Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Май трябва да се пазим от това ауди, че точно както постоянно остава без серво, няма да е далече времето, когато няма да му хванат спирачките. Три натискания - така се спира трактор Булгар ТК 80.

И мен ме подучиха да съм гасял двигателя, обаче да остане включена на 5-та, за да върти помпата на сервото. Резултата - на върха на Стара Планина чек лампата откачи. Добре че се разминах без последствия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ами аз ако загася двг няма да имам нито спирачки, нито ще мога да въртя волана - как ще карам не знам :icon_doh: иначе с моя 1.8, 16 клапана 4G93 двг извън градско и с климатик ми връзва 11л/100 км и то при скорост около 150-160 км/ч по магистралата. градско ако пускам климатика - към 12,5/100 и без клима 11,5-12/100 и всичко това на газ. :mitsu-smiley: :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Сложих газова Вторник. За сега не съм я карал много и не съм имал шанса да я опъна на извънградско но по мое мнение колата се държи повече от прилично. На околовръстното си ускори до 130 без никакви проблеми. Направи ми впечатление също че на кръстовища докато чакам е като че ли по тиха от преди. Бе както ми бяха казали приятели преди това .. единствено съжалявам че не съм я сложил по рано. Сега депърва ще засека колко ще ми гори на газ :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

здравейте! от месец карам Каризма 1.6 -73kw .Удачно ли е на този двигател "4g92" де се постави газова уредба със емулатор? Колата е 98г. и е много добра!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

gogo1007 предлагам ти да прочетеш линковете които Big Boss даде в началото на темата и да си направиш изводите. Аз като допълнение ще кажа че колата си върви перфектно на газчица и ми харчи около 9 и нещо Софийско като си я ръчкам доста. :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

здравейте! от месец карам Каризма 1.6 -73kw .Удачно ли е на този двигател "4g92" де се постави газова уредба със емулатор? Колата е 98г. и е много добра!

 

Aко твоят двигател е като на снимките с четири кабела и две бобини там работата е по-сложна, защото кабелите и бобините са скъпи и трябва да се заменят по-често, като е на газ. Освен това много често газаджиите на този двигател искат да поставят детонационната клапа на самата кутия, която се намира след MAF сензора, което е напълно недопустимо и опасно. Така че тук трябва опитен майстор, който да го накараш да спази точно това , което ти казвам, иначе евентуалните последици от детонация и повреда на дебитомера струва прекалено много.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 8 месеца ...

:mitsu-smiley: Искам да попитам знаете ли нещо повече по въпроса за лепенките, които трябва да имат автомобилите с газови уредби? Преди време се говореше за това, но скоро не съм чувал нищо, докато вчера една приятелка ме питаше откъде да си вземе лепенка за газовата. Мислех си, че ме пита за талона, който дават, когато минеш на преглед с уредбата, но тя твърди, че трябвало да е някаква лепенка, която се лепи на стъклото. Има ли такова нещо и задължително ли е? :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има задължителна лепенка, която се слага на задното стъкло и е жълта триъгълна с удивителна и надпис "GAS". Струва 3 лв. Мисля че е задължителна от 1.1.2007, но не съм сигурен...

Минах преглед на АГУ вчера и ми сложиха...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Поразрових се и май наистина от началото на тази година трябва да се сложи такава лепенка. Обаче гледах че на различните места и цените са различни - от 3 до 8 лева. Вече се дразня от толкова много лепенки по стъклото ми - винетки, прегледи, граждански, газова уредба и т.н. Ти къде мина на преглед? Променила ли се е и цената за прегледа? :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами... 12 лв + 3 лв лепенка.

Ето тук минах....от към Пловдив към Центъра като караш, преди моста на Цариградско вдясно и там някъде една бензиностанция Топливо и там правят и такъв преглед.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 години ...

Колеги привет, нов съм във форума. От днес съм собственик на Mitsubishi Lancer 1.6 GLXi 16V 4WD (113 Hp). За в бъдеще съм намислил да му поставя АГУ, въпросът ми е трябва ли да му се поставя газов инжекцьон или може и с обикновена уредба.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Ще изровя темата от прахта, като споделя, че уикенда от София до Варна, после до Бургас и обратно до София изминах за 85 лева на газ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Ще изровя темата от прахта, като споделя, че уикенда от София до Варна, после до Бургас и обратно до София изминах за 85 лева на газ.

:icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Първо намираш пещ, после обогатена руда, после калъп на двигател 10 и 9....

После - лесно!

Палиш пеща, топиш рудата, изливаш метала в калъпите и готово....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...