Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Питане относно грешка на Ecu-to


Препоръчано мнение

Здравейте пичове. Искам да попитам ... понеже никъде не видях каквото ме интересуваше ... Как мога да видя какво означава грешка 55 или поне според мен е 55 - 5 мигания, пауза, 5 мигания?

Колата е Eagle Talon 2 л. Видях темата в която колегата rallyart7 любезно е предоставил кодовете, но за жалост там този код го няма. Е това е. Предварително благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според този и този документи е

 

55 Idle Air Control Valve

 

Какво точно е това - нека друг се включи :icon_blush:

 

ПП Тук има какво е и как се почиства за някакъв автомобил

Тук ти е ръководството и от страница 124 започва за този сензор и как се мери количеството на входящия въздух и температура много интересно и подробно обяснено :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Признаците за "зацапан" или развален въздушен клапан (байпас) IAC - (Idle Air Control Valve) са няколко. Трудно палене и "играене" на оборотите, защото той е свързан с отварянето на дроселната клапа при студен двигател. Принципно проблема може да е свързан с ECU-то на двигателя, или MAF сензора, което не е добре. Това са тежките проблеми.

Леките са стари свещи, зацапан клапан и силно замърсен въздушен филтър. Има вероятност и за спукано гумено съединение, което заобикаля дросела и оттам да засмуква въздух. Той е свързан с компютъра и дава грешка при това положение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_clap: Направо сте :first:

Благодаря за бързите и изчерпателни отговори.

Въпросната кола мислех да я купя, но така или иначе се отказвам от нея за сега. Търсиме следващата.

Тази грешка си я обяснявам със "спортия" въздушен филтър от илиянци, който уж от канада донесен и правена по поръчка система, но собственника не знае дори марката му .... но може и куп други работи да са.

Е надявам се следващия еклипс който гледам да няма повод да пишем подобни теми ами направо на минем на :drinks: :drinks: .

Поздрави и благодаря отново ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_hmm: Тоест ... искаш да кажеш, че няма грешка ?!? :icon_clap:

първо код 55 няма и второ неправилно го четеш-

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако на колегата колата е 2.0 16v DOHC 420а без турбо давам снимка то има кодове 12 и 55 12 означава че акумулатора е откачан а 55 озна4ава краи на кодовете.Тези кодове не се отнаят за японските мотори.

post-494-1145607122.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Именно за това казах, че колата е Eagle Talon - т.е. Еклипс, но по американски :) А грешката я прочетох 3 пъти ... точно както си и пише в упътването ... Он-Оф-Он-Оф-Он и резултата беше 55. Както и да е ... отказах се от колата за сега. Търся друга ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

код 55=5 дълги светения и 5 къси светвания(- - - - - . . . . .)

EAGLE TALON се произвежда в USA от DSM но двиг-я до 99г е 4G63 2.0L DOHC-Japan -NITSUBISHI,както и ECUто

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

код 55=5 дълги светения и 5 къси светвания(- - - - - . . . . .)

EAGLE TALON се произвежда в USA от DSM но двиг-я до 99г е 4G63 2.0L DOHC-Japan -NITSUBISHI,както и ECUто

да но само турбо версията.Атмосверният мотор е американски и няма нищо общо с японския освен че е съвмесна разработка на митсубиши и краислер.това е за второто поколение eclipse разбира се. 420a се монтира и на talon.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Sobstvenik sam na Mitsubishi Eclips 2.0 V16 proizveden 01.10.1992 za USA.Sled napravenata proverka na ECU-to se ystanovi che sashtestvuvat 4-ri na broi greshki.1-TPS 2-temperaturen dachik 3-barometrichen dachik 4-dachik vhodqsht vazduh.Sled mahaneto na plusovata klema za 20-30 min greshkite ne mojaha da se izchistqt.Pri napravenata proverkata na vseki edin ot dachicite se ystanovi che te si rabotqt vav zavodskite normi (ne sa za smqna) Moqta molba kam vaz e dali nqkoi moje da mi kaje nqkakav po dostoveren nachin za zanulqvane na ecu-to (davane na terminali na kaso ili neshto ot tozi sort).Kato dopalnitelna informaciq moga da vi kaja che dvigatelq e napalno servezirana (sveshti, kabeli goriven vazdushen filtar masla remaci).

 

 

Моля, пишете на КИРИЛИЦА

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...
  • Admin

Резетва се, но не разрешава проблема. Откъде идва грешката е въпроса. Датчик?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Sobstvenik sam na Mitsubishi Eclips 2.0 V16 proizveden 01.10.1992 za USA.Sled napravenata proverka na ECU-to se ystanovi che sashtestvuvat 4-ri na broi greshki.1-TPS 2-temperaturen dachik 3-barometrichen dachik 4-dachik vhodqsht vazduh.Sled mahaneto na plusovata klema za 20-30 min greshkite ne mojaha da se izchistqt.Pri napravenata proverkata na vseki edin ot dachicite se ystanovi che te si rabotqt vav zavodskite normi (ne sa za smqna) Moqta molba kam vaz e dali nqkoi moje da mi kaje nqkakav po dostoveren nachin za zanulqvane na ecu-to (davane na terminali na kaso ili neshto ot tozi sort).Kato dopalnitelna informaciq moga da vi kaja che dvigatelq e napalno servezirana (sveshti, kabeli goriven vazdushen filtar masla remaci).

Моля, пишете на КИРИЛИЦА

1. 4 грешки ти дава накуп ,или последователно 4 грешки............в смисъл такъв, като оправите едната грешка се появява друга, или 4 едновременно си седят в памета на ЕКУ-то???

2.Как установихте че всеки един от дадчиците си работят по отделно??? като разкачвате куплунгите на всеки един и ги мерите или..........

3. Ако не работят TPS, MAF-а и температурния дадчик, мотора няма да запали, освен ако ЕКУ-то му е от тия с допълнителен софт за аварийна работа на мотора( колкото да се прибереш) или пък мотора ще работи много лошо..........

Ресетването става и ако махнеш клемите на акумулатора за 7-10 мин. но за всеки случай това време го удължи на 30 мин. да е сигурно........освен ако ЕКУ-то няма автономно захранване с акумулатор, който седи вътре в купето под таблото......... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...