Премини към съдържание

Това ли е колата за мене?


TytusPulo

Препоръчано мнение

Здравейте пичове, трябва ми малко съветче. След няколко месеца смятам да си взема кола за 4000-6500 лв. Естествено старичка, 97-99 г може би. Имам предпочитания към немски и японски машини. Ето качествата на колицата, които търся:

1. Безаварийност, да е надеждна, стабилна, да се чупи по-малко и така нататък и ако може подръжката да не е прекалено скъпа.

2. Много ми харесва колата да има усещане за дърпане, да ускорява бързо на ниските скорости. Не толкова да е фактически мощна, колкото да го има самото усещане.

2. Разход на гориво(някакъв баланс между това и горното)

4. Височина заради дупките по пътищата.

5. Бих предпочел да е с 4 врати

 

Харесах си няколко модела, и Галанта е един от тях. Галант-а онзи ден много ми хвана окото и се порових в нета да ги видя как вървят на старо. Има изгодни оферти. Колата много ми хареса на дизайн, а един познат каза, че била много пъргава и с динамична возия. Само че май доколкото разбрах много харчи. Има ли вариант за някакъв двигател(бензин, дизел), с който колата хем да набира добре, хем да е сравнително икономична?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 89
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Там не се ли прецакват бързо частите? Общо взето за газовите уредби чувам само крайно притиворечиви мнения, едни хора ми казват, че са много добри а други ги отричат напълно. А и сега газа стана скъпичък... Дизеловите как са като мощност? Гледам, че повечето са с по 90 коня само, но предполагам, че има и други фактори, които играят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми не повечето, ами направо всичките са 90 коня....

Що се отнася до противоречивите мнения за газта - отрицателни такива можеш да получиш само от хора, които никога не са карали на газ, или е бил някой Москвич на дядовците им.... Не съм чул още някой да си е свалил газовата.... На Галант Бензин 2.0 136 к.с. при нормално каране няма да ти е повече от 8 газ.... Която поскъпна и е цял лев по-евтина от бензина :-) и нафтата :-) :-)

 

П.П. Направо забравих за частите да пиша.... Моята е на 17 години, а аз съм и направил 90 000 на газ..... Не се сещам да съм сменял части по двигателя :-)

Редактирано от rosko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Там не се ли прецакват бързо частите? Общо взето за газовите уредби чувам само крайно притиворечиви мнения, едни хора ми казват, че са много добри а други ги отричат напълно. А и сега газа стана скъпичък... Дизеловите как са като мощност? Гледам, че повечето са с по 90 коня само, но предполагам, че има и други фактори, които играят.

Един пасат ще ти свърши чудна работа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Там не се ли прецакват бързо частите? Общо взето за газовите уредби чувам само крайно притиворечиви мнения, едни хора ми казват, че са много добри а други ги отричат напълно. А и сега газа стана скъпичък... Дизеловите как са като мощност? Гледам, че повечето са с по 90 коня само, но предполагам, че има и други фактори, които играят.

 

Ами за дизеловите, какво да ти кажа.. ходи приятно(според моите разбирания), разход около 7 смесен, градско от 8 до 10.. според тежеста на обувката. За скорост до към 180 си ги прави, нагоре вече спрямо нафтата на която си попаднал. Климатроника се усеща във вървенето на колата, става малко по мудна. Най-добре пробвай някоя и си прецени сам, всеки има различни представи и предпочитания :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми не повечето, ами направо всичките са 90 коня....

Що се отнася до противоречивите мнения за газта - отрицателни такива можеш да получиш само от хора, които никога не са карали на газ, или е бил някой Москвич на дядовците им.... Не съм чул още някой да си е свалил газовата.... На Галант Бензин 2.0 136 к.с. при нормално каране няма да ти е повече от 8 газ.... Която поскъпна и е цял лев по-евтина от бензина :-) и нафтата :-) :-)

 

П.П. Направо забравих за частите да пиша.... Моята е на 17 години, а аз съм и направил 90 000 на газ..... Не се сещам да съм сменял части по двигателя :-)

 

Това е добро и убедително обяснение...благодаря :) Аз очаквах на газ тези колици да харчат по 20 :D

Ам, тамъм щях да питам колко е надеждна колата, вярно японска но все пак си е важен въпрос :) А иначе четох темите и доста се е писало за ръжда, да не би купетата да раждясват лесно като старите вектри? Може би трябва при покупка много добре да се оглежда... Даже някъде тук четох, че австрийските Галанти били най-ръждиви, което не съм много сигурен какво означава...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ааааааа, нищо не ръждясва като орела.... карал съм такова нещо - мани, мани...

И да, австрийските Галанти ръждясват, но ръждата се свежда до вежди.... Или поне нищо общо с орела....

