Lyubo Dimitrov Публикувано 23 юли 2010 Сподели Публикувано 23 юли 2010 (редакция) А с Галанта какво става като е около 200к км и около 10 годишен бе Анди ? Май всичко което си изброил си му е за смяна и на него по това време, само че вместо рециклиране на турбина имаш със същата вероятност други, не по-евтини ремонти... иначе сега ако трябваше да избирам, пак бих си взел Галант и пак с този мотор и скорости. Редактирано 23 юли 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 юли 2010 Сподели Публикувано 23 юли 2010 Не знам какво толкова не му харесват някои на галанта. Не знам дали има някой, на който да не му харесва ... Просто се плашат от скъпата поддръжка някои хора.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 24 юли 2010 Сподели Публикувано 24 юли 2010 И мен ме е страх от скъпата поддръжка и затова не го юркам и карам полека през неравностите и дупките . Ако работното ми място беше сигурно и заплатата по-висока, щеше да се подава повече ГАЗ :icon_hmm: . По принцип, съдейки от цените на модела в Германия, явно има защо цената му да е като на (че и по-ниска) по-нисък клас автомобил с 2(3) врати със същата дата на производство и пробег, състояние и т. н. Даже двигателят в повечето случаи е по-слаб. Явно за поддръжката става въпрос и някои капризи на модела. Аз няма да си взема пак галант, дори :mitsu-smiley: въобще. Харесвам ги, но искам да видя и други производители какво предлагат. Истинската кола е със задно или 4х4 задвижване...... ама много скъпи :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 24 юли 2010 Сподели Публикувано 24 юли 2010 А с Галанта какво става като е около 200к км и около 10 годишен бе Анди ? Май всичко което си изброил си му е за смяна и на него по това време, само че вместо рециклиране на турбина имаш със същата вероятност други, не по-евтини ремонти... Еми веднага ти казвам какво става...........моя на 220000км му отворихме двг за да го........напомпим :icon_doh: (евробангиите на тия км вече са сдухани), шлайфахме му главата 2мм :icon_doh: и полирахме трьбите след карбуратора и сега е 'пушка' :icon_thumbup: , а до скоро като минавах преглед уреда за изгорелите газове не можеше да отчете такива ниски стийности :icon_doh: ,всяка година му тьрсеха газовата уредба(дето я няма) :D та да си обяснят тези стойности,затова още 1 пьт повтарям-като си вземете Галантите на по 50000км и си ги поддьржате читаво,тогава ще разберете че е здрав и надежден автомобил :icon_thumbup: ,а не на стотици хиляди км(най често) да го вземеш и да почнеш да го обновяваш,щото предишния само е юркал,то естествено е че ще иска кинти по него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 24 юли 2010 Сподели Публикувано 24 юли 2010 (редакция) Имал си дупка по изпускателната система, за това нищо не е отчитало. И ти лично колко "евробангии" си поддържал и експлоатирал, че така с лека ръка обобщаваш наляво и надясно... айде стига легенди, че става неудобно вече.. Редактирано 24 юли 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 24 юли 2010 Сподели Публикувано 24 юли 2010 (редакция) Имал си дупка по изпускателната система, за това нищо не е отчитало. И ти лично колко "евробангии" си поддържал и експлоатирал, че така с лека ръка обобщаваш наляво и надясно... айде стига легенди, че става неудобно вече..Амиии не са много :rolleyes: в нашето сем.сме карали само......1 Мерцедес,1 Пасат,1 Ситроен,1 Опел,1а Мазда ! И от вс тия коли си оставихме.......дядо Галант :mitsu-smiley: щото само за 200000км никьде не ни е оставял :icon_hmm: Редактирано 24 юли 2010 от mmaanekena Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 25 юли 2010 Сподели Публикувано 25 юли 2010 Това за турбото май има нещо вярно :( .. Родителите ми карат Passat 4 TDI 110 к.