dido varna Публикувано 7 ноември 2010 Сподели Публикувано 7 ноември 2010 Днес установих че ми е разбит преден ляв шарнир и се налага подмяна. Дали се сменя поотделно или е част от целия носач? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido varna Публикувано 7 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 7 ноември 2010 Може да се смени и само шарнира.мерси за отговора, колега. Уплашиха ме че вървят комплект. А възможно ли е от разбития шарнир да ми се изкриви малко волана, или има и друго разбито нещо. Накрайника като че ли е здрав, но колелото при вдигнато положение на крик има луфт в хоризонтална посока. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 7 ноември 2010 Сподели Публикувано 7 ноември 2010 мерси за отговора, колега. Уплашиха ме че вървят комплект. А възможно ли е от разбития шарнир да ми се изкриви малко волана, или има и друго разбито нещо. Накрайника като че ли е здрав, но колелото при вдигнато положение на крик има луфт в хоризонтална посока. Дидо аз на жената ще ги сменям скоро и двата шарнира. Ако нямаш условия звънкай имам гараж и голям ЧУК :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido varna Публикувано 7 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 7 ноември 2010 Дидо аз на жената ще ги сменям скоро и двата шарнира. Ако нямаш условия звънкай имам гараж и голям ЧУК :D За големия чук може и да ти се обадя... :D Тежка ли е процедурата по подмяната и от къде да го поръчам шарнира, Ратола или нещо друго..? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 7 ноември 2010 Сподели Публикувано 7 ноември 2010 Обаждай се, нямаш грижи! А от къде...от където решиш не знам... Ратола ОЕМ към 60 лв. броя (Миро поправи ме ако бъркам). В drive.bg например има по евтино, сигурно и по магазините из града ще има. Аз още не съм имал време да обикалям. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vudu Публикувано 8 ноември 2010 Сподели Публикувано 8 ноември 2010 На мен ми излезе 25 лева щарнира ( от хюндаи лантра) пасват 1:1 . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 8 ноември 2010 Сподели Публикувано 8 ноември 2010 Тежка ли е процедурата по подмяната Не е тежка процедурата - сваляш носача, избиваш стария, набиваш новия, слагаш носача. Е, всичко ще е клеясало и ще трябва изобретателност при разглобяването, ама не е страшно. Само за избиването на стария гледай да имаш чук поне 5 кила. Аз примерно имам 10 кила и става винаги от първия път ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pilchard Публикувано 9 ноември 2010 Сподели Публикувано 9 ноември 2010 Какви чукове бе хора?! Става за една минута на пресата.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 9 ноември 2010 Сподели Публикувано 9 ноември 2010 А как ще освободиш конуса на шарнира? Нали трябва да се млатне здравичко?Споко, колеги, това не е Москвич, не е такава драмата! Избива се лесно.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 10 ноември 2010 Сподели Публикувано 10 ноември 2010 (редакция) Особенно ако първо махнеш зегерката. Ако са сменяни Оригиналните нямат зегерка, или поне аз не съм виждал досега... В основата на маншона има нещо като зегерка, но твърде лесно излиза, така че по-скоро си е тел, която да контрира колкото да не е без хич. Редактирано 10 ноември 2010 от HolyMan Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 ноември 2010 Сподели Публикувано 10 ноември 2010 Ако са сменяни Оригиналните нямат зегерка, или поне аз не съм виждал досега... В основата на маншона има нещо като зегерка, но твърде лесно излиза, така че по-скоро си е тел, която да контрира колкото да не е без хич.Е ти с този чук 10 кила (дето го имаш) не ти трябва да сваляш зегерката ..:lol:Иначе зегерка си има, не е като да няма ..http://drive.bg/images/135/543824.png Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 10 ноември 2010 Сподели Публикувано 10 ноември 2010 Ааа, тя зегерката ако ползват шарнири от тази марка вероятно е най-здравата част ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 11 ноември 2010 Сподели Публикувано 11 ноември 2010 А всъщност задължително ли е да се свали целия носач? На място дали няма да стане, след като излезе от главината? Кажете да знам дали да се пробвам или да го свалям на право, че в събота колата на жената я вкарвам у гаража Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 ноември 2010 Сподели Публикувано 11 ноември 2010 А всъщност задължително ли е да се свали целия носач? На място дали няма да стане, след като излезе от главината? Кажете да знам дали да се пробвам или да го свалям на право, че в събота колата на жената я вкарвам у гаража Става и на место, ама ако преди това си направил специални дорници и приспособления ..:DНо в твоят слуай, не си струва да ги правиш, защото я смениш един шарнир годишно, я не ..Сваляй си носача, става по лесно после смяната .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 11 ноември 2010 Сподели Публикувано 11 ноември 2010 А всъщност задължително ли е да се свали целия носач? На място дали няма да стане, след като излезе от главината? Кажете да знам дали да се пробвам или да го свалям на право, че в събота колата на жената я вкарвам у гаража На колта пък носача е толкова лесен за сваляне... Всичко се вижда отдолу - 3 болта са, ако не се лъжа бяха 17 мм. А колкото до зегерката - с колкото и голем чук да се млати, все ще се покаже ако има зегерка, ама на 3 от 3 оригинални шарнири остана само отсечена основата на маншона (там където се захваща за шарнира), и имаше твърда тел от вътрешната страна (не от вън за да държи маншона, а вътре, за да държни шарнира очевидно). Не знам как да го опиша по-добре. Иначе е ясно, че като се вземе шарнир за смяна, вече си има зегерка и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.