Премини към съдържание

Моите 3000ГТ+Стелт


Препоръчано мнение

Евала Илиане! Но конкурса там не е за коя кола е по-бърза, така че беше логично ;)

 

Другия месец и аз ще се пробвам :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Евала Илиане! Но конкурса там не е за коя кола е по-бърза, така че беше логично ;)

 

Другия месец и аз ще се пробвам :)

 

Благодаря ти Румене! Напомни ми да гласувам за теб, когато се включиш!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Ето няколко снимки от последното подобрение, което направих на колата - нов интериор... Оригиналните седалки бяха от плат и бяха поостаряли, а новите са от изкуствена кожа. Отне ми един ден и половина да ги инсталирам, но накрая останах доволен.

 

http://www.3si.org/forum/attachments/f1/87348d1318816732-new-seat-covers-installed-pa165159.jpg

http://www.3si.org/forum/attachments/f1/87366d1318891161-new-seat-covers-installed-pa175156.jpg

http://www.3si.org/forum/attachments/f1/87367d1318891319-new-seat-covers-installed-pa175159.jpg

http://www.3si.org/forum/attachments/f1/87365d1318891053-new-seat-covers-installed-pa175161.jpg

http://www.3si.org/forum/attachments/f1/87353d1318817275-new-seat-covers-installed-pa165160.jpg

http://www.3si.org/forum/attachments/f1/87351d1318817092-new-seat-covers-installed-pa165154.jpg

http://www.3si.org/forum/attachments/f1/87352d1318817209-new-seat-covers-installed-pa165157.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не се виждат снимките... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм, на мен ми се отварят... Ще кача няколко от компа тогава.

 

***Редакция***

Не мога да кача снимки от компа, понеже са много големи, а аз нямам програма на новия компютър, за да им намаля размера...

Редактирано от ilian51378
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Реших да променя външния вид на колата малко и я направих хибрид между Стелт и 3000ГТ/ГТО...

 

http://www.3si.org/forum/attachments/f60/87640d1320986565-can-you-recognize-my-gto-photo0229.jpg

http://www.3si.org/forum/attachments/f60/87642d1320986684-can-you-recognize-my-gto-photo0240.jpg

http://www.3si.org/forum/attachments/f60/87641d1320986619-can-you-recognize-my-gto-photo0212.jpg

http://www.3si.org/forum/attachments/f60/87672d1321157517-can-you-recognize-my-gto-pb125413.jpg

Редактирано от ilian51378
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Няколко нови снимки на ГТО-то... Запланувал съм ниакои малки козметични промени, които да направя до края на месеца. Те включват обличане на някои елементи от екстериора с карбон файбър. Ще кача няколко снимки от завършения продукт, когато приключа.

 

http://www.3si.org/forum/attachments/f60/89335d1331501448-some-pics-gto-p3115743.jpg

http://www.3si.org/forum/attachments/f60/89336d1331501535-some-pics-gto-p3115735.jpg

http://www.3si.org/forum/attachments/f60/89337d1331501676-some-pics-gto-p3115730.jpg

Редактирано от ilian51378
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няколко нови снимки на ГТО-то... Запланувал сам ниакои малки козметични промени, които да направя до края на месеца. Те включват обличане на някои елементи от екстериора с карбон файбър. Ще кача няколко снимки от завършения продукт, когато приключа.

 

http://www.3si.org/forum/attachments/f60/89335d1331501448-some-pics-gto-p3115743.jpg

http://www.3si.org/forum/attachments/f60/89336d1331501535-some-pics-gto-p3115735.jpg

http://www.3si.org/forum/attachments/f60/89337d1331501676-some-pics-gto-p3115730.jpg

 

Снимките не се показват, понеже иска регистрация, качи ги на външен сайт, моля :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Снимките не се показват, понеже иска регистрация, качи ги на външен сайт, моля :)

 

В момента се опитвам да го направя...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да видим дали това ще проработи... Ако и това не работи, отиди на този линк:

 

http://www.cardomain.com/ride/3847604/1995-mitsubishi-gto/page-2#15646693

 

http://carphotos2.cardomain.com/images/0015/56/36/15646563_large.jpg?modal

http://carphotos.cardomain.com/images/0015/66/18/15646681_large.jpg?modal

http://carphotos2.cardomain.com/images/0015/66/39/15646693_large.jpg?modal

Редактирано от ilian51378
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Реших да си направиа кругли задни светлини с диоди и ето какво се получи...

