Цеци Публикувано 21 октомври 2010 Сподели Публикувано 21 октомври 2010 Здравейте на всички искам да ви попитам откаде може да ми се губи антифриза на моя дизелов Галант, като напълня разширителното казанче до половината с антифриз ми създава не много силно налягане в системата и след около 2 седмици каране антифриза изчезва. Като отвартя капачката на радиатора си има антифриз в него и маркучите са си савсем меки но тогава няма абсолютно никакво налягане,не мога да разбера откаде се получава това нещо, а течове няма никаде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 21 октомври 2010 Сподели Публикувано 21 октомври 2010 Здравейте на всички искам да ви попитам откаде може да ми се губи антифриза на моя дизелов Галант, като напълня разширителното казанче до половината с антифриз ми създава не много силно налягане в системата и след около 2 седмици каране антифриза изчезва. Като отвартя капачката на радиатора си има антифриз в него и маркучите са си савсем меки но тогава няма абсолютно никакво налягане,не мога да разбера откаде се получава това нещо, а течове няма никаде. Колата ти гори антифиза, защото е прегрявана и вероятно има пукната глава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 октомври 2010 Сподели Публикувано 21 октомври 2010 Колата ти гори антифиза, защото е прегрявана и вероятно има пукната глава.Не е задължително да е прегрявана, достатъчно е да има умора на главата ........най често се пукат в леглото на водачите на клапаните на втори цилиндър..........това е моето наблюдение досега....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 21 октомври 2010 Сподели Публикувано 21 октомври 2010 Здравейте на всички искам да ви попитам откаде може да ми се губи антифриза на моя дизелов Галант, като напълня разширителното казанче до половината с антифриз ми създава не много силно налягане в системата и след около 2 седмици каране антифриза изчезва. Като отвартя капачката на радиатора си има антифриз в него и маркучите са си савсем меки но тогава няма абсолютно никакво налягане,не мога да разбера откаде се получава това нещо, а течове няма никаде.Смени си капачката на радиатора на първо време и не пълни казанчето до половината, на студен двигател трябва да е до минимума, на топъл е до средата..Като го напълниш на студено до средата, като загрее го изхвърля..Провери си и двете перки ва вентилаторите дали включват..:icon_thumbup:А тези двамата не ги слушай :P ако ти гори вода, няма начин да не забележиш бял пушек в огледалата за обратно виждане.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 октомври 2010 Сподели Публикувано 21 октомври 2010 А тези двамата не ги слушай :P ако ти гори вода, няма начин да не забележиш бял пушек в огледалата за обратно виждане..Глупости, не е задължително да има пушек, па камо ли бял за да ти гори водата, ако е така, значи трябва да гори по 1 литър вода на 100км..............Марио ,осъзнай се вече ........ :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 октомври 2010 Сподели Публикувано 22 октомври 2010 Глупости, не е задължително да има пушек, па камо ли бял за да ти гори водата, ако е така, значи трябва да гори по 1 литър вода на 100км..............Марио ,осъзнай се вече ........ :icon_blush:Аз съм си осъзнат бре ..:P Ти нещо губиш съзнание напоследък, като чуеш дизел..:D Не всички дизели пукат глави, слез малко на земята.....Това че си видял няколко пукнати глави, не означава че при всички е така, на някои просто дефектира капачката на радиатора.. Стига си стресирал хората с тез глави..И аз съм виждал много бензинови мотори с издухани гарнитури и клапани, та даже и спукани блокове, но не създавам митове и легенди..И какво искаш да кажеш с това "глупости" и "камо ли бял" ? Да не би да не пушат като горят вода, или пък пушека не е бял, а черен, зелен или розов (според антифриза) ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 октомври 2010 Сподели Публикувано 22 октомври 2010 Аз съм си осъзнат бре ..:P Ти нещо губиш съзнание напоследък, като чуеш дизел..:D Не всички дизели пукат глави, слез малко на земята.....Това че си видял няколко пукнати глави, не означава че при всички е така, на някои просто дефектира капачката на радиатора.. Стига си стресирал хората с тез глави..И аз съм виждал много бензинови мотори с издухани гарнитури и клапани, та даже и спукани блокове, но не създавам митове и легенди..И какво искаш да кажеш с това "глупости" и "камо ли бял" ? Да не би да не пушат като горят вода, или пък пушека не е бял, а черен, зелен или розов (според антифриза) ..:DМарио, няма да коментирам глупостите ти............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 30 юли 2011 Сподели Публикувано 30 юли 2011 Здравейте,колеги.Извинявам се че отварям стара тема,но да не отварям нова.При мен проблема е подобен,антифриза чезне но по бавно,цялото разширително казанче за два месеца.Къде ли не гледах,не видях теч.Ще ме извините за може би глупавия въпрос,ама може ли да се сипе някакъв ярък оцветител в течноста,та от където капне да си личи.