bonevsy Публикувано 1 декември 2010 Сподели Публикувано 1 декември 2010 Който е сменял да каже каква марка е монтирал и на каква цена ги е намерил,че на мен все много по -скъпи от на Галант например ми предлагат :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 декември 2010 Сподели Публикувано 1 декември 2010 Който е сменял да каже каква марка е монтирал и на каква цена ги е намерил,че на мен все много по -скъпи от на Галант например ми предлагат :icon_hmm:По скъпи са от на Галанта защото са по усилени, все пак е Макферсон окачването там Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 1 декември 2010 Admin Сподели Публикувано 1 декември 2010 Който е сменял да каже каква марка е монтирал и на каква цена ги е намерил,че на мен все много по -скъпи от на Галант например ми предлагат :icon_hmm: За колко пари ти ги предлагат и каква марка? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 1 декември 2010 Сподели Публикувано 1 декември 2010 Аз съм сменяла, марка Боже, от DJ Tymbi, не бяха евтини. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 1 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 1 декември 2010 За колко пари ти ги предлагат и каква марка?Monroe Reflex -около 150 лв. за бройKYB- около 160 лв. за бройОригинални -180 лв. за брой Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 1 декември 2010 Admin Сподели Публикувано 1 декември 2010 Това са цените в общи линии. SACHS за колко ги дават? На Галант не са много по-евтини. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 1 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 1 декември 2010 (редакция) Това са цените в общи линии. SACHS за колко ги дават? На Галант не са много по-евтини.Monroe за Галант са по около 90 лв. за брой!SACHS не са ми предлагали досега.Те на какви пари са? Редактирано 1 декември 2010 от bonevsy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 1 декември 2010 Admin Сподели Публикувано 1 декември 2010 Monroe за Галант са по около 90 лв. за брой!SACHS не са ми предлагали досега.Те на какви пари са? Кой ти дава Monroe за Галант по около 90 лв. за брой?Не съм чувал за такава цена досега.SACHS мисля че са най-добре от към цена за европейски. Пък и качеството им е добро. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 1 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 1 декември 2010 (редакция) Кой ти дава Monroe за Галант по около 90 лв. за брой? Ми магазина! Редактирано 1 декември 2010 от bonevsy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 3 декември 2010 Admin Сподели Публикувано 3 декември 2010 Положението е следното: Каризма и Спейс Стар след 2000-та година са с едни и също амортисьори.Трябва да ми изпратиш VIN , за да видя цените.Около 130 лева е Monroe преди 2000-та и 150 лева след 2000-та. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boiajo Публикувано 3 декември 2010 Сподели Публикувано 3 декември 2010 Положението е следното: Каризма и Спейс Стар след 2000-та година са с едни и също амортисьори.Трябва да ми изпратиш VIN , за да видя цените.Около 130 лева е Monroe преди 2000-та и 150 лева след 2000-та. За SACHS аз съм питал доставчика, и ми дадоха следните цени: Здравейте,предните амортисьори са 312 886 на цена от 215 лв с ддс само с поръчка а задните са 280 735 на цена 145.20лв и са налични Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 3 декември 2010 Сподели Публикувано 3 декември 2010 (редакция) Привет. Аз сменях предни амортисьори с МОНРО РЕФЛЕКС по 150 лв. с маншон или каквото там се казваше. Не съм доволен от возията им - мазно и лежерно возят. След като ги смених взе да похопва нещо отпред. Отидох при майстора да прегледа да не би нещо да е забравил да завие, а той ми казва, че понеже са нови ресорите и излизало хлопането от някоя друга връзка-търсило си слабо място - не откри нищо. Явно съм свикнал с малко по стегнато возене. Мирослав от Ратола ми предложи според ВИН-а ако не се лъжа към 200-250лв за един, но цената бе приоритет за МОНРО-то. Редактирано 3 декември 2010 от rousefff Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 3 декември 2010 Admin Сподели Публикувано 3 декември 2010 Оказва се че колата е 1600(DG3A) след 2001 година. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 17 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 17 декември 2010 За да не пускам нова тема ще пиша тука.Оказа се амортесьорите ми са в добро (да не кажа отлично) състояние.Тропането се оказа че идва не от самия амортесьор а от горната чаша на пружината.Като го разглобихме се видя че горната част на стеблото на амортесьора се е движел спокойно в дупката на металната чаша където седи пластмасовия лагер.Лагера е доста износен а и метала в който е чукал амортесьора също.Въпроса е дали трябва да има някаква втулка точно на това място защото ако няма винаги ще почне да чука в някой момент.Гледах в менуал-а но на схемата не се вижда да има каквато и да е втулка.Това се пада точно под резбата на стеблото на амортесьора.Има една засечка която е около 15 мм.Точно там според мен трябва да има втулка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 17 декември 2010 Сподели Публикувано 17 декември 2010 Има една засечка която е около 15 мм.Точно там според мен трябва да има втулка.Втулка няма-има три части ,тампон,лагер и тарелка и се сменят и трите на един път.Това е слабост,а пък и нашите дупки чупят лагера за кратко време.Възможно е да се измисли нещо-български вариант,тоест усилване на това звено. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 17 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 17 декември 2010 Ако фабрично няма втулка ,то това е е е.а ти инженерната недомислица!!!!Отвора на тарелката е с около 8 мм. по голям от диаметъра на стеблото на амортесьора точно на това място.И кое ще попречи да се лашкат едно в друго ако няма втулка? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 18 декември 2010 Сподели Публикувано 18 декември 2010 Ако фабрично няма втулка ,то това е е е.а ти инженерната недомислица!!!!Отвора на тарелката е с около 8 мм. по голям от диаметъра на стеблото на амортесьора точно на това място.И кое ще попречи да се лашкат едно в друго ако няма втулка?Има втулка, ама при теб вече я няма ..Обади се на ЛС или по джи-си-ема да ти кажа как да си решиш проблема завинаги ..:icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 18 декември 2010 Сподели Публикувано 18 декември 2010 Има втулка, ама при теб вече я няма ..Обади се на ЛС или по джи-си-ема да ти кажа как да си решиш проблема завинаги ..:icon_thumbup:Ми КОЛЕГА сподели с всички,нали затова е този форум да се помага на другите.Сигурно има други с същата болест,после форума имал трхническа секция-нещо не мога да се съглася с тези твърдения. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kentavar Публикувано 15 януари 2011 Сподели Публикувано 15 януари 2011 Привет колеги! Търся отговор на въпроса: Кое налага конструкторите на Мицубиши през периода 09.2002г. до 2003г. да използват различни решения за окачването на модела Спейс Стар? А именно при окачването на модела 4G13 да се използва опора - стойка, пластмасов лагер и тарелка, а при модела 1800 да има два варианта този като на 4G13 и вариант със стоманен съчмен лагер с вграден тампон??? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kentavar Публикувано 15 януари 2011 Сподели Публикувано 15 януари 2011 Забравих да благодаря на отзовалите се! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 януари 2011 Сподели Публикувано 15 януари 2011 Забравих да благодаря на отзовалите се! :icon_thumbup:Е ти за 5 минути искаш 20 мнения да получиш.............. :D Отговора се казва ..............Рено,колкото и странно да е, Рено се опитват да им пробутат техните си скапани решения от преди 20 години, къде такова изпълнение имат Рено 21 ..........т.е. с плъзгащ лагер ,а не с ролков.........Шегувам се .......Освен това може пове4ето Спейс стари да са с плъзгащи лагери ,и от Каризмите само 1.9 ДИ-Д са с плъзгащи лагери, иначе другите са си с лагер в тампона..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kentavar Публикувано 15 януари 2011 Сподели Публикувано 15 януари 2011 Колега аз продалжам да се ровя в проблема :mitsu-smiley: . И виждам, че всичките Спейс Стар 1,3; 1,6; 1,8, за 1,9 дизел още не съм се интересувал, но всички те имат модификации с плъзгащ лагер и съчмен лагер. Сплъзгащият лагер се среща най-много при 1,3 моделите. Може би, че са с по лек мотор.Но все пак ако Мицубиши взаимства от Рено не би трябвало да вземе лошите неща, защото това ще рефлектира на марката им. Единствено ако на преден план не е стоял икономическите въпрос. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 януари 2011 Сподели Публикувано 15 януари 2011 (редакция) Колега аз продалжам да се ровя в проблема :mitsu-smiley: . И виждам, че всичките Спейс Стар 1,3; 1,6; 1,8, за 1,9 дизел още не съм се интересувал, но всички те имат модификации с плъзгащ лагер и съчмен лагер. Сплъзгащият лагер се среща най-много при 1,3 моделите. Може би, че са с по лек мотор.Но все пак ако Мицубиши взаимства от Рено не би трябвало да вземе лошите неща, защото това ще рефлектира на марката им. Единствено ако на преден план не е стоял икономическите въпрос.Еми сам си отговори на ? защо ползват този лагер ........а иначе за спейс старите , до сега не съм виждал Спейс стар ,не зависимо от мотора или годините с опорен лагер ,или лагера да е вътре в тампона,може и да има, но не съм сигурен ,вероштно е по малка кола от Каризмата ,но пък няма логика, тъй като точно най тежката Каризме с 1.9 Д-ИД мотора е с плъзгащ лагер .......така че мисля че няма зависимост ........... Редактирано 15 януари 2011 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 16 януари 2011 Сподели Публикувано 16 януари 2011 Ми КОЛЕГА сподели с всички,нали затова е този форум да се помага на другите.Сигурно има други с същата болест,после форума имал трхническа секция-нещо не мога да се съглася с тези твърдения.Мислиш ли, че е задължително в техническата секция, да се споделят работи по промяна на констструкцията ..:icon_hmm:И после да вземеш да си го направиш сам в къщи, след време да вземе да се счупи нещо друго, ама ти да решиш че причината е тази промяна и да пуснеш тук тема за "благодарности", както направи когато ти се разпадна демпферната шайба и обвини Милен ..Ей заради такива потребители, не трябва да се споделя всичко в технически ..:icon_bye: 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihail30 Публикувано 18 април 2015 Сподели Публикувано 18 април 2015 Има втулка, ама при теб вече я няма ..Обади се на ЛС или по джи-си-ема да ти кажа как да си решиш проблема завинаги ..:icon_thumbup:И а аз го имам този проблем СПЕЙС СТАР 2002Г, ДИД. Как да го реша?Ходих при един майстор който направи заместител на тази тарелка но след 3 месеца проблема се появи пак. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.