За съжаление няма Галанти от Италия, но има испански, немски, швейцарски, холандски - там е по-добре откъм ръжда. Дори испанските я нямат хич.

За разхода - на 2 литров мотор извънградско при скорост до 120-130 няма да ти даде повече от 8 газ. В града е много от зависи - и града, и как я караш, и на колко дълго пътуваш (като температура на двигателя).... ако караш на 2-3 километра - може и да ти харчи 15.... иначе - не е никак зле като разход.

За части и поддръжка - части има, не са по-скъпи от тези на немските в същият клас.... а все пак се чупят по-рядко :-)

Специфики - слушай двигателя за шум и тракащи повдигачи.

Изключителна возия, която се дължи на не просто окачване.. Слушай го да няма тропане.

Личното ми мнение е, че е по-добре да е 2.0 двигател. И ръчна скоростна кутия. И тя се чупи, но не е драма.... автоматикът като се счупи - боли...

това е като цяло - добър автомобил, страховита визия, изключителен комфорт при пътуване... гледа лошо, вози мазно, както каза един приятел...

 

П.П. Забравих да допълня, че наскоро умря циганката, дето ни хвали - нашият форум е по-добър от другите и винаги ще ти дадем информация и няма да те излъжем :-)

Редактирано от rosko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

 

П.П. Забравих да допълня, че наскоро умря циганката, дето ни хвали - нашият форум е по-добър от другите и винаги ще ти дадем информация и няма да те излъжем :-)

Опааааа, ми ти вече го излъга ..:D При 130 км/ч ще му даде 8/100 газ, ама друг път ..:)

Всъщност може, но ако е някой Колт с 1.3 мотор и с газов инжекцион ..

Иначе правилно си казал, че е хубаво мотора да е 2.0, но както са казали още древните Латинци "ин дизел веритас" ..:D

Тогава ще има това което търси колегата, хем пауър- хем икономичност ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Що да не му даде, бре.... На моята до 120-130 дава 10 газ, а при всички положения гори повече от Галант

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля че този Галант не е за теб. Вземи си Пасат Б5 TDI / Рено Лагуна DCI /Mazda 626 2.0 бензин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля че този Галант не е за теб. Вземи си Пасат Б5 TDI / Рено Лагуна DCI /Mazda 626 2.0 бензин.

За Пасата и Лагуната ясно, но Маздата защо трябва да е 2.0 бензин :icon_hmm: след като имат прекрасен 2.0 дизел мотор 110 коня, който върви повече и от 115 и от 136 коньовия вариант на бензинките ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако направиш компромис със следните точки, може и да си вземеш Галант:

 

''1.Безаварийност, да е надеждна, стабилна, да се чупи по-малко и така нататък и ако може подръжката да не е прекалено скъпа………

 

2. Разход на гориво(някакъв баланс между това и горното)………

 

4. Височина заради дупките по пътищата....''

 

Имай предвид, че излиза по-скъпо от такси :icon_thumbup: или по-точно Галанта е, като такси тип "Копърка" - за всеки километър минимум левче :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За Пасата и Лагуната ясно, но Маздата защо трябва да е 2.0 бензин :icon_hmm: след като имат прекрасен 2.0 дизел мотор 110 коня, който върви повече и от 115 и от 136 коньовия вариант на бензинките ..

Защото личния ми опит от близо с въпросния мотор не се оказа положителен, може да е било до бройка ест... прав си иначе .. но съм им фен на 626-ките - супер непретенциозна, широка, удобна, много здраво окачване .. като цяло много харесвам Мазда преди едноцифрения период...

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя галант 2.0 с газов инжекцион ми харчи 12.1 газ градско при нормално нормално каране, като от време на време си го настъпвам. На бензин около 11.

Извънградско като го карам с 140, 150 по магистрли и 120 не по магистрали ми харчи 8.5, 9 газ.

Веднъж ходих до пловдив и го карах със 170-180 през цялото време и ми даде 7.7 бензин.

Според мен този двулитров двигател е един от най-икономичните бензинови двигатели за мощността си ... и времето разбира се.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре, явно всеки си има мнение по въпроса, но придобих представа. Благодаря ви колеги :) Като дойде времето да си купувам кола ясно, че ще я избера според возията от тези за които се колебая. И естествено ще търся да си уцеля екземпляр, който да ми пасне като качества и цена. Иначе освен Галант-а съм се спрял на Хонда Акорд, Ауди А4 и евентуално някакъв по-стар баварец, но баварците си вървят по-скъпичко и там като че ли за хубав екземпляр трябва да извадиш 10 хилки. Сега гледам и за Маздите има добри оферти. Френска кола не бих си взел, нито като возия ми харесват, нито като визия пък и по мое мнение не са за нашите пътища. За газ-а аз отдавна си го харесвам, само че сега се разколебах понеже един познат има БМВ тройка на газ и каза че се спуквала да му прави проблеми заради уредбата, но предполагам че самата уредба е кофти. Като ми дойде кеша тръгвам по къщите, ще взема с мен някой, който е в час, че аз хич не разбирам и ще търся колата, която ще усетя наистина добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За Акорда - добре, ама това А4 откъде го измисли?

