lesko Публикувано 24 август 2010 Сподели Публикувано 24 август 2010 Колеги, имам галант 4G37, купе е32 от 90г. Счупих двупътния клапан, дето е закачен на резервоара - сложих една тръбичка. Има ли някакъв проблем и каква роля изпълнява? Досега съм изминал 2000км. без проблем, но все пак питам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 август 2010 Сподели Публикувано 24 август 2010 Колеги, имам галант 4G37, купе е32 от 90г. Счупих двупътния клапан, дето е закачен на резервоара - сложих една тръбичка. Има ли някакъв проблем и каква роля изпълнява? Досега съм изминал 2000км. без проблем, но все пак питам.По принцип ще имаш проблам ,и за да нямаш, първо леко развий капачката на резервоара ,ако изсъска, значи има вакуум/налягане, тогава го карай с леко развита капачка на резервоара........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 25 август 2010 Сподели Публикувано 25 август 2010 По принцип ще имаш проблам ,и за да нямаш, първо леко развий капачката на резервоара ,ако изсъска, значи има вакуум/налягане, тогава го карай с леко развита капачка на резервоара...........Че то при мен винаги съска, като отворя капачката, пък не съм имал проблеми. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 август 2010 Сподели Публикувано 25 август 2010 Че то при мен винаги съска, като отворя капачката, пък не съм имал проблеми. :icon_hmm:Еми значи са ти запушени отдушниците ............не е проблем ако често отваряш резервоара,освен това бензиновата помпа е в резервоара, но ако беше дизел или помпата отпред ,т.е. когато бензина се дърпа от вакуум, тогава в един момент мотора почва да прекъсва и гасне и няма палене докато не се отвори резервоара............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s01o Публикувано 25 август 2010 Сподели Публикувано 25 август 2010 Еми значи са ти запушени отдушниците ............не е проблем ако често отваряш резервоара,освен това бензиновата помпа е в резервоара, но ако беше дизел или помпата отпред ,т.е. когато бензина се дърпа от вакуум, тогава в един момент мотора почва да прекъсва и гасне и няма палене докато не се отвори резервоара............ И при мен съска когато отворя капачката! - мислех че така трябва да бъде? Ако това е проблем, каде са тези отдушници за които споменаваш? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro253 Публикувано 25 август 2010 Сподели Публикувано 25 август 2010 И моя съска?!?!?! Къде да ги търсим тези отдушници?!?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hammyv Публикувано 25 август 2010 Сподели Публикувано 25 август 2010 И моя съска като го отворя, но проблеми с вървенето нямам:rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 25 август 2010 Автор Сподели Публикувано 25 август 2010 при мен не съска карал съм до морето 500км без да спирам нема проблеми Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 август 2010 Сподели Публикувано 25 август 2010 И при мен съска когато отворя капачката! - мислех че така трябва да бъде? Ако това е проблем, каде са тези отдушници за които споменаваш?В резервоара има една система от клапанчета и тръбички,които вътре са повече на брой ,а излизат едно или две.........те отиват в карбоновия кондензатор отпред на мотора, който има за цел да кондензира парите от резервоара и да ги върне в течност опбратно.......Като отворите предния капак, под сервото на спирачките се намира въпросното нещо, черно, цилиндрично и приличащо на голям буркан с три извода отгоре......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro253 Публикувано 26 август 2010 Сподели Публикувано 26 август 2010 В резервоара има една система от клапанчета и тръбички,които вътре са повече на брой ,а излизат едно или две.........те отиват в карбоновия кондензатор отпред на мотора, който има за цел да кондензира парите от резервоара и да ги върне в течност опбратно.......Като отворите предния капак, под сервото на спирачките се намира въпросното нещо, черно, цилиндрично и приличащо на голям буркан с три извода отгоре.........И този буркан изсипва ли се, отпушва ли се, сменя ли се, мие ли се :D ? Страх ме е капачката да не утрепа някой бензинджия като я отвърта :D. Майтап да става! Какво да го правим този кондензатор и само в него ли може да е проблема? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s01o Публикувано 26 август 2010 Сподели Публикувано 26 август 2010 В резервоара има една система от клапанчета и тръбички,които вътре са повече на брой ,а излизат едно или две.........те отиват в карбоновия кондензатор отпред на мотора, който има за цел да кондензира парите от резервоара и да ги върне в течност опбратно.......