Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

rumen1

Потребител
  • От него общо

    24
  • Регистрация

  • Беше тук

За rumen1

  • Рожден ден 05/17/1983

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Dodge Stealth R/T Twin Turbo

Интернет контакт

  • Skype
    rumen_yzfr1

rumen1's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. Много време има дотогава, но ще видим
  2. С удоволствие, но кога точно ще е тя?
  3. Ето ги и модификациите за тази година: Нов ксенонови фарове с лупи. Оказа се, че никой в СВЕТА не произвежда такива и съответно никой в света няма истински лупи. По трудния начин разбрах защо... Място просто няма, а лупите са доста по-дълги от оригиналните фарове. В крайна сметка купих нови кристални фарове, за да им ползваме стъклата, взехме най-хубавите лупи на пазара и се наложи да излеем задната част на фара ВЪРХУ оригиналната желязна конструкция за регулация на фара. И в момента когато се показва и се сваля, всичко отзад минава на МИЛИМЕТЪР - БУКВАЛНО. Никой не вярваше, че ще стане, но стана... http://img213.imageshack.us/img213/3369/p6020029small.jpg http://img515.imageshack.us/img515/3290/p6020028small.jpg http://img819.imageshack.us/img819/4885/p6020027small.jpg Нови говорители на БОСЕ: http://img407.imageshack.us/img407/3377/p6020035small.jpg http://img854.imageshack.us/img854/1719/p6020048small.jpg Хромирани рингове на таблото, както и лепенка Стелт Р/Т, която сам си направих: http://img59.imageshack.us/img59/550/p6020057small.jpg Всички елементи от черна кожа бяха подменени с нови, този път с червен шев. Логата на Додж на топката на скоростния лост и на закопчалките на коланите, както и Стелт логото на подлакътника естествено са моя идея Заедно с това пепелника и капачетата от двете страни на касетофона вече също си имат червен шев http://img812.imageshack.us/img812/6650/p6020033small.jpg http://img543.imageshack.us/img543/6472/p6020032small.jpg http://img268.imageshack.us/img268/1258/p6020052small.jpg http://img444.imageshack.us/img444/4871/p6020039small.jpg http://img20.imageshack.us/img20/9678/p6020038small.jpg И накрая: органайзър за багажник с логото на Додж: http://img337.imageshack.us/img337/249/p6020058small.jpg Надявам се да ви харесва. :D
  4. Най-добре намери оттук някой да ти го поръча. Магазини, занимаващи се с японски коли бол. Със сигурност ще е доста по-евтино от 3sx. Оттам най-вероятно само доставката ще му е 100 долара, а и после ще ти обмитят и нея за капак.
  5. Много се надявам след време да удариме 10 коли. Както казах, това реално не беше среща, стана инцидентно и просто решихме да ги снимаме. Иначе ако има достатъчно желаещи да присъстват, си мисля, че ще е хубаво и една национална да направим. Христо, добре си дошъл, много ще ми е приятно, а и на другите също естествено.
  6. Ето го и първия опит за 3S среща в България (която реално беше просто случайно събиране за по лафче) Засега резултатът е този, но се надявам в бъдеще бройката да се увеличи. Всички желаещи да се присъединят да свиркат. Много ще се радвам. И така, ето я и българската работа: http://img810.imageshack.us/img810/5589/photo0061o.jpg http://img849.imageshack.us/img849/6766/photo0071w.jpg http://img404.imageshack.us/img404/2083/photo0068g.jpg http://img39.imageshack.us/img39/2487/photo0070dsi.jpg
  7. Евала Илиане! Но конкурса там не е за коя кола е по-бърза, така че беше логично ;) Другия месец и аз ще се пробвам
  8. Благодаря. Ами Стелтове в Англия има 5-6 (буквално), защото Стелта е само за САЩ и съответно винаги е с ляв волан. ГТ-тата естествено са си директно от Япония и са си с десен и ако не се лъжа, за около 9000-10 000лв тук може да ти стъпи доста добро ГТ туин-турбо от второто поколение. От първото поколение се намират и за по 1000 лири туин-турбота, но състоянието им естествено е под въпрос. Между другото днес реших да щракна и две снимчици на салона и двигателя: http://img196.imageshack.us/img196/7178/picture037rc.jpg http://img718.imageshack.us/img718/9139/picture040iy.jpg
  9. Благодаря ви много за положителните отзиви. Радвам се, че колата ви харесва и ще се радвам да се видим на някоя сбирка. Фен съм на Митсубиши от много време (всъщност първоначално много исках да си взема Ево 5, но то с ляв волан трудно се намира), но за съжаление не съм много наясно кога се провеждат сбирките на клуба. Ще проуча въпроса и ще гледа да дойда на някоя Иначе снимките с на Жоро колата са от драга в неделя на Божурище. Отидох да го видя след края на състезанието, когато всички се изнесоха. Това е човек, който много ми е помогнал със съвети и който много уважавам. Същото важи и за Аспарух с жълтото 3000Gt. Между другото ми се ще да организираме една сбирка на собствениците на 3000gt и Stealth, но някои от тях все още се лигавят и не мога да организирам сериозно поне тези, които познавам. Жоро май ще трябва да свърши тази работа, понеже той познава всички с такива коли в БГ.
