pocketrocket Публикувано 20 юни 2010 Сподели Публикувано 20 юни 2010 Здравейте Наблюдавам едно странно притрисане на полусъединител при потегляне когато колата е студена, не се появява всеки път, но определено прави впечатление.Това да не означава, че съединителя е тръгнал ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 20 юни 2010 Сподели Публикувано 20 юни 2010 Здравейте Наблюдавам едно странно притрисане на полусъединител при потегляне когато колата е студена, не се появява всеки път, но определено прави впечатление.Това да не означава, че съединителя е тръгнал ? По принцип доста хора го имат и аз също ама карай ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pocketrocket Публикувано 20 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 20 юни 2010 А какво означава това ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 20 юни 2010 Сподели Публикувано 20 юни 2010 А какво означава това ? Може да означава и тръгнал тампон на двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 20 юни 2010 Сподели Публикувано 20 юни 2010 (редакция) Може да означава че ти е надран маховика, и/или че е свършил феродовия диск и е почнал вече да дере по маховика - като цяло някъде не приляга плътно, а контаткува само в няколко точки и от там тресенето... По принцип ако е заради някой от компонентите на съединителя, най-силно се усеща при потегляне по наклон нагоре! Тъй като наскоро ми се случи такава случка, преди да се заема със смяна на съединителя нямаше никакви признаци че е свършил преди няколко хиляди км, освен че беше твърд педала и имаше едва доловимо проскърцване в крайно положение. Иначе си отделяше по-средата, не буксуваше .. обаче .... след разглобяването се оказа, че и маховика вече е за смяна .. а цената му никак не е приятна :icon_box: . Но пък след операцията удоволствието от шофирането е невероятно :icon_dance: . Абе ако колата ти е около 200к км и педала ти не е мек като перце, замисли се за смяна и се надявай да не е късно :icon_n_king: . Редактирано 20 юни 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 20 юни 2010 Сподели Публикувано 20 юни 2010 Има и още 1 причина за притрисането (явно вс. го имаме) :icon_crying: пружините които са в средата на феродовия диск омекват и оттам сьщо се получава :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 20 юни 2010 Сподели Публикувано 20 юни 2010 Е, аз вече го нямам срещу съответната сума :D. Иначе и това е вариант, но представи си останалото в какво състояние е щом пружините са си отишли... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 21 юни 2010 Сподели Публикувано 21 юни 2010 Има и още 1 причина за притрисането (явно вс. го имаме) :icon_crying: пружините които са в средата на феродовия диск омекват и оттам сьщо се получава :icon_hmm:Е не всички, аз например го намам този проблем, защото съединителя ми е Дайкин и няма пружини..:icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 21 юни 2010 Сподели Публикувано 21 юни 2010 Не бих дал толкова пари за маховик, комплект съединител, да търся причината в помпи и т.н. заради претрисане при потегляне. Разбирам да не отделя, да буксува ... ще си кажа тръгнал е, ще го пенсионирам. По-скоро бих търсил оптималните обороти за тръгване с минимум вибрации и колко бързо да отпускам педала. Така бях залудял да търся повреда по същата причина при другата кола. Това беше преди 6 (шест) години. Бе тресе здраво като тръгва и това е. Три пъти ходих в един сервиз, ония седнаха да тестват колата и викат "нищо няма бе, екстра е". Викам "А, я слез да ти покажа". Тръгвах 10 пъти всякак и не тресе. Тръгнах си от сервиза и на първия СТОП пак притресе. Кръгом и пак същата работа - при мен тресе, при тях не. След това установих че като му дойде, тресе понякога и няма оправия, но това отминава и чак след ~500-1000 тръгвания пак се проявява. Така може да си кара цял ден, а на следващия го няма въобще. Студено, топло, първи старт, 15-то поред потегляне, кал, сняг, жега, все е така. 6 години си кара вече. В случая предполагам причината е остарял тампон на двигателя (видял съм го) + течът на масло от капака на клапаните, което е обляло цялата ск. кутия. Може би капчици масло временно попадат при феродовия диск. Но това е само предположение. Не само на моята кола е такава мизерия. Марката й е с 4 букви.Иначе Мицу Бишев, да чукна на дърво, засега не е капризничил на тази тема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
konoko Публикувано 21 юни 2010 Сподели Публикувано 21 юни 2010 При мен същата работа, тресене, тракане и псувни от моя страна ... смених си буталото на долната помпа и опаа ... сега има слабо претрисане, рядко и то като падне оборотомера на около 1000rpm, а преди - цялата предница се друсаше на 1500rpm. Имам известни съмнения и за течността в помпите - ползвам някаква на Лубрика - DOT4 ...Иначе в предишното положение с повече газ-чица при тръгване нямаше грижи, даже посвикнах да давам повече газ ... преди съм карал дизелова 806-ца и придобих вреден навик да тръгвам без много газ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 21 юни 2010 Сподели Публикувано 21 юни 2010 Успокоявайте си се, лошо няма ... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.