Марто Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 Колеги можете ли да ме ориентирате колко горе долу струва нов стартер, че нещо изведнъж спя да пали и в сервиза ми казаха че стартера е "спечен". Колицата в Galant 2002, 2.0 бензин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 Пиши едно ЛС на Мирослав, но цената ще те уплаши. Питай Слави или Алекс от Ямбол, те може да имат втора употреба. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 Нека прегледат и втулките.От нов няма смисъл. Не че не го знаеш де. Ако не знаеш, ще ти се изясни.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 (редакция) Бил спечен :icon_doh: Ако си от София, това е мястото: http://www.fransizkup.com/index.php?lang=bg ако не си, виж на сайта "Магазини" - имат и по други градове представителства, ама сигурно ще почакаш. Иначе са супер тези момци, правят ги като нови, проверено 5-6 пъти вече на различни коли. А ако държиш на друг, виж тази тема : http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=17047, ако седи го вземай, може би и ще излезе по-евтино от рециклиране (то е около 50-100лв според до колко пълно е). Редактирано 15 юни 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 18 юни 2010 Сподели Публикувано 18 юни 2010 Четките.....Ако може да се говори за "характерна" повреда в Галантите, то това е бързото износване на четките на стартера. Втората е клеясване на спирачните апарати. Други няма.При мен средно два пъти на година се налагаше смяна на четките /беше се наял малко колектора/. Лошото е, че не знаеш кога ще те остави.Един ден ми писна и от местната автоморга си взех почти нов /след почистването/ стартер от Мазда. Абсолютно еднакви са, производствона Мицубиши с две малки разлики: четките при маздовия са четири, а не три както при мен /което е огромен плюс/ и "човката" алуминиевиякорпус за закрепване към двигателя е с три болта, а не с два, обаче ще сложиш твоята без проблем.Цялата операция ми излезе 50 лв. като дадох моя стария за скрап и един час общо работа по демонтажа и монтажа.Родих се..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 18 юни 2010 Сподели Публикувано 18 юни 2010 (редакция) Ако ротора ти позволява, му пускаш една стружка на струг. Четките ги лепя със точков апарат, а не като някой с поялник и после кабелчето да им се одърви, защото след това четка остава без ход във водача. Освен това, практиката ми показва че по често износват четки, колите които имат проблем с паленето, но не е гаранция че няма да попаднеш и на менте четки. Редактирано 18 юни 2010 от Anatoli Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kim69 Публикувано 8 ноември 2015 Сподели Публикувано 8 ноември 2015 Четките.....Ако може да се говори за "характерна" повреда в Галантите, то това е бързото износване на четките на стартера. Втората е клеясване на спирачните апарати. Други няма.При мен средно два пъти на година се налагаше смяна на четките /беше се наял малко колектора/. Лошото е, че не знаеш кога ще те остави.Един ден ми писна и от местната автоморга си взех почти нов /след почистването/ стартер от Мазда. Абсолютно еднакви са, производствона Мицубиши с две малки разлики: четките при маздовия са четири, а не три както при мен /което е огромен плюс/ и "човката" алуминиевиякорпус за закрепване към двигателя е с три болта, а не с два, обаче ще сложиш твоята без проблем.Цялата операция ми излезе 50 лв. като дадох моя стария за скрап и един час общо работа по демонтажа и монтажа.Родих се.....От каква Мазда е стартера или няма значение? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 8 ноември 2015 Сподели Публикувано 8 ноември 2015 От каква Мазда е стартера или няма значение? Нямам идея. Скрападжията каза, че е от Мазда. Ще ги сравниш. Практиката показва, че по-често се износват четките при такива като мен които днес палят около 40 пъти, а не при тези които като запалят минават 300-500 км и тогава гасят :D .Иначе за четките менте е вярно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.