DrOxBoLi Публикувано 18 април 2006 Сподели Публикувано 18 април 2006 Здравейте пичове. Искам да попитам ... понеже никъде не видях каквото ме интересуваше ... Как мога да видя какво означава грешка 55 или поне според мен е 55 - 5 мигания, пауза, 5 мигания?Колата е Eagle Talon 2 л. Видях темата в която колегата rallyart7 любезно е предоставил кодовете, но за жалост там този код го няма. Е това е. Предварително благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 18 април 2006 Сподели Публикувано 18 април 2006 Според този и този документи е 55 Idle Air Control Valve Какво точно е това - нека друг се включи :icon_blush: ПП Тук има какво е и как се почиства за някакъв автомобил Тук ти е ръководството и от страница 124 започва за този сензор и как се мери количеството на входящия въздух и температура много интересно и подробно обяснено :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 18 април 2006 Admin Сподели Публикувано 18 април 2006 Признаците за "зацапан" или развален въздушен клапан (байпас) IAC - (Idle Air Control Valve) са няколко. Трудно палене и "играене" на оборотите, защото той е свързан с отварянето на дроселната клапа при студен двигател. Принципно проблема може да е свързан с ECU-то на двигателя, или MAF сензора, което не е добре. Това са тежките проблеми.Леките са стари свещи, зацапан клапан и силно замърсен въздушен филтър. Има вероятност и за спукано гумено съединение, което заобикаля дросела и оттам да засмуква въздух. Той е свързан с компютъра и дава грешка при това положение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DrOxBoLi Публикувано 19 април 2006 Автор Сподели Публикувано 19 април 2006 :icon_clap: Направо сте :first: Благодаря за бързите и изчерпателни отговори.Въпросната кола мислех да я купя, но така или иначе се отказвам от нея за сега. Търсиме следващата.Тази грешка си я обяснявам със "спортия" въздушен филтър от илиянци, който уж от канада донесен и правена по поръчка система, но собственника не знае дори марката му .... но може и куп други работи да са.Е надявам се следващия еклипс който гледам да няма повод да пишем подобни теми ами направо на минем на :drinks: :drinks: .Поздрави и благодаря отново ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rallyart7 Публикувано 20 април 2006 Сподели Публикувано 20 април 2006 55 oзначава краи на кодовете на това ecu Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DrOxBoLi Публикувано 20 април 2006 Автор Сподели Публикувано 20 април 2006 :icon_hmm: Тоест ... искаш да кажеш, че няма грешка ?!? :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 20 април 2006 Сподели Публикувано 20 април 2006 :icon_hmm: Тоест ... искаш да кажеш, че няма грешка ?!? :icon_clap:първо код 55 няма и второ неправилно го четеш- Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rallyart7 Публикувано 21 април 2006 Сподели Публикувано 21 април 2006 Ако на колегата колата е 2.0 16v DOHC 420а без турбо давам снимка то има кодове 12 и 55 12 означава че акумулатора е откачан а 55 озна4ава краи на кодовете.Тези кодове не се отнаят за японските мотори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DrOxBoLi Публикувано 21 април 2006 Автор Сподели Публикувано 21 април 2006 Именно за това казах, че колата е Eagle Talon - т.е. Еклипс, но по американски А грешката я прочетох 3 пъти ... точно както си и пише в упътването ... Он-Оф-Он-Оф-Он и резултата беше 55. Както и да е ... отказах се от колата за сега. Търся друга ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 21 април 2006 Сподели Публикувано 21 април 2006 код 55=5 дълги светения и 5 къси светвания(- - - - - . . . . .)EAGLE TALON се произвежда в USA от DSM но двиг-я до 99г е 4G63 2.0L DOHC-Japan -NITSUBISHI,както и ECUто Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DrOxBoLi Публикувано 21 април 2006 Автор Сподели Публикувано 21 април 2006 55 предполагам, че е 55. т.