Max_88 Публикувано 17 юни 2010 Сподели Публикувано 17 юни 2010 Колеги помагайте!Колата е Eclipse 3G автоматик.Проблемът се прояви за пръв път преди около 6-7 месеца.Тъкмо правех един обратен завой, когато колата нещо като че ли се задави.Усещането не беше придърпване а по-скоро недостиг на мощност.В първия момент не разбрах какво става, реших, че трябва да й дам повече газ, но когато настъпих малко повече педала пак нищо.Оправи се когато пуснах газта и натиснах педала отново.Не отдадох голямо значение на проблема, защото не се повтори повече, но до сега.Последният месец същият тоя проблем се проявява все по-често.По конкретно проблемът е следния:Понякога при тръгване, когато подам газ, двигателят като че ли се дави(все едно не му достига мощност).Не може да вдигне обороти.Оправя се когато пусна педала на газта и подам газ отново.Тогава всичко тръгва нормално.Същият проблем се проявява и при кик даун, но по-рядко.Забелязал съм, че това се случва в 90% от случайте при тръгване и в ниските обороти.Във високите обороти проблема го няма.Случва се доста по-често когато колата е по-натоварена.Напоследък вече дори и да пусна педала на газта и да подам отново, проблема си остава.Онзи ден дори ми светна "Check Engine"-а.Усещам, че проблема се задълбочава.Какво може да е това?Дебитомер?Скоростна кутия?Дайте съвет къде да търся проблема! :help: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 18 юни 2010 Сподели Публикувано 18 юни 2010 Колеги помагайте!Колата е Eclipse 3G автоматик.Проблемът се прояви за пръв път преди около 6-7 месеца.Тъкмо правех един обратен завой, когато колата нещо като че ли се задави.Усещането не беше придърпване а по-скоро недостиг на мощност.В първия момент не разбрах какво става, реших, че трябва да й дам повече газ, но когато настъпих малко повече педала пак нищо.Оправи се когато пуснах газта и натиснах педала отново.Не отдадох голямо значение на проблема, защото не се повтори повече, но до сега.Последният месец същият тоя проблем се проявява все по-често.По конкретно проблемът е следния:Понякога при тръгване, когато подам газ, двигателят като че ли се дави(все едно не му достига мощност).Не може да вдигне обороти.Оправя се когато пусна педала на газта и подам газ отново.Тогава всичко тръгва нормално.Същият проблем се проявява и при кик даун, но по-рядко.Забелязал съм, че това се случва в 90% от случайте при тръгване и в ниските обороти.Във високите обороти проблема го няма.Случва се доста по-често когато колата е по-натоварена.Напоследък вече дори и да пусна педала на газта и да подам отново, проблема си остава.Онзи ден дори ми светна "Check Engine"-а.Усещам, че проблема се задълбочава.Какво може да е това?Дебитомер?Скоростна кутия?Дайте съвет къде да търся проблема! :help: Вземи го сканирай и кажи какъв код има. Има ли проблеми с оборотите на празен ход? С информацията която даваш прилича на дебитомер или горна ламбда сонда. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 18 юни 2010 Сподели Публикувано 18 юни 2010 Дайте съвет къде да търся проблема! :help: Търси го при DJ_Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Max_88 Публикувано 18 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 18 юни 2010 Няма проблем с оборотите на празен ход.Един приятел имаше подобен проблем.Почисти дебитомера със спирт и проблема изчезна.Като за начало мисля и аз да пробвам с това и ако не стане пак ще го мислим. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gagliandar Публикувано 18 юни 2010 Сподели Публикувано 18 юни 2010 (редакция) Няма проблем с оборотите на празен ход.Един приятел имаше подобен проблем.Почисти дебитомера със спирт и проблема изчезна.Като за начало мисля и аз да пробвам с това и ако не стане пак ще го мислим. Не съм сигурен, но май че имаш MAF и MAP сензори. Ако е така и двата могат да са причина за подобни призници. Най-добре е да се диагностезира. пиши като разбереш какво е? Редактирано 18 юни 2010 от gagliandar Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 юни 2010 Сподели Публикувано 18 юни 2010 Няма проблем с оборотите на празен ход.Един приятел имаше подобен проблем.Почисти дебитомера със спирт и проблема изчезна.Като за начало мисля и аз да пробвам с това и ако не стане пак ще го мислим.Със спирт не ги чисти ,има си специални шпрейове ,които не са спирт...........иначе ще стане по зле, щом ти е светнал чек-а ,най добре е да отидеш на диагностика,така доста нерви ще отпаднат............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Max_88 Публикувано 18 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 18 юни 2010 (редакция) Благодаря за съветите!Ще отида на диагностика, но ще е след около седмица, защото в момента съм безумно много ангажиран и не мога да отделя време за нищо.После ще пиша за развитието...