  10. Здравейте, може би не си спомняте, но преди около година пуснах една тема за купуването на Додж Стелт R/T Twin Turbo. Винаги съм харесвал този модел, а след разговори с най-емблематичните собственици на 3000GT в България, реших, че това ще е колата, с която да опитам да туширам страстта си към моторите, от които реших да се откажа (поне докато не се появи истинска писта у нас). Купих колата от Англия след МНОГО перипетии и в крайна сметка накрая дойде в България точно преди година. Не беше карана много, но беше доста запусната и се нуждаеше от внимание. Винаги съм бил изключително педантичен към возилата си и затова за да станат нещата достатъчно добри за моите стандарти, трябваше да се свърши доста работа. Колата дойде с проблем – работеше на 4 цилиндъра. Смених срещите, кабелите на свещите, дюзите и половината сензори по мотора, но резултатът си бе същия. Аз обаче така или иначе исках да си ревизирам мотора и да сменя с чисто нови повечето консумативи, така че това така или иначе в някаква степен бе планирано. В крайна сметка се оказа, че проблема идва от централния компютър, който на този модел почти винаги се прецаква – кондензаторите се разтичат и прецакват цялата платка. Взех нов компютър и тъй като прочетох, че има възможност компютъра на окачването и стъпковия мотор също да прецакат главния комп, ако евентуално те се прецакат и окъсят, реших да сменя и тях, като взехоригинален стъпков мотор от по-новата генерация, който работи доста по-безпроблемно. Колата заработи перфектно и започнах да се занимавам с другите работи. От лугата, с която пръскат пътищата в Англия зимата, радиатора и кулерите бяха започнали да се разпадат, така че и те бяха сменени и понеже така и така трябваше да взимам нови, сложих малко по-дебели (и радиатор и кулери), просто за да си се охлажда по-добре цялата система. Кулерите обаче бяха проблем, тъй като никъде не намерих подходящи, а не исках да слагам централен. Просто винаги обичам всичко да си е оригинално или поне като оригиналното. Намерих накрая подходящи – от Рено 5 Турбо. Минимално по-големи като кора и два пъти по-дебели. Едно момче, което работи адски добре с аргон, ми ги направи уникално добре. Като цяло коша бе доста запуснат, така че дадох капака на клапаните за прахово боядисване, заедно с всички стойки на сензори, турбопътища и общо взето всичко желязно в коша. Смених също така и почти всички болтове по колата (поне тези, които успях да достигна и намеря) с нови, неръждаеми. След тях последва смяна на всички помпи, ремъци, ролки и разбира се течности. Окачването тропаше отпред, така че биелетки и накрайници също бяха сменени. В последствие изведнъж колата пак започна да работи по-зле и с логъра, който си купих , за да я разчитам, видях, че едната ламбда сонда е заминала, та взех и сонда. Мислех си, че идва края с механичната ревизия, но не би – съединителят също беше за смяна, а с него за по-сигурно реших да сменя и помпата. Сложих една идея по-силен от оригиналния съединител, за всеки случай. Колата не беше гърчена, така че турбини, компресия на мотора – всичко си е беше перфектно. Забравих да спомена, че понеже оригиналните джанти на Стелта (17 цола) винаги са ми се стрували малки, още от началото исках да сложа други. Намерих си точно каквито исках – Moda R6 19 цола от Англия. Момчето казва, че ги е свалило от 3000GT и аз си казвам – супер, само ги слагам и заминавам. Да, ама не – нeговата била атмосферка и съответно с по-малки спирачки. Джантите oпряха в апаратите и понеже вече бях вкарал в тях сума ти пари за оправяне на забележките и боя, реших, че ще трябва да се занимавам и да ги сложа. Все пак с това междуболтово разстояние трудно има кой да ги купи. Оттам – фланци с централен отвор (пак при аргончика, добре, че е той), по-дълги шпилки на главините, нови гайки и т.н. Въпросът обаче е, че на колата и трябва и снижаване, защото е малко като бъги, особено с подобни джанти с нископрофилни гуми. Затова си взех пружини на GAB -30мм и с тях вече визията, която исках, бе постигната. Сложих си само и диодни габарити отпред (ръчно правени) и допълнителни диодни мигачи отзад (където е светлоотразителя), че да не ме нацели някой, понеже колата е американска и всичко е на една конзола – мигач, габарит и всичко е червено. И така – дойде и финалната част от ревизирането на визията – оправяне на забележките и боя на детайлите, които имаха нужда и цялостно полиране. Спирачните апарати реших да направя сребристи и им добавих Stealth логото. Салонът беше добре – имаше само едно протъркано място на шофьорската