Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Grandis DI-D:Слаби места,на кое да обърнем внимание!


scooby doo

Препоръчано мнение

:mitsu-smiley: Здравейте!Надявам се,скоро и аз да се сдобия с Диамант!Спрял съм се на Grandis DI-D '06 Не съм много навит на VW мотора,но няма друг избор при дизела!Моля ви,дайте съвети на какво да обърна спец.внимание при покупката!Какви слаби места има модела?Моля,споделете мнения за експлоатацията и поддръжката на тая кола!Благодаря предварително и се надявам,с вашата помощ,скоро и аз да се похваля с Grandis! :mitsu-smiley: :icon_bye: :thx:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Здравейте!Надявам се,скоро и аз да се сдобия с Диамант!Спрял съм се на Grandis DI-D '06 Не съм много навит на VW мотора,но няма друг избор при дизела!Моля ви,дайте съвети на какво да обърна спец.внимание при покупката!Какви слаби места има модела?Моля,споделете мнения за експлоатацията и поддръжката на тая кола!Благодаря предварително и се надявам,с вашата помощ,скоро и аз да се похваля с Grandis! :mitsu-smiley: :icon_bye: :thx:

1. Съединител - ако е с ръчна ск. кутия съединителя е много скъп - около 2000лв. само той, отделно за труд,............

2. Филтъра за твърди частици - ако има такъв, ще ти прави проблем от време на време.......

3. На практика няма слаби места по окачването,но все пак ако лопка по неравностите, значи тропа ............амортесьор или лагера на тампона на макферсона........

Колата е супер .........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1. Съединител - ако е с ръчна ск. кутия съединителя е много скъп - около 2000лв. само той, отделно за труд,............

 

Ти направо го отказа човека от покупката ..:D

Не е чак толкова скъпо, за 1300-1400 лв. се намира пълният комплект на LUK (маховик, феродов, притискателен и лагер- помпата )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти направо го отказа човека от покупката ..:D

Не е чак толкова скъпо, за 1300-1400 лв. се намира пълният комплект на LUK (маховик, феродов, притискателен и лагер- помпата )

ЛУК не правят такива........те са по различни от на Пасатовите ,които може и за около 1500 лв. да намериш...........цената е там някъде , 1.8 -2.0 к лв...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро и валео се намесиха на пазара с демферните съединители с много добро решение според мен.

Правят заместител на демфера с твърд маховик и нормален феродов и притискателен диск +лагер на по-разумни цени от около 950-1100лв к-т

Поне на пежата често замествам.

За грандис не знам много, но поддръжката е важна и не изхождай от цени на части дадени от дилъра :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

Там слагат гор. филтър от 90лв който може да се намери на три пъти по ниска цена ,е няма да е оригинален , при :mitsu-smiley: сервиз смяна ангренаж к-т е малко над 2000лв .Смяна масло ,маслен ф-р., горивен филтър,и въздушен един мой познат каза, че се разделя с около 500лв. т

Т е гаранционна и няма накъде :D :yes3:

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ЛУК не правят такива.......

Не вярвам да правят за оутлендъра, пък за грандиса да не правят ..:D

Просто не си проверил където трябва ..:P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някъде четох, че оригиналният съединител който се влага в Outlandr-a си е LUK.

Ако са излезли заместители на други производители и на други цени, моля споделете. За мотор 2.0 помпа-дюза на VAG.

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някъде четох, че оригиналният съединител който се влага в Outlandr-a си е LUK.

Ако са излезли заместители на други производители и на други цени, моля споделете. За мотор 2.0 помпа-дюза на VAG.

Поздрави.

М/у твоя Аутлендър и Грандиса с този мотор съединителите са различни,и едното не става на другото , колегата по добре да се насочи към бензиновия си еквивалент ,тъй като само различката м/у съединителите е драстична (едното е около 500 лв. комплект , а другото е 2 бона )а и самия дизелов мотор не е от безпроблемните, и е скъпо за подръжка........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

: сервиз смяна ангренаж к-т е малко над 2000лв .Смяна масло ,маслен ф-р., горивен филтър,и въздушен един мой познат каза, че се разделя с около 500лв. т

Т е гаранционна и няма накъде :D :yes3:

