Премини към съдържание

Малко помощ


lesko

Препоръчано мнение

Колеги, имам галант 4G37, купе е32 от 90г. Счупих двупътния клапан, дето е закачен на резервоара - сложих една тръбичка. Има ли някакъв проблем и каква роля изпълнява? Досега съм изминал 2000км. без проблем, но все пак питам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам галант 4G37, купе е32 от 90г. Счупих двупътния клапан, дето е закачен на резервоара - сложих една тръбичка. Има ли някакъв проблем и каква роля изпълнява? Досега съм изминал 2000км. без проблем, но все пак питам.

По принцип ще имаш проблам ,и за да нямаш, първо леко развий капачката на резервоара ,ако изсъска, значи има вакуум/налягане, тогава го карай с леко развита капачка на резервоара...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип ще имаш проблам ,и за да нямаш, първо леко развий капачката на резервоара ,ако изсъска, значи има вакуум/налягане, тогава го карай с леко развита капачка на резервоара...........

Че то при мен винаги съска, като отворя капачката, пък не съм имал проблеми. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че то при мен винаги съска, като отворя капачката, пък не съм имал проблеми. :icon_hmm:

Еми значи са ти запушени отдушниците ............не е проблем ако често отваряш резервоара,освен това бензиновата помпа е в резервоара, но ако беше дизел или помпата отпред ,т.е. когато бензина се дърпа от вакуум, тогава в един момент мотора почва да прекъсва и гасне и няма палене докато не се отвори резервоара............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми значи са ти запушени отдушниците ............не е проблем ако често отваряш резервоара,освен това бензиновата помпа е в резервоара, но ако беше дизел или помпата отпред ,т.е. когато бензина се дърпа от вакуум, тогава в един момент мотора почва да прекъсва и гасне и няма палене докато не се отвори резервоара............

 

И при мен съска когато отворя капачката! - мислех че така трябва да бъде?

 

Ако това е проблем, каде са тези отдушници за които споменаваш?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

при мен не съска карал съм до морето 500км без да спирам нема проблеми

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен съска когато отворя капачката! - мислех че така трябва да бъде?

 

Ако това е проблем, каде са тези отдушници за които споменаваш?

В резервоара има една система от клапанчета и тръбички,които вътре са повече на брой ,а излизат едно или две.........те отиват в карбоновия кондензатор отпред на мотора, който има за цел да кондензира парите от резервоара и да ги върне в течност опбратно.......Като отворите предния капак, под сервото на спирачките се намира въпросното нещо, черно, цилиндрично и приличащо на голям буркан с три извода отгоре.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В резервоара има една система от клапанчета и тръбички,които вътре са повече на брой ,а излизат едно или две.........те отиват в карбоновия кондензатор отпред на мотора, който има за цел да кондензира парите от резервоара и да ги върне в течност опбратно.......Като отворите предния капак, под сервото на спирачките се намира въпросното нещо, черно, цилиндрично и приличащо на голям буркан с три извода отгоре.........

И този буркан изсипва ли се, отпушва ли се, сменя ли се, мие ли се :D ? Страх ме е капачката да не утрепа някой бензинджия като я отвърта :D. Майтап да става! Какво да го правим този кондензатор и само в него ли може да е проблема?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В резервоара има една система от клапанчета и тръбички,които вътре са повече на брой ,а излизат едно или две.........те отиват в карбоновия кондензатор отпред на мотора, който има за цел да кондензира парите от резервоара и да ги върне в течност опбратно.......Като отворите предния капак, под сервото на спирачките се намира въпросното нещо, черно, цилиндрично и приличащо на голям буркан с три извода отгоре.........

 

Ееее, вечно съм се чудел какво е това голямо пластмасово нещо ?! (при мен е под десния калник отпред)

Колко пъти съм разглабял бронята и прочее за какво ли не да напасвам и нагласям/сменям и тнт., и винаги се чудя какво е това? Я кажи това отваря ли се и дали се чисти?

При мен си личи, че не е пипано нивгаш! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И този буркан изсипва ли се, отпушва ли се, сменя ли се, мие ли се :D ? Страх ме е капачката да не утрепа някой бензинджия като я отвърта :D. Майтап да става! Какво да го правим този кондензатор и само в него ли може да е проблема?

Нищо, подменя се ако е необходимо.........

Впрочем ,днес се сетих че не е точно така, ами в този буркан не се кондензира парите, а само ги улавя...........и в един момент, в някой режим на работа на мотора те се изгарят ,т.е. вкарват се в мотора .........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нищо, подменя се ако е необходимо.........

Впрочем ,днес се сетих че не е точно така, ами в този буркан не се кондензира парите, а само ги улавя...........и в един момент, в някой режим на работа на мотора те се изгарят ,т.е. вкарват се в мотора .........

-Точно така,това е така нареченият canister purge /valwe-solenoid/ в комбинация с "буркана" -съдържателя за бензиновите пари(отдушник), парите се смесват с атмосверен въздух и в даден момент(когато реши ECU-to) клапанчето се отваря и вакумът от смъкателният колектор засмуква изпаренията! -Теоретично би трябвало да дообогатява съвсем леко сместа.

Специално при моя Галант 6А13 съм наблюдавал кога включва клапана,с паралелен светодиод, -включва винаги п при подаване на тедал газ! това ми бе нужно защото изхвърлих тази система при монтажа на газовият инжекцион!

Мястото на "буркана" се оказа най подходящото за монтажа на редуктора/изпарителя/ :D

На изхода отдушния на резервоара боднах едно филтърче оттези за карбиратотите, да не влезне нещо в тръбата и да е свободно в атмосверата за да не съдава налягане в резервоара,

а пук входа /вакума/ към клапана го запуших, клапана остана включен да не се сърди ECU-то , макар че там може да се емулира с резистор, но ме мързеше. :icon_blush:

Редактирано от Иван Мийков
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

-Точно така,това е така нареченият canister purge /valwe-solenoid/ в комбинация с "буркана" -съдържателя за бензиновите пари(отдушник), парите се смесват с атмосверен въздух и в даден момент(когато реши ECU-to) клапанчето се отваря и вакумът от смъкателният колектор засмуква изпаренията! -Теоретично би трябвало да дообогатява съвсем леко сместа.

Специално при моя Галант 6А13 съм наблюдавал кога включва клапана,с паралелен светодиод, -включва винаги п при подаване на тедал газ! това ми бе нужно защото изхвърлих тази система при монтажа на газовият инжекцион!

Мястото на "буркана" се оказа най подходящото за монтажа на редуктора/изпарителя/ :D

На изхода отдушния на резервоара боднах едно филтърче оттези за карбиратотите, да не влезне нещо в тръбата и да е свободно в атмосверата за да не съдава налягане в резервоара,

а пук входа /вакума/ към клапана го запуших, клапана остана включен да не се сърди ECU-то , макар че там може да се емулира с резистор, но ме мързеше. :icon_blush:

Много добре обяснено, но все пак това ли е причината да съска резервоара, нормално ли е да съска и ако не е какво да го правим?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами и при мен съска, и на новите лансъри съска (имат тема в раздела, до колкото помня); Създава се известен вакуум с някаква цел, ако е налягане би трябвало да има клапанче и да отива във въпросния кондензатор или някъде другаде. При отваряне на капачката ако е под налягане трябва да мирише на излезналите бензинови пари, което при мен не се случва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много добре обяснено, но все пак това ли е причината да съска резервоара, нормално ли е да съска и ако не е какво да го правим?

Ами нали обяснихме защо съска..........не е нормално, но и не е фатално............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...