 

http://www.3si.org/forum/attachments/f1/91662d1344186240-l-e-d-tail-lights-my-take-img_8493.jpg

http://www.3si.org/forum/attachments/f1/91663d1344186342-l-e-d-tail-lights-my-take-img_8504.jpg

http://www.3si.org/forum/attachments/f1/91664d1344186412-l-e-d-tail-lights-my-take-img_8508.jpg

http://www.3si.org/forum/attachments/f1/91665d1344186731-l-e-d-tail-lights-my-take-img_8545.jpg

http://www.3si.org/forum/attachments/f1/91666d1344186845-l-e-d-tail-lights-my-take-img_8494.jpg

http://www.3si.org/forum/attachments/f1/91667d1344186944-l-e-d-tail-lights-my-take-img_8498.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Имам малко новини за колата. Отдавна си мислех да направя тази стъпка, но поради различни причини ми отне по-дълго, отколкото исках. Но, преди около месец най-накрая успях да осъществя този план и инсталирах две турбини. Още не съм пробвал новите възможности на колата, понеже се прибрах в България, но след няколко дни ще се върна и ще изчистя всички малки проблеми, които може да са възникнали след смяната на частите (течове и т.н). Също така ми остава да инсталирам нов три-инчов ауспух и ще проверя дали допълнителните 120 конски сили правят някаква разлика, която може да се усети. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам малко новини за колата. Отдавна си мислех да направя тази стъпка, но поради различни причини ми отне по-дълго, отколкото исках. Но, преди около месец най-накрая успях да осъществя този план и инсталирах две турбини. Още не съм пробвал новите възможности на колата, понеже се прибрах в България, но след няколко дни ще се върна и ще изчистя всички малки проблеми, които може да са възникнали след смяната на частите (течове и т.н). Също така ми остава да инсталирам нов три-инчов ауспух и ще проверя дали допълнителните 120 конски сили правят някаква разлика, която може да се усети. :)

 

Гарантирам ти, че разлика има и то сериозна :D ...оригиналните TD 04 9b турбини ли си сложил или?... също така ако колата не е била турбо не са ли нужни още доста допълнителни неща от сорта на инжектори, горивна помпа и обичайните щуротии за да бъде всичко точно?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Гарантирам ти, че разлика има и то сериозна :D ...оригиналните TD 04 9b турбини ли си сложил или?... също така ако колата не е била турбо не са ли нужни още доста допълнителни неща от сорта на инжектори, горивна помпа и обичайните щуротии за да бъде всичко точно?!

 

Наистина се оказа сериозна разликата... Използвах оригиналните турбини засега и всичко, което трябва да се инсталира, когато се слагат турбини. Откакто смених и ауспуха, колата стана още по-бърза. Също така инсталирах кутия, която ми позволява да превключвам скоростите, когато си поискам, с лостчета на кормилото. Тази кутия има едно копче, което ми позволява да превклуйча на автоматик или на ръчни скорости... Ето и линк към страницата, на която е описан целия процес на слагането на турбините в моя случай:

 

http://www.3si.org/forum/f1/tt-conversion-question-544994/

 

И накрая - няколко снимки:

 

http://www.3si.org/forum/attachments/f1/122185d1381813489-tt-conversion-question-img_0575.jpg

http://www.3si.org/forum/attachments/f1/124362d1383269241-tt-conversion-question-img_0680.jpg

http://www.3si.org/forum/attachments/f1/119162d1379864460-tt-conversion-question-img_0505.jpg

Редактирано от ilian51378
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Наистина се оказа сериозна разликата... Използвах оригиналните турбини засега и всичко, което трябва да се инсталира, когато се слагат турбини. Откакто смених и ауспуха, колата стана още по-бърза. Също така инсталирах кутия, която ми позволява да превключвам скоростите, когато си поискам, с лостчета на кормилото. Тази кутия има едно копче, което ми позволява да превклуйча на автоматик или на ръчни скорости... Ето и линк към страницата, на която е описан целия процес на слагането на турбините в моя случай:

