Премини към съдържание

daanzy

Потребител
  • От него общо

    25
  • Регистрация

  • Беше тук

За daanzy

  • Рожден ден 11/30/1975

Местоживеене

  • Град
    sofia

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    SPACE STAR 1.9DID, 102 коня

daanzy's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Колеги пак навъртях 10000км на Звездата ми и е време за смяна на маслото. И пак почнаха размислите за марката на маслото. Видях че Биг Бос предлага Енеос внос от Япония, но само в 4 и 2 литрови туби, пък на мен ми трябват 5литра. Чудя се това масло от Биг Боса дали е различно от това дето го предлагат в Люлин-дистрибутора за Европа на Енеос.
  2. Аз на моята сложих Кастрол магнатек Дизел 5w40, мисля че това е правилното.Пет литра са достатъчни.
  3. Благодаря за информацията, но вече си купих масло и мисля, че избора ми е добър. Въпрос: 15W40 не е ли малко гъсто за зимата и не е ли то полусинтетика или минерално. Впрочем досега си мислех, че моята кола е без турбо. Но нали човек се учи докато е жив. Но нищо не казвате за МАСЛОТО Енеос.
  4. Добре де според теб моя модел кой от двата е MITSUBISHI SPACE STAR EQUIPPE DI-D 1870cc или SPACE STAR MIRAGE DI-D 1870cc и дали е с STANDARD ENGINE OIL - 5.5 L of 10w-40 Engine Oil or equivalent или UPGRADE ENGINE OIL - 5.5 L и дали ще събере толкова масло колкото е посочено. А препоръчания вискозитет за пръв път тук ми го препоръчват като пръв избор. Впрочем не разбрах от къде идва разликата в мощността на двата двигателя при еднаква кубатура. Извинете за некомпетентността ми.
  5. Колеги колебанията ми завършиха, поръчах си от Владо от Пловдив Кастрол Магнатек Дизел 5W-40, същото с което съм в момента. Решението ми беше продиктувано от това, че нито Енеос, нито Мицубиши Даймонд (маслата които разглеждах като алтеранатива) предлагат масло специално за Дизел от търсения вискозитет. Така останаха само двата продукта на Кастрол - поръчания от мен и EDGE Turbo diesel и аз предпочетох горепосочения, поради факта, че съм го изпробвал и не ми е давал никакви проблеми. Не посмях да поръчвам Енеос и поради това че не прочетох никъде отзиви за маслото, което предлага българския му дистрибутор. Навсякъде се пишат само общи приказки и похвали, но нищо конкретно. И учудващо защо няма масло само за дизел. За Мицубиши Даймонд се отнася същото.
  6. Двигателят ми е F9Q1-102коня. Но има и по-мощен двигател 1.9 DID и той е F9Q2 - 122коня ако не се лъжа. И си направих логическо заключение, че при еднаква кубатура и различна мощност единия би трябвало да е без турбо, а длугия с турбо. Може и да съм се заблудил не съм спец. А този линк дето си посочил е възможно най куция съветник за избор на масло. Не се засягай.
  7. SPACE STAR 1.9 DID, 102кончета, 2002г.
  8. Не е попълнил своя статус

  9. Е и на мен това ми е дилемата, дали да сменя Кастрол Магнатек Дизел с ЕНЕОС. Другата алтернатива е EDGE Turbo Diesel, но моята кола не е с турбо и се колебая. Нали винаги търсим нещо по-добро за машините си. Кастрола откакто съм го налял миналия Август нивото не е мръднало(впрочем карам с 5W-40), зимата работя на Витоша и нямам никакъв проблем с паленето. Но прочетох много похвали за ЕНЕОС и се замислих за смяна.
  10. По-подходящо(което е доста спорно),но от Кастрол или от Енеос. Защо като е френски мотора да слагам задължително френско масло. С Кастрола се държи много добре двигателя, хем е тих хем не го харчи.
  11. Аз не очаквам чудеса от него, но се чудя дали е по-добро от Кастрол Магнатек дизел, маслото с което карам досега моя дизел.
  12. В една от темите се споменава че маслото ENEOS било най-доброто японско масло и че вече имало представител в БГ. Ако някой има вече опит с това масло нека да сподели.
  13. Онзи ден при минус 7 стрелката стигна само до 1/4 от скалата на таблото, повече не искаше да се вдигне, а изминах повече от 20км плюс работа на място. Това ли е работната температура и при вас.
  14. Колеги благодаря за мненията и коментарите. Добре е да има база за сравнение, та човек да знае какво да прави. Аз имам подозрения, че термостата ми е постоянно отворен, но как да съм сигурен в това. Има ли някъкъв метод за проверка. И още един въпрос. При смяна на термостата,има ли някъква особеност в смисъл, ползва ли се силикон или някъкво лепило за уплътняване при монтажа на новия термостат. А колко струва термостата.
  15. Колеги питам защото не съм наясно. Моя Спейс СТар загрява доста бавно.Например сутрин като запаля работи на място около 5 минути като се надявам да загрее, че карам децата на детска и училище. Но не може да загрее.Дори като измина 6-7километра до училището все още духа от парното хладко, а стрелката на темперетурата едва се отлепва от крйно ляво положение.Незнам при вас как е. дали е нормално.дайте коментари.
×
×
  • Създаване...