Премини към съдържание

Амортесьори за Спейс Стар


bonevsy

Препоръчано мнение

Който е сменял да каже каква марка е монтирал и на каква цена ги е намерил,че на мен все много по -скъпи от на Галант например ми предлагат :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Който е сменял да каже каква марка е монтирал и на каква цена ги е намерил,че на мен все много по -скъпи от на Галант например ми предлагат :icon_hmm:

По скъпи са от на Галанта защото са по усилени, все пак е Макферсон окачването там

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Който е сменял да каже каква марка е монтирал и на каква цена ги е намерил,че на мен все много по -скъпи от на Галант например ми предлагат :icon_hmm:

 

За колко пари ти ги предлагат и каква марка?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За колко пари ти ги предлагат и каква марка?

Monroe Reflex -около 150 лв. за брой

KYB- около 160 лв. за брой

Оригинални -180 лв. за брой

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Това са цените в общи линии. SACHS за колко ги дават? На Галант не са много по-евтини.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това са цените в общи линии. SACHS за колко ги дават? На Галант не са много по-евтини.

Monroe за Галант са по около 90 лв. за брой!

SACHS не са ми предлагали досега.Те на какви пари са?

Редактирано от bonevsy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Monroe за Галант са по около 90 лв. за брой!

SACHS не са ми предлагали досега.Те на какви пари са?

 

Кой ти дава Monroe за Галант по около 90 лв. за брой?

Не съм чувал за такава цена досега.

SACHS мисля че са най-добре от към цена за европейски. Пък и качеството им е добро.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кой ти дава Monroe за Галант по около 90 лв. за брой?

 

Ми магазина!

Редактирано от bonevsy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Положението е следното:

 

Каризма и Спейс Стар след 2000-та година са с едни и също амортисьори.

Трябва да ми изпратиш VIN , за да видя цените.

Около 130 лева е Monroe преди 2000-та и 150 лева след 2000-та.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Положението е следното:

 

Каризма и Спейс Стар след 2000-та година са с едни и също амортисьори.

Трябва да ми изпратиш VIN , за да видя цените.

Около 130 лева е Monroe преди 2000-та и 150 лева след 2000-та.

 

За SACHS аз съм питал доставчика, и ми дадоха следните цени:

 

Здравейте,

предните амортисьори са 312 886 на цена от 215 лв с ддс само с поръчка

а задните са 280 735 на цена 145.20лв и са налични

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Аз сменях предни амортисьори с МОНРО РЕФЛЕКС по 150 лв. с маншон или каквото там се казваше. Не съм доволен от возията им - мазно и лежерно возят. След като ги смених взе да похопва нещо отпред. Отидох при майстора да прегледа да не би нещо да е забравил да завие, а той ми казва, че понеже са нови ресорите и излизало хлопането от някоя друга връзка-търсило си слабо място - не откри нищо. Явно съм свикнал с малко по стегнато возене. Мирослав от Ратола ми предложи според ВИН-а ако не се лъжа към 200-250лв за един, но цената бе приоритет за МОНРО-то.

Редактирано от rousefff
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

За да не пускам нова тема ще пиша тука.

Оказа се амортесьорите ми са в добро (да не кажа отлично) състояние.

Тропането се оказа че идва не от самия амортесьор а от горната чаша на пружината.Като го разглобихме се видя че горната част на стеблото на амортесьора се е движел спокойно в дупката на металната чаша където седи пластмасовия лагер.Лагера е доста износен а и метала в който е чукал амортесьора също.Въпроса е дали трябва да има някаква втулка точно на това място защото ако няма винаги ще почне да чука в някой момент.Гледах в менуал-а но на схемата не се вижда да има каквато и да е втулка.

Това се пада точно под резбата на стеблото на амортесьора.Има една засечка която е около 15 мм.Точно там според мен трябва да има втулка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има една засечка която е около 15 мм.Точно там според мен трябва да има втулка.

Втулка няма-има три части ,тампон,лагер и тарелка и се сменят и трите на един път.Това е слабост,а пък и нашите дупки чупят лагера за кратко време.Възможно е да се измисли нещо-български вариант,тоест усилване на това звено.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако фабрично няма втулка ,то това е е е.а ти инженерната недомислица!!!!

Отвора на тарелката е с около 8 мм. по голям от диаметъра на стеблото на амортесьора точно на това място.И кое ще попречи да се лашкат едно в друго ако няма втулка?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако фабрично няма втулка ,то това е е е.а ти инженерната недомислица!!!!