Антифриза исъхва докъто е топъл мотора,иди разбери от къде тече, особено а ко само сълзи.Сипал съм добавка за течове,никакъв ефект.Колата е Спейс Рънър 4Д68 JMBSNN18WWU000456. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 30 юли 2011 Сподели Публикувано 30 юли 2011 Ако наистина тече, а не е от двигателя с някакъв оцветител подобен на този който слагат на климатиците може да се получи - вижда се и най-малкия теч с UV лампа, дори да е изсъхнало. Би трябвало поне да се овлажнява някъде, ако е по свръзките например, но може и да е в радиатора на парното в купето и да няма как да се види. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 30 юли 2011 Сподели Публикувано 30 юли 2011 Ако наистина тече, а не е от двигателя с някакъв оцветител подобен на този който слагат на климатиците може да се получи - вижда се и най-малкия теч с UV лампа, дори да е изсъхнало. Би трябвало поне да се овлажнява някъде, ако е по свръзките например, но може и да е в радиатора на парното в купето и да няма как да се види. Това да не е климатик? Дизел със загуба на антифриз = проблем с главата. Или на капачката на радиаора, но това не го вярвам... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 30 юли 2011 Сподели Публикувано 30 юли 2011 Това да не е климатик? Дизел със загуба на антифриз = проблем с главата. Или на капачката на радиаора, но това не го вярвам...Ами колегите с подобни проблеми моля нека като си разберат проблема от къде е бил да напишат и тук във форума та да водим статистика в крайна сметка че с всеки изминат ден все повече си карам колата със страх... глава ли ще пукна, кутия ли ще ми се скапе... поне да са наясно и останалите да не живеем все във страх Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 30 юли 2011 Сподели Публикувано 30 юли 2011 Е айде сега ако още 10 човека пишат, че са строшили скорости и още толкова, че са пукнали глава к'во правим? Още повече страх ли ще събереш? Няма никакво значение, какво е при тях.. важното при теб как е Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 31 юли 2011 Сподели Публикувано 31 юли 2011 Това да не е климатик? Дизел със загуба на антифриз = проблем с главата. Или на капачката на радиаора, но това не го вярвам...Здравейте.Вече незнам какво да мисля,неще да е от капачката защото като смукне антифриза от казанчето,намалява нивото и в казанчето на самия радиатор.Така е от година време и е без промяна,в смисъл че загубата на течност си остава с постоянна скорост,около два литра за три месеца.Със сигурност не влиза в маслото,редовно го проверявам,не пуши бяло,не изкарва капки през ауспуха,не влиза в цилиндрите,няма загуба на мощност,не искарва мехирчета в радиатора направо не знам.Все едно че всичко е наред а се губи течност.Затова си мисля да сипя някакъв оцветител та дано покаже нещо.Мля ако някой има идея каква боя да сипя в радиатора да пише. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 юли 2011 Сподели Публикувано 31 юли 2011 Здравейте.Вече незнам какво да мисля,неще да е от капачката защото като смукне антифриза от казанчето,намалява нивото и в казанчето на самия радиатор.Така е от година време и е без промяна,в смисъл че загубата на течност си остава с постоянна скорост,около два литра за три месеца.Със сигурност не влиза в маслото,редовно го проверявам,не пуши бяло,не изкарва капки през ауспуха,не влиза в цилиндрите,няма загуба на мощност,не искарва мехирчета в радиатора направо не знам.Все едно че всичко е наред а се губи течност.Затова си мисля да сипя някакъв оцветител та дано покаже нещо.Мля ако някой има идея каква боя да сипя в радиатора да пише.Според мен ти е спукана главата, в една друга тема съм писал защо,къде и как ........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 31 юли 2011 Сподели Публикувано 31 юли 2011 Според мен ти е спукана главата, в една друга тема съм писал защо,къде и как ........Колега, моля пиши на лични или дай линк към темата.Пък може и го теб да дойда. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 юли 2011 Сподели Публикувано 31 юли 2011 Колега, моля пиши на лични или дай линк към темата.Пък може и го теб да дойда.Ами сега не се сещам, но потърси във форума, това е само мое предположение, базирано на доста опит с тези мотори,но не искам да ангажирам никого ...........ако искате, минете някой ден през мен ( да не е тази седмица ) да го видя....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 31 юли 2011 Сподели Публикувано 31 юли 2011 Огледай си връзките на охладителната система навсякъде за следи от теч - зеленикави или синкави, според цвета на антифриза. При мен също намалява, дооста бавно и се оказа, че тече от водната помпа... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 31 юли 2011 Сподели Публикувано 31 юли 2011 Е айде сега ако още 10 човека пишат, че са строшили скорости и още толкова, че са пукнали глава к'во правим? Още повече страх ли ще събереш? Няма никакво значение, какво е при тях.. важното при теб как е Еми как продавам си веднага галанта още докато не е дефектирал, и после си вземам едно голф-че и аз съм човека... Здравейте.