scooby doo Публикувано 22 февруари 2011 Сподели Публикувано 22 февруари 2011 :mitsu-smiley: Здравейте!Надявам се,скоро и аз да се сдобия с Диамант!Спрял съм се на Grandis DI-D '06 Не съм много навит на VW мотора,но няма друг избор при дизела!Моля ви,дайте съвети на какво да обърна спец.внимание при покупката!Какви слаби места има модела?Моля,споделете мнения за експлоатацията и поддръжката на тая кола!Благодаря предварително и се надявам,с вашата помощ,скоро и аз да се похваля с Grandis! :mitsu-smiley: :icon_bye: :thx: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 февруари 2011 Сподели Публикувано 22 февруари 2011 :mitsu-smiley: Здравейте!Надявам се,скоро и аз да се сдобия с Диамант!Спрял съм се на Grandis DI-D '06 Не съм много навит на VW мотора,но няма друг избор при дизела!Моля ви,дайте съвети на какво да обърна спец.внимание при покупката!Какви слаби места има модела?Моля,споделете мнения за експлоатацията и поддръжката на тая кола!Благодаря предварително и се надявам,с вашата помощ,скоро и аз да се похваля с Grandis! :mitsu-smiley: :icon_bye: :thx:1. Съединител - ако е с ръчна ск. кутия съединителя е много скъп - около 2000лв. само той, отделно за труд,............2. Филтъра за твърди частици - ако има такъв, ще ти прави проблем от време на време.......3. На практика няма слаби места по окачването,но все пак ако лопка по неравностите, значи тропа ............амортесьор или лагера на тампона на макферсона........Колата е супер ......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 февруари 2011 Сподели Публикувано 22 февруари 2011 1. Съединител - ако е с ръчна ск. кутия съединителя е много скъп - около 2000лв. само той, отделно за труд,............ Ти направо го отказа човека от покупката ..:DНе е чак толкова скъпо, за 1300-1400 лв. се намира пълният комплект на LUK (маховик, феродов, притискателен и лагер- помпата ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 февруари 2011 Сподели Публикувано 22 февруари 2011 Ти направо го отказа човека от покупката ..:DНе е чак толкова скъпо, за 1300-1400 лв. се намира пълният комплект на LUK (маховик, феродов, притискателен и лагер- помпата )ЛУК не правят такива........те са по различни от на Пасатовите ,които може и за около 1500 лв. да намериш...........цената е там някъде , 1.8 -2.0 к лв........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autogad Публикувано 22 февруари 2011 Сподели Публикувано 22 февруари 2011 (редакция) Наскоро и валео се намесиха на пазара с демферните съединители с много добро решение според мен.Правят заместител на демфера с твърд маховик и нормален феродов и притискателен диск +лагер на по-разумни цени от около 950-1100лв к-т Поне на пежата често замествам.За грандис не знам много, но поддръжката е важна и не изхождай от цени на части дадени от дилъра :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Там слагат гор. филтър от 90лв който може да се намери на три пъти по ниска цена ,е няма да е оригинален , при :mitsu-smiley: сервиз смяна ангренаж к-т е малко над 2000лв .Смяна масло ,маслен ф-р., горивен филтър,и въздушен един мой познат каза, че се разделя с около 500лв. тТ е гаранционна и няма накъде :D Редактирано 23 февруари 2011 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 февруари 2011 Сподели Публикувано 23 февруари 2011 ЛУК не правят такива.......Не вярвам да правят за оутлендъра, пък за грандиса да не правят ..:DПросто не си проверил където трябва ..:P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 23 февруари 2011 Сподели Публикувано 23 февруари 2011 Някъде четох, че оригиналният съединител който се влага в Outlandr-a си е LUK.Ако са излезли заместители на други производители и на други цени, моля споделете. За мотор 2.0 помпа-дюза на VAG.Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 февруари 2011 Сподели Публикувано 23 февруари 2011 Някъде четох, че оригиналният съединител който се влага в Outlandr-a си е LUK.Ако са излезли заместители на други производители и на други цени, моля споделете. За мотор 2.0 помпа-дюза на VAG.Поздрави.М/у твоя Аутлендър и Грандиса с този мотор съединителите са различни,и едното не става на другото , колегата по добре да се насочи към бензиновия си еквивалент ,тъй като само различката м/у съединителите е драстична (едното е около 500 лв. комплект , а другото е 2 бона )а и самия дизелов мотор не е от безпроблемните, и е скъпо за подръжка........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragnipur Публикувано 23 февруари 2011 Сподели Публикувано 23 февруари 2011 : сервиз смяна ангренаж к-т е малко над 2000лв .Смяна масло ,маслен ф-р., горивен филтър,и въздушен един мой познат каза, че се разделя с около 500лв. тТ е гаранционна и няма накъде :D По въпроса за съеденителя нищо не мога да кажа ,още не съм имал проблеми с него ,но смяна на масло в Дарс Ауто -масло , маслен , въздушен филтър излиза 280лв.Скоро идва ред на агренажния ремък и съм се информирал в същия сервиз, смяната ще ми излезе 900 лв. с оригинални части и гаранция 120000км.,на пазара има и не оригинален комплект на цена 356 лв. без гаранция ,но с максимален пробег 50-60 хил. км..До сега съм сменил вътрешен кормилен накрайник-120лв ,оптяжна ролка за климатроника 156лв. това са цени на оригинални части плюс труд 48лв.на час ,предни накладки оригинални 270лв. ,задни не оригинални 50лв.Според мен тези цени напълно съответстват на класа на автомобила ,а ако имате доверен (не оторизиран) сервиз ще ви излиза и по -евтино. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 февруари 2011 Сподели Публикувано 23 февруари 2011 : сервиз смяна ангренаж к-т е малко над 2000лв .Смяна масло ,маслен ф-р., горивен филтър,и въздушен един мой познат каза, че се разделя с около 500лв. тТ е гаранционна и няма накъде :D По въпроса за съеденителя нищо не мога да кажа ,още не съм имал проблеми с него ,но смяна на масло в Дарс Ауто -масло , маслен , въздушен филтър излиза 280лв.Скоро идва ред на агренажния ремък и съм се информирал в същия сервиз, смяната ще ми излезе 900 лв. с оригинални части и гаранция 120000км.,на пазара има и не оригинален комплект на цена 356 лв. без гаранция ,но с максимален пробег 50-60 хил. км..До сега съм сменил вътрешен кормилен накрайник-120лв ,оптяжна ролка за климатроника 156лв. това са цени на оригинални части плюс труд 48лв.на час ,предни накладки оригинални 270лв. ,задни не оригинални 50лв.Според мен тези цени напълно съответстват на класа на автомобила ,а ако имате доверен (не оторизиран) сервиз ще ви излиза и по -евтино.Аз на моя го смених септември месец с оригинални части и мой труд :D Ремъците са два, 122х20 и 65х13 и 3 ролки,оригинални на Мицубиши........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 24 февруари 2011 Сподели Публикувано 24 февруари 2011 Аз на моя го смених септември месец с оригинални части и мой труд :D Ремъците са два, 122х20 и 65х13 и 3 ролки,оригинални на Мицубиши........Другият септември пак да го смениш, да не забравиш :P, че с тези тесни ремъци даже и година е много ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragnipur Публикувано 24 февруари 2011 Сподели Публикувано 24 февруари 2011 Аз на моя го смених септември месец с оригинални части и мой труд :D Ремъците са два, 122х20 и 65х13 и 3 ролки,оригинални на Мицубиши........Аз предполагам ,че при дизела няма да са същите ремаци .Пак са два ама други размери.На колко хиляди километра се сменят при бензина ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scooby doo Публикувано 24 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 24 февруари 2011 Много благодаря за отговорите!