cankoff Публикувано 12 октомври 2010 Сподели Публикувано 12 октомври 2010 Здравейте колеги, историята е следната.Карам Outlander 2007, 2000 Diesel BSY мотора на VAG, помпа-дюза.Преди 3 месеца ми светна чек енджина, след диагностика в Балканстар се установи, че AGR-а е за смяна. Изчистиха грешката, а самия АГР го смених в един сервиз за VW с оригинална част, закупена по сваления номер от оригиналния АГР. След смяната на клапана спря да свети чек енджина....., но тук става вече интересно. От тогава вече чека ми светва вече 2-3 пъти. Свети за около 4-5 паленета на колата и после за загасва. Вчера ми се случи същото - светна ми чека, а днес след като покарах из София след поредното палене загасна пак.Някой има ли някаква идея от какво може да е проблема.Благодаря предварително за съдействието. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 12 октомври 2010 Сподели Публикувано 12 октомври 2010 Колега, светването на лампата "чек енджин" може да бъде предизвикано от много причини. Каква е точната причина в твоя случай може да се установи само след съответната диагностика. Аз имам съмнения за проблем с филтъра за твърди частици, но това е само предположение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 12 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 12 октомври 2010 Колега, светването на лампата "чек енджин" може да бъде предизвикано от много причини. Каква е точната причина в твоя случай може да се установи само след съответната диагностика. Аз имам съмнения за проблем с филтъра за твърди частици, но това е само предположение.Правих диагностика, и ми казаха, че е от АГР-а, него го смених, но щом пак свети пак ще ходя на диагностика и ако е от филтъра, може ли да ме ориентираш колко излиза смяната? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 12 октомври 2010 Сподели Публикувано 12 октомври 2010 ...Аз имам съмнения за проблем с филтъра за твърди частици...VW-ия двигател има специфична индикация за 'задръстен' DPF - http://www.theaa.com/motoring_advice/Images/dpf-warning-light.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 октомври 2010 Сподели Публикувано 12 октомври 2010 Правих диагностика, и ми казаха, че е от АГР-а, него го смених, А след като сменихте АГР клапана, изчистиха ли ти грешкага от компютъра ? .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 12 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 12 октомври 2010 А след като сменихте АГР клапана, изчистиха ли ти грешкага от компютъра ? ..Смених клапана в сервиза на един приятел, който ремонтира VW и съответно има и софтуер за VW. Понеже нямаше куплунг и софтуер за митцубиши не можа да изчисти грешката, а мене пък ме домързя да се връщам вв Балканстар за ресет. Пък и все пак нали ми беше изгаснала лампата за чека.......та се направих на ударен. Обаче след смяната тоя чек светва и гасне като дискотека - поне 3-пъти ми светка и гасне последните 3 месеца. Мислиш, че компа е натрупал грешки? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 октомври 2010 Сподели Публикувано 12 октомври 2010 Мислиш, че компа е натрупал грешки?Най вероятно .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
junakov Публикувано 14 октомври 2010 Сподели Публикувано 14 октомври 2010 (редакция) От личен опит с вагов двг , стария ми автомобил е такъв , излезе ли грешка , не се изтрива ,остава запаметена , вариантите за чистене са два , с програма за ваг групата ВАГКОМ или откачаш клемите на акумулатора поне за 20-30 минути за да се ресетне компа , втория вариант не е 100 процента сигурен че ще изчисти грешката , препоръвам ти първия успех .ПС Колега , ако проблема е пак в агр клапъна , не го сменяй , изолираи го , откачаш вакума , маахш агр клапъна слагаш пластина като плътна гарнитура (като тапа)монтираш си обратно агр клапъна,на маркуча за вакума слагаш един болт да уплътни , с вагкома отиваш на агр клапъна и вкарвате най низката стойност която ти позволява запаметяваш и ще видиш как колата ти ще тръгне да върви осезаемо по добре.Изпробвано на моя автомобил г4 Успех :icon_thumbup: Редактирано 14 октомври 2010 от junakov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 14 октомври 2010 Сподели Публикувано 14 октомври 2010 Колега junakov, гледам че вече на няколко места даваш съвети които са абсолютно точни когато се отнася за ВАГ групата. Но лошото е че Мицубиши с двигател от тази група не се чете с ВАГ-КОМ.....Защото Електрониката не е същата. И настроиките които описваш немогат да се направят при тези коли. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 октомври 2010 Сподели Публикувано 14 октомври 2010 ПС Колега , ако проблема е пак в агр клапъна , не го сменяй , изолираи го , откачаш вакума , маахш агр клапъна слагаш пластина като плътна гарнитура (като тапа)монтираш си обратно агр клапъна,на маркуча за вакума слагаш един болт да уплътни , с вагкома отиваш на агр клапъна и вкарвате най низката стойност която ти позволява запаметяваш и ще видиш как колата ти ще тръгне да върви осезаемо по добре.Изпробвано на моя автомобил г4 Успех :icon_thumbup:Цт, не става с ламаринка колега, защото той не е вакуумен , и второ, има си датчик, който следи изгорелите газове, постъпващи в смук. колектор през ЕГР-а.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 15 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 15 октомври 2010 Минах през Балканстар на диагностика. Грешката била от АГР-а, но предполагали, че е натрупана от преди смяната. Освен че са изчистили грешката (така ми казаха) ми инсталираха някакъв ъпдейт на компа на мотора, в който ъпдейт имало фикс "точно за тази грешка която Ви е записал компютъра". Това е, карам колата от вчера, засега проблеми няма, даже бих казал, че усещам някаква разлика в поведението на мотора. Някак си като че ли стана по-гъвкав в ниските обороти, или само си внушавам - незнам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoyanm Публикувано 6 март 2012 Сподели Публикувано 6 март 2012 Минах през Балканстар на диагностика. Грешката била от АГР-а, но предполагали, че е натрупана от преди смяната. Освен че са изчистили грешката (така ми казаха) ми инсталираха някакъв ъпдейт на компа на мотора, в който ъпдейт имало фикс "точно за тази грешка която Ви е записал компютъра". Това е, карам колата от вчера, засега проблеми няма, даже бих казал, че усещам някаква разлика в поведението на мотора. Някак си като че ли стана по-гъвкав в ниските обороти, или само си внушавам - незнам. Привет,Имам същият проблем в моят Outlander BSY 2.0 DID мотор. Колко ти струва клапанът и от тогава до сега светвала ли ти е лампата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 6 март 2012 Автор Сподели Публикувано 6 март 2012 Привет,Имам същият проблем в моят Outlander BSY 2.0 DID мотор. Колко ти струва клапанът и от тогава до сега светвала ли ти е лампата?Клапана един път съм го сменял, но когато ми светна за втори път реших да търся друго решение.В един сервиз ми го изчистиха за 30 лева, ресетнах си грешката за още 30 и всичко ми се върза 60 лева.По-добре първо да го изчистят (това е стандартен проблем за тия мотори, доколкото знам и ги правят навсякъде) и ако не стане тогава да го сменяш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoyanm Публикувано 6 март 2012 Сподели Публикувано 6 март 2012 Клапана един път съм го сменял, но когато ми светна за втори път реших да търся друго решение.В един сервиз ми го изчистиха за 30 лева, ресетнах си грешката за още 30 и всичко ми се върза 60 лева.По-добре първо да го изчистят (това е стандартен проблем за тия мотори, доколкото знам и ги правят навсякъде) и ако не стане тогава да го сменяш. OK :rolleyes: Много благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.