По въпроса за съеденителя нищо не мога да кажа ,още не съм имал проблеми с него ,но смяна на масло в Дарс Ауто -масло , маслен , въздушен филтър излиза 280лв.Скоро идва ред на агренажния ремък и съм се информирал в същия сервиз, смяната ще ми излезе 900 лв. с оригинални части и гаранция 120000км.,на пазара има и не оригинален комплект на цена 356 лв. без гаранция ,но с максимален пробег 50-60 хил. км..До сега съм сменил вътрешен кормилен накрайник-120лв ,оптяжна ролка за климатроника 156лв. това са цени на оригинални части плюс труд 48лв.на час ,предни накладки оригинални 270лв. ,задни не оригинални 50лв.Според мен тези цени напълно съответстват на класа на автомобила ,а ако имате доверен (не оторизиран) сервиз ще ви излиза и по -евтино.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

: сервиз смяна ангренаж к-т е малко над 2000лв .Смяна масло ,маслен ф-р., горивен филтър,и въздушен един мой познат каза, че се разделя с около 500лв. т

Т е гаранционна и няма накъде :D :yes3:

По въпроса за съеденителя нищо не мога да кажа ,още не съм имал проблеми с него ,но смяна на масло в Дарс Ауто -масло , маслен , въздушен филтър излиза 280лв.Скоро идва ред на агренажния ремък и съм се информирал в същия сервиз, смяната ще ми излезе 900 лв. с оригинални части и гаранция 120000км.,на пазара има и не оригинален комплект на цена 356 лв. без гаранция ,но с максимален пробег 50-60 хил. км..До сега съм сменил вътрешен кормилен накрайник-120лв ,оптяжна ролка за климатроника 156лв. това са цени на оригинални части плюс труд 48лв.на час ,предни накладки оригинални 270лв. ,задни не оригинални 50лв.Според мен тези цени напълно съответстват на класа на автомобила ,а ако имате доверен (не оторизиран) сервиз ще ви излиза и по -евтино.

Аз на моя го смених септември месец с оригинални части и мой труд :D Ремъците са два, 122х20 и 65х13 и 3 ролки,оригинални на Мицубиши........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз на моя го смених септември месец с оригинални части и мой труд :D Ремъците са два, 122х20 и 65х13 и 3 ролки,оригинални на Мицубиши........

Другият септември пак да го смениш, да не забравиш :P, че с тези тесни ремъци даже и година е много ..:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз на моя го смених септември месец с оригинални части и мой труд :D Ремъците са два, 122х20 и 65х13 и 3 ролки,оригинални на Мицубиши........

Аз предполагам ,че при дизела няма да са същите ремаци .Пак са два ама други размери.На колко хиляди километра се сменят при бензина ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за отговорите!Дизел ще е,спрял съм се на конкретна кола!Преговаряме...Дано скоро се похваля...

На 140 х.км е,дано пипам съединител по-нататък...Бенз.ще ми е скъп за градско София!Доскоро.... :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз предполагам ,че при дизела няма да са същите ремаци .Пак са два ама други размери.На колко хиляди километра се сменят при бензина ?

Коренно различни са и ремъците и ролките..........на бензиновия са на 90 хил км. смяната им.........на дизела са на 60 хил. км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за отговорите!Дизел ще е,спрял съм се на конкретна кола!Преговаряме...Дано скоро се похваля...

На 140 х.км е,дано пипам съединител по-нататък...Бенз.ще ми е скъп за градско София!Доскоро.... :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Колко ви горят дизелите в градско ,ама софийско??Щото на моя градското ми е около 12 л./100км. а жена ми го смъква на около 10-11 л. ама аз немам нерви........... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Другият септември пак да го смениш, да не забравиш :P, че с тези тесни ремъци даже и година е много ..:D

да бе ,тва да не е дизеляк.......... :D тва там си е нежна и фина работа ........ :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Коренно различни са и ремъците и ролките..........на бензиновия са на 90 хил км. смяната им.........на дизела са на 60 хил. км.

Как на 60 хил. бре човек ,на 120 хил .с оригинални части и смяна в оторизиран сервиз писмена гаранция за още 120 хил.км. дават хората .А аутлендарите ги сменят на 115 хил.Извън градско ми гори средно 8,6 градско около 10 л.Но аз го карам предимно извън градско.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как на 60 хил. бре човек ,на 120 хил .с оригинални части и смяна в оторизиран сервиз писмена гаранция за още 120 хил.км. дават хората .А аутлендарите ги сменят на 115 хил.Извън градско ми гори средно 8,6 градско около 10 л.Но аз го карам предимно извън градско.

Бе не бих го карал и 70 хил. км. па камо ли 120 к км. но ........

8.6 л./100км. не е ле малко високичък този разход за дизел..........че то моята бензин дава 8л./100 км. извънградско.......... :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Как на 60 хил. бре човек ,на 120 хил .с оригинални части и смяна в оторизиран сервиз писмена гаранция за още 120 хил.км. дават хората .А аутлендарите ги сменят на 115 хил.Извън градско ми гори средно 8,6 градско около 10 л.Но аз го карам предимно извън градско.

