banev Публикувано 20 септември 2010 Сподели Публикувано 20 септември 2010 (редакция) Здравейте! От няколко седмици не мога да спра да мисля за един лансер който ще купя на всяка цена. Моделът е рядко срещан в България, незнам с какво ме привлече толкова много. Двигателя е дизелов отзад пише на стикер 1.8D но може и да не е толкова защото е само лепенка, на 210 000км е, модел 1985г. както пише в заглавието. Собственика е приятел на баща ми и му е казал, че 10 години не е имал никакав проблем с колата което според мен е феноменално за 25 годишна кола да не дава никакви дефекти, искам да кажа, че освен смяна на масло и филтри (основните подръжки) друго нищо не се е налагало да пипа. Проблема е, че знам само това за колата и реших да се обърна към вас, можеби някои от вас дори са имали същия лансер . Та това което искам да знам е как върви, колко коня са тези двигатели, какво ви е мнението за тях, общо взето всичко което знаете за точно този модел, все пак това ще ми е първата лично моя кола, имам книжка едва от 2 години и карам само на бащата и на дядо ми колите, крайно време е да си имам собствена,а тази е идеална като за първа кола и незнам защо но ми хареса страшно много още от пръв поглед. Ето я и неа http://store.picbg.net/pubpic/68/99/d003ef19d2516899.jpg Редактирано 20 септември 2010 от banev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 20 септември 2010 Сподели Публикувано 20 септември 2010 Имам приятел, който имаше такъв модел, но с бензинов двигател. Изключително здрава кола, не му създаваше никакви проблеми. Подари я преди време на свой приятел, който въпреки положените усилия, не успя да я счупи. Така че ако не се правиш на състезател и я поддържаш, няма причина да не ти служи, докато събереш пари за последния модел. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 20 септември 2010 Сподели Публикувано 20 септември 2010 Здравей, бъдещ колега! Най-лесно и най-сигурно можеш да разбереш всичко за колата като препишеш номера на рамата (VIN) от големия талон.После го вписваш ТУК в полето горе в ляво и готово - ще ти излезе и реална година на производство, модел, двигател и т.н.Поздрави и знай, че колкото по-възрастно е едно Мицубиши, толкова е по-здраво! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1001101 Публикувано 20 септември 2010 Сподели Публикувано 20 септември 2010 Имал съм такова, макар и година по-младо, но бензин. Основната ми грижа беше ръждата, само това й е проблема.. така че огледай я хубаво в тоя аспект. Друг проблем ще ти бъдат частите, почти не се намират някои неща. Колата определено не е бегачка, но за градско каране е съвсем достатъчна Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
banev Публикувано 21 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 21 септември 2010 (редакция) Докопах се до една застрахователна полица чрез която видях, че двигателя е 4д65. 4D65Known as the "Sirius Diesel", the 4D65 had the same dimensions as the 4G62 (1,795 cc). It was available either naturally aspirated or turbocharged, and was used in most Mitsubishi diesel passenger cars in the eighties and beginning of the nineties.А вие потвърдихте мненията ми и благодаря :icon_thumbup: Сега остава някак си да убедя собственика да ми продаде колата, но за сега нямам напредък ... Но няма и да се откажа. :drinks: Редактирано 22 септември 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 21 септември 2010 Сподели Публикувано 21 септември 2010 Уникално здрава кола, дизеловия двигател е също разкошен, бат Марин ще обади защо. Аз лично карах 10г. Колт 84-ти набор което си е Лансер, бензика беше но нямаше спиране - само каране и никакви ядове. Щеше да изкара поне още 20г. още ако не го смачкаха една вечер както си беше паркиран :( 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vuicho Публикувано 22 септември 2010 Сподели Публикувано 22 септември 2010 Колега имам същия самолет само,че е бензин двигател 4G15.Уникална кола...няма мерцедеси ,няма BMWта...до 170км/h...всичко е отзад...Много здраво окачване!!!Старички са и проблема е с частите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
banev Публикувано 22 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 22 септември 2010 Както се казва в поговорката, който търси намира Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 септември 2010 Сподели Публикувано 23 септември 2010 (редакция) Уникално здрава кола, дизеловия двигател е също разкошен, бат Марин ще обади защо.Наистина е разкошен, но и аз не знам защо ..:lol: Може би защото няма нищо взаимствано от Европейците в него..И аз карах от този модел Лансер но с 1.5 мотор ..Но имах един клиент с такъв дизелов (казвам имах, защото след многократни опити, накрая успя да го умори) няма да казвам на какъв пробег, защото много хора няма да повярват, само ще кажа че имаше 18 курса България-Германия и 45 България-Съюза, ама не този край на Съюза, а някъде към централната част..:DНакрая му умори мотора, заради 42 долара (толкова му струваше въздушният филтър по онова време)Та нащо момче му беше писнало да дава такива пари за филтър и взел че го "рециклирал" с на жена си лигнина :lol: (тогава и дамските превръзки бяха кът)Та при първото намокряне и двигателя спря ..Познай какво съм вадил от сегментите като го отворих...Та направихме мотора, но човека намрази марката и си взе друга кола, защото тази го е предала (айде ще кажа километрите) на милион и 200 хиляди (дай боже всеки му такова удоволствие) :worthy: ама едва ли, с тези нови технологии ..Та лансера го завеща на синчагата, ама той се оказа по велик от баща си .. За 4-5 месеца, го направи и хечбег и кабрио ..:icon_doh: и замина за вторични .. Обаче мотора му е при мене (консервиран) така че резервни части- не е като да няма ..:DТа това е общо взето за този мотор... Изключително здрав и безпроблемен ..И аз карам такъв сУевременно, но с турбинка и кулер.. Редактирано 23 септември 2010 от mario64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
banev Публикувано 23 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 23 септември 2010 Пробега е внушителен Много жалко, че е попаднал в такива ръце горкия лансер. А пък аз вече цяла седмица немога да обеда собственика да ми го продаде :icon_crying: вършел си работа с него и не му се занимавало сега да ходиме да го префърляме, само ме баламосва и не го дава. Трябва да измисля нещо, колкото повече ме кара да чакам толкова повече ще съжалява после. :mad: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gorin Публикувано 24 септември 2010 Сподели Публикувано 24 септември 2010 :mitsu-smiley: Първият ми бе такъв, но с 1,3 мотора ! Страхотен !!! зА 150 000 км. едно каре смених... тропаше в завой, а мислех, че ауспуха ми удря някъде. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.