dedo pop Публикувано 7 Май 2006 Сподели Публикувано 7 Май 2006 Май трябва да се пазим от това ауди, че точно както постоянно остава без серво, няма да е далече времето, когато няма да му хванат спирачките. Три натискания - така се спира трактор Булгар ТК 80.И мен ме подучиха да съм гасял двигателя, обаче да остане включена на 5-та, за да върти помпата на сервото. Резултата - на върха на Стара Планина чек лампата откачи. Добре че се разминах без последствия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vevas Публикувано 9 Май 2006 Сподели Публикувано 9 Май 2006 ами аз ако загася двг няма да имам нито спирачки, нито ще мога да въртя волана - как ще карам не знам :icon_doh: иначе с моя 1.8, 16 клапана 4G93 двг извън градско и с климатик ми връзва 11л/100 км и то при скорост около 150-160 км/ч по магистралата. градско ако пускам климатика - към 12,5/100 и без клима 11,5-12/100 и всичко това на газ. :mitsu-smiley: :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 20 Май 2006 Автор Сподели Публикувано 20 Май 2006 Сложих газова Вторник. За сега не съм я карал много и не съм имал шанса да я опъна на извънградско но по мое мнение колата се държи повече от прилично. На околовръстното си ускори до 130 без никакви проблеми. Направи ми впечатление също че на кръстовища докато чакам е като че ли по тиха от преди. Бе както ми бяха казали приятели преди това .. единствено съжалявам че не съм я сложил по рано. Сега депърва ще засека колко ще ми гори на газ :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogo1007 Публикувано 25 Май 2006 Сподели Публикувано 25 Май 2006 здравейте! от месец карам Каризма 1.6 -73kw .Удачно ли е на този двигател "4g92" де се постави газова уредба със емулатор? Колата е 98г. и е много добра! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 25 Май 2006 Автор Сподели Публикувано 25 Май 2006 gogo1007 предлагам ти да прочетеш линковете които Big Boss даде в началото на темата и да си направиш изводите. Аз като допълнение ще кажа че колата си върви перфектно на газчица и ми харчи около 9 и нещо Софийско като си я ръчкам доста. :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 25 Май 2006 Admin Сподели Публикувано 25 Май 2006 здравейте! от месец карам Каризма 1.6 -73kw .Удачно ли е на този двигател "4g92" де се постави газова уредба със емулатор? Колата е 98г. и е много добра! Aко твоят двигател е като на снимките с четири кабела и две бобини там работата е по-сложна, защото кабелите и бобините са скъпи и трябва да се заменят по-често, като е на газ. Освен това много често газаджиите на този двигател искат да поставят детонационната клапа на самата кутия, която се намира след MAF сензора, което е напълно недопустимо и опасно. Така че тук трябва опитен майстор, който да го накараш да спази точно това , което ти казвам, иначе евентуалните последици от детонация и повреда на дебитомера струва прекалено много. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogo1007 Публикувано 25 Май 2006 Сподели Публикувано 25 Май 2006 благодаря ви! ще говоря с майстора и ще пиша Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 2 февруари 2007 Сподели Публикувано 2 февруари 2007 :mitsu-smiley: Искам да попитам знаете ли нещо повече по въпроса за лепенките, които трябва да имат автомобилите с газови уредби? Преди време се говореше за това, но скоро не съм чувал нищо, докато вчера една приятелка ме питаше откъде да си вземе лепенка за газовата. Мислех си, че ме пита за талона, който дават, когато минеш на преглед с уредбата, но тя твърди, че трябвало да е някаква лепенка, която се лепи на стъклото. Има ли такова нещо и задължително ли е? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 2 февруари 2007 Сподели Публикувано 2 февруари 2007 Има задължителна лепенка, която се слага на задното стъкло и е жълта триъгълна с удивителна и надпис "GAS". Струва 3 лв. Мисля че е задължителна от 1.1.2007, но не съм сигурен... Минах преглед на АГУ вчера и ми сложиха... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 2 февруари 2007 Сподели Публикувано 2 февруари 2007 :mitsu-smiley: Поразрових се и май наистина от началото на тази година трябва да се сложи такава лепенка. Обаче гледах че на различните места и цените са различни - от 3 до 8 лева. Вече се дразня от толкова много лепенки по стъклото ми - винетки, прегледи, граждански, газова уредба и т.н. Ти къде мина на преглед? Променила ли се е и цената за прегледа? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 2 февруари 2007 Сподели Публикувано 2 февруари 2007 Ами... 12 лв + 3 лв лепенка.Ето тук минах....от към Пловдив към Центъра като караш, преди моста на Цариградско вдясно и там някъде една бензиностанция Топливо и там правят и такъв преглед. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Mitaka_ Публикувано 14 октомври 2014 Сподели Публикувано 14 октомври 2014 Колеги привет, нов съм във форума. От днес съм собственик на Mitsubishi Lancer 1.6 GLXi 16V 4WD (113 Hp). За в бъдеще съм намислил да му поставя АГУ, въпросът ми е трябва ли да му се поставя газов инжекцьон или може и с обикновена уредба. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 16 Май 2016 Сподели Публикувано 16 Май 2016 Ще изровя темата от прахта, като споделя, че уикенда от София до Варна, после до Бургас и обратно до София изминах за 85 лева на газ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 4 юни 2016 Сподели Публикувано 4 юни 2016 Ще изровя темата от прахта, като споделя, че уикенда от София до Варна, после до Бургас и обратно до София изминах за 85 лева на газ. :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Антонауди Публикувано 3 октомври 2016 Сподели Публикувано 3 октомври 2016 Искам да ми кажете как мога да направя двигател 10 и 9 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 3 октомври 2016 Сподели Публикувано 3 октомври 2016 Първо намираш пещ, после обогатена руда, после калъп на двигател 10 и 9....После - лесно!Палиш пеща, топиш рудата, изливаш метала в калъпите и готово.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.