Вече незнам какво да мисля,неще да е от капачката защото като смукне антифриза от казанчето,намалява нивото и в казанчето на самия радиатор.Така е от година време и е без промяна,в смисъл че загубата на течност си остава с постоянна скорост,около два литра за три месеца.Със сигурност не влиза в маслото,редовно го проверявам,не пуши бяло,не изкарва капки през ауспуха,не влиза в цилиндрите,няма загуба на мощност,не искарва мехирчета в радиатора направо не знам.Все едно че всичко е наред а се губи течност.Затова си мисля да сипя някакъв оцветител та дано покаже нещо.Мля ако някой има идея каква боя да сипя в радиатора да пише.Колега дано се окаце незатегната връзка някъде или и аз не знам би могло да тече през парното вътре някъде. Дано не е глава наистина.Успех и да споделиш крайния резултат 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totto Публикувано 2 август 2011 Сподели Публикувано 2 август 2011 (редакция) Провери ли казанчето на антифриза дали е мръсно или по-точно да е пълно със сажди? Редактирано 2 август 2011 от totto Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 август 2011 Сподели Публикувано 2 август 2011 Здравейте,колеги.Извинявам се че отварям стара тема,но да не отварям нова.При мен проблема е подобен,антифриза чезне но по бавно,цялото разширително казанче за два месеца.Къде ли не гледах,не видях теч.Ще ме извините за може би глупавия въпрос,ама може ли да се сипе някакъв ярък оцветител в течноста,та от където капне да си личи.Антифриза исъхва докъто е топъл мотора,иди разбери от къде тече, особено а ко само сълзи.Сипал съм добавка за течове,никакъв ефект.Колата е Спейс Рънър 4Д68 JMBSNN18WWU000456.Водната помпа сменяна ли е някога, или поне да проверите дали теча не е от нея, защото точно от нея така се губи по малко течност с течение на времето и не може да се хване, защото се изпарява от топлия двигател и освен това не се вижда заради капаците на ангренажа ..Това за главата не го вярвам изобщо, защото ако е спукана, при редовно каране само за 2 дни, ще ти изчезне същото количество течност .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 3 август 2011 Сподели Публикувано 3 август 2011 Водната помпа сменяна ли е някога, или поне да проверите дали теча не е от нея, защото точно от нея така се губи по малко течност с течение на времето и не може да се хване, защото се изпарява от топлия двигател и освен това не се вижда заради капаците на ангренажа ..Това за главата не го вярвам изобщо, защото ако е спукана, при редовно каране само за 2 дни, ще ти изчезне същото количество течност ..Ами не съм пипал помпата,ще прегледам по обстойно и ще пиша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest Вируса75 Публикувано 1 януари 2012 Сподели Публикувано 1 януари 2012 Колеги и аз имам такъв проблем със загубата на антифриз.Доливам на минимума и на същия ден се появява загубата.Не съм сменял капачката на радиатора и на разширителния съд.Мисля да ги сменя и да видя за кво иде реч.Ако няма ефект,ще трябва да се подготвям за по-тежкото ВОДНА ПОМПА ИЛИ ГЛАВИЦАТА,надя вам се ако не стане с капачките да буде само гарнитурката,иначе ще трябва да завярявам главнята във Варна.Чувал съм за там добри отзиви.Ще Ви пиша за последствията Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko_shyne Публикувано 2 януари 2012 Сподели Публикувано 2 януари 2012 Ако ти заварят дизелова глава във Варна,като я сглобиш гледай да я продадеш колата в близките 2 седмици! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest Вируса75 Публикувано 3 януари 2012 Сподели Публикувано 3 януари 2012 Не знам защо си мислиш така за заварка на глава във Варна,не ми се е налагало да им ползвам услугите и дано да не ми се наложи,но имам приятел който кара Мерцедес C220 комарейл.Та на него му се наложи да заварява глава(явно предния собственик е бил някой мърльо).Направиха му заварчицата,сложи си главицата и си кара без проблеми стана вече една година-не знам колко километра е минал така ,ама не са по малко от 5-6000.Може би има значение дали е немски боклук или прецизен японски , но на дали има чак такова значение.Относно заварките на глави чух че в село Ясенково (Шуменски окръг) има човек който се справя добре с проблемите при дизелите включително и заварки на глави,не знам къде ги заваря,но по запознатите (във форума има доста такива) трябва да са чували за него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko_shyne Публикувано 4 януари 2012 Сподели Публикувано 4 януари 2012 Бензиновите ги заварят без проблем и дават 50хил км. гаранция,но за дизеловите не дават такава гаранция,един от хората които заварят ми го каза това.Имах френска глава 1.9тд дизелова-3 пъти я заваряха,не се пука самата заварка,а до нея особено ако повечко я настъпваш.Ама бива ли да дадеш за ремонт едни пари и да галиш педала на газта от страх да не се пукне пак.Споделям от опит,не съм инжинер-дано японските и немските са по-здрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.