Дизел ще е,спрял съм се на конкретна кола!Преговаряме...Дано скоро се похваля...На 140 х.км е,дано пипам съединител по-нататък...Бенз.ще ми е скъп за градско София!Доскоро.... :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 февруари 2011 Сподели Публикувано 24 февруари 2011 Аз предполагам ,че при дизела няма да са същите ремаци .Пак са два ама други размери.На колко хиляди километра се сменят при бензина ?Коренно различни са и ремъците и ролките..........на бензиновия са на 90 хил км. смяната им.........на дизела са на 60 хил. км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 февруари 2011 Сподели Публикувано 24 февруари 2011 Много благодаря за отговорите!Дизел ще е,спрял съм се на конкретна кола!Преговаряме...Дано скоро се похваля...На 140 х.км е,дано пипам съединител по-нататък...Бенз.ще ми е скъп за градско София!Доскоро.... :icon_thumbup: :mitsu-smiley:Колко ви горят дизелите в градско ,ама софийско??Щото на моя градското ми е около 12 л./100км. а жена ми го смъква на около 10-11 л. ама аз немам нерви........... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 февруари 2011 Сподели Публикувано 24 февруари 2011 Другият септември пак да го смениш, да не забравиш :P, че с тези тесни ремъци даже и година е много ..:Dда бе ,тва да не е дизеляк.......... :D тва там си е нежна и фина работа ........ :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragnipur Публикувано 25 февруари 2011 Сподели Публикувано 25 февруари 2011 Коренно различни са и ремъците и ролките..........на бензиновия са на 90 хил км. смяната им.........на дизела са на 60 хил. км.Как на 60 хил. бре човек ,на 120 хил .с оригинални части и смяна в оторизиран сервиз писмена гаранция за още 120 хил.км. дават хората .А аутлендарите ги сменят на 115 хил.Извън градско ми гори средно 8,6 градско около 10 л.Но аз го карам предимно извън градско. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 февруари 2011 Сподели Публикувано 25 февруари 2011 Как на 60 хил. бре човек ,на 120 хил .с оригинални части и смяна в оторизиран сервиз писмена гаранция за още 120 хил.км. дават хората .А аутлендарите ги сменят на 115 хил.Извън градско ми гори средно 8,6 градско около 10 л.Но аз го карам предимно извън градско.Бе не бих го карал и 70 хил. км. па камо ли 120 к км. но ........8.6 л./100км. не е ле малко високичък този разход за дизел..........че то моята бензин дава 8л./100 км. извънградско.......... :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 25 февруари 2011 Сподели Публикувано 25 февруари 2011 Как на 60 хил. бре човек ,на 120 хил .с оригинални части и смяна в оторизиран сервиз писмена гаранция за още 120 хил.км. дават хората .А аутлендарите ги сменят на 115 хил.Извън градско ми гори средно 8,6 градско около 10 л.Но аз го карам предимно извън градско.Не го слушай Пламен, той мисли че това е неговият с 2-у сантиметровият ремък .. Той толкова ги мрази дизелите (защото като го изпреварят по магистралата, го засилват с още 10 км/ч. от въздушната струя) :D, че само създава разни митове из форума ..:icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 февруари 2011 Сподели Публикувано 25 февруари 2011 (редакция) Не го слушай Пламен, той мисли че това е неговият с 2-у сантиметровият ремък .. Той толкова ги мрази дизелите (защото като го изпреварят по магистралата, го засилват с още 10 км/ч. от въздушната струя) :D, че само създава разни митове из форума ..:icon_doh:хехехехе..........Марио ,нали не си мислиш че една турбо печка, колкото и да е съвременна,може да развие такава скорост и мощност и пъргавина от една турбо бензинова кола???Това ако го кажеш тук , ще ти се присмиват яко къде те видят......