с., двигатела е много добър, вообще нямаме проблеми, но нещо баща ми се оплаква, че турбината изключва някой път след като колата загрее 90-95 градуса по изкачване ... :help: Доста е тъпо като колата ти види малко зор и да почва да загравя.. Ауди-то ми като видеше зор качваше над 100 градуса... Да чукна на дърво с Галанта нямам такива проблеми. Всъщност не познавам някой с японска кола, който да каже, че стрелката на температурата е мръднала от средата ( освен като я изгаси ). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 25 юли 2010 Сподели Публикувано 25 юли 2010 Всъщност не познавам някой с японска кола, който да каже, че стрелката на температурата е мръднала от средата ( освен като я изгаси ).Аз пък познавам доста такива хора... Айде спрете се вече с митовете и легендите..:DВсе още не е открита такава кола, дето да не се разваля.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 25 юли 2010 Сподели Публикувано 25 юли 2010 Аз пък познавам доста такива хора... Айде спрете се вече с митовете и легендите..:DВсе още не е открита такава кола, дето да не се разваля.. Аз никъде не съм споменавал, че колата ми не се разваля.. на доста места казвам какво съм сменил и какво още имам да правя. Момчето си е харесало Галанта и искаше мнение ( за тези който са забравили за какво е пусната темата ) а от доста време чета колко са скъпи частите и тем подобни неща.. не мислите ли, че ако на едно опелче смените 10 неща по 10 лева или 1 нещо на галант за 100 лв.. нещата са си еднакви( като толко големи разлики в цените няма, но го давам като пример ), само че в единия случай губите повече време.. за ремонтите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 25 юли 2010 Сподели Публикувано 25 юли 2010 Момчето си е харесало Галанта и искаше мнение ( за тези който са забравили за какво е пусната темата ) а от доста време чета колко са скъпи частите и тем подобни неща..Момчето вече си направи избора на автомобил..http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=17648&view=findpost&p=183240 А частите че са скъпи- скъпи са... Моли се да не ти се налага да го изпитваш на собствен гръб.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 25 юли 2010 Сподели Публикувано 25 юли 2010 Няма как да не ми се наложи да го изпитам, прекалено много ми харесва колата за да я сменям ;) А няма как да карам без да я подържам, още на заплата ще почна с малко ремонти по ходовата част Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jujar Публикувано 12 август 2010 Сподели Публикувано 12 август 2010 (редакция) Здравеxте всичкиq нов съм в форума и си чета тука ...Jа се спречках със същия проблем като Венко, само дето аз много харесвам хонда, карал съм д15б2 хеч(моно спринцовка) и ми допадна идеята, но братле като го караш с над 140км/ч ти прави водовъртеж в резервоара. Иначе има агресия в колата. Също съм карал д15б7(спринцовка)купе което с 17" и пак е прилично и се стряска повече от моноспринцовката, също съм карал и англичанка д15з8 в-тец -е които е по бавен и от 2те горе посочени...не си мисли че хонда е чудесна... Тя е кола като за 20годишни, е защо - тя е пъргава до 140, тя се кара само в лютеничката, от което разхода отива на 10 12 и също се чупи ...Не търси конфорт дори и като на мечока, защото хонда както казва брат ми е лагерна количка с гуми, за в града е идеална...това е че при хондите тръшкаш един б16 или б18 и си ти но нехарчи помалко от галанта, повярвай...И също не е здравословно да даваш на сульо и пульо да ти бърникат из д.в.г.та. Стига за хонда ...та зашо везната ме наклони към галант (и аз съм на 19) той е комфортен, той е пъргав и динамичен, разхода е приличен... голям е и няма да се притеснявам че може да не се съберем 5 калпака вътре(или ще пътувам 1000 км и като сляза ще се чуствам все едно някоъ ма е бол по задната броня с дебел чеп)... има уникална визия, гледам има стабилизиращи системи, което при онда-та която я искаш ги няма... Сигурността е голям фактор, замисли са върху това ...