daanzy Публикувано 15 юли 2010 Сподели Публикувано 15 юли 2010 В една от темите се споменава че маслото ENEOS било най-доброто японско масло и че вече имало представител в БГ. Ако някой има вече опит с това масло нека да сподели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dell Публикувано 15 юли 2010 Сподели Публикувано 15 юли 2010 (редакция) Точно от там не, но иначе маслото си струва. Не очаквай вълшебства, вълшебни масла няма, но като цяло е много добро решение и си върши страхотно работата. Редактирано 15 юли 2010 от Dell Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daanzy Публикувано 16 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 16 юли 2010 Аз не очаквам чудеса от него, но се чудя дали е по-добро от Кастрол Магнатек дизел, маслото с което карам досега моя дизел. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 17 юли 2010 Сподели Публикувано 17 юли 2010 Дали за френския мотор няма да е по подходящо Elf например? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daanzy Публикувано 17 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 17 юли 2010 Дали за френския мотор няма да е по подходящо Elf например?По-подходящо(което е доста спорно),но от Кастрол или от Енеос. Защо като е френски мотора да слагам задължително френско масло. С Кастрола се държи много добре двигателя, хем е тих хем не го харчи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niksun Публикувано 20 юли 2010 Сподели Публикувано 20 юли 2010 С Кастрола се държи много добре двигателя, хем е тих хем не го харчи. Колега щом си доволен от маслото(марката имам в предвид), защо ще го сменяш? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 юли 2010 Сподели Публикувано 20 юли 2010 Дали за френския мотор няма да е по подходящо Elf например?Спрямо Кастрол Магнатек, Елфа е по подходящ само по ценови показатели..При дизела, след 2-3000 км. ще започне да му го гори.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daanzy Публикувано 20 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 20 юли 2010 Колега щом си доволен от маслото(марката имам в предвид), защо ще го сменяш?Е и на мен това ми е дилемата, дали да сменя Кастрол Магнатек Дизел с ЕНЕОС. Другата алтернатива е EDGE Turbo Diesel, но моята кола не е с турбо и се колебая. Нали винаги търсим нещо по-добро за машините си.Кастрола откакто съм го налял миналия Август нивото не е мръднало(впрочем карам с 5W-40), зимата работя на Витоша и нямам никакъв проблем с паленето. Но прочетох много похвали за ЕНЕОС и се замислих за смяна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 юли 2010 Сподели Публикувано 20 юли 2010 но моята кола не е с турбо и се колебая.Ти за каква кола говориш през цялото време..:icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daanzy Публикувано 20 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 20 юли 2010 (редакция) Ти за каква кола говориш през цялото време..:icon_hmm:SPACE STAR 1.9 DID, 102кончета, 2002г. Редактирано 20 юли 2010 от daanzy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 20 юли 2010 Сподели Публикувано 20 юли 2010 SPACE STAR 1.9 DID, 102кончета, 2002г.И защо реши че нямаш турбо? :D Двигателя ти е F9Q турбо-дизел. Eто тук можеш да видиш какви масла се препоръчват. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daanzy Публикувано 21 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 21 юли 2010 И защо реши че нямаш турбо? :D Двигателя ти е F9Q турбо-дизел. Eто тук можеш да видиш какви масла се препоръчват.Двигателят ми е F9Q1-102коня. Но има и по-мощен двигател 1.9 DID и той е F9Q2 - 122коня ако не се лъжа. И си направих логическо заключение, че при еднаква кубатура и различна мощност единия би трябвало да е без турбо, а длугия с турбо. Може и да съм се заблудил не съм спец.А този линк дето си посочил е възможно най куция съветник за избор на масло. Не се засягай. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 21 юли 2010 Сподели Публикувано 21 юли 2010 Заблудил си се....с турбо са и двата. А и каталога за маслото си го бива, аз лично добре го разгледах. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daanzy Публикувано 21 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 21 юли 2010 Колеги колебанията ми завършиха, поръчах си от Владо от Пловдив Кастрол Магнатек Дизел 5W-40, същото с което съм в момента. Решението ми беше продиктувано от това, че нито Енеос, нито Мицубиши Даймонд (маслата които разглеждах като алтеранатива) предлагат масло специално за Дизел от търсения вискозитет. Така останаха само двата продукта на Кастрол - поръчания от мен и EDGE Turbo diesel и аз предпочетох горепосочения, поради факта, че съм го изпробвал и не ми е давал никакви проблеми. Не посмях да поръчвам Енеос и поради това че не прочетох никъде отзиви за маслото, което предлага българския му дистрибутор. Навсякъде се пишат само общи приказки и похвали, но нищо конкретно. И учудващо защо няма масло само за дизел. За Мицубиши Даймонд се отнася същото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daanzy Публикувано 21 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 21 юли 2010 Заблудил си се....с турбо са и двата. А и каталога за маслото си го бива, аз лично добре го разгледах. Добре де според теб моя модел кой от двата е MITSUBISHI SPACE STAR EQUIPPE DI-D 1870cc или SPACE STAR MIRAGE DI-D 1870cc и дали е с STANDARD ENGINE OIL - 5.5 L of 10w-40 Engine Oil or equivalent или UPGRADE ENGINE OIL - 5.5 L и дали ще събере толкова масло колкото е посочено. А препоръчания вискозитет за пръв път тук ми го препоръчват като пръв избор.