Премини към съдържание

Outlander 2.0 Check engine problem


Препоръчано мнение

Здравейте колеги, историята е следната.

Карам Outlander 2007, 2000 Diesel BSY мотора на VAG, помпа-дюза.

Преди 3 месеца ми светна чек енджина, след диагностика в Балканстар се установи, че AGR-а е за смяна. Изчистиха грешката, а самия АГР го смених в един сервиз за VW с оригинална част, закупена по сваления номер от оригиналния АГР. След смяната на клапана спря да свети чек енджина....., но тук става вече интересно. От тогава вече чека ми светва вече 2-3 пъти. Свети за около 4-5 паленета на колата и после за загасва. Вчера ми се случи същото - светна ми чека, а днес след като покарах из София след поредното палене загасна пак.

Някой има ли някаква идея от какво може да е проблема.

Благодаря предварително за съдействието.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, светването на лампата "чек енджин" може да бъде предизвикано от много причини. Каква е точната причина в твоя случай може да се установи само след съответната диагностика. Аз имам съмнения за проблем с филтъра за твърди частици, но това е само предположение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, светването на лампата "чек енджин" може да бъде предизвикано от много причини. Каква е точната причина в твоя случай може да се установи само след съответната диагностика. Аз имам съмнения за проблем с филтъра за твърди частици, но това е само предположение.

Правих диагностика, и ми казаха, че е от АГР-а, него го смених, но щом пак свети пак ще ходя на диагностика и ако е от филтъра, може ли да ме ориентираш колко излиза смяната?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Аз имам съмнения за проблем с филтъра за твърди частици...
VW-ия двигател има специфична индикация за 'задръстен' DPF - http://www.theaa.com/motoring_advice/Images/dpf-warning-light.jpg
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Правих диагностика, и ми казаха, че е от АГР-а, него го смених,

А след като сменихте АГР клапана, изчистиха ли ти грешкага от компютъра ? ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А след като сменихте АГР клапана, изчистиха ли ти грешкага от компютъра ? ..

Смених клапана в сервиза на един приятел, който ремонтира VW и съответно има и софтуер за VW. Понеже нямаше куплунг и софтуер за митцубиши не можа да изчисти грешката, а мене пък ме домързя да се връщам вв Балканстар за ресет. Пък и все пак нали ми беше изгаснала лампата за чека.......та се направих на ударен. Обаче след смяната тоя чек светва и гасне като дискотека - поне 3-пъти ми светка и гасне последните 3 месеца. Мислиш, че компа е натрупал грешки?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мислиш, че компа е натрупал грешки?

Най вероятно ..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От личен опит с вагов двг , стария ми автомобил е такъв , излезе ли грешка , не се изтрива ,остава запаметена , вариантите за чистене са два , с програма за ваг групата ВАГКОМ или откачаш клемите на акумулатора поне за 20-30 минути за да се ресетне компа , втория вариант не е 100 процента сигурен че ще изчисти грешката , препоръвам ти първия успех .

ПС Колега , ако проблема е пак в агр клапъна , не го сменяй , изолираи го , откачаш вакума , маахш агр клапъна слагаш пластина като плътна гарнитура (като тапа)монтираш си обратно агр клапъна,на маркуча за вакума слагаш един болт да уплътни , с вагкома отиваш на агр клапъна и вкарвате най низката стойност която ти позволява запаметяваш и ще видиш как колата ти ще тръгне да върви осезаемо по добре.Изпробвано на моя автомобил г4 Успех :icon_thumbup:

Редактирано от junakov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега junakov, гледам че вече на няколко места даваш съвети които са абсолютно точни когато се отнася за ВАГ групата. Но лошото е че Мицубиши с двигател от тази група не се чете с ВАГ-КОМ.....Защото Електрониката не е същата. И настроиките които описваш немогат да се направят при тези коли.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ПС Колега , ако проблема е пак в агр клапъна , не го сменяй , изолираи го , откачаш вакума , маахш агр клапъна слагаш пластина като плътна гарнитура (като тапа)монтираш си обратно агр клапъна,на маркуча за вакума слагаш един болт да уплътни , с вагкома отиваш на агр клапъна и вкарвате най низката стойност която ти позволява запаметяваш и ще видиш как колата ти ще тръгне да върви осезаемо по добре.Изпробвано на моя автомобил г4 Успех :icon_thumbup:

Цт, не става с ламаринка колега, защото той не е вакуумен , и второ, има си датчик, който следи изгорелите газове, постъпващи в смук. колектор през ЕГР-а..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Минах през Балканстар на диагностика. Грешката била от АГР-а, но предполагали, че е натрупана от преди смяната. Освен че са изчистили грешката (така ми казаха) ми инсталираха някакъв ъпдейт на компа на мотора, в който ъпдейт имало фикс "точно за тази грешка която Ви е записал компютъра". Това е, карам колата от вчера, засега проблеми няма, даже бих казал, че усещам някаква разлика в поведението на мотора. Някак си като че ли стана по-гъвкав в ниските обороти, или само си внушавам - незнам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Минах през Балканстар на диагностика. Грешката била от АГР-а, но предполагали, че е натрупана от преди смяната. Освен че са изчистили грешката (така ми казаха) ми инсталираха някакъв ъпдейт на компа на мотора, в който ъпдейт имало фикс "точно за тази грешка която Ви е записал компютъра". Това е, карам колата от вчера, засега проблеми няма, даже бих казал, че усещам някаква разлика в поведението на мотора. Някак си като че ли стана по-гъвкав в ниските обороти, или само си внушавам - незнам.

 

Привет,

Имам същият проблем в моят Outlander BSY 2.0 DID мотор. Колко ти струва клапанът и от тогава до сега светвала ли ти е лампата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

Имам същият проблем в моят Outlander BSY 2.0 DID мотор. Колко ти струва клапанът и от тогава до сега светвала ли ти е лампата?

Клапана един път съм го сменял, но когато ми светна за втори път реших да търся друго решение.

В един сервиз ми го изчистиха за 30 лева, ресетнах си грешката за още 30 и всичко ми се върза 60 лева.

По-добре първо да го изчистят (това е стандартен проблем за тия мотори, доколкото знам и ги правят навсякъде) и ако не стане тогава да го сменяш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Клапана един път съм го сменял, но когато ми светна за втори път реших да търся друго решение.

В един сервиз ми го изчистиха за 30 лева, ресетнах си грешката за още 30 и всичко ми се върза 60 лева.

По-добре първо да го изчистят (това е стандартен проблем за тия мотори, доколкото знам и ги правят навсякъде) и ако не стане тогава да го сменяш.

 

OK :rolleyes:

Много благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...