Премини към съдържание

Имам проблем с еклипса


Препоръчано мнение

Колеги помагайте!

Колата е Eclipse 3G автоматик.

Проблемът се прояви за пръв път преди около 6-7 месеца.Тъкмо правех един обратен завой, когато колата нещо като че ли се задави.Усещането не беше придърпване а по-скоро недостиг на мощност.В първия момент не разбрах какво става, реших, че трябва да й дам повече газ, но когато настъпих малко повече педала пак нищо.Оправи се когато пуснах газта и натиснах педала отново.Не отдадох голямо значение на проблема, защото не се повтори повече, но до сега.Последният месец същият тоя проблем се проявява все по-често.По конкретно проблемът е следния:

Понякога при тръгване, когато подам газ, двигателят като че ли се дави(все едно не му достига мощност).Не може да вдигне обороти.Оправя се когато пусна педала на газта и подам газ отново.Тогава всичко тръгва нормално.Същият проблем се проявява и при кик даун, но по-рядко.

Забелязал съм, че това се случва в 90% от случайте при тръгване и в ниските обороти.Във високите обороти проблема го няма.

Случва се доста по-често когато колата е по-натоварена.Напоследък вече дори и да пусна педала на газта и да подам отново, проблема си остава.Онзи ден дори ми светна "Check Engine"-а.Усещам, че проблема се задълбочава.

Какво може да е това?

Дебитомер?

Скоростна кутия?

Дайте съвет къде да търся проблема!

:help:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги помагайте!

Колата е Eclipse 3G автоматик.

Проблемът се прояви за пръв път преди около 6-7 месеца.Тъкмо правех един обратен завой, когато колата нещо като че ли се задави.Усещането не беше придърпване а по-скоро недостиг на мощност.В първия момент не разбрах какво става, реших, че трябва да й дам повече газ, но когато настъпих малко повече педала пак нищо.Оправи се когато пуснах газта и натиснах педала отново.Не отдадох голямо значение на проблема, защото не се повтори повече, но до сега.Последният месец същият тоя проблем се проявява все по-често.По конкретно проблемът е следния:

Понякога при тръгване, когато подам газ, двигателят като че ли се дави(все едно не му достига мощност).Не може да вдигне обороти.Оправя се когато пусна педала на газта и подам газ отново.Тогава всичко тръгва нормално.Същият проблем се проявява и при кик даун, но по-рядко.

Забелязал съм, че това се случва в 90% от случайте при тръгване и в ниските обороти.Във високите обороти проблема го няма.

Случва се доста по-често когато колата е по-натоварена.Напоследък вече дори и да пусна педала на газта и да подам отново, проблема си остава.Онзи ден дори ми светна "Check Engine"-а.Усещам, че проблема се задълбочава.

Какво може да е това?

Дебитомер?

Скоростна кутия?

Дайте съвет къде да търся проблема!

:help:

 

Вземи го сканирай и кажи какъв код има. Има ли проблеми с оборотите на празен ход?

 

С информацията която даваш прилича на дебитомер или горна ламбда сонда.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дайте съвет къде да търся проблема!

:help:

 

Търси го при DJ_Tymbi :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем с оборотите на празен ход.

Един приятел имаше подобен проблем.Почисти дебитомера със спирт и проблема изчезна.Като за начало мисля и аз да пробвам с това и ако не стане пак ще го мислим.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем с оборотите на празен ход.

Един приятел имаше подобен проблем.Почисти дебитомера със спирт и проблема изчезна.Като за начало мисля и аз да пробвам с това и ако не стане пак ще го мислим.

 

Не съм сигурен, но май че имаш MAF и MAP сензори. Ако е така и двата могат да са причина за подобни призници. Най-добре е да се диагностезира. пиши като разбереш какво е?

Редактирано от gagliandar
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем с оборотите на празен ход.

Един приятел имаше подобен проблем.Почисти дебитомера със спирт и проблема изчезна.Като за начало мисля и аз да пробвам с това и ако не стане пак ще го мислим.

