FireHead Публикувано 23 февруари 2011 Сподели Публикувано 23 февруари 2011 И аз съм на това мнение. Вярно е че Галанта си е голяма кола и би й паснал добре едни автоматик - но 2.5 мотора е направен да се кара стабилно. Колкото повече газ му даваш, толква повече върви. Има коли, които като колкото повече ги настъпваш, толкова повече забиват муцуната, тук не е така. Автоматикът си е една идея по тромавичък - конкретно този преди типтроника. При изпреварване превключваш с ръчката на по ниска предавка и всичко става за отрицателно време. Карал съм автоматик и за мен е пълна трагедия. Като натисна рязко газта, уж кикдауна свалял веднага една или две предавки - да ама не на момента..... имам чувството, че скроростната кутия почва да чете ръководството за управлениеи докато се натутка минава цяла вечност :D Стига бе човек. При изпреварване дори и без кикдаун колата с автомат има достатъчна динамика и мощност. До сега съм попадал по-скоро в обратните ситуации: Тръгвам да изпреварвам. Натискам малко повече гаста и се изнасям. Комплексара до мен натиска гаста и ме гледа умно. Натискам кикдауна и след 3 секунди говедото се губи в задното огледало с кисела физиономия. А аз установявам, че съм ускорил до 160км. и взимам завоя на ABS... малко ми се изправи косата... :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 23 февруари 2011 Сподели Публикувано 23 февруари 2011 Стига бе човек. При изпреварване дори и без кикдаун колата с автомат има достатъчна динамика и мощност. До сега съм попадал по-скоро в обратните ситуации: Тръгвам да изпреварвам. Натискам малко повече гаста и се изнасям. Комплексара до мен натиска гаста и ме гледа умно. Натискам кикдауна и след 3 секунди говедото се губи в задното огледало с кисела физиономия. А аз установявам, че съм ускорил до 160км. и взимам завоя на ABS... малко ми се изправи косата... :mitsu-smiley:Ако не ти е с типтроник кутията опитай тая гимнастика с 50 км в час и пак ще говорим Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 23 февруари 2011 Сподели Публикувано 23 февруари 2011 На старата ми кола в ръководството пише, че маслото в ск. кутия не трябва да се сменява, а само да се долива при нужда. Ако има видими течове да се види нивото и да се долее. Все пак би трябвало да има пробка, но за 7,5 години няма да вие, да тропа, пее, кукурига, да прави проблеми каквито и да било. Нещо повече. Един фен е сложил двойно по-мощен двигател и кара с тази кутия. Ами, кара си човека. Друг е въпросът колко ще изкара тази на бишито ако сложа ВР-4 мотор, на което много съм навит, но прогнозата за цените на бензина са мрачни и засега се отказвам да пробвам колко е здрава F5M42, муахахаха. Честно казано, не мисля че ще устиска дълго.На 318ис е пробвано с двойна мощност и не чупи кутия и диференциал. На 400 конски сили короните се пръскат, което означава че кутиите са меко казано надежден агрегат. п.п. става дума за ръчни скорости Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 23 февруари 2011 Сподели Публикувано 23 февруари 2011 Пожелавам бързо възстановяване. Аз по същата причина, но с крака, оцених какво е да нямаш автоматик. В такива ситуации автоматът е голямо предимство.Е тука зависи кой ти е контузения крак :icon_thumbup: И аз пожелавам бързо възстановяване и лесно раздвижване :good: Моите 2 ст по темата:Аз МРАЗЯ да ръгам постоянно скорости в града...Но извънградско, при изпреварване това е което ми доставя най - голямо удоволствие, това е и една от причините да карам бензинова кола, не ми харесва да ми умира мотора на 4500об/мин, еееех, пак се размечтах за принудително пълнене, съчетано с високи обороти :plane: Та, с голямо удоволствие бих карал автоматик/типторник, защото просто това покрива изискванията ми на 100%Никой обаче не изтъква и другите предимства на типтроника - тръгването от наклон, спирането на скорост До колегата ramBo1 купувай смело типтроник, но с някой, който знае какво да гледа на този вид кутии, както и преди съм казвал, въпрос на късмет е колата на старо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro253 Публикувано 23 февруари 2011 Сподели Публикувано 23 февруари 2011 Пожелавам бързо възстановяване. Аз по същата причина, но с крака, оцених какво е да нямаш автоматик. В такива ситуации автоматът е голямо предимство.