е. мига 5 пъти пауза по далга и пак 5 мигания ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rallyart7 Публикувано 22 април 2006 Сподели Публикувано 22 април 2006 код 55=5 дълги светения и 5 къси светвания(- - - - - . . . . .)EAGLE TALON се произвежда в USA от DSM но двиг-я до 99г е 4G63 2.0L DOHC-Japan -NITSUBISHI,както и ECUтода но само турбо версията.Атмосверният мотор е американски и няма нищо общо с японския освен че е съвмесна разработка на митсубиши и краислер.това е за второто поколение eclipse разбира се. 420a се монтира и на talon. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
93TSIAWD Публикувано 27 април 2006 Сподели Публикувано 27 април 2006 код 55 не значи нищо, т.е. значи "край на предаването" и се показва всеки път. Не се притеснявай ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AVARTUS Публикувано 14 Май 2006 Сподели Публикувано 14 Май 2006 Sobstvenik sam na Mitsubishi Eclips 2.0 V16 proizveden 01.10.1992 za USA.Sled napravenata proverka na ECU-to se ystanovi che sashtestvuvat 4-ri na broi greshki.1-TPS 2-temperaturen dachik 3-barometrichen dachik 4-dachik vhodqsht vazduh.Sled mahaneto na plusovata klema za 20-30 min greshkite ne mojaha da se izchistqt.Pri napravenata proverkata na vseki edin ot dachicite se ystanovi che te si rabotqt vav zavodskite normi (ne sa za smqna) Moqta molba kam vaz e dali nqkoi moje da mi kaje nqkakav po dostoveren nachin za zanulqvane na ecu-to (davane na terminali na kaso ili neshto ot tozi sort).Kato dopalnitelna informaciq moga da vi kaja che dvigatelq e napalno servezirana (sveshti, kabeli goriven vazdushen filtar masla remaci). Моля, пишете на КИРИЛИЦА Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AVARTUS Публикувано 15 Май 2006 Сподели Публикувано 15 Май 2006 Извинявам се за горното съобщение че не е на кирилица! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GSX93 Публикувано 5 юни 2006 Сподели Публикувано 5 юни 2006 Извинявам се за горното съобщение че не е на кирилица! Откачи акумулатора за около 7 минути и ще се резетне. Тва е Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 5 юни 2006 Admin Сподели Публикувано 5 юни 2006 Резетва се, но не разрешава проблема. Откъде идва грешката е въпроса. Датчик? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 юни 2006 Сподели Публикувано 5 юни 2006 Sobstvenik sam na Mitsubishi Eclips 2.0 V16 proizveden 01.10.1992 za USA.Sled napravenata proverka na ECU-to se ystanovi che sashtestvuvat 4-ri na broi greshki.1-TPS 2-temperaturen dachik 3-barometrichen dachik 4-dachik vhodqsht vazduh.Sled mahaneto na plusovata klema za 20-30 min greshkite ne mojaha da se izchistqt.Pri napravenata proverkata na vseki edin ot dachicite se ystanovi che te si rabotqt vav zavodskite normi (ne sa za smqna) Moqta molba kam vaz e dali nqkoi moje da mi kaje nqkakav po dostoveren nachin za zanulqvane na ecu-to (davane na terminali na kaso ili neshto ot tozi sort).Kato dopalnitelna informaciq moga da vi kaja che dvigatelq e napalno servezirana (sveshti, kabeli goriven vazdushen filtar masla remaci).Моля, пишете на КИРИЛИЦА1. 4 грешки ти дава накуп ,или последователно 4 грешки............в смисъл такъв, като оправите едната грешка се появява друга, или 4 едновременно си седят в памета на ЕКУ-то???2.Как установихте че всеки един от дадчиците си работят по отделно??? като разкачвате куплунгите на всеки един и ги мерите или..........3. Ако не работят TPS, MAF-а и температурния дадчик, мотора няма да запали, освен ако ЕКУ-то му е от тия с допълнителен софт за аварийна работа на мотора( колкото да се прибереш) или пък мотора ще работи много лошо..........Ресетването става и ако махнеш клемите на акумулатора за 7-10 мин. но за всеки случай това време го удължи на 30 мин. да е сигурно........освен ако ЕКУ-то няма автономно захранване с акумулатор, който седи вътре в купето под таблото......... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.