка :icon_blush: като ги видяхме направихме пълен преглед отдолу, изкърпихме и махнахме всичи ръжди, след което намазахме цялото дъно включително и подкалниците със "салам" (няма да казвам колко салам отиде :D). Ако някой колега се сеща какво още мога да направя за да подсиля купето, ще се радвам да чуя.

 

Браво за салама, но не разбирам в какво се състои твоят проблем. Колата като я качваш странично на бордюр например пука и скърца и се усеща усукване на купето ли? Това ли ти е проблемът? Струва ми се съвсем нормално, защото динамичните сили на усулкване си действат- Само по себе си отслабване на конструкцията от корозия е супер малко вероятно. Ако колата ти е нестабилна в завой, по-добре е да инспектираш окачването, започвайки от амортисьори-пружини, накрайници и носачи и после стрът. Стрътът има сравнително приличен ефект, когато си със спортно окачване - амортисьори и пружини, малко по-широки гуми. Позволява каране с по-висока скорост в завой, защото подобрява страничната стабилност, защото свързва двете бОмбета. Чудеса не прави, но малко подобрява воденето на предницата особено в гранични за приплъзване ситуации, защото намалява недозавиването. Това е то. За пример ако караш към Самоков и пределът на тези завои е около 85-90 км. ч. преди да започне леко да изпуска задницата със стръта, без него със 70-75 км получаваш същото пътно поведение... Друга, макар и рядко приложима полза е при много високи скорости от, да речем, над 200 км. ч., когато на магистралата има подскоци, като например на Хемус преди Варна, ти помага първо по-бързо да се успокоят вертикалните колебания, второ, почти не позволява странично отклонение. Естествено със стръта се променят конструктивните връзки на окачването, което променя работните ъгли, респ. влияе на износването, ама за това трябва да се смятат хармоници, което предлагам да оставим на математиците. В обобщение слагането на алуминиев мек стрът без промени в окачване, пружини и гуми ще промени 1,5 % от поведението на колата, сиреч умряла работа. Щом колата ти е толкова изгнила, вероятно е добре преди тунинги да възвърнеш първоначалното й техническо състояние, включително нови амортисьори и пружини, ако се налага.

На който му е толкова голям мерак, ще му услужа за един час със стрът от ВР4 за проба.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че трябва преди това да се запознаят с възможностите на колата си. Повечето от нас не знаят кой завой с каква скорост може да се вземе с леко недозавиване. Освен това типично състезателния стил на шофиране (взимане на завоите на предела) силно натоварват окачването и лагерите, както и кормилната рейка. Просто не мисля че си струва без спортно окачване, което да свали колата с едно 3-4 см. отпред и 2-3 отзад. Говорим за допълнителни разходи. Плюс това спортното окачване не е за нашите пътища и колата става още по-раздрънкана с него. Аз съм доволен от стабилността на моя автомобил, вкл. с 5 човека и багаж 40-50 кг. (прохода Троян-Кърнаре, Шипка и др. места). По-скоро на някой пътник ще му се заметне жила от зор да се задържи на мястото си при високоскоростен завой, отколко галанта да изпусне траекторията чак толкова, че да се налага това допълнително утежняване на конструкцията.

И освен това (не знам точно къде минава профила) май ще пречи на интервенциите около смукателните колектори, вкл. смяна на свещи и може би и други детайли. Трябва да се сваля и това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бреййй, вие ги изкарахте като от кашкавал тез Галанти бре ..:D Усуквало се купето по завоите ..:icon_doh:

Усукват ви се калпавите амортисьори и пружини, за това мислите че поддава купето ..:)

То ако се усукваше бомбето (където се захваща стрът бара) чного ми е интересно , кое ще го накара да се върне на изходна позиция ..:D