Впрочем не разбрах от къде идва разликата в мощността на двата двигателя при еднаква кубатура. Извинете за некомпетентността ми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 юли 2010 Сподели Публикувано 22 юли 2010 Добре де според теб моя модел кой от двата е MITSUBISHI SPACE STAR EQUIPPE DI-D 1870cc или SPACE STAR MIRAGE DI-D 1870cc и дали е с STANDARD ENGINE OIL - 5.5 L of 10w-40 Engine Oil or equivalent или UPGRADE ENGINE OIL - 5.5 L и дали ще събере толкова масло колкото е посочено. А препоръчания вискозитет за пръв път тук ми го препоръчват като пръв избор.Впрочем не разбрах от къде идва разликата в мощността на двата двигателя при еднаква кубатура. Извинете за некомпетентността ми.Няма значение кой от двата модела си....И двата си ги събират 5.5 л. до максимума.. До средата на щеката, са точно 5 л. масло, ако сте източичили хубаво старото- разбира се ..За нашия климат, маслото ти е 15 W40, но нищо не пречи да го караш и със синтетики 5/30, 10/30, 5/40 и т.н.......Разликите в мощноста идват от компютърното управление (сега да не помислиш че твоята няма компютър :P) и от рзличните турбини..И другият мотор не е 122, а 112 к.с... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itzoa Публикувано 22 юли 2010 Сподели Публикувано 22 юли 2010 Здравейте и извинявайте за това че пиша в тази тема но не ми се отваря нова, затова искам да попитам колегите:Преди 3 дена и аз се сдобих със звездичка с двигател 1.9 дид на 102 коня. Въпроса ми е дали наистина кастрол 10w 40 е добро масло за този двигател който съм чувал че като всички от типа комън рейл с турбо са малко капризни или е хубаво да сложа 5w 40 например или подобно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daanzy Публикувано 22 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 22 юли 2010 (редакция) Няма значение кой от двата модела си....И двата си ги събират 5.5 л. до максимума.. До средата на щеката, са точно 5 л. масло, ако сте източичили хубаво старото- разбира се ..За нашия климат, маслото ти е 15 W40, но нищо не пречи да го караш и със синтетики 5/30, 10/30, 5/40 и т.н.......Разликите в мощноста идват от компютърното управление (сега да не помислиш че твоята няма компютър :P) и от рзличните турбини..И другият мотор не е 122, а 112 к.с...Благодаря за информацията, но вече си купих масло и мисля, че избора ми е добър. Въпрос: 15W40 не е ли малко гъсто за зимата и не е ли то полусинтетика или минерално. Впрочем досега си мислех, че моята кола е без турбо. Но нали човек се учи докато е жив.Но нищо не казвате за МАСЛОТО Енеос. Редактирано 22 юли 2010 от daanzy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itzoa Публикувано 22 юли 2010 Сподели Публикувано 22 юли 2010 Впрочем досега си мислех, че моята кола е без турбо. Но нали човек се учи докато е жив.Аз затова проверявам всичко преди да купя нещо ето инфо за нашия автомобил: http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/7039.htmlСистема питания: Дизель Common rail Наличие турбонаддува: Турбонаддув Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 22 юли 2010 Сподели Публикувано 22 юли 2010 Аз затова проверявам всичко преди да купя нещо ето инфо за нашия автомобил: http://catalog.auto.ru/................Добре проверяваш всичко, но според този източник би трябвало моята Звездичка да е със " Задние тормоза Дисковые" например, а не с барабани.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dell Публикувано 22 юли 2010 Сподели Публикувано 22 юли 2010 (редакция) Но нищо не казвате за МАСЛОТО Енеос. Колега, ако искаш конкретни технически спецификации можеш да ги намериш на страницата на Енеос. Ако искаш мнения - предполагам си прочел достатъчно. Маслото е много добро, отговаря на изискванията по ILSAC и си върши работата - мисля, че това е което се очаква от него. Трудно е да се намери, при желание е лесно да се поръча. Маслото което се предлага в представителя за БГ и това за което стана на въпрос е малко по-евтино, в сравнение с това което се продава от представителите в Гърция и Англия, но сигурно си има обяснение. Какво още те интересува ? Редактирано 22 юли 2010 от Dell Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 22 юли 2010 Сподели Публикувано 22 юли 2010 И пак стана една тема...какво значи добро, лошо, хубаво, калпаво масло и прочие. Аз си мисля че проблем с маслата няма, ако ще и М10 да ползваш щом двигателя си е ОК /и конструктивно и технически/ не би трябвало да има разлика. Аз лично карам с ЛикиМоли 10W40, 5л. тубата. Събира вагончето почти 4л., един ми остава. На 10 000 сменям, дори и не го проверявам, не спада повече от 2-3 мм. След 2 смени ми остават 2л., купувам си само 2 тубички по литър и сменям /голям кеф за 20-на лв./ и така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 22 юли 2010 Сподели Публикувано 22 юли 2010 ... според този източник би трябвало моята Звездичка да е със " Задние тормоза Дисковые" например, а не с барабани....Ако е колата от профила ти (1.8ГДИ), аз съм учуден че е с барабани Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 юли 2010 Сподели Публикувано 22 юли 2010 Ако е колата от профила ти (1.8ГДИ), аз съм учуден че е с барабаниМоже някой от предишните собственици да ги е "суапнал"..:icon_hmm: .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 22 юли 2010 Сподели Публикувано 22 юли 2010 :rolleyes: Много избягахме от темата, но си изглеждат съвсем фабрично поставяни, като Мирослав навремето точно по VIN ми изпрати накладки отпред дискови, отзад за барабани. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.