А за газта - когато ти е кадърно монтирана и колата ти е в добро техническо състояние - не може да ти прави бели. Нали ти казах, ГИ за 3 1/2 години - 90 000 км... и не е пипвана газовата

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имай предвид, че излиза по-скъпо от такси :icon_thumbup: или по-точно Галанта е, като такси тип "Копърка" - за всеки километър минимум левче :plane:

 

Ти направо му каза, да се вози в таксита :D Не е чак толко зле, според мен е средна работа :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За Акорда - добре, ама това А4 откъде го измисли?

А за газта - когато ти е кадърно монтирана и колата ти е в добро техническо състояние - не може да ти прави бели

 

Аудито не го разбирам какво е що е, но всички го хвалят и видях че се продават добри коли за по 4-5 хилки за това го вкарах в схемата :D

А значи газовото трябва да е инжекцион, предполагам е хубаво да си го има защото иначе да се сложи ново сигурно струва едно хиляда лева отгоре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аудито не го разбирам какво е що е, но всички го хвалят и видях че се продават добри коли за по 4-5 хилки за това го вкарах в схемата :D

А значи газовото трябва да е инжекцион, предполагам е хубаво да си го има защото иначе да се сложи ново сигурно струва едно хиляда лева отгоре.

Ми ауди за "4-5 хилки" трудна работа да вземеш читаво а и там подръжката е по скъпичка от на галанта така че галанта ще ти е по-малкото зло в случая. Иначе моето мнение е че ако държиш на гореописаните си условия по добре се ориентирай към друга марка примерно VW пасатор. Не че ще съжаляваш ак оси вземеш Галант.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми ауди за "4-5 хилки" трудна работа да вземеш читаво а и там подръжката е по скъпичка от на галанта така че галанта ще ти е по-малкото зло в случая. Иначе моето мнение е че ако държиш на гореописаните си условия по добре се ориентирай към друга марка примерно VW пасатор. Не че ще съжаляваш ак оси вземеш Галант.

Хех, ще дойдете на моята приказка накрая...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За Акорда - добре, ама това А4 откъде го измисли?

 

Сигурно харесва алуминия човека , пък аудито е с такова окачване ..:D

Гледам че и пластмасата му харесва, щом е включил и баварка в списъка, а пък тя е бъкана с алумин и пластмаса по мотора ..

Накрая ми се струва , че някой ще изгори с избора на кола, от много питане по форумите ..:)

Много го хвалели А4 :lol:, че аз във форума на Ауди не съм видял да го хвалят ..:D Там повече хвалят Б4-ката и с право ..

 

Защото личния ми опит от близо с въпросния мотор не се оказа положителен, може да е било до бройка ест.

Любо, ти си сигурно първият и единствен недоволен, от точно този автомобил..

През тези години, с Тойота Авенсис са най здравите и безпроблемни дизели ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Audi A4 = Passat B5 - една и съща кола са с различен дизаин. Пасата е една идея по-широк обаче... :icon_bye: .

 

За ренде лагуна бъркаш с предразсъдъците, не мисля че е по-чупливо от останалите евро коли от тия години с малката подробност, че гори 4.2/100 нафта натоварено и дърпа много добре...

 

...но винаги като прочета как 2.0 мотора на Галант бил най-икономичния ми става смешно, защото цитирания разход обикновено е или същия или дори леко отгоре на това което ми гори моя V6. А според моята си прецeнка, аз дори не карам икономично..

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...но винаги като прочета как 2.0 мотора на Галант бил най-икономичния ми става смешно, защото цитирания разход обикновено е или същия или дори леко отгоре на това което ми гори моя V6. А според моята си прецeнка, аз дори не карам икономично..

 

Че колко ти гори V6-та :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че колко ти гори V6-та :icon_hmm:

 

Магистрала със 140 по километраж (132 по GPS), на круиз, с климатроник на еко - 7.8, междуградско не магистрала със 100-110-120 по километраж без круиз и с резки изпреварвания (:)) - ~7, софииско лятото 10.5-11, сега ~12 при пробег около 12-20км на излизане. Водя си един ексел кога колко наливам и колко минавам и това са достоверни данни за 1 година и около 10000км от както имам колата... бензин, газ нямам.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...