ремонтите всичко се троши, никога не знаеш, а че си хвърлил някакви пари, не означава че ше ги хвърляш всеки месец, при всяка кола е така...ако питаш мене са замисли добре за какво ти е колата за келешлък(някои да ти вика виш го па тоя колата върви...хубо му пушат гумите-ама тоя някои няма да ти каже на ти тея 100 кинта да си вземеш 2 нови.или качваш са с някоя мацка одите на 500 -600 км после викаш даи да топя па тя ти отговаря сори ама сум изморена от путя хах еми честито)...па моят въпрос е: ас съм в берлин и избрах модлела и марката и гледам галанти от 1000-1500евро и си смятам ... в бг. има галанти по 4к лв а тука излизат около 3к+кирията за автокъщата ... та възможно ли е да си намеря читав за ти 1,5к... и евентуално да се консултирам с някои от по вещите (галантаджии) четох за какво трябва да внимаваме при покупка но като нети се е случвало и неси чувал страните звуци незнаеш на какво дърво ще се хванеш...комби или седан няма значение (седана е преуритет но в комбито ше събере голям басс)ПОЗДРАВИ И МН БЕЗАВАРИНИ КМ Редактирано 12 август 2010 от SLX Уморих се с редакцията, култово, култово мнение Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 август 2010 Сподели Публикувано 12 август 2010 Здравеxте всичкиq нов съм в форума и си чета тука ...Jа се спречках със същия проблем като Венко, само дето аз много харесвам хонда, карал съм д15б2 хеч(моно спринцовка) и ми допадна идеята, но братле като го караш с над 140км/ч ти прави водовъртеж в резервоара. Иначе има агресия в колата. Също съм карал д15б7(спринцовка)купе което с 17" и пак е прилично и се стряска повече от моноспринцовката, също съм карал и англичанка д15з8 в-тец -е които е по бавен и от 2те горе посочени...не си мисли че хонда е чудесна... Тя е кола като за 20годишни, е защо - тя е пъргава до 140, тя се кара само в лютеничката, от което разхода отива на 10 12 и също се чупи ...Не търси конфорт дори и като на мечока, защото хонда както казва брат ми е лагерна количка с гуми, за в града е идеална...това е че при хондите тръшкаш един б16 или б18 и си ти но нехарчи помалко от галанта, повярвай...И също не е здравословно да даваш на сульо и пульо да ти бърникат из д.в.г.та. Стига за хонда ...та зашо везната ме наклони към галант (и аз съм на 19) той е комфортен, той е пъргав и динамичен, разхода е приличен... голям е и няма да се притеснявам че може да не се съберем 5 калпака вътре(или ще пътувам 1000 км и като сляза ще се чуствам все едно някоъ ма е бол по задната броня с дебел чеп)... има уникална визия, гледам има стабилизиращи системи, което при онда-та която я искаш ги няма... Сигурността е голям фактор, замисли са върху това ...ремонтите всичко се троши, никога не знаеш, а че си хвърлил някакви пари, не означава че ше ги хвърляш всеки месец, при всяка кола е така...ако питаш мене са замисли добре за какво ти е колата за келешлък(някои да ти вика виш го па тоя колата върви...хубо му пушат гумите-ама тоя някои няма да ти каже на ти тея 100 кинта да си вземеш 2 нови.или качваш са с някоя мацка одите на 500 -600 км после викаш даи да топя па тя ти отговаря сори ама сум изморена от путя хах еми честито)...па моят въпрос е: ас съм в берлин и избрах модлела и марката и гледам галанти от 1000-1500евро и си смятам ... в бг. има галанти по 4к лв а тука излизат около 3к+кирията за автокъщата ... та възможно ли е да си намеря читав за ти 1,5к... и евентуално да се консултирам с някои от по вещите (галантаджии) четох за какво трябва да внимаваме при покупка но като нети се е случвало и неси чувал страните звуци незнаеш на какво дърво ще се хванеш...комби или седан няма значение (седана е преуритет но в комбито ше събере голям басс)ПОЗДРАВИ И МН БЕЗАВАРИНИ КМ Жесток си! Евала ти правя! Понеже правописът ти така ме впечатли, че се разстроих, едва сега намирам смисъла. Та по темата. По стечение на обстоятелствата съм имал и B16 сивик, т.нар. голям витек и галант шестак... Ако ме питаш кое е по-кола и съм на 19 години няма да се замисля, че това е сивичето... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jujar Публикувано 12 август 2010 Сподели Публикувано 12 август 2010 (редакция) Жесток си! Евала ти правя! Понеже правописът ти така ме впечатли, че се разстроих, едва сега намирам смисъла. Та по темата. По стечение на обстоятелствата съм имал и B16 сивик, т.нар. голям витек и галант шестак... Ако ме питаш кое е по-кола и съм на 19 години няма да се замисля, че това е сивичето...Братле, за правописа ще кажа, че мога да дращя и на шлокавица...та евала ти прая че си пробвал ...,но аз по ще се изкефя на една голяма талига... незнам много са кефя на ондите ама галанта хмм...пък и онда като ми са кара ще помоля аверите ;). Та въпроса ми е мога ли примерно за 1500 оиро да си намеря нещо читаво и евентуално мога ли да са свържа с някои по телефон или нещо от сорта за да питам консултирам и тн.мерси пак ;) Редактирано 12 август 2010 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 12 август 2010 Сподели Публикувано 12 август 2010 братле за правописа ще кажа че мога да дращя и на шлокавица...та евала ти прая че си пробвал ...но ас по ще се изкефя на една голяма талига... незнам мн са кефя на ондите ама галанта хмм...пък и онда като ми са кара ще помоля аверите ;) та въпросами е мога ли примерно за 1500 оиро да си намеря нещо читаво и евентуално мога ли да са свържа с някои по телефон или нещо от сорта за да питам консултирам и тн.мерси пак ;)Братле, на шльокавица можеш да дращиш, но не и тук!Ще те помоля да се стараеш повечко с правописа и да подхождаш с малко уважение към колегите и форума! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jujar Публикувано 12 август 2010 Сподели Публикувано 12 август 2010 Братле, на шльокавица можеш да дращиш, но не и тук!Ще те помоля да се стараеш повечко с правописа и да подхождаш с малко уважение към колегите и форума!Разбрахме се ще си взема бележка .Без присмех можеш да ме навиеш.Та по въпроса ? Мерси.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 12 август 2010 Сподели Публикувано 12 август 2010 Благодаря за разбирането! :good: Сега по темата - за 1500 евро не мисля, че можеш да намериш читав екземпляр.Ако намериш за такива пари, после ще трябва да дадеш поне още толкова за да го вкараш в правия път. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jujar Публикувано 12 август 2010 Сподели Публикувано 12 август 2010 (редакция) Благодаря за разбирането! :good: Сега по темата - за 1500 евро не мисля, че можеш да намериш читав екземпляр.Ако намериш за такива пари, после ще трябва да дадеш поне още толкова за да го вкараш в правия път.Мисълта ми е... примерно да дам 1500 евро за нещо и разбира се още 600-800 евро по него. Нещо от този род http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?lang=en&id=133923193&pageNumber=1&tabNumber=1или http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?__lp=16&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=17700&makeModelVariant1.modelId=10&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=110&minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=1997-01-01&ambitCountry=DE&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=en&id=134293990&pageNumber=3 Та като имам време, ще ходя да гледам и двете. Редактирано 12 август 2010 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 12 август 2010 Сподели Публикувано 12 август 2010 Ееее тва е култово писане :icon_doh: добре че гаджето учи за учителка-та ми превеждаше :icon_doh: ,но нали момчето обеща да си оправи 'шрифта' :icon_hmm: .......сега по запитването-на мене червения Галант по ми харесва и си мисля че може и да е на реални км ама..... :icon_hmm: само тия 'тиранти' на покрива са гадни :icon_crying: иначе изглежда по поддьржан от комбито което за 13г да е на 1870000км много не ми се врьзва,като знам колко ги юркат немците,но най добре е той да си прецени на място,и да си отваряш ОЧИТЕ като избираш че после се почват едни мьки...... :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jujar Публикувано 12 август 2010 Сподели Публикувано 12 август 2010 (редакция) Мерси братле ще го имам в предвит.