fric Публикувано 1 август 2010 Сподели Публикувано 1 август 2010 юли 2010 г. си купих си Mitsubishi pinin 2.0 GDI-2002 г., уж на 81 000 от Италия внос, ама колко са реално не се знае, автомобил втора употбера е винаги така ... При покупката двигателя работеше добре сега след смяната на маслото (полусинтетика Valvoline 10 W) двигателя ми като че ли стана по шумен. Възможно е да е имало вътре добавка, или да не съм избрал правилното масло. Питах всеки различни съвети ми дава, един да сменя марката с Лики Моли, друг да сложа масло 15 W, трети 5 W пълна синтетика.......Моля за съвет Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 1 август 2010 Сподели Публикувано 1 август 2010 По скоро сложи 0 w 40 . Може и 5 w 30 но според мен първото е по удачно . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 август 2010 Сподели Публикувано 2 август 2010 Питах всеки различни съвети ми дава, един да сменя марката с Лики Моли, друг да сложа масло 15 W, трети 5 W пълна синтетика.......Моля за съветПослушай третият..:icon_thumbup: Другите двама ако ги слушаш, ще ти се разтрака още повече мотора.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 6 септември 2010 Сподели Публикувано 6 септември 2010 :mitsu-smiley: първо да се похвааля че се сдобих с още един пинин и сега си карам 2 пинина кой луд като мен нали!?(т.е единият е за продан, без значение кой) за вида масло сме обсъждали доста с колегите и на синият пинин все още съм с 5-40 мобил, а на сребърният пинин днес сложих 10-40 полусинтетика на мобил и мотора запя,колата е на 69000мили от 2003 та до 2009 са го карали с 5-40 синтетично масло и 2009та са му сложили полусинтетично 10-40 и аз сега го смених и ми харесва как работи, скоро ще сменя и на синия звяр със същото масло.Не виждам разлика м/у 5-40 и 10-40 и с двете масла колите си работят добре. :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 септември 2010 Сподели Публикувано 6 септември 2010 .Не виждам разлика м/у 5-40 и 10-40 и с двете масла колите си работят добре. :mitsu-smiley: :icon_thumbup:Тя разликата не се "вижда" още при смяната...:icon_thumbup: Изчакай поне до другата смяна и ще започнеш да я усещаш /чуваш/.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 септември 2010 Сподели Публикувано 6 септември 2010 .....Изчакай поне до другата смяна и ще започнеш да я усещаш /чуваш/.................и усещаш,най вече по джоба.......... :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 7 септември 2010 Сподели Публикувано 7 септември 2010 Ако говорим за тракането на повдигачите то съм чувал от колега от форума че на гди моторите тракат самите клапани в следствие на 'загар' а не повдигачите, а и съм виждал в една от старите теми за каризма че 10-40 е подходящо за гди, така че защо да плашим колегите с това страшно 10-40 масло.На мен парите не са ми проблем и мога да си налея масло от най-скъпото,но понеже много спорове по темата реших да експериментирам :mitsu-smiley: :icon_n_king: карал съм с 5-30,5-40, сега с 10-40 и шумът си е един и същ, далече съм от мисълта да споря с вас дори напротив винаги съм ви питал за съвет но сега мерак око да види ръка да пипне :icon_thumbup: като се разтракат ще ви кажа да ми се посмеете малко ;)))) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 7 септември 2010 Сподели Публикувано 7 септември 2010 Ще си е един и същ, ама скоро няма да бъде. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=697&view=findpost&p=170635 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BakoTaso Публикувано 7 септември 2010 Сподели Публикувано 7 септември 2010 Здравейте ,сега смених маслото на пинина с 5в30 GENUINE ,не занм да ли съм уцелил и дали става ,но първите ми впечатления е че май трака повечко.До сега бях с 10в40 на кастрол и после на мобил,и пак си потракваше.Като покарам още ще видим,дано се оправи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 7 септември 2010 Сподели Публикувано 7 септември 2010 юли 2010 г. си купих си Mitsubishi pinin 2.0 GDI-2002 г., уж на 81 000 от Италия внос, ама колко са реално....... Колега правил съм основен ремонт на такъв автомобил на 95000км от Италия......Така че съветите в темата за маслото са си едно, но добре си прецени състоянието на двигателя.......Че ако не е поддържан досега и сложиш масло 5W30 (каквото се препоръчва) ремонта ще ти е неизбежен и скъп. Най-малкото което е огледай добре през гърловината за наливане на маслото дали няма налепи от несменяно масло, т.е. гадна черна кал.....нещо подобно на това: 2 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 септември 2010 Сподели Публикувано 7 септември 2010 .....нещо подобно на това.............или на това : :D http://media.snimka.bg/7036/020328147.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 7 септември 2010 Сподели Публикувано 7 септември 2010 Баси мамата!Тия снимки мязат на прегорял мармалад от сини сливи, бре!:icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 8 септември 2010 Сподели Публикувано 8 септември 2010 Истинско ли е това? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 8 септември 2010 Сподели Публикувано 8 септември 2010 (редакция) :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Малееееееееее, е тва е вече красота, браво!!! Те за това някой гди тракат като трактори,...булгар Редактирано 8 септември 2010 от tonino_g3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 8 септември 2010 Сподели Публикувано 8 септември 2010 (редакция) Истинско ли е това? Ами ако не беше истинско нямаше да го пусна. На снимката по-горе е моита ръка, с боклуците. Свалих капака на клапаните и бръкнах с пръст, веднага го снимах. Макар че това не е от тежките случай.....Туй Италиянците са мъка голяма, имам чувството че ги пробват тези коли "чуждоземските" колко ще изкарат. Редактирано 8 септември 2010 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 8 септември 2010 Сподели Публикувано 8 септември 2010 Ставаше на въпрос за снимката на DJ-я. Твоята по-мога да си я представя. Както и да е. Бях чувал такива легенди за италианците, ама не знаех, че е 100% истина. По принцип докато е гаранционна би трябвало да и сменят маслото при обслужването. После от къде да знаеш, че масло има вътре, след като никой не ти е казал ? :confused1: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 септември 2010 Сподели Публикувано 9 септември 2010 Ставаше на въпрос за снимката на DJ-я. Твоята по-мога да си я представя. Както и да е. Бях чувал такива легенди за италианците, ама не знаех, че е 100% истина. По принцип докато е гаранционна би трябвало да и сменят маслото при обслужването. После от къде да знаеш, че масло има вътре, след като никой не ти е казал ? :confused1:Не, на фотошопа я разкрасих............ :D Като свалих болтовете на кобиличните оси, те би трябвало да се надигнат от кобилиците и клапаните ...........е, ми нищо подобно,трябваше с една бая голяма отверка ,която я ползвам по скоро за щанга, отколкото за отверка да "откъртя" осите............ :D От там нататък е ясно- главата долу,бутала, кол. вал и т.н...........Интересното е ,че мотора работеше на звук перфектно, но му гореше масло ...... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BakoTaso Публикувано 9 септември 2010 Сподели Публикувано 9 септември 2010 Не, на фотошопа я разкрасих............ :D Като свалих болтовете на кобиличните оси, те би трябвало да се надигнат от кобилиците и клапаните ...........е, ми нищо подобно,трябваше с една бая голяма отверка ,която я ползвам по скоро за щанга, отколкото за отверка да "откъртя" осите............ :D От там нататък е ясно- главата долу,бутала, кол. вал и т.н...........Интересното е ,че мотора работеше на звук перфектно, но му гореше масло ...... :D Лошо за мойта колица ,и тя е от Италия и тя гори масло,ама си върви добре.Дали така изглежда от вътре? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 септември 2010 Сподели Публикувано 9 септември 2010 Като свалих болтовете на кобиличните оси,Недей да лъжеш..:P На снимката има прекалено малко нагар и се вижда че кобиличната ос е една ...:DАз съм имал случай (пак с кола от Италия) където нищо не се виждаше :lol: и даже помпата беше спряла да качва масло :o защото нагара в картера беше вече над цедката и , но нямам снимки, защото тогава даже и жи-си-емите нямаха камери...:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 септември 2010 Сподели Публикувано 9 септември 2010 Недей да лъжеш..:P На снимката има прекалено малко нагар и се вижда че кобиличната ос е една ...:DАз съм имал случай (пак с кола от Италия) където нищо не се виждаше :lol: и даже помпата беше спряла да качва масло :o защото нагара в картера беше вече над цедката и , но нямам снимки, защото тогава даже и жи-си-емите нямаха камери...:D......Точно две са си ,ама нагара е бая,та закрива едната .........В картера на един Галант намерих около 2 литра ..........желирано масло, :D а аз се чудя защо ми събира 2литра ........... :D Естествено на всички такива им се прави основен ремонт ,но на този му дойде малко вповечко,защото изхвърлих кол. вал и тунела.........сам се сещаш какво видях....... :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fric Публикувано 20 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 20 септември 2010 Колега правил съм основен ремонт на такъв автомобил на 95000км от Италия......Така че съветите в темата за маслото са си едно, но добре си прецени състоянието на двигателя.......Че ако не е поддържан досега и сложиш масло 5W30 (каквото се препоръчва) ремонта ще ти е неизбежен и скъп. Най-малкото което е огледай добре през гърловината за наливане на маслото дали няма налепи от несменяно масло, т.е. гадна черна кал.....нещо подобно на това: т.е ако не е поддържан по добре 10W40 ами аз за сега съм с такова ама не ми харесва, следсмяната на това с което го купих, шумът се промени. досега съм минал 1 000 км и ще пробвам с друго, ама не знам с какво.......иначе аспухът ми е доста черен, а не беше такъв, но не гори масло е поне за сега Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.