mitak72 Публикувано 7 декември 2010 Сподели Публикувано 7 декември 2010 Добро утро Колегиреших да си опиша проблема с моят Галант 2001 г - 2500 V6 типтроник.Проблема е следният.Вечер си оставам колата - заключена, нямам аларма и т.н.Колата е с десен волан.На сутринта (не всяка сутрин, а примерно на 1-2 сутрини от 7 дни) стъклото на задната лява врата е леко свалено.Примерно на 3-4 см (2 пръста).От какво може да е това ?Да има датчик нещо за въздуха и да счита колата че е е нещо застоял и трябва да се проветри ?Тези япончета вече с нищо не може да ме изненадат Помагайте с идеи и предложения.Хубав ден Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 7 декември 2010 Сподели Публикувано 7 декември 2010 Добро утро Колегиреших да си опиша проблема с моят Галант 2001 г - 2500 V6 типтроник.Проблема е следният.Вечер си оставам колата - заключена, нямам аларма и т.н.Колата е с десен волан.На сутринта (не всяка сутрин, а примерно на 1-2 сутрини от 7 дни) стъклото на задната лява врата е леко свалено.Примерно на 3-4 см (2 пръста).От какво може да е това ?Да има датчик нещо за въздуха и да счита колата че е е нещо застоял и трябва да се проветри ?Тези япончета вече с нищо не може да ме изненадат Помагайте с идеи и предложения.Хубав ден Хех, датчик за застоял въздух, няма такива работи. Представи си возиш някакъв скункс и колата сама си свали 4-те прозореца от миризмата при минус 15 градуса. Проблемите ти са в две направления. Ако алармата управлява вдигането на стъклата, в което се съмнявам, а още повече се съмнявам, че управлява задните стъкла... тогава проблемът може да е електрически от този модул, който вдига стъклата. Иначе така става (стъклото се затваря, после се връща няколко см) когато е монтирано неправилно, извън водачите и отчита все едно има обект, който пречи, тогава стъклото се връща само. Освен това неправилно свързване на захранването на машинките прави точно това- отварянето и затварянето не работят правилно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitak72 Публикувано 7 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 7 декември 2010 Хех, датчик за застоял въздух, няма такива работи. Представи си возиш някакъв скункс и колата сама си свали 4-те прозореца от миризмата при минус 15 градуса. Проблемите ти са в две направления. Ако алармата управлява вдигането на стъклата, в което се съмнявам, а още повече се съмнявам, че управлява задните стъкла... тогава проблемът може да е електрически от този модул, който вдига стъклата. Иначе така става (стъклото се затваря, после се връща няколко см) когато е монтирано неправилно, извън водачите и отчита все едно има обект, който пречи, тогава стъклото се връща само. Освен това неправилно свързване на захранването на машинките прави точно това- отварянето и затварянето не работят правилно... Здравей SLXнямам аларма и това го прави само вечер като е изгасен двигател и всичко.Прибирам се към 20 чзаключвам колата с ключ.Проверявам всичките стъкла - визуално и всичко е затворено.И на сутринта хоп - задно ляво отворено 2 пръста.Не всяка сутрин 1- 2 пъти в седмицата туш от всякъде Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 7 декември 2010 Сподели Публикувано 7 декември 2010 Освен да легнеш да спиш в колата една нощ и да поглеждаш с едното око какво се случва... хи, хи.Май трябва да се видят водачите на това стъкло в какво състояние са и дали е сглобено всичко както трябва.Онзи ден четох за подобен проблем при не помня каква кола беше и причината се оказа софтуерна. Някакъв софтуер управлявал стъклата :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 7 декември 2010 Сподели Публикувано 7 декември 2010 Проверявам всичките стъкла - визуално и всичко е затворено.Следващия път провери 'виновното' стъкло и на ръка - опитай да го натиснеш надолу, както е затворено визуално. Може да има хлабина в механизма, която се 'обира' от тежестта на стъклото като постои. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitak72 Публикувано 7 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 7 декември 2010 Благодаря на всички аз продължавам да съм убеден, че колата си иска да диша и си отваря прозореца Само да спомена, че вътре е с черна кожа Може и от там да иска по-често свеж въздух ама много си ме кефи, защото откакто 3-4 дн стана студено и не си отваря прозореца Само в жегите Хубав ден на всички Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 декември 2010 Сподели Публикувано 7 декември 2010 Благодаря на всички аз продължавам да съм убеден, че колата си иска да диша и си отваря прозореца Само да спомена, че вътре е с черна кожа Може и от там да иска по-често свеж въздух ама много си ме кефи, защото откакто 3-4 дн стана студено и не си отваря прозореца Само в жегите Хубав ден на всички Щом си толкова убеден от какво е, за какво изобщо пусна тема ? ..:icon_hmm:И не си ли задаваш въпроса, защо пък точно това задно стъкло ще се сваля само .. От другата страна кожата не иска ли да диша ? .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 7 декември 2010 Сподели Публикувано 7 декември 2010 ...защо пък точно това задно стъкло ще се сваля само ...Щото я спира на едно и също място и датчика за въздушно течение определя кое е оптималното прозорче за проветрение. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 7 декември 2010 Сподели Публикувано 7 декември 2010 Щото я спира на едно и също място и датчика за въздушно течение определя кое е оптималното прозорче за проветрение. :icon_blush: Може от тая страна да има някой мишок и да иска де диша свеж въздух, все пак и мишока душа носи :rolleyes: Пък сега зимата му е студено да проветрява :D Колега, по-добре виж какъв е проблема, да не видиш някоя сутрин стъклото отворено повечко от 2 пръста и някое цигане да ти е претарашило колицата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 7 декември 2010 Сподели Публикувано 7 декември 2010 Хаха, с това отваряне на прозореца е голям майтап, и на мене ми се е случвало досега три пъти да намирам колата със смъкнато до долу шофьорското стъкло, а най-голямата изненада беше когато вечер е валяло а колата е била с отворен прозорец. При мен след смяна на алармената инсталация не се е получавала изненадата с отворен прозорец. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 7 декември 2010 Сподели Публикувано 7 декември 2010 (редакция) Следващия път провери 'виновното' стъкло и на ръка - опитай да го натиснеш надолу, както е затворено визуално. Може да има хлабина в механизма, която се 'обира' от тежестта на стъклото като постои.Следващия път като го намериш "дишащо" огледай за отпечатъци от длани по стъклото,за да не се окаже колегата Тассо прав. Редактирано 7 декември 2010 от Krasko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 7 декември 2010 Сподели Публикувано 7 декември 2010 При нормално състояние на ел. инсталацията на Галант, ~30сек след изваждането на контактния ключ или веднага след затварянето на шофьорската врата, се прекъсва захранването на ел. блока, който управлява ел.стъклата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 7 декември 2010 Сподели Публикувано 7 декември 2010 Колега отвори си панела за управление на ел. стъклата да не би да е навлажнен и да прави утечка. Там около минута след като е изгасен двигателя има захранване, би могло тогава да ти го сваля иначе другият вариант за мене е механичен проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 7 декември 2010 Сподели Публикувано 7 декември 2010 Колега отвори си панела за управление на ел. стъклата да не би да е навлажнен и да прави утечка. Там около минута след като е изгасен двигателя има захранване, би могло тогава да ти го сваля иначе другият вариант за мене е механичен проблем. Не искам да се повтарям, но като се налага... Със затварянето на шофьорската врата, панела за управление на ел.стъклата остава без захранване. Другото е, че платката на този панел няма да се намокри дори и ако излееш чаша вода върху него. Така, че варианта с утечка, късо съединение или лош контакт отпада. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 12 декември 2010 Сподели Публикувано 12 декември 2010 Според мен проблема си е механичен.Колега отиди при човек,който разбира от ел.стъкла и да ти разглоби кората и да види защо ти пропада стъклото,не вярвам да е нещо сложно,а за части има достатъчно колеги във форума. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.