Като отворите предния капак, под сервото на спирачките се намира въпросното нещо, черно, цилиндрично и приличащо на голям буркан с три извода отгоре......... Ееее, вечно съм се чудел какво е това голямо пластмасово нещо ?! (при мен е под десния калник отпред)Колко пъти съм разглабял бронята и прочее за какво ли не да напасвам и нагласям/сменям и тнт., и винаги се чудя какво е това? Я кажи това отваря ли се и дали се чисти?При мен си личи, че не е пипано нивгаш! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 август 2010 Сподели Публикувано 26 август 2010 И този буркан изсипва ли се, отпушва ли се, сменя ли се, мие ли се :D ? Страх ме е капачката да не утрепа някой бензинджия като я отвърта :D. Майтап да става! Какво да го правим този кондензатор и само в него ли може да е проблема?Нищо, подменя се ако е необходимо.........Впрочем ,днес се сетих че не е точно така, ами в този буркан не се кондензира парите, а само ги улавя...........и в един момент, в някой режим на работа на мотора те се изгарят ,т.е. вкарват се в мотора ......... 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 27 август 2010 Сподели Публикувано 27 август 2010 (редакция) Нищо, подменя се ако е необходимо.........Впрочем ,днес се сетих че не е точно така, ами в този буркан не се кондензира парите, а само ги улавя...........и в един момент, в някой режим на работа на мотора те се изгарят ,т.е. вкарват се в мотора .........-Точно така,това е така нареченият canister purge /valwe-solenoid/ в комбинация с "буркана" -съдържателя за бензиновите пари(отдушник), парите се смесват с атмосверен въздух и в даден момент(когато реши ECU-to) клапанчето се отваря и вакумът от смъкателният колектор засмуква изпаренията! -Теоретично би трябвало да дообогатява съвсем леко сместа. Специално при моя Галант 6А13 съм наблюдавал кога включва клапана,с паралелен светодиод, -включва винаги п при подаване на тедал газ! това ми бе нужно защото изхвърлих тази система при монтажа на газовият инжекцион!Мястото на "буркана" се оказа най подходящото за монтажа на редуктора/изпарителя/ :D На изхода отдушния на резервоара боднах едно филтърче оттези за карбиратотите, да не влезне нещо в тръбата и да е свободно в атмосверата за да не съдава налягане в резервоара,а пук входа /вакума/ към клапана го запуших, клапана остана включен да не се сърди ECU-то , макар че там може да се емулира с резистор, но ме мързеше. :icon_blush: Редактирано 27 август 2010 от Иван Мийков 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro253 Публикувано 27 август 2010 Сподели Публикувано 27 август 2010 -Точно така,това е така нареченият canister purge /valwe-solenoid/ в комбинация с "буркана" -съдържателя за бензиновите пари(отдушник), парите се смесват с атмосверен въздух и в даден момент(когато реши ECU-to) клапанчето се отваря и вакумът от смъкателният колектор засмуква изпаренията! -Теоретично би трябвало да дообогатява съвсем леко сместа. Специално при моя Галант 6А13 съм наблюдавал кога включва клапана,с паралелен светодиод, -включва винаги п при подаване на тедал газ! това ми бе нужно защото изхвърлих тази система при монтажа на газовият инжекцион!Мястото на "буркана" се оказа най подходящото за монтажа на редуктора/изпарителя/ :D На изхода отдушния на резервоара боднах едно филтърче оттези за карбиратотите, да не влезне нещо в тръбата и да е свободно в атмосверата за да не съдава налягане в резервоара,а пук входа /вакума/ към клапана го запуших, клапана остана включен да не се сърди ECU-то , макар че там може да се емулира с резистор, но ме мързеше. :icon_blush:Много добре обяснено, но все пак това ли е причината да съска резервоара, нормално ли е да съска и ако не е какво да го правим? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 27 август 2010 Сподели Публикувано 27 август 2010 Ами и при мен съска, и на новите лансъри съска (имат тема в раздела, до колкото помня); Създава се известен вакуум с някаква цел, ако е налягане би трябвало да има клапанче и да отива във въпросния кондензатор или някъде другаде. При отваряне на капачката ако е под налягане трябва да мирише на излезналите бензинови пари, което при мен не се случва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 август 2010 Сподели Публикувано 27 август 2010 Много добре обяснено, но все пак това ли е причината да съска резервоара, нормално ли е да съска и ако не е какво да го правим?Ами нали обяснихме защо съска..........не е нормално, но и не е фатално............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 27 август 2010 Сподели Публикувано 27 август 2010 Ето я другата тема: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=12760&view=findpost&p=136070 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.