rumen1 Публикувано 3 октомври 2011 Сподели Публикувано 3 октомври 2011 Евала Илиане! Но конкурса там не е за коя кола е по-бърза, така че беше логично ;) Другия месец и аз ще се пробвам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian51378 Публикувано 6 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 6 октомври 2011 Евала Илиане! Но конкурса там не е за коя кола е по-бърза, така че беше логично ;) Другия месец и аз ще се пробвам Благодаря ти Румене! Напомни ми да гласувам за теб, когато се включиш! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian51378 Публикувано 17 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 17 октомври 2011 Ето няколко снимки от последното подобрение, което направих на колата - нов интериор... Оригиналните седалки бяха от плат и бяха поостаряли, а новите са от изкуствена кожа. Отне ми един ден и половина да ги инсталирам, но накрая останах доволен. http://www.3si.org/forum/attachments/f1/87348d1318816732-new-seat-covers-installed-pa165159.jpghttp://www.3si.org/forum/attachments/f1/87366d1318891161-new-seat-covers-installed-pa175156.jpghttp://www.3si.org/forum/attachments/f1/87367d1318891319-new-seat-covers-installed-pa175159.jpghttp://www.3si.org/forum/attachments/f1/87365d1318891053-new-seat-covers-installed-pa175161.jpghttp://www.3si.org/forum/attachments/f1/87353d1318817275-new-seat-covers-installed-pa165160.jpghttp://www.3si.org/forum/attachments/f1/87351d1318817092-new-seat-covers-installed-pa165154.jpghttp://www.3si.org/forum/attachments/f1/87352d1318817209-new-seat-covers-installed-pa165157.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 17 октомври 2011 Сподели Публикувано 17 октомври 2011 Нещо не се виждат снимките... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian51378 Публикувано 17 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 17 октомври 2011 (редакция) Хм, на мен ми се отварят... Ще кача няколко от компа тогава. ***Редакция***Не мога да кача снимки от компа, понеже са много големи, а аз нямам програма на новия компютър, за да им намаля размера... Редактирано 18 октомври 2011 от ilian51378 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian51378 Публикувано 18 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 18 октомври 2011 Пробвай линка отдолу: http://www.3si.org/forum/f1/new-seat-covers-installed-526846/#post6298487 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian51378 Публикувано 28 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 28 декември 2011 (редакция) Реших да променя външния вид на колата малко и я направих хибрид между Стелт и 3000ГТ/ГТО... http://www.3si.org/forum/attachments/f60/87640d1320986565-can-you-recognize-my-gto-photo0229.jpghttp://www.3si.org/forum/attachments/f60/87642d1320986684-can-you-recognize-my-gto-photo0240.jpghttp://www.3si.org/forum/attachments/f60/87641d1320986619-can-you-recognize-my-gto-photo0212.jpghttp://www.3si.org/forum/attachments/f60/87672d1321157517-can-you-recognize-my-gto-pb125413.jpg Редактирано 28 декември 2011 от ilian51378 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian51378 Публикувано 11 март 2012 Автор Сподели Публикувано 11 март 2012 (редакция) Няколко нови снимки на ГТО-то... Запланувал съм ниакои малки козметични промени, които да направя до края на месеца. Те включват обличане на някои елементи от екстериора с карбон файбър. Ще кача няколко снимки от завършения продукт, когато приключа. http://www.3si.org/forum/attachments/f60/89335d1331501448-some-pics-gto-p3115743.jpghttp://www.3si.org/forum/attachments/f60/89336d1331501535-some-pics-gto-p3115735.jpghttp://www.3si.org/forum/attachments/f60/89337d1331501676-some-pics-gto-p3115730.jpg Редактирано 11 март 2012 от ilian51378 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 11 март 2012 Сподели Публикувано 11 март 2012 Няколко нови снимки на ГТО-то... Запланувал сам ниакои малки козметични промени, които да направя до края на месеца. Те включват обличане на някои елементи от екстериора с карбон файбър. Ще кача няколко снимки от завършения продукт, когато приключа. http://www.3si.org/forum/attachments/f60/89335d1331501448-some-pics-gto-p3115743.jpghttp://www.3si.org/forum/attachments/f60/89336d1331501535-some-pics-gto-p3115735.jpghttp://www.3si.org/forum/attachments/f60/89337d1331501676-some-pics-gto-p3115730.jpg Снимките не се показват, понеже иска регистрация, качи ги на външен сайт, моля Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian51378 Публикувано 11 март 2012 Автор Сподели Публикувано 11 март 2012 Снимките не се показват, понеже иска регистрация, качи ги на външен сайт, моля В момента се опитвам да го направя... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian51378 Публикувано 11 март 2012 Автор Сподели Публикувано 11 март 2012 (редакция) Да видим дали това ще проработи... Ако и това не работи, отиди на този линк: http://www.cardomain.com/ride/3847604/1995-mitsubishi-gto/page-2#15646693 http://carphotos2.cardomain.com/images/0015/56/36/15646563_large.jpg?modalhttp://carphotos.cardomain.com/images/0015/66/18/15646681_large.jpg?modalhttp://carphotos2.cardomain.com/images/0015/66/39/15646693_large.jpg?modal Редактирано 11 март 2012 от ilian51378 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 11 март 2012 Сподели Публикувано 11 март 2012 Тц тц тц, с тези джанти е "убиец" направо.... браво, браво. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian51378 Публикувано 6 август 2012 Автор Сподели Публикувано 6 август 2012 Реших да си направиа кругли задни светлини с диоди и ето какво се получи... http://www.3si.org/forum/attachments/f1/91662d1344186240-l-e-d-tail-lights-my-take-img_8493.jpghttp://www.3si.org/forum/attachments/f1/91663d1344186342-l-e-d-tail-lights-my-take-img_8504.jpghttp://www.3si.org/forum/attachments/f1/91664d1344186412-l-e-d-tail-lights-my-take-img_8508.jpghttp://www.3si.org/forum/attachments/f1/91665d1344186731-l-e-d-tail-lights-my-take-img_8545.jpghttp://www.3si.org/forum/attachments/f1/91666d1344186845-l-e-d-tail-lights-my-take-img_8494.jpghttp://www.3si.org/forum/attachments/f1/91667d1344186944-l-e-d-tail-lights-my-take-img_8498.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian51378 Публикувано 9 август 2013 Автор Сподели Публикувано 9 август 2013 Имам малко новини за колата. Отдавна си мислех да направя тази стъпка, но поради различни причини ми отне по-дълго, отколкото исках. Но, преди около месец най-накрая успях да осъществя този план и инсталирах две турбини. Още не съм пробвал новите възможности на колата, понеже се прибрах в България, но след няколко дни ще се върна и ще изчистя всички малки проблеми, които може да са възникнали след смяната на частите (течове и т.н). Също така ми остава да инсталирам нов три-инчов ауспух и ще проверя дали допълнителните 120 конски сили правят някаква разлика, която може да се усети. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badcookie666 Публикувано 9 август 2013 Сподели Публикувано 9 август 2013 Красота :icon_rock: :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chrisey Публикувано 10 август 2013 Сподели Публикувано 10 август 2013 Имам малко новини за колата. Отдавна си мислех да направя тази стъпка, но поради различни причини ми отне по-дълго, отколкото исках. Но, преди около месец най-накрая успях да осъществя този план и инсталирах две турбини. Още не съм пробвал новите възможности на колата, понеже се прибрах в България, но след няколко дни ще се върна и ще изчистя всички малки проблеми, които може да са възникнали след смяната на частите (течове и т.н). Също така ми остава да инсталирам нов три-инчов ауспух и ще проверя дали допълнителните 120 конски сили правят някаква разлика, която може да се усети. Гарантирам ти, че разлика има и то сериозна :D ...оригиналните TD 04 9b турбини ли си сложил или?... също така ако колата не е била турбо не са ли нужни още доста допълнителни неща от сорта на инжектори, горивна помпа и обичайните щуротии за да бъде всичко точно?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian51378 Публикувано 1 ноември 2013 Автор Сподели Публикувано 1 ноември 2013 (редакция) Гарантирам ти, че разлика има и то сериозна :D ...оригиналните TD 04 9b турбини ли си сложил или?... също така ако колата не е била турбо не са ли нужни още доста допълнителни неща от сорта на инжектори, горивна помпа и обичайните щуротии за да бъде всичко точно?! Наистина се оказа сериозна разликата... Използвах оригиналните турбини засега и всичко, което трябва да се инсталира, когато се слагат турбини. Откакто смених и ауспуха, колата стана още по-бърза. Също така инсталирах кутия, която ми позволява да превключвам скоростите, когато си поискам, с лостчета на кормилото. Тази кутия има едно копче, което ми позволява да превклуйча на автоматик или на ръчни скорости... Ето и линк към страницата, на която е описан целия процес на слагането на турбините в моя случай: http://www.3si.org/forum/f1/tt-conversion-question-544994/ И накрая - няколко снимки: http://www.3si.org/forum/attachments/f1/122185d1381813489-tt-conversion-question-img_0575.jpghttp://www.3si.org/forum/attachments/f1/124362d1383269241-tt-conversion-question-img_0680.jpghttp://www.3si.org/forum/attachments/f1/119162d1379864460-tt-conversion-question-img_0505.jpg Редактирано 1 ноември 2013 от ilian51378 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chrisey Публикувано 7 януари 2014 Сподели Публикувано 7 януари 2014 Наистина се оказа сериозна разликата... Използвах оригиналните турбини засега и всичко, което трябва да се инсталира, когато се слагат турбини. Откакто смених и ауспуха, колата стана още по-бърза. Също така инсталирах кутия, която ми позволява да превключвам скоростите, когато си поискам, с лостчета на кормилото. Тази кутия има едно копче, което ми позволява да превклуйча на автоматик или на ръчни скорости... Ето и линк към страницата, на която е описан целия процес на слагането на турбините