Премини към съдържание

Galant 2001 V6 - проблем със стъклото


mitak72

Препоръчано мнение

Добро утро Колеги

реших да си опиша проблема с моят Галант 2001 г - 2500 V6 типтроник.

Проблема е следният.Вечер си оставам колата - заключена, нямам аларма и т.н.

Колата е с десен волан.

На сутринта (не всяка сутрин, а примерно на 1-2 сутрини от 7 дни) стъклото на задната лява врата е леко свалено.Примерно на 3-4 см (2 пръста).

От какво може да е това ?

Да има датчик нещо за въздуха и да счита колата че е е нещо застоял и трябва да се проветри ?

Тези япончета вече с нищо не може да ме изненадат :)

Помагайте с идеи и предложения.

Хубав ден :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро Колеги

реших да си опиша проблема с моят Галант 2001 г - 2500 V6 типтроник.

Проблема е следният.Вечер си оставам колата - заключена, нямам аларма и т.н.

Колата е с десен волан.

На сутринта (не всяка сутрин, а примерно на 1-2 сутрини от 7 дни) стъклото на задната лява врата е леко свалено.Примерно на 3-4 см (2 пръста).

От какво може да е това ?

Да има датчик нещо за въздуха и да счита колата че е е нещо застоял и трябва да се проветри ?

Тези япончета вече с нищо не може да ме изненадат :)

Помагайте с идеи и предложения.

Хубав ден :)

 

Хех, датчик за застоял въздух, няма такива работи. Представи си возиш някакъв скункс и колата сама си свали 4-те прозореца от миризмата при минус 15 градуса. Проблемите ти са в две направления. Ако алармата управлява вдигането на стъклата, в което се съмнявам, а още повече се съмнявам, че управлява задните стъкла... тогава проблемът може да е електрически от този модул, който вдига стъклата. Иначе така става (стъклото се затваря, после се връща няколко см) когато е монтирано неправилно, извън водачите и отчита все едно има обект, който пречи, тогава стъклото се връща само. Освен това неправилно свързване на захранването на машинките прави точно това- отварянето и затварянето не работят правилно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хех, датчик за застоял въздух, няма такива работи. Представи си возиш някакъв скункс и колата сама си свали 4-те прозореца от миризмата при минус 15 градуса. Проблемите ти са в две направления. Ако алармата управлява вдигането на стъклата, в което се съмнявам, а още повече се съмнявам, че управлява задните стъкла... тогава проблемът може да е електрически от този модул, който вдига стъклата. Иначе така става (стъклото се затваря, после се връща няколко см) когато е монтирано неправилно, извън водачите и отчита все едно има обект, който пречи, тогава стъклото се връща само. Освен това неправилно свързване на захранването на машинките прави точно това- отварянето и затварянето не работят правилно...

 

Здравей SLX

нямам аларма и това го прави само вечер като е изгасен двигател и всичко.Прибирам се към 20 ч

заключвам колата с ключ.Проверявам всичките стъкла - визуално и всичко е затворено.И на сутринта хоп - задно ляво отворено 2 пръста.

Не всяка сутрин 1- 2 пъти в седмицата :)

туш от всякъде :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Освен да легнеш да спиш в колата една нощ и да поглеждаш с едното око какво се случва... хи, хи.

Май трябва да се видят водачите на това стъкло в какво състояние са и дали е сглобено всичко както трябва.

Онзи ден четох за подобен проблем при не помня каква кола беше и причината се оказа софтуерна. Някакъв софтуер управлявал стъклата :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проверявам всичките стъкла - визуално и всичко е затворено.
Следващия път провери 'виновното' стъкло и на ръка - опитай да го натиснеш надолу, както е затворено визуално. Може да има хлабина в механизма, която се 'обира' от тежестта на стъклото като постои.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички :)

аз продължавам да съм убеден, че колата си иска да диша и си отваря прозореца :)

Само да спомена, че вътре е с черна кожа :) Може и от там да иска по-често свеж въздух :)

ама много си ме кефи, защото откакто 3-4 дн стана студено и не си отваря прозореца :)

Само в жегите :)

Хубав ден на всички

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички :)

аз продължавам да съм убеден, че колата си иска да диша и си отваря прозореца :)

Само да спомена, че вътре е с черна кожа :) Може и от там да иска по-често свеж въздух :)

ама много си ме кефи, защото откакто 3-4 дн стана студено и не си отваря прозореца :)

Само в жегите :)

Хубав ден на всички

 

 

Щом си толкова убеден от какво е, за какво изобщо пусна тема ? ..:icon_hmm:

И не си ли задаваш въпроса, защо пък точно това задно стъкло ще се сваля само .. От другата страна кожата не иска ли да диша ? ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...защо пък точно това задно стъкло ще се сваля само ...
Щото я спира на едно и също място и датчика за въздушно течение определя кое е оптималното прозорче за проветрение. :icon_blush:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щото я спира на едно и също място и датчика за въздушно течение определя кое е оптималното прозорче за проветрение. :icon_blush:

 

Може от тая страна да има някой мишок и да иска де диша свеж въздух, все пак и мишока душа носи :rolleyes: Пък сега зимата му е студено да проветрява :D

Колега, по-добре виж какъв е проблема, да не видиш някоя сутрин стъклото отворено повечко от 2 пръста и някое цигане да ти е претарашило колицата :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, с това отваряне на прозореца е голям майтап, и на мене ми се е случвало досега три пъти да намирам колата със смъкнато до долу шофьорското стъкло, а най-голямата изненада беше когато вечер е валяло а колата е била с отворен прозорец.

При мен след смяна на алармената инсталация не се е получавала изненадата с отворен прозорец.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Следващия път провери 'виновното' стъкло и на ръка - опитай да го натиснеш надолу, както е затворено визуално. Може да има хлабина в механизма, която се 'обира' от тежестта на стъклото като постои.

Следващия път като го намериш "дишащо" огледай за отпечатъци от длани по стъклото,

за да не се окаже колегата Тассо прав.

Редактирано от Krasko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При нормално състояние на ел. инсталацията на Галант, ~30сек след изваждането на контактния ключ или веднага след затварянето на шофьорската врата, се прекъсва захранването на ел. блока, който управлява ел.стъклата.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега отвори си панела за управление на ел. стъклата да не би да е навлажнен и да прави утечка. Там около минута след като е изгасен двигателя има захранване, би могло тогава да ти го сваля иначе другият вариант за мене е механичен проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега отвори си панела за управление на ел. стъклата да не би да е навлажнен и да прави утечка. Там около минута след като е изгасен двигателя има захранване, би могло тогава да ти го сваля иначе другият вариант за мене е механичен проблем.

 

 

Не искам да се повтарям, но като се налага...

Със затварянето на шофьорската врата, панела за управление на ел.стъклата остава без захранване. Другото е, че платката на този панел няма да се намокри дори и ако излееш чаша вода върху него. Така, че варианта с утечка, късо съединение или лош контакт отпада.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен проблема си е механичен.Колега отиди при човек,който разбира от ел.стъкла и да ти разглоби кората и да види защо ти пропада стъклото,не вярвам да е нещо сложно,а за части има достатъчно колеги във форума.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...