Премини към съдържание

Препоръчано мнение

юли 2010 г. си купих си Mitsubishi pinin 2.0 GDI-2002 г., уж на 81 000 от Италия внос, ама колко са реално не се знае, автомобил втора употбера е винаги така ... При покупката двигателя работеше добре сега след смяната на маслото (полусинтетика Valvoline 10 W) двигателя ми като че ли стана по шумен. Възможно е да е имало вътре добавка, или да не съм избрал правилното масло. Питах всеки различни съвети ми дава, един да сменя марката с Лики Моли, друг да сложа масло 15 W, трети 5 W пълна синтетика.......Моля за съвет

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Питах всеки различни съвети ми дава, един да сменя марката с Лики Моли, друг да сложа масло 15 W, трети 5 W пълна синтетика.......Моля за съвет

Послушай третият..:icon_thumbup: Другите двама ако ги слушаш, ще ти се разтрака още повече мотора..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

:mitsu-smiley: първо да се похвааля че се сдобих с още един пинин и сега си карам 2 пинина кой луд като мен нали!?(т.е единият е за продан, без значение кой) за вида масло сме обсъждали доста с колегите и на синият пинин все още съм с 5-40 мобил, а на сребърният пинин днес сложих 10-40 полусинтетика на мобил и мотора запя,колата е на 69000мили от 2003 та до 2009 са го карали с 5-40 синтетично масло и 2009та са му сложили полусинтетично 10-40 и аз сега го смених и ми харесва как работи, скоро ще сменя и на синия звяр със същото масло.Не виждам разлика м/у 5-40 и 10-40 и с двете масла колите си работят добре. :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.Не виждам разлика м/у 5-40 и 10-40 и с двете масла колите си работят добре. :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

Тя разликата не се "вижда" още при смяната...:icon_thumbup: Изчакай поне до другата смяна и ще започнеш да я усещаш /чуваш/..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....Изчакай поне до другата смяна и ще започнеш да я усещаш /чуваш/..

...............и усещаш,най вече по джоба.......... :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако говорим за тракането на повдигачите то съм чувал от колега от форума че на гди моторите тракат самите клапани в следствие на 'загар' а не повдигачите, а и съм виждал в една от старите теми за каризма че 10-40 е подходящо за гди, така че защо да плашим колегите с това страшно 10-40 масло.

На мен парите не са ми проблем и мога да си налея масло от най-скъпото,но понеже много спорове по темата реших да експериментирам :mitsu-smiley: :icon_n_king: карал съм с 5-30,5-40, сега с 10-40 и шумът си е един и същ, далече съм от мисълта да споря с вас дори напротив винаги съм ви питал за съвет но сега мерак око да види ръка да пипне :icon_thumbup: като се разтракат ще ви кажа да ми се посмеете малко ;))))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще си е един и същ, ама скоро няма да бъде.

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=697&view=findpost&p=170635

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,сега смених маслото на пинина с 5в30 GENUINE ,не занм да ли съм уцелил и дали става ,но първите ми впечатления е че май трака повечко.До сега бях с 10в40 на кастрол и после на мобил,и пак си потракваше.Като покарам още ще видим,дано се оправи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

юли 2010 г. си купих си Mitsubishi pinin 2.0 GDI-2002 г., уж на 81 000 от Италия внос, ама колко са реално.......

 

 

Колега правил съм основен ремонт на такъв автомобил на 95000км от Италия......Така че съветите в темата за маслото са си едно, но добре си прецени състоянието на двигателя.......Че ако не е поддържан досега и сложиш масло 5W30 (каквото се препоръчва) ремонта ще ти е неизбежен и скъп.

Най-малкото което е огледай добре през гърловината за наливане на маслото дали няма налепи от несменяно масло, т.е. гадна черна кал.....нещо подобно на това:

post-473-014417100 1283870803_thumb.jpg

post-473-063982900 1283870835_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Баси мамата!

Тия снимки мязат на прегорял мармалад от сини сливи, бре!:icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: :icon_thumbup: Малееееееееее, е тва е вече красота, браво!!! Те за това някой гди тракат като трактори,...булгар

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Истинско ли е това?