в моя случай: http://www.3si.org/forum/f1/tt-conversion-question-544994/ И накрая - няколко снимки: http://www.3si.org/forum/attachments/f1/122185d1381813489-tt-conversion-question-img_0575.jpghttp://www.3si.org/forum/attachments/f1/124362d1383269241-tt-conversion-question-img_0680.jpghttp://www.3si.org/forum/attachments/f1/119162d1379864460-tt-conversion-question-img_0505.jpg Изглежда си свършил прекрасна работа, поразгледах и клипчетата от youtube, колата изглежда супер браво Винаги съм мечтал за TT conversion, тъй като до скоро имахме един Dodge Stealth, който беше чудесен, но му липсваха двете охлювчета под капака, за жалост колата вече е продадена и това ще си остане една незбъдната мечта, но пък за сметка на това има още какво да се желае от мойта , смяташ ли да правиш някакви други подобрения по колата в бъдеще и какви? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian51378 Публикувано 7 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 7 януари 2014 (редакция) Благодаря! За вбъдеще, смятам първо да увелича бyyст-а и да видя колко голяма ще бъде разликата и евентуaлно след това, смятам да инсталирам по-големи турбини и инжектори. Ако всичко е наред, мисля да стигна до 600 конски сили и да спра до там, за да не започнат да се чупят разни неща, тъй като карам колата всеки ден... Между другото, твоят Стелт е бил с предно предаване и щеше да бъде малко по-трудно да направи сцепление със земята при бърз старт. Но пък е по-лек от 4x4 и това помага след старта. Моята кола е 4x4, понеже я взех от Япония, където всички модели са 4x4. Аз постоянно сменям външния вид на колата, защото ми омръзва да я гледам все една и съща, колкото и добре да изглежда. Сега съм я направил хибрид между Стелт и 3000ГТ. Аз имам различните части от други модели, които ми харесват и от време на време ги сменям... Редактирано 7 януари 2014 от ilian51378 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chrisey Публикувано 7 януари 2014 Сподели Публикувано 7 януари 2014 Благодаря! За вбъдеще, смятам първо да увелича бyyст-а и да видя колко голяма ще бъде разликата и евентуaлно след това, смятам да инсталирам по-големи турбини и инжектори. Ако всичко е наред, мисля да стигна до 600 конски сили и да спра до там, за да не започнат да се чупят разни неща, тъй като карам колата всеки ден... Между другото, твоят Стелт е бил с предно предаване и щеше да бъде малко по-трудно да направи сцепление със земята при бърз старт. Но пък е по-лек от 4x4 и това помага след старта. Моята кола е 4x4, понеже я взех от Япония, където всички модели са 4x4. Аз постоянно сменям външния вид на колата, защото ми омръзва да я гледам все една и съща, колкото и добре да изглежда. Сега съм я направил хибрид между Стелт и 3000ГТ. Аз имам различните части от други модели, които ми харесват и от време на време ги сменям... предната броня и централния стоп от '99 са уникални! ... иначе с всички тези модификации наистина е трудно, когато колата ти е за ежедневна употреба особено ако си с керамичен съединител, но пък тръпката която доставя при един старт от по - високи обороти, компенсира неудобството Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian51378 Публикувано 7 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 7 януари 2014 Моята кола е с автоматична скоростна кутия, така че проблемът с натискането на твърд съединител не съществува при мен... Аз исках да превключвам, когато си пожелая И затова инсталирах лостчета на волана. Сега мога да карам колата, като автоматик или, като с ръчни скорости чрез лостчетата на волана! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chrisey Публикувано 8 януари 2014 Сподели Публикувано 8 януари 2014 Моята кола е с автоматична скоростна кутия, така че проблемът с натискането на твърд съединител не съществува при мен... Аз исках да превключвам, когато си пожелая И затова инсталирах лостчета на волана. Сега мога да карам колата, като автоматик или, като с ръчни скорости чрез лостчетата на волана! Това е готино, а ако не се лъжа автоматици туин турбо не се произвеждат? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian51378 Публикувано 8 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 8 януари 2014 Не, турбо моделът го предлагаха само с ръчна скоростна кутия, така че моята кола е една от малкото автоматици с турбо. Може би е единствен автоматик с турбо и AWD... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 10 януари 2014 Сподели Публикувано 10 януари 2014 Не, турбо моделът го предлагаха само с ръчна скоростна кутия, така че моята кола е една от малкото автоматици с турбо. Може би е единствен автоматик с турбо и AWD... Много готина кола, поздравления за отличния резултат! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HAMARA Публикувано 11 януари 2014 Сподели Публикувано 11 януари 2014 Браво уникални коли,старал си се много и си постигнал много добри резултати...още веднъж БРАВО Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.