Отвора на тарелката е с около 8 мм. по голям от диаметъра на стеблото на амортесьора точно на това място.И кое ще попречи да се лашкат едно в друго ако няма втулка?

Има втулка, ама при теб вече я няма ..

Обади се на ЛС или по джи-си-ема :) да ти кажа как да си решиш проблема завинаги ..:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има втулка, ама при теб вече я няма ..

Обади се на ЛС или по джи-си-ема :) да ти кажа как да си решиш проблема завинаги ..:icon_thumbup:

Ми КОЛЕГА сподели с всички,нали затова е този форум да се помага на другите.Сигурно има други с същата болест,после форума имал трхническа секция-нещо не мога да се съглася с тези твърдения.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Привет колеги! Търся отговор на въпроса: Кое налага конструкторите на Мицубиши през периода 09.2002г. до 2003г. да използват различни решения за окачването на модела Спейс Стар? А именно при окачването на модела 4G13 да се използва опора - стойка, пластмасов лагер и тарелка, а при модела 1800 да има два варианта този като на 4G13 и вариант със стоманен съчмен лагер с вграден тампон??? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да благодаря на отзовалите се! :icon_thumbup:

Е ти за 5 минути искаш 20 мнения да получиш.............. :D Отговора се казва ..............Рено,колкото и странно да е, Рено се опитват да им пробутат техните си скапани решения от преди 20 години, къде такова изпълнение имат Рено 21 ..........т.е. с плъзгащ лагер ,а не с ролков.........Шегувам се .......

Освен това може пове4ето Спейс стари да са с плъзгащи лагери ,и от Каризмите само 1.9 ДИ-Д са с плъзгащи лагери, иначе другите са си с лагер в тампона.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз продалжам да се ровя в проблема :mitsu-smiley: . И виждам, че всичките Спейс Стар 1,3; 1,6; 1,8, за 1,9 дизел още не съм се интересувал, но всички те имат модификации с плъзгащ лагер и съчмен лагер. Сплъзгащият лагер се среща най-много при 1,3 моделите. Може би, че са с по лек мотор.

Но все пак ако Мицубиши взаимства от Рено не би трябвало да вземе лошите неща, защото това ще рефлектира на марката им. Единствено ако на преден план не е стоял икономическите въпрос.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз продалжам да се ровя в проблема :mitsu-smiley: . И виждам, че всичките Спейс Стар 1,3; 1,6; 1,8, за 1,9 дизел още не съм се интересувал, но всички те имат модификации с плъзгащ лагер и съчмен лагер. Сплъзгащият лагер се среща най-много при 1,3 моделите. Може би, че са с по лек мотор.

Но все пак ако Мицубиши взаимства от Рено не би трябвало да вземе лошите неща, защото това ще рефлектира на марката им. Единствено ако на преден план не е стоял икономическите въпрос.

Еми сам си отговори на ? защо ползват този лагер ........а иначе за спейс старите , до сега не съм виждал Спейс стар ,не зависимо от мотора или годините с опорен лагер ,или лагера да е вътре в тампона,може и да има, но не съм сигурен ,вероштно е по малка кола от Каризмата ,но пък няма логика, тъй като точно най тежката Каризме с 1.9 Д-ИД мотора е с плъзгащ лагер .......така че мисля че няма зависимост ...........

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми КОЛЕГА сподели с всички,нали затова е този форум да се помага на другите.Сигурно има други с същата болест,после форума имал трхническа секция-нещо не мога да се съглася с тези твърдения.

Мислиш ли, че е задължително в техническата секция, да се споделят работи по промяна на констструкцията ..:icon_hmm:

И после да вземеш да си го направиш сам в къщи, след време да вземе да се счупи нещо друго, ама ти да решиш че причината е тази промяна и да пуснеш тук тема за "благодарности", както направи когато ти се разпадна демпферната шайба и обвини Милен ..

Ей заради такива потребители, не трябва да се споделя всичко в технически ..:icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 години ...

Има втулка, ама при теб вече я няма ..

Обади се на ЛС или по джи-си-ема :) да ти кажа как да си решиш проблема завинаги ..:icon_thumbup:

И а аз го имам този проблем СПЕЙС СТАР 2002Г, ДИД. Как да го реша?Ходих при един майстор който направи заместител на тази тарелка но след 3 месеца проблема се появи пак.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...