Премини към съдържание

Lancer модел 1985


banev

Препоръчано мнение

Здравейте! От няколко седмици не мога да спра да мисля за един лансер който ще купя на всяка цена. Моделът е рядко срещан в България, незнам с какво ме привлече толкова много. Двигателя е дизелов отзад пише на стикер 1.8D но може и да не е толкова защото е само лепенка, на 210 000км е, модел 1985г. както пише в заглавието. Собственика е приятел на баща ми и му е казал, че 10 години не е имал никакав проблем с колата което според мен е феноменално за 25 годишна кола да не дава никакви дефекти, искам да кажа, че освен смяна на масло и филтри (основните подръжки) друго нищо не се е налагало да пипа. Проблема е, че знам само това за колата и реших да се обърна към вас, можеби някои от вас дори са имали същия лансер :) . Та това което искам да знам е как върви, колко коня са тези двигатели, какво ви е мнението за тях, общо взето всичко което знаете за точно този модел, все пак това ще ми е първата лично моя кола, имам книжка едва от 2 години и карам само на бащата и на дядо ми колите, крайно време е да си имам собствена,а тази е идеална като за първа кола и незнам защо но ми хареса страшно много още от пръв поглед. Ето я и неа http://store.picbg.net/pubpic/68/99/d003ef19d2516899.jpg

Редактирано от banev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам приятел, който имаше такъв модел, но с бензинов двигател.

Изключително здрава кола, не му създаваше никакви проблеми. Подари я преди време на свой приятел, който въпреки положените усилия, не успя да я счупи. Така че ако не се правиш на състезател и я поддържаш, няма причина да не ти служи, докато събереш пари за последния модел. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, бъдещ колега!

 

Най-лесно и най-сигурно можеш да разбереш всичко за колата като препишеш номера на рамата (VIN) от големия талон.

После го вписваш ТУК в полето горе в ляво и готово - ще ти излезе и реална година на производство, модел, двигател и т.н.

Поздрави и знай, че колкото по-възрастно е едно Мицубиши, толкова е по-здраво!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм такова, макар и година по-младо, но бензин.

Основната ми грижа беше ръждата, само това й е проблема.. така че огледай я хубаво в тоя аспект.

Друг проблем ще ти бъдат частите, почти не се намират някои неща.

Колата определено не е бегачка, но за градско каране е съвсем достатъчна :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Докопах се до една застрахователна полица чрез която видях, че двигателя е 4д65.

4D65

Known as the "Sirius Diesel", the 4D65 had the same dimensions as the 4G62 (1,795 cc). It was available either naturally aspirated or turbocharged, and was used in most Mitsubishi diesel passenger cars in the eighties and beginning of the nineties.

А вие потвърдихте мненията ми и благодаря :icon_thumbup: :yes3:

Сега остава някак си да убедя собственика да ми продаде колата, но за сега нямам напредък ... Но няма и да се откажа. :drinks:

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Уникално здрава кола, дизеловия двигател е също разкошен, бат Марин ще обади защо. Аз лично карах 10г. Колт 84-ти набор което си е Лансер, бензика беше но нямаше спиране - само каране и никакви ядове. Щеше да изкара поне още 20г. още ако не го смачкаха една вечер както си беше паркиран :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега имам същия самолет само,че е бензин двигател 4G15.Уникална кола...няма мерцедеси ,няма BMWта...до 170км/h...всичко е отзад...Много здраво окачване!!!Старички са и проблема е с частите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Уникално здрава кола, дизеловия двигател е също разкошен, бат Марин ще обади защо.

Наистина е разкошен, но и аз не знам защо ..:lol: Може би защото няма нищо взаимствано от Европейците в него..

И аз карах от този модел Лансер но с 1.5 мотор ..Но имах един клиент с такъв дизелов (казвам имах, защото след многократни опити, накрая успя да го умори) няма да казвам на какъв пробег, защото много хора няма да повярват, само ще кажа че имаше 18 курса България-Германия и 45 България-Съюза, ама не този край на Съюза, а някъде към централната част..:D

Накрая му умори мотора, заради 42 долара (толкова му струваше въздушният филтър по онова време)

Та нащо момче му беше писнало да дава такива пари за филтър и взел че го "рециклирал" с на жена си лигнина :lol: (тогава и дамските превръзки бяха кът)

Та при първото намокряне и двигателя спря ..Познай какво съм вадил от сегментите като го отворих...:)

Та направихме мотора, но човека намрази марката и си взе друга кола, защото тази го е предала (айде ще кажа километрите) на милион и 200 хиляди (дай боже всеки му такова удоволствие) :worthy: ама едва ли, с тези нови технологии ..

Та лансера го завеща на синчагата, ама той се оказа по велик от баща си .. За 4-5 месеца, го направи и хечбег и кабрио ..:icon_doh: и замина за вторични .. Обаче мотора му е при мене (консервиран) така че резервни части- не е като да няма ..:D

Та това е общо взето за този мотор... Изключително здрав и безпроблемен ..И аз карам такъв сУевременно, но с турбинка и кулер..

Редактирано от mario64
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробега е внушителен :yes3: Много жалко, че е попаднал в такива ръце горкия лансер.

А пък аз вече цяла седмица немога да обеда собственика да ми го продаде :icon_crying: вършел си работа с него и не му се занимавало сега да ходиме да го префърляме, само ме баламосва и не го дава. Трябва да измисля нещо, колкото повече ме кара да чакам толкова повече ще съжалява после. :mad:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Първият ми бе такъв, но с 1,3 мотора ! Страхотен !!! зА 150 000 км. едно каре смених... тропаше в завой, а мислех, че ауспуха ми удря някъде. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...