Па пускайте задницата да се пързаля по завоите :lol: и няма да се усукват ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво за салама, но не разбирам в какво се състои твоят проблем. Колата като я качваш странично на бордюр например пука и скърца и се усеща усукване на купето ли? Това ли ти е проблемът? Струва ми се съвсем нормално, защото динамичните сили на усулкване си действат- Само по себе си отслабване на конструкцията от корозия е супер малко вероятно. Ако колата ти е нестабилна в завой, по-добре е да инспектираш окачването, започвайки от амортисьори-пружини, накрайници и носачи и после стрът. Стрътът има сравнително приличен ефект, когато си със спортно окачване - амортисьори и пружини, малко по-широки гуми. Позволява каране с по-висока скорост в завой, защото подобрява страничната стабилност, защото свързва двете бОмбета. Чудеса не прави, но малко подобрява воденето на предницата особено в гранични за приплъзване ситуации, защото намалява недозавиването. Това е то. За пример ако караш към Самоков и пределът на тези завои е около 85-90 км. ч. преди да започне леко да изпуска задницата със стръта, без него със 70-75 км получаваш същото пътно поведение... Друга, макар и рядко приложима полза е при много високи скорости от, да речем, над 200 км. ч., когато на магистралата има подскоци, като например на Хемус преди Варна, ти помага първо по-бързо да се успокоят вертикалните колебания, второ, почти не позволява странично отклонение. Естествено със стръта се променят конструктивните връзки на окачването, което променя работните ъгли, респ. влияе на износването, ама за това трябва да се смятат хармоници, което предлагам да оставим на математиците. В обобщение слагането на алуминиев мек стрът без промени в окачване, пружини и гуми ще промени 1,5 % от поведението на колата, сиреч умряла работа. Щом колата ти е толкова изгнила, вероятно е добре преди тунинги да възвърнеш първоначалното й техническо състояние, включително нови амортисьори и пружини, ако се налага.

На който му е толкова голям мерак, ще му услужа за един час със стрът от ВР4 за проба.

 

Не е изгнила колата, както вече казах махнах всички ръжди. Иначе по предното окачване всичко е изправно и проверено, остана ми да сменя тампоните на задното. Aмортисьорите са нови - KYB.

Поведението на колата е добро и е повече от достатъчно за моя стил на каране, който е 150-160 по магистрала и 120-140 не по магистрала. По по-големите завои, например тези към Самоков пак си държи пътя съвсем доволно.

С други думи не търся по-добро поведение в завои, а искам да намаля усукването на купето.

По спомени производителите дават около 20% усукване на купето на чисто нови коли и си мисля, че един Strut ще намали малко от тези 20%.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е изгнила колата, както вече казах махнах всички ръжди. Иначе по предното окачване всичко е изправно и проверено, остана ми да сменя тампоните на задното. Aмортисьорите са нови - KYB.

Поведението на колата е добро и е повече от достатъчно за моя стил на каране, който е 150-160 по магистрала и 120-140 не по магистрала. По по-големите завои, например тези към Самоков пак си държи пътя съвсем доволно.

С други думи не търся по-добро поведение в завои, а искам да намаля усукването на купето.

По спомени производителите дават около 20% усукване на купето на чисто нови коли и си мисля, че един Strut ще намали малко от тези 20%.

 

Ами както решиш, мини един тестови маршрут с точно определена скорост, ела, ще ти дам стръта за една вечер, пробвай, сравни и тогава го мисли. А такова нещо като "махнах ръждата" вярвам знаеш, че няма как да стане. Там няма оттърване...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бреййй, вие ги изкарахте като от кашкавал тез Галанти бре ..:D Усуквало се купето по завоите ..:icon_doh:

Усукват ви се калпавите амортисьори и пружини, за това мислите че поддава купето ..:)

То ако се усукваше бомбето (където се захваща стрът бара) чного ми е интересно , кое ще го накара да се върне на изходна позиция ..:D

Па пускайте задницата да се пързаля по завоите :lol: и няма да се усукват ..

 

Е, то стоманата си има неква еластичност. :) То не се гъне като при катастрофа, ами с някви мижави милиметри, след което купето си възвръща формата. Но това не отменя факта, че геометрията на колата се променя докато е усукано.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами както решиш, мини един тестови маршрут с точно определена скорост, ела, ще ти дам стръта за една вечер, пробвай, сравни и тогава го мисли. А такова нещо като "махнах ръждата" вярвам знаеш, че няма как да стане. Там няма оттърване...

Е пълно отърване от ръждата няма, но аз действам по един единствен начин с нея - навсякъде, където има ръжда играе флекса и след това се заварява нова ламарина. Изкърпването на гредите не беше лесна задача, защото са облечени в по-тънка ламарина, но резултата беше добър. Иначе всякакви там ръждопреобразователи са алабала за мене.

Мерси за предложението за стръта, като реша ще ти кажа, но това ще е след реставрацията на интериора.

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...