Премини към съдържание

шарнир или цял носач ?


Препоръчано мнение

Днес установих че ми е разбит преден ляв шарнир и се налага подмяна. Дали се сменя поотделно или е част от целия носач?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да се смени и само шарнира.

мерси за отговора, колега. Уплашиха ме че вървят комплект. А възможно ли е от разбития шарнир да ми се изкриви малко волана, или има и друго разбито нещо. Накрайника като че ли е здрав, но колелото при вдигнато положение на крик има луфт в хоризонтална посока.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

мерси за отговора, колега. Уплашиха ме че вървят комплект. А възможно ли е от разбития шарнир да ми се изкриви малко волана, или има и друго разбито нещо. Накрайника като че ли е здрав, но колелото при вдигнато положение на крик има луфт в хоризонтална посока.

 

Дидо аз на жената ще ги сменям скоро и двата шарнира. Ако нямаш условия звънкай имам гараж и голям ЧУК :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дидо аз на жената ще ги сменям скоро и двата шарнира. Ако нямаш условия звънкай имам гараж и голям ЧУК :D

За големия чук може и да ти се обадя... :D Тежка ли е процедурата по подмяната и от къде да го поръчам шарнира, Ратола или нещо друго..?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обаждай се, нямаш грижи! А от къде...от където решиш не знам... Ратола ОЕМ към 60 лв. броя (Миро поправи ме ако бъркам). В drive.bg например има по евтино, сигурно и по магазините из града ще има. Аз още не съм имал време да обикалям.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тежка ли е процедурата по подмяната

 

Не е тежка процедурата - сваляш носача, избиваш стария, набиваш новия, слагаш носача. Е, всичко ще е клеясало и ще трябва изобретателност при разглобяването, ама не е страшно. Само за избиването на стария гледай да имаш чук поне 5 кила. Аз примерно имам 10 кила и става винаги от първия път ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А как ще освободиш конуса на шарнира? Нали трябва да се млатне здравичко?

Споко, колеги, това не е Москвич, не е такава драмата! Избива се лесно....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Особенно ако първо махнеш зегерката.

 

Ако са сменяни :) Оригиналните нямат зегерка, или поне аз не съм виждал досега... В основата на маншона има нещо като зегерка, но твърде лесно излиза, така че по-скоро си е тел, която да контрира колкото да не е без хич.

Редактирано от HolyMan
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако са сменяни :) Оригиналните нямат зегерка, или поне аз не съм виждал досега... В основата на маншона има нещо като зегерка, но твърде лесно излиза, така че по-скоро си е тел, която да контрира колкото да не е без хич.

Е ти с този чук 10 кила (дето го имаш) не ти трябва да сваляш зегерката ..:lol:

Иначе зегерка си има, не е като да няма ..

http://drive.bg/images/135/543824.png

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ааа, тя зегерката ако ползват шарнири от тази марка вероятно е най-здравата част ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А всъщност задължително ли е да се свали целия носач? На място дали няма да стане, след като излезе от главината? Кажете да знам дали да се пробвам или да го свалям на право, че в събота колата на жената я вкарвам у гаража :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А всъщност задължително ли е да се свали целия носач? На място дали няма да стане, след като излезе от главината? Кажете да знам дали да се пробвам или да го свалям на право, че в събота колата на жената я вкарвам у гаража :)

Става и на место, ама ако преди това си направил специални дорници и приспособления ..:D

Но в твоят слуай, не си струва да ги правиш, защото я смениш един шарнир годишно, я не ..:)

Сваляй си носача, става по лесно после смяната ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А всъщност задължително ли е да се свали целия носач? На място дали няма да стане, след като излезе от главината? Кажете да знам дали да се пробвам или да го свалям на право, че в събота колата на жената я вкарвам у гаража :)

 

На колта пък носача е толкова лесен за сваляне... Всичко се вижда отдолу - 3 болта са, ако не се лъжа бяха 17 мм.

 

А колкото до зегерката - с колкото и голем чук да се млати, все ще се покаже ако има зегерка, ама на 3 от 3 оригинални шарнири остана само отсечена основата на маншона (там където се захваща за шарнира), и имаше твърда тел от вътрешната страна (не от вън за да държи маншона, а вътре, за да държни шарнира очевидно). Не знам как да го опиша по-добре. Иначе е ясно, че като се вземе шарнир за смяна, вече си има зегерка и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...