 

http://www.3si.org/forum/f1/tt-conversion-question-544994/

 

И накрая - няколко снимки:

 

http://www.3si.org/forum/attachments/f1/122185d1381813489-tt-conversion-question-img_0575.jpg

http://www.3si.org/forum/attachments/f1/124362d1383269241-tt-conversion-question-img_0680.jpg

http://www.3si.org/forum/attachments/f1/119162d1379864460-tt-conversion-question-img_0505.jpg

 

Изглежда си свършил прекрасна работа, поразгледах и клипчетата от youtube, колата изглежда супер браво :)

Винаги съм мечтал за TT conversion, тъй като до скоро имахме един Dodge Stealth, който беше чудесен, но му липсваха двете охлювчета под капака, за жалост колата вече е продадена и това ще си остане една незбъдната мечта, но пък за сметка на това има още какво да се желае от мойта :) , смяташ ли да правиш някакви други подобрения по колата в бъдеще и какви?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! За вбъдеще, смятам първо да увелича бyyст-а и да видя колко голяма ще бъде разликата и евентуaлно след това, смятам да инсталирам по-големи турбини и инжектори. Ако всичко е наред, мисля да стигна до 600 конски сили и да спра до там, за да не започнат да се чупят разни неща, тъй като карам колата всеки ден... Между другото, твоят Стелт е бил с предно предаване и щеше да бъде малко по-трудно да направи сцепление със земята при бърз старт. Но пък е по-лек от 4x4 и това помага след старта. Моята кола е 4x4, понеже я взех от Япония, където всички модели са 4x4. Аз постоянно сменям външния вид на колата, защото ми омръзва да я гледам все една и съща, колкото и добре да изглежда. Сега съм я направил хибрид между Стелт и 3000ГТ. Аз имам различните части от други модели, които ми харесват и от време на време ги сменям... :)

Редактирано от ilian51378
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! За вбъдеще, смятам първо да увелича бyyст-а и да видя колко голяма ще бъде разликата и евентуaлно след това, смятам да инсталирам по-големи турбини и инжектори. Ако всичко е наред, мисля да стигна до 600 конски сили и да спра до там, за да не започнат да се чупят разни неща, тъй като карам колата всеки ден... Между другото, твоят Стелт е бил с предно предаване и щеше да бъде малко по-трудно да направи сцепление със земята при бърз старт. Но пък е по-лек от 4x4 и това помага след старта. Моята кола е 4x4, понеже я взех от Япония, където всички модели са 4x4. Аз постоянно сменям външния вид на колата, защото ми омръзва да я гледам все една и съща, колкото и добре да изглежда. Сега съм я направил хибрид между Стелт и 3000ГТ. Аз имам различните части от други модели, които ми харесват и от време на време ги сменям... :)

предната броня и централния стоп от '99 са уникални! ... иначе с всички тези модификации наистина е трудно, когато колата ти е за ежедневна употреба особено ако си с керамичен съединител, но пък тръпката която доставя при един старт от по - високи обороти, компенсира неудобството :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята кола е с автоматична скоростна кутия, така че проблемът с натискането на твърд съединител не съществува при мен... Аз исках да превключвам, когато си пожелая И затова инсталирах лостчета на волана. Сега мога да карам колата, като автоматик или, като с ръчни скорости чрез лостчетата на волана! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята кола е с автоматична скоростна кутия, така че проблемът с натискането на твърд съединител не съществува при мен... Аз исках да превключвам, когато си пожелая И затова инсталирах лостчета на волана. Сега мога да карам колата, като автоматик или, като с ръчни скорости чрез лостчетата на волана! :)

 

Това е готино, а ако не се лъжа автоматици туин турбо не се произвеждат?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не, турбо моделът го предлагаха само с ръчна скоростна кутия, така че моята кола е една от малкото автоматици с турбо. Може би е единствен автоматик с турбо и AWD...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не, турбо моделът го предлагаха само с ръчна скоростна кутия, така че моята кола е една от малкото автоматици с турбо. Може би е единствен автоматик с турбо и AWD...

 

Много готина кола, поздравления за отличния резултат!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...