митологията е хубаво нещо, но тук важи математиката и физиката..... :DИ да допълня, преди 3-4 дни се качих на новата Лантра с 1.6 GDI мотора, много ми стана смешно като собственика й взе да ми разправя че това е новата фундаментална технология на бензиновите мотори, измислен от Хюндай............. :D Както и да е де, но това върви повече от 2.0 помпа-дюза на Фолцваген........при смешен разход на гориво от порядъка на 6л./100км. смесен разход ....... Редактирано 25 февруари 2011 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 26 февруари 2011 Сподели Публикувано 26 февруари 2011 ... Лантра с 1.6 GDI ... това върви повече от 2.0 помпа-дюза на Фолцваген........при смешен разход на гориво от порядъка на 6л./100км. смесен разход ...Откъде я намери тази Лантра с GDI и какво общо има тя с турбо-бензиновите?В UK няма Елантра, но 1.6GDI се слага на ix35 и показателите му (разход и динамика) са по-слаби от 2.0CRDi на същия модел :D ix35 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 27 февруари 2011 Сподели Публикувано 27 февруари 2011 Откъде я намери тази Лантра с GDI и какво общо има тя с турбо-бензиновите?В UK няма Елантра, но 1.6GDI се слага на ix35 и показателите му (разход и динамика) са по-слаби от 2.0CRDi на същия модел :D ix35И аз по някога се чудя от къде ги намира тези нови модели, дето още не са произведени ..:DА чувството му, че има турбина, съм го описал по горе от къде идва, от засилката която му придават дизелите като минат покрай него и той мисли, че му е включило турбото .. В UK няма Елантра, но 1.6GDI се слага на ix35 и показателите му (разход и динамика) са по-слаби от 2.0CRDi на същия модел :D ix35Това е сигурно само за Европа :icon_hmm: при ди джея не е така, при него винаги бензина е с по добри показатели ..Може да бяга по малко от дизела и да гори повече, но винаги е :first: .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 февруари 2011 Сподели Публикувано 27 февруари 2011 Откъде я намери тази Лантра с GDI и какво общо има тя с турбо-бензиновите?В UK няма Елантра, но 1.6GDI се слага на ix35 и показателите му (разход и динамика) са по-слаби от 2.0CRDi на същия модел :D ix35Добре, не Лантра , а Елантра ( специално му звънях по тел-а на човека да го питам за модела му ,че ти като кажеш нещо, и аз почвам да се съмнявам в думите си :lol: )И защо не правиш разлика м/у казано и "речено"?? :lol: Някъде да си видял че споменавам думичката турбо в модела Лантра - Елантра? :shades: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 февруари 2011 Сподели Публикувано 27 февруари 2011 И аз по някога се чудя от къде ги намира тези нови модели, дето още не са произведени ..:DА чувството му, че има турбина, съм го описал по горе от къде идва, от засилката която му придават дизелите като минат покрай него и той мисли, че му е включило турбото .. Това е сигурно само за Европа :icon_hmm: при ди джея не е така, при него винаги бензина е с по добри показатели ..Може да бяга по малко от дизела и да гори повече, но винаги е :first: ..Глей ся Марио, бензина е винаги с по добри "показатели" защото технологията по който работи един мотор го позволява дори и без турбина, една печка не може да има по добри показатели ( с изкл. може би на разхода на гориво ,но и тук е спорен въпроса - за справка -виж GDI технологията ) ако тя е без турбина ..........много ми е любопитно ако не бяха измислиси турбокомпресора тези печки какво щяха да правят ? Те щяха да стават само за отопление май , но и това немаше да е така, тъй като щяха да са заабранени,щото цапат екологията....... :D Така че дизела го прави вървящ турбината, а не горивото .........е, най общои казано де....... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 27 февруари 2011 Сподели Публикувано 27 февруари 2011 Много "ако" и "щяха" има пак в поста ти :D за това аз спирам да пиша .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.