Премини към съдържание

Chrisey

Потребители
  • От него общо

    17
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Sofia

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi 3000gt Vr4

Chrisey's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Хълк на излет в планината :D http://s17.postimg.org/nekmmol6j/IMG_20130830_184718.jpg
  2. Това е готино, а ако не се лъжа автоматици туин турбо не се произвеждат?
  3. предната броня и централния стоп от '99 са уникални! ... иначе с всички тези модификации наистина е трудно, когато колата ти е за ежедневна употреба особено ако си с керамичен съединител, но пък тръпката която доставя при един старт от по - високи обороти, компенсира неудобството
  4. Изглежда си свършил прекрасна работа, поразгледах и клипчетата от youtube, колата изглежда супер браво Винаги съм мечтал за TT conversion, тъй като до скоро имахме един Dodge Stealth, който беше чудесен, но му липсваха двете охлювчета под капака, за жалост колата вече е продадена и това ще си остане една незбъдната мечта, но пък за сметка на това има още какво да се желае от мойта , смяташ ли да правиш някакви други подобрения по колата в бъдеще и какви?
  5. Аз лично съм пробвал варианта база + мат лак и ефекта е доста обещаващ :good:
  6. Гарантирам ти, че разлика има и то сериозна :D ...оригиналните TD 04 9b турбини ли си сложил или?... също така ако колата не е била турбо не са ли нужни още доста допълнителни неща от сорта на инжектори, горивна помпа и обичайните щуротии за да бъде всичко точно?!
  7. След като колата е в движение от броени дни заключението е следното : Фактори повлияли на ужасното управление - разбит лагер на левия амортисьор, изпуснал десен амортисьор, няколко разбити тампона по гредите и носачите, както и тези на стабилизиращата щанга, които бяха ужасно трудни за намиране и в крайна сметка купихме едно парче полиуретан и си ги изработихме собственоръчно, мисля че се получи доста споучливо http://s18.postimg.org/asnps4d2d/IMG_20130807_200230.jpg http://s18.postimg.org/pm2dcvkth/IMG_20130807_200240.jpg http://s18.postimg.org/niry57l0l/IMG_20130807_200253.jpg Колата вече спи на пътя! До колкото проблема със скоростната кутия синхронизаторите на 3та и 4та предавка бяха заминали... относно невъзможното превключване на 2ра предавка във високите обороти не стана ясно какъв е бил проблема но се предполага, че е било от вилката (която беше изработена от специален усилен алуминий миналата година)... та изглежда е закачала и е подвеждала синхронизатора неправилно, самият синхронизатор изглеждаше в добро състояние, но бе сменен също.
  8. ...От известно време имам сериозни проблеми с управлението на мицубишито, което стана ужасно трудно за контролиране, волана биеше ужасно,кормилната рейка тече от всякъде, отново проблем със скоростите, като превключването между 1 и 2-ра на високите обороти просто е невъзможно в буквалния смисъл, 3та и 4та също хъркат до неузнаваемост, определено са нужни сериозни познания относно структурата и работата на скоростната кутия за да може да се кара нормално... та реших да вкарам в бокса за колкото време е необходимо и да свърши всичко качествено. Скоростите вече са свалени готови за поредното си разглобяване. Пристигнаха и синхронизаторите. Проблема с управлението се предполага, че идва от изпусналия амортисьор, който бе успешно рециклиран, както и от няколко заминали тампона на носачите. Междувременно се хванах и боядисах някои греди, раздатъчна кутия, и други дреболии. Също мисля да сменя плочките на съединителя, които се поизносиха. За жалост и волана ми е в окаяно състояние, като мислех да го нося някъде да го правят, но мисля да сложа нещо друго от сорта на MOMO Millenium Evo. Прилагам малко снимки в разбъркан ред, за което се извинявам, и ще обновявам темата в процеса на работа http://snimki.be/gallery/public/?aid=61f67ef4-f5f6-11e2-8e05-001e674b6f80
  9. Преди малко в района на ж.к Младост - София, колегата с оранжево/черния мат Lancer X страхотна !
  10. Реших малко да пообновя темичката, след като повече от месец бях на "трупчета" заради поредния ремонт на скорости, покрай който всъщтност се решиха и доста други проблеми и направиха доста нови подобрения. Проблемът с маслото, което течеше както и от скоростите, така и бог знае къде от двигателя...проблем, който имах от доста дълго време най-сетне бе отстранен със смяната на всички възможни семеринги по двигателя, както и маслената помпа. Проблемът с "виенето" на един от лагерите на главината също бе остранен със смяната му, боядисах някои работи в коша (обичам да изглежда така сякаш го държа в хола си :D ) ,на предния капак бе приложен тъй наречения от американците "evil eye mod" , като вместо черен акрил бе боядисан черен мат, обнових и интериорните уреди, където най-накрая бе добавен и електронен бууст контролер Greddy, позакърпих положението и със звука... и още куп неща, които забравям ...ето и няколко снимчици. http://imageshack.us/a/img835/7124/44087957.th.jpghttp://imageshack.us/a/img545/4091/88667502.th.jpghttp://imageshack.us/a/img823/3391/86071556.th.jpghttp://imageshack.us/a/img825/1263/62983025.th.jpghttp://imageshack.us/a/img88/2549/01012008736.th.jpghttp://imageshack.us/a/img96/117/01012008737.th.jpghttp://imageshack.us/a/img88/8942/01012008741.th.jpghttp://imageshack.us/a/img685/2610/01012008747.th.jpghttp://imageshack.us/a/img829/84/01012008746.th.jpghttp://imageshack.us/a/img222/9131/01012008745.th.jpghttp://imageshack.us/a/img189/3462/01012008744.th.jpghttp://imageshack.us/a/img685/2752/01012008743.th.jpghttp://imageshack.us/a/img15/2869/01012008742.th.jpg
  11. дам бях адски навит, но за жалост точно на 21 имах неотложен ангажимент.. здраве да е другия път ;)
  12. не беше трудно след като изхвърлих половината неща отпред, от сорта на подсилващи греди и прочие hah
  13. Ако не се лъжа съм го виждал паркиран в Дружба покрай Цариградски комплекс...
  14. Само съм ги пръснал, и с 4 буталните си спира достатъчно добре :] , относно кончетата, дори самата тя ги крие от мен :D , не е замервана още на стенд, тъй като искам да свърша още 1-2 неща преди това .
×
×
  • Създаване...