 

 

Ами ако не беше истинско нямаше да го пусна. На снимката по-горе е моита ръка, с боклуците. Свалих капака на клапаните и бръкнах с пръст, веднага го снимах. Макар че това не е от тежките случай.....Туй Италиянците са мъка голяма, имам чувството че ги пробват тези коли "чуждоземските" колко ще изкарат.

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ставаше на въпрос за снимката на DJ-я. Твоята по-мога да си я представя. Както и да е. Бях чувал такива легенди за италианците, ама не знаех, че е 100% истина. По принцип докато е гаранционна би трябвало да и сменят маслото при обслужването. После от къде да знаеш, че масло има вътре, след като никой не ти е казал ?  :confused1:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ставаше на въпрос за снимката на DJ-я. Твоята по-мога да си я представя. Както и да е. Бях чувал такива легенди за италианците, ама не знаех, че е 100% истина. По принцип докато е гаранционна би трябвало да и сменят маслото при обслужването. После от къде да знаеш, че масло има вътре, след като никой не ти е казал ?  :confused1:

Не, на фотошопа я разкрасих............ :D

Като свалих болтовете на кобиличните оси, те би трябвало да се надигнат от кобилиците и клапаните ...........е, ми нищо подобно,трябваше с една бая голяма отверка ,която я ползвам по скоро за щанга, отколкото за отверка да "откъртя" осите............ :D От там нататък е ясно- главата долу,бутала, кол. вал и т.н...........

Интересното е ,че мотора работеше на звук перфектно, но му гореше масло ...... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не, на фотошопа я разкрасих............ :D

Като свалих болтовете на кобиличните оси, те би трябвало да се надигнат от кобилиците и клапаните ...........е, ми нищо подобно,трябваше с една бая голяма отверка ,която я ползвам по скоро за щанга, отколкото за отверка да "откъртя" осите............ :D От там нататък е ясно- главата долу,бутала, кол. вал и т.н...........

Интересното е ,че мотора работеше на звук перфектно, но му гореше масло ...... :D

 

 

Лошо за мойта колица ,и тя е от Италия и тя гори масло,ама си върви добре.Дали така изглежда от вътре?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Като свалих болтовете на кобиличните оси,

Недей да лъжеш..:P На снимката има прекалено малко нагар и се вижда че кобиличната ос е една ...:D

Аз съм имал случай (пак с кола от Италия) където нищо не се виждаше :lol: и даже помпата беше спряла да качва масло :o защото нагара в картера беше вече над цедката и , но нямам снимки, защото тогава даже и жи-си-емите нямаха камери...:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Недей да лъжеш..:P На снимката има прекалено малко нагар и се вижда че кобиличната ос е една ...:D

Аз съм имал случай (пак с кола от Италия) където нищо не се виждаше :lol: и даже помпата беше спряла да качва масло :o защото нагара в картера беше вече над цедката и , но нямам снимки, защото тогава даже и жи-си-емите нямаха камери...:D

......Точно две са си ,ама нагара е бая,та закрива едната .........

В картера на един Галант намерих около 2 литра ..........желирано масло, :D а аз се чудя защо ми събира 2литра ........... :D

Естествено на всички такива им се прави основен ремонт ,но на този му дойде малко вповечко,защото изхвърлих кол. вал и тунела.........сам се сещаш какво видях....... :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Колега правил съм основен ремонт на такъв автомобил на 95000км от Италия......Така че съветите в темата за маслото са си едно, но добре си прецени състоянието на двигателя.......Че ако не е поддържан досега и сложиш масло 5W30 (каквото се препоръчва) ремонта ще ти е неизбежен и скъп.

Най-малкото което е огледай добре през гърловината за наливане на маслото дали няма налепи от несменяно масло, т.е. гадна черна кал.....нещо подобно на това:

 

 

т.е ако не е поддържан по добре 10W40 ами аз за сега съм с такова ама не ми харесва, следсмяната на това с което го купих, шумът се промени. досега съм минал 1 000 км и ще пробвам с друго, ама не знам с какво.......иначе аспухът ми е доста черен, а не беше такъв, но не гори масло е поне за сега

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...