nenov.co.uk Публикувано 30 Май 2010 Сподели Публикувано 30 Май 2010 (редакция) Здравейте колеги,След един месец "мълчание" check-a пак се "обади", но не съм сигурен в разчитането на грешката. Според мен е 11 - ламдата, но дъли не е 1 и имали въобще грешка 1 :icon_hmm: ? Ето видео - http://www.youtube.com/watch?v=mDftp4Xx04sCARISMA GDI 1.8 automatic - 98г Предварително благодаря :drinks: Редактирано 30 Май 2010 от nenov.co.uk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dell Публикувано 30 Май 2010 Сподели Публикувано 30 Май 2010 (редакция) А ти сигурен ли си че тази лампа действа точно по този начин и не светва само при грешка в някое от 16-те неща които следи? Това броене и т.н. става през буксата на MUT-а, но предполагам Милен ще ти даде по-обстойна информация. Редактирано 30 Май 2010 от Dell Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nenov.co.uk Публикувано 30 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 30 Май 2010 А ти сигурен ли си че тази лампа действа точно по този начин и не светва само при грешка в някое от 16-те неща които следи? Това броене и т.н. става през буксата на MUT-а, но предполагам Милен ще ти даде по-обстойна информация.Следвам това http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/--General--/ECU/MITSUBISHI%20ERROR%20CODE%20and%20Self%20DIAGNOSTIC.pdf Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 30 Май 2010 Сподели Публикувано 30 Май 2010 И на мен ми прилича на 11 . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dell Публикувано 30 Май 2010 Сподели Публикувано 30 Май 2010 Ааа, това не е просто да ти светва и изгасва без да си свързвал нищо. Да, така прилича на 11. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nenov.co.uk Публикувано 30 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 30 Май 2010 Ааа, това не е просто да ти светва и изгасва без да си свързвал нищо. Да, така прилича на 11.Да да маса на краче №1, Милен ми подаде рамо преди време за тази проверка. Утре ще прегледам какво става около тази ламбда, не че мога да направя много :icon_blush: освен да я смъкна и да цЪкЪм. Преди месец пак светна, и тествах, но тогава се оказа че буксата и е откачена, как е станало - остана загадка. Сега първо проверих нея, но си е закачена. Благодаря Ви. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
momcho Публикувано 31 Май 2010 Сподели Публикувано 31 Май 2010 Банда здравейте.Аз не съм голям специалист,но като гледах видеото ми настръхна косата.На някой направи ли му впечатление че през цялото време на таблото мигаше буквата N за скоростите?При мен когато замига ме върнаха в "първи" клас за ремонта на скоростната кутия.Наявам се да не е това че колегата както е в Англия направо да си купува друга кола.Ще следя темата с интерес и се надявам че ще вземат отношение Мирослав,Милен и Пламен.Успех. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nenov.co.uk Публикувано 31 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 31 Май 2010 Банда здравейте.Аз не съм голям специалист,но като гледах видеото ми настръхна косата.На някой направи ли му впечатление че през цялото време на таблото мигаше буквата N за скоростите?При мен когато замига ме върнаха в "първи" клас за ремонта на скоростната кутия.Наявам се да не е това че колегата както е в Англия направо да си купува друга кола.Ще следя темата с интерес и се надявам че ще вземат отношение Мирослав,Милен и Пламен.Успех. :mitsu-smiley:Колега, аз също не съм специалист, ама на скоростната кутия и няма нищо :icon_hmm: преди години карах за малко автоматик на който му прескачаше едната скорост така че поне от това смея да твърдя че имам представа. Скоростите се сменят гладко, а и като ги сменям от лоста си работят всички. "L" "2" "3" "D" дори и HOLD си се усеща като е включен. Нека да кажат хората който наистина разбират.Според мен това си е сигнал че си в тестов режим. Видеото е заснето като е дадена маса на краче едно на тест буксата. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=16508&st=0&p=173118entry173118 След това се дава на контакт и "дискотеката започва" . Честно казано ако си бях в бг нямаше да се занимавам с такива тестове, а щях да си ползвам сервиз, но. . това е положението за момента.Сега да споделя нещо по темата.