А някои компетентен много на ти с галантите и техните болки ?Да напише на едно лично един номер за справки в движение? Мерси пак за търпението и отделеното време. Редактирано 12 август 2010 от jujar Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 14 август 2010 Сподели Публикувано 14 август 2010 Не си взимай такава кола за 1500 ойро. Ще има много проблеми за отстраняване и в крайна сметка ще съжаляваш за покупката. Моето мнение е да не купуваш под 2300-2500 ойро, пък ти си прави каквото те акъл учи.Елементарен пример за онзи на 250 000 км. В масовия случай немците не сменят амортисьори и пружини. За тези километри това е приключило. 4 броя амортисьори и две пружини и ето ти ~600-700 лева. Отделно за тези пари най-вероятно има ръжди - слагам ги 300 лева. Прибавяме някой лагер на колело - минимум 100 само за лагера без работата на монтьора. Ти си сложи нещо по ходовата част - накрайник, носач, тампон... каквото искаш, това си прибави. Ами лагери на ск. кутия, съединител, спирачни дискове и накладки, хидр. повдигачи... За още 2000 лева може и да се доближи до желаното състояние.Регистрации и обслужване на нов внос - минимум 750-800 лева. Данъкът ще ти е едно 250-280 лева, а може и по-малко (но и повече също може). Направи си хубаво сметката. После ще е късно. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jujar Публикувано 14 август 2010 Сподели Публикувано 14 август 2010 Не си взимай такава кола за 1500 ойро. Ще има много проблеми за отстраняване и в крайна сметка ще съжаляваш за покупката. Моето мнение е да не купуваш под 2300-2500 ойро, пък ти си прави каквото те акъл учи.Елементарен пример за онзи на 250 000 км. В масовия случай немците не сменят амортисьори и пружини. За тези километри това е приключило. 4 броя амортисьори и две пружини и ето ти ~600-700 лева. Отделно за тези пари най-вероятно има ръжди - слагам ги 300 лева. Прибавяме някой лагер на колело - минимум 100 само за лагера без работата на монтьора. Ти си сложи нещо по ходовата част - накрайник, носач, тампон... каквото искаш, това си прибави. Ами лагери на ск. кутия, съединител, спирачни дискове и накладки, хидр. повдигачи... За още 2000 лева може и да се доближи до желаното състояние.Регистрации и обслужване на нов внос - минимум 750-800 лева. Данъкът ще ти е едно 250-280 лева, а може и по-малко (но и повече също може). Направи си хубаво сметката. После ще е късно.Здравеи Анди,мерси много за полезната информация,но няма ли опция да дам 2300-2500 оиро ,и пак да са набия здраво.Та идеата да си оставя 700-800 евро за странични ремонти.Как мислиш?Затова питах някои с телефон за въпроси.Мерси пак ПОЗДРАВИ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 14 август 2010 Сподели Публикувано 14 август 2010 Ами може и да има. Но това е до късмет колега. :icon_hmm: Или до основен преглед преди покупка. Така статистически няма кой да ти каже, колко от купувачите се "набутват", като си купуват втора употреба. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jujar Публикувано 14 август 2010 Сподели Публикувано 14 август 2010 Ами може и да има. Но това е до късмет колега. :icon_hmm: Или до основен преглед преди покупка. Така статистически няма кой да ти каже, колко от купувачите се "набутват", като си купуват втора употреба.Еми ас не разбирам мн, но четох какво да гледам.Но както каза късмет. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 14 август 2010 Сподели Публикувано 14 август 2010 Какво чакаш тогава? Даже го купи за 500, та да имаш резерви за дооправяне. Сърди се колкото щеш, после ще се сетиш какво съм ти писал :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.