Със спирт не ги чисти ,има си специални шпрейове ,които не са спирт...........иначе ще стане по зле, щом ти е светнал чек-а ,най добре е да отидеш на диагностика,така доста нерви ще отпаднат............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите!

Ще отида на диагностика, но ще е след около седмица, защото в момента съм безумно много ангажиран и не мога да отделя време за нищо.

После ще пиша за развитието...

А къде мога да намеря въпросните шпрейове?

Редактирано от Max_88
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Благодаря за съветите!

Ще отида на диагностика, но ще е след около седмица, защото в момента съм безумно много ангажиран и не мога да отделя време за нищо.

После ще пиша за развитието...

А къде мога да намеря въпросните шпрейове?

 

При мен контактен спрей (за почистване на ел. контактни повърхности) свърши чудесна работа! В магазините за електроника (имам предвид за ремонт на такава) трябва да имат

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен контактен спрей (за почистване на ел. контактни повърхности) свърши чудесна работа! В магазините за електроника (имам предвид за ремонт на такава) трябва да имат

 

Благодаря!

Вече имам време и тези дни ще го закарам за диагностика да видя какво ще излезе.

Вчера докато чаках на един светофар двигателят се разтресе няколко пъти.Все едно се опитваше да се намести под капака :unsure: Минах на нулевя и спря...Усещам, че проблемът ще е по-сериозен от дебитомер... :huh:

Редактирано от Max_88
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А някакъв съвет къде да отида за диагностика?

На ум ми идва в Ratola...?

Ела да я видим тази кола какво прави..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И така...

Ето го и развитието:

Свалих свещите за да ги проверя.Първите 3 бяха добре, но когато извадих лулата на 4-тия цилиндър и изненада.., цялата бе омазана с масло :blink: , всичко около свещта беше омазано.Маслото се бе просмукало по свещта и беше влязло и в лулата.Почистих цялата тая мизерия, но така и не видях причина там да има масло :icon_confused: По следите и наслояванията изглежда, че от доста време това масло е там, но от къде подяволите е влязло :icon_n_dunno: колкото и да оглеждах, така и не намерих причина да е влязло там.Почистих лулите и свещите с контактен спрей и монтирах всичко обратно.Още щом запалих двихателя се усети разликата.Заработи на нормални обороти и направо заспа, нямаше ги вибрациите.Направих едно кръгче и всичко беше нормално...всички проблеми бяха изчезнали.Явно заради маслото лулата не е правила добър контакт със свещта.Ще покарам още малко и после ще проверя дали пак не е почнало да влиза масло от някъде.Толкова за сега ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И така...

Ето го и развитието:

Свалих свещите за да ги проверя.Първите 3 бяха добре, но когато извадих лулата на 4-тия цилиндър и изненада.., цялата бе омазана с масло http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif , всичко около свещта беше омазано.Маслото се бе просмукало по свещта и беше влязло и в лулата.Почистих цялата тая мизерия, но така и не видях причина там да има масло http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_confused.gif По следите и наслояванията изглежда, че от доста време това масло е там, но от къде подяволите е влязло http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_n_dunno.gif колкото и да оглеждах, така и не намерих причина да е влязло там.Почистих лулите и свещите с контактен спрей и монтирах всичко обратно.Още щом запалих двихателя се усети разликата.Заработи на нормални обороти и направо заспа, нямаше ги вибрациите.Направих едно кръгче и всичко беше нормално...всички проблеми бяха изчезнали.Явно заради маслото лулата не е правила добър контакт със свещта.Ще покарам още малко и после ще проверя дали пак не е почнало да влиза масло от някъде.Толкова за сега http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/bigwink.gif

 

О-ринговете на гарнитурата на капака на клапаните изпускат и затова омаслява. Сменяш и забравяш. Обикновено се продават в комплект със самата гумена гарнитура.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

О-ринговете на гарнитурата на капака на клапаните изпускат и затова омаслява. Сменяш и забравяш. Обикновено се продават в комплект със самата гумена гарнитура.

 

:good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...