Благодаря колега и ти бързо да се оправяш. На Ястребец 2 нацепих един румънец със ските и добре, че счупих лявата ръка и си купих Галант автматик :D - иначе трябваше да се прибирам с такси. А за автоматиците: както споменах един мой приятел си счупи автоматика, но той кара зверски и постоянно на типтроник (аз му се чудя защо си купи автоматик). Просто трабва да се има в предвид, че Галанта е кола, която ускорява добре, има злобна спортна визия, но не е спортна кола. Аз лично смятам, че карам нормално (не и със ските де :D ) и майстора, който поправи колата на моя приятел ми каза, че с моето каране нямам шанс да счупя скоростите. Все пак остава въпроса предишния собственик как е възприемал колата. Абе важното е да сме живи, здрави и да изкарваме добри парички та като стане нещо с колата спокойно да се обадим на хора като DJ Tumbi и те там си знаят какво, защо и как? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinamitko Публикувано 23 февруари 2011 Сподели Публикувано 23 февруари 2011 Всички ли сте имали проблеми с тези автоматични кутии бре, или има хора, които изобщо не са я барали (не е създавала никакъв проблем)? 2.0 ? В6 ? :icon_hmm: :icon_hmm: :icon_hmm: Понеже и на мен ми предстои покупка на Галант, ме интересува въпроса на колегата, относно тия автоматични кутий.Поздрави. Аз съм от вторите - от тия дето изобщо не са я "барали" :D За скромния ми опит с типтроника - 9 месеца или ~15К км забравих какво е това ск.кутия и къде се намира. Надявам се да не се сещам къде е в следващите 60-70К км , когато смятам пак да сменя маслото Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 23 февруари 2011 Сподели Публикувано 23 февруари 2011 Моето мнение за автоматиците на Галант 2.5, е че те си имат заводски проблем. Макар че колкото пъти съм разглеждал подобно нещо си мисля че е направено умишлено, но немога да схвана логиката, явно трябва в цялата верига да има слабо звено.....и производителя е избрал да е точно това. Иначе немога да си обясня подобна глупост. Та проблема е че първичния вал е с 7мм по-къс от колкото е необходимо, т.е. вала които влиза в "торк конвертора" е направен по-къс и не използва цялата площ на шлиците. Което всъщност е и слабото място....просто тези шлици превъртат. Направено е по един и същи начин и при обикновенните и при типтроника......ремонтирал съм по-равно от двата вида (не се заблуждавайте че едните са по-здрави от другите). Да ви кажа правил съм си много експерименти, различни по размер и дължина детаили в торка, разни допълнителни детаили съм съчинявал вътре, правил съм дори и нов вал по-дълъг(толкова колкото според мен е нужно)......И заздрави ли се тази част, то неизменно се чупи нещо друго. Затова малко по-нагоре споменах че може би умишлено е направено слабо звено. На въпроса колко ще кара след като се направи, или смени с ново немога да кажа......Забелязал съм че примерно от 20 Галанта (които в България са средно на около 163245км :D ) 16 са с рециклиран торк, което значи че вече са минали по този път......Добрата новина е че самата скоростна кутия е уникално здрава и дуракоустоичива. И последното нещо което мога да кажа от моите наблюдения, е че този прословут проблем все се появява на ниска скорост и с кротко каране......Мачкаш ли го, трудно се разваля :rolleyes: 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 23 февруари 2011 Сподели Публикувано 23 февруари 2011 И последното нещо което мога да кажа от моите наблюдения, е че този прословут проблем все се появява на ниска скорост и с кротко каране......Мачкаш ли го, трудно се разваля :rolleyes:Да, това е много любопитно. А би трябвало да превърта когато е под най-голямо натоварване - при тръгване или кик-даун :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 23 февруари 2011 Сподели Публикувано 23 февруари 2011 Ами принципа на работа на торка е доста интересен ротори, статори, еднопосочни лагери, заключващи се съединители......интересна материя е. Според мен добре си е измислен......и как да се чупи също е много прецизен замисъл. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FireHead Публикувано 23 февруари 2011 Сподели Публикувано 23 февруари 2011 Ами принципа на работа на торка е доста интересен ротори, статори, еднопосочни лагери, заключващи се съединители......интересна материя е. Според мен добре си е измислен......и как да се чупи също е много прецизен замисъл. :icon_blush: Ха, ха, кефиш ме... ;) :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.