А къде мога да намеря въпросните шпрейове? Редактирано 18 юни 2010 от Max_88 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gagliandar Публикувано 28 юни 2010 Сподели Публикувано 28 юни 2010 Благодаря за съветите!Ще отида на диагностика, но ще е след около седмица, защото в момента съм безумно много ангажиран и не мога да отделя време за нищо.После ще пиша за развитието...А къде мога да намеря въпросните шпрейове? При мен контактен спрей (за почистване на ел. контактни повърхности) свърши чудесна работа! В магазините за електроника (имам предвид за ремонт на такава) трябва да имат Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Max_88 Публикувано 28 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 28 юни 2010 (редакция) При мен контактен спрей (за почистване на ел. контактни повърхности) свърши чудесна работа! В магазините за електроника (имам предвид за ремонт на такава) трябва да имат Благодаря!Вече имам време и тези дни ще го закарам за диагностика да видя какво ще излезе.Вчера докато чаках на един светофар двигателят се разтресе няколко пъти.Все едно се опитваше да се намести под капака :unsure: Минах на нулевя и спря...Усещам, че проблемът ще е по-сериозен от дебитомер... :huh: Редактирано 28 юни 2010 от Max_88 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Max_88 Публикувано 29 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 29 юни 2010 А някакъв съвет къде да отида за диагностика?На ум ми идва в Ratola...? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 юни 2010 Сподели Публикувано 30 юни 2010 А някакъв съвет къде да отида за диагностика?На ум ми идва в Ratola...?Ела да я видим тази кола какво прави.............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Max_88 Публикувано 5 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 5 юли 2010 И така...Ето го и развитието:Свалих свещите за да ги проверя.Първите 3 бяха добре, но когато извадих лулата на 4-тия цилиндър и изненада.., цялата бе омазана с масло :blink: , всичко около свещта беше омазано.Маслото се бе просмукало по свещта и беше влязло и в лулата.Почистих цялата тая мизерия, но така и не видях причина там да има масло :icon_confused: По следите и наслояванията изглежда, че от доста време това масло е там, но от къде подяволите е влязло :icon_n_dunno: колкото и да оглеждах, така и не намерих причина да е влязло там.Почистих лулите и свещите с контактен спрей и монтирах всичко обратно.Още щом запалих двихателя се усети разликата.Заработи на нормални обороти и направо заспа, нямаше ги вибрациите.Направих едно кръгче и всичко беше нормално...всички проблеми бяха изчезнали.Явно заради маслото лулата не е правила добър контакт със свещта.Ще покарам още малко и после ще проверя дали пак не е почнало да влиза масло от някъде.Толкова за сега ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 6 юли 2010 Сподели Публикувано 6 юли 2010 И така...Ето го и развитието:Свалих свещите за да ги проверя.Първите 3 бяха добре, но когато извадих лулата на 4-тия цилиндър и изненада.., цялата бе омазана с масло http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif , всичко около свещта беше омазано.Маслото се бе просмукало по свещта и беше влязло и в лулата.Почистих цялата тая мизерия, но така и не видях причина там да има масло http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_confused.gif По следите и наслояванията изглежда, че от доста време това масло е там, но от къде подяволите е влязло http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_n_dunno.gif колкото и да оглеждах, така и не намерих причина да е влязло там.Почистих лулите и свещите с контактен спрей и монтирах всичко обратно.Още щом запалих двихателя се усети разликата.Заработи на нормални обороти и направо заспа, нямаше ги вибрациите.Направих едно кръгче и всичко беше нормално...всички проблеми бяха изчезнали.Явно заради маслото лулата не е правила добър контакт със свещта.Ще покарам още малко и после ще проверя дали пак не е почнало да влиза масло от някъде.Толкова за сега http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/bigwink.gif О-ринговете на гарнитурата на капака на клапаните изпускат и затова омаслява. Сменяш и забравяш. Обикновено се продават в комплект със самата гумена гарнитура. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Max_88 Публикувано 6 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 6 юли 2010 О-ринговете на гарнитурата на капака на клапаните изпускат и затова омаслява. Сменяш и забравяш. Обикновено се продават в комплект със самата гумена гарнитура. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
George_B Публикувано 6 юли 2010 Сподели Публикувано 6 юли 2010 Тези "О" рингове - така наречените "полумесеци" ли са ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.