седалка, което претапицираха, като реших да претапицирам също и волана и скоростния лост, за да им добавят червени шевове (понеже седалките и мокета са червени). Общо взето с това ревизията в основния си вид бе завършена. Има още неща, които искам да пооправя по колата, но те са по-маловажни и затова сега – ГОДИНА ПО-КЪСНО, най-накрая я подкарах. Всичко гореописано изискваше време, с което аз не разполагах и затова нещата станаха бавно. Честно казано, аз в началото не подозирах, че работата ще е чак толкова, както и средствата, разбира се, Платих колата още 2 пъти и си съсипах доста време, та и нерви, но в крайна сметка аз сам си се вкарах в тоя филм. Взех колата евтино и ми бе ясно, че ще трябва да се вкарат поне още толкова пари, но може накрая, като се тегли чертата... Както и да е де – може би ще ви е интересно да видите какво се получи, така че ето го и новия член на скромното 3S семейство в БГ. Яд ме е, че не пазя снимки от състоянието на колата, когато пристигна, но карай. Скоро ще направя детайлни снимки на сегашното състояние, ако на някой му е интересно. Засега, имам само тези: http://img192.imageshack.us/img192/1025/picture375n.jpg http://img148.imageshack.us/img148/4118/picture371f.jpg http://img199.imageshack.us/img199/8594/picture385c.jpg http://img577.imageshack.us/img577/3962/picture394.jpg [/url]http://img23.imageshack.us/img23/73/picture398w.jpg http://img31.imageshack.us/img31/7729/picture400k.jpg http://img827.imageshack.us/img827/3403/picture402d.jpg http://img638.imageshack.us/img638/6729/picture368s.jpg
  11. Аз ще продавам такива след около 5 дни и със сигурност ще ти станат http://www.modifiedcars.com/pix/cars_large/32208_187123.jpg
  12. Пичове, стана! Сменихме кондензаторите на компа и двигатела заработи както трябва! Всичкото , което направих досега е било за нищо. Е, не съвсем де, свещите и може би дюзите така или иначе щях да ги сменя, ама все пак. Еngine check-а продължава да свети, но двигателя сега си работи ОК и колата си се форсира. Само дето малко се замисля първоначално при подаване на газ, но това е предполагам заради разместения CAS. Сега ще видя да я закарам някъде да изчистят всички грешки, да видим какво ще стане. Но първо разбира се ще гледам идната седмица да я регистрирам. Направо не мога да повярвам, че тия дребни гадинки за по 5лв всяко правеха такава мизерия. Но се оказа, че е невъзможно да не протекат при този модел, просто абсолютно всички компове на 91-93 моделите се скапват по този начин. Сега се оказа, че окачването е влязло в авариен режим, защото и tour и sport светят едновременно, но това ще го видим после. Първо искам двигателя да е като часовник. Купил съм вече ангренаж, водна помпа и масло и филтър, надявам се другата седмица да успея да ги сменя. Предишния собственик ми даде и нова бензинова помпа, та ще сменим и нея. Благодаря на всички за помощта, със сигурност ще имам още доста какво да питам, че кой знае още какво ще излезе, но скоро ще гледам да пусна малко снимчици на това, което представлява колата в момента.
  13. Щото не съм знаел, че има такава възможност Иначе CAS-a доколкото знам е с два сензора в себе си - http://stealth316.com/2-cas-91-92.htm
  14. Бе аз тия неща щях да ги сменя и без това, ма не баш всичките де... Това, което си дал го видях, обаче моите познания в тази област се свеждат до нула, а тъпото е, че където и да искам да закарам колата, трябва да я товаря на рапатрак, а такъв не мога и да намеря в момента. Между другото пуснах тема и в 3SI да видя момчетата какво ще кажат и според тях 90% е ECU-то и между другото аз си го мислех това още в началото, ама оня Аспарух ми вика смени CAS-a, та смени CAS-a. Казват там момчетата съшо, че не е задължително да се взима ново, а е възможно и след тази интервенция http://stealth316.com/2-ecmremoval.htm да се оправи. А най-тъпото е, че не знам от Митсу GTO дали ще стане ECU, ако се наложи да взема. А за сензора за коляновия вал - аз си мисля, че точно това би трябвало да е engine speed sensor, защото аз така си го превеждам - сензор, измерващ скоростта на двигателя, демек оборотите. Ще видя да говоря сега с едни приятели от GPS Bulgaria дали ще могат да вземат една такава машинка, като тази от твоя линк, дано могат да помогнат, че е възможно скоро да зема да се гръмна - още не мога да си подкарам колата, та да я видя аджеба в кво състояние е, че и да я регистрирам. :icon_crying:
  15. Meрси, ще погледна и това, но си мисля, че в този engine speed sensor e проблема. Значи това бе едната грешка, която машинката изписа първия път. Тука тоя моя приятел ми вика, че нямало такъв сензор и че сигурно в CAS сензора е проблема, но изглежда е в грешка, а май engine speed sensor си значи съвсем друго нещо.
×
×
  • Създаване...