Днес махнах клемата на акумулатора за да изчистя тази 11 грешка. Проверих буксата за друго нямам възможност. Покарах колата около 30 мин и лампата не светна. Дали не светва при съчетание на определени условия на работа на двигателя ? имам предвид рядко срещана комбинация, защото все на дълъг път светва, не знам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 31 Май 2010 Сподели Публикувано 31 Май 2010 Лампата на автоматика(както и CHECK-а и АБС-а) трябва да мига при положение че системите са в режим на диагностика. А колега Ненов....този проблем с ламбдата на дълъг път не е много хубаво. Има ли там възможност за диагностика с извеждане на параметрите....Я поразпитай и ако има възможност или да ти пуснат разпечатка, или запишете всички параметри. В двата режима, на празен ход. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nenov.co.uk Публикувано 31 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 31 Май 2010 Я поразпитай и ако има възможност или да ти пуснат разпечатка, или запишете всички параметри. В двата режима, на празен ход.Не, няма възможности за други тестове. Това с лампата го правя па тротоара пред къщата и всеки момент очаквам да дойде полицай да ме пита какво правя, да не би да си крада колата, защото комшиите ме гледат подозрително като чужденец, а и както се г*зя в тази кола. Така е в това градче. Между другото днес пуснах колата за продажба, ако никой не я купи, което е малко вероятно и реша да продължа да я карам ще се наложи да разгледам пак проблема, но както трябва. Възможно е и като си дойда в България. Благодаря на всички вземали отношение по темата. Нещо друго ми направи впечатление, но пропуснах да го споделя в предишния пост. Днес. Лампата на чека си светеше, както стана ясно грешка 11 ламбда. Двигателя не работеше добре, разбира се само на слух. Махнах клемата на акумулатора и я закачих след минута две без да пипам нищо друго. Запалих, лампата не светеше, но двигателя започна да работи по добре и по тихо, отколкото преди две минути. Пак казвам, това е само на слух. Питам се дали когато има проблем в случая с ламбдата, компа тотално отказва да взема инфо и двигателя не работи добре ? Дали е възможно това ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 1 юни 2010 Сподели Публикувано 1 юни 2010 Защо не си купиш един OBDII кабел от ebay? Струва 10-11 eвро и ще можеш да си изчетеш грешките/параметрите с културна програма от рода на Evoscan. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nenov.co.uk Публикувано 1 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 1 юни 2010 Защо не си купиш един OBDII кабел от ebay? Струва 10-11 eвро и ще можеш да си изчетеш грешките/параметрите с културна програма от рода на Evoscan.Принципно си прав, но досега не съм се занимавал с това и не ми се рискува да пипам там където не ми е работа, при положение че не се налага на всяка цена. "Чувал съм че може да прецакаш airbag", сигурно и други неща. Откровенно казано, това е първото Mitsubishi, първата ми японска кола, да, много ми харесва, вън, вътре, двигател супер си е. Бих си купил пак Mitsubishi, но за момента не ми върши работа, трябва ми ван или баничарка, затова както написах в предишния пост в момента се продава в ebay, а да имаш тук две коли е много голям разход. (пътна такса, застраховка, преглед - 350-400 паунда на година) ха ха колата струва 700, за това че няма къде да стой паркирана да не говорим. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 2 юни 2010 Сподели Публикувано 2 юни 2010 Бе и аз съм карал GDI,но такова тракане като печка не бях чувал. И когато се вгледах в оборотомера забелязах, че не му е запален двигателя- смях. Според мен не трябва да ти мига диода N при запален двигател. Това е индикация за проблем в автомата-масло, охлаждане,..., а от там може би и към Чек-а. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nenov.co.uk Публикувано 3 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 3 юни 2010 Бе и аз съм карал GDI,но такова тракане като печка не бях чувал. И когато се вгледах в оборотомера забелязах, че не му е запален двигателя- смях. Според мен не трябва да ти мига диода N при запален двигател. Това е индикация за проблем в автомата-масло, охлаждане,..., а от там може би и към Чек-а.Ха, да вярно че трака. Незнам от къде е този шум, но сигурно от фотоапарата, но пък се чуват чуроликашти птички :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.