Не го слушай Пламен, той мисли че това е неговият с 2-у сантиметровият ремък ..

 

Той толкова ги мрази дизелите (защото като го изпреварят по магистралата, го засилват с още 10 км/ч. от въздушната струя) :D, че само създава разни митове из форума ..:icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не го слушай Пламен, той мисли че това е неговият с 2-у сантиметровият ремък ..

 

Той толкова ги мрази дизелите (защото като го изпреварят по магистралата, го засилват с още 10 км/ч. от въздушната струя) :D, че само създава разни митове из форума ..:icon_doh:

хехехехе..........Марио ,нали не си мислиш че една турбо печка, колкото и да е съвременна,може да развие такава скорост и мощност и пъргавина от една турбо бензинова кола???Това ако го кажеш тук , ще ти се присмиват яко къде те видят......митологията е хубаво нещо, но тук важи математиката и физиката..... :D

И да допълня, преди 3-4 дни се качих на новата Лантра с 1.6 GDI мотора, много ми стана смешно като собственика й взе да ми разправя че това е новата фундаментална технология на бензиновите мотори, измислен от Хюндай............. :D Както и да е де, но това върви повече от 2.0 помпа-дюза на Фолцваген........при смешен разход на гориво от порядъка на 6л./100км. смесен разход .......

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... Лантра с 1.6 GDI ... това върви повече от 2.0 помпа-дюза на Фолцваген........при смешен разход на гориво от порядъка на 6л./100км. смесен разход ...
Откъде я намери тази Лантра с GDI и какво общо има тя с турбо-бензиновите?

В UK няма Елантра, но 1.6GDI се слага на ix35 и показателите му (разход и динамика) са по-слаби от 2.0CRDi на същия модел :D

ix35

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Откъде я намери тази Лантра с GDI и какво общо има тя с турбо-бензиновите?

В UK няма Елантра, но 1.6GDI се слага на ix35 и показателите му (разход и динамика) са по-слаби от 2.0CRDi на същия модел :D

ix35

И аз по някога се чудя от къде ги намира тези нови модели, дето още не са произведени ..:D

А чувството му, че има турбина, съм го описал по горе от къде идва, от засилката която му придават дизелите като минат покрай него и той мисли, че му е включило турбото ..:)

 

В UK няма Елантра, но 1.6GDI се слага на ix35 и показателите му (разход и динамика) са по-слаби от 2.0CRDi на същия модел :D

ix35

Това е сигурно само за Европа :icon_hmm: при ди джея не е така, при него винаги бензина е с по добри показатели ..

Може да бяга по малко от дизела и да гори повече, но винаги е :first: ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Откъде я намери тази Лантра с GDI и какво общо има тя с турбо-бензиновите?

В UK няма Елантра, но 1.6GDI се слага на ix35 и показателите му (разход и динамика) са по-слаби от 2.0CRDi на същия модел :D

ix35

Добре, не Лантра , а Елантра ( специално му звънях по тел-а на човека да го питам за модела му ,че ти като кажеш нещо, и аз почвам да се съмнявам в думите си :lol: )

И защо не правиш разлика м/у казано и "речено"?? :lol: Някъде да си видял че споменавам думичката турбо в модела Лантра - Елантра? :shades:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз по някога се чудя от къде ги намира тези нови модели, дето още не са произведени ..:D

А чувството му, че има турбина, съм го описал по горе от къде идва, от засилката която му придават дизелите като минат покрай него и той мисли, че му е включило турбото ..:)

 

 

Това е сигурно само за Европа :icon_hmm: при ди джея не е така, при него винаги бензина е с по добри показатели ..

Може да бяга по малко от дизела и да гори повече, но винаги е :first: ..

Глей ся Марио, бензина е винаги с по добри "показатели" защото технологията по който работи един мотор го позволява дори и без турбина, една печка не може да има по добри показатели ( с изкл. може би на разхода на гориво ,но и тук е спорен въпроса - за справка -виж GDI технологията ) ако тя е без турбина ..........много ми е любопитно ако не бяха измислиси турбокомпресора тези печки какво щяха да правят ? Те щяха да стават само за отопление май , но и това немаше да е така, тъй като щяха да са заабранени,щото цапат екологията....... :D Така че дизела го прави вървящ турбината, а не горивото .........е, най общои казано де....... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много "ако" и "щяха" има пак в поста ти :D за това аз спирам да пиша ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...