Премини към съдържание

check engine лампа коя е тази грешка ?


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

След един месец "мълчание" check-a пак се "обади", но не съм сигурен в разчитането на грешката. Според мен е 11 - ламдата, но дъли не е 1 и имали въобще грешка 1 :icon_hmm: ?

Ето видео - http://www.youtube.com/watch?v=mDftp4Xx04s

CARISMA GDI 1.8 automatic - 98г

 

Предварително благодаря :drinks:

Редактирано от nenov.co.uk
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А ти сигурен ли си че тази лампа действа точно по този начин и не светва само при грешка в някое от 16-те неща които следи? Това броене и т.н. става през буксата на MUT-а, но предполагам Милен ще ти даде по-обстойна информация.

Редактирано от Dell
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А ти сигурен ли си че тази лампа действа точно по този начин и не светва само при грешка в някое от 16-те неща които следи? Това броене и т.н. става през буксата на MUT-а, но предполагам Милен ще ти даде по-обстойна информация.

Следвам това http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/--General--/ECU/MITSUBISHI%20ERROR%20CODE%20and%20Self%20DIAGNOSTIC.pdf

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ааа, това не е просто да ти светва и изгасва без да си свързвал нищо. Да, така прилича на 11.

Да да маса на краче №1, Милен ми подаде рамо преди време за тази проверка. Утре ще прегледам какво става около тази ламбда, не че мога да направя много :icon_blush: освен да я смъкна и да цЪкЪм. Преди месец пак светна, и тествах, но тогава се оказа че буксата и е откачена, как е станало - остана загадка. Сега първо проверих нея, но си е закачена. Благодаря Ви.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Банда здравейте.Аз не съм голям специалист,но като гледах видеото ми настръхна косата.На някой направи ли му впечатление че през цялото време на таблото мигаше буквата N за скоростите?При мен когато замига ме върнаха в "първи" клас за ремонта на скоростната кутия.Наявам се да не е това че колегата както е в Англия направо да си купува друга кола.Ще следя темата с интерес и се надявам че ще вземат отношение Мирослав,Милен и Пламен.Успех. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Банда здравейте.Аз не съм голям специалист,но като гледах видеото ми настръхна косата.На някой направи ли му впечатление че през цялото време на таблото мигаше буквата N за скоростите?При мен когато замига ме върнаха в "първи" клас за ремонта на скоростната кутия.Наявам се да не е това че колегата както е в Англия направо да си купува друга кола.Ще следя темата с интерес и се надявам че ще вземат отношение Мирослав,Милен и Пламен.Успех. :mitsu-smiley:

Колега, аз също не съм специалист, ама на скоростната кутия и няма нищо :icon_hmm: преди години карах за малко автоматик на който му прескачаше едната скорост така че поне от това смея да твърдя че имам представа. Скоростите се сменят гладко, а и като ги сменям от лоста си работят всички. "L" "2" "3" "D" дори и HOLD си се усеща като е включен. Нека да кажат хората който наистина разбират.

Според мен това си е сигнал че си в тестов режим. Видеото е заснето като е дадена маса на краче едно на тест буксата. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=16508&st=0&p=173118entry173118 След това се дава на контакт и "дискотеката започва" . Честно казано ако си бях в бг нямаше да се занимавам с такива тестове, а щях да си ползвам сервиз, но. . това е положението за момента.

Сега да споделя нещо по темата.

Днес махнах клемата на акумулатора за да изчистя тази 11 грешка. Проверих буксата за друго нямам възможност. Покарах колата около 30 мин и лампата не светна. Дали не светва при съчетание на определени условия на работа на двигателя ? имам предвид рядко срещана комбинация, защото все на дълъг път светва, не знам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лампата на автоматика(както и CHECK-а и АБС-а) трябва да мига при положение че системите са в режим на диагностика. А колега Ненов....този проблем с ламбдата на дълъг път не е много хубаво. Има ли там възможност за диагностика с извеждане на параметрите....Я поразпитай и ако има възможност или да ти пуснат разпечатка, или запишете всички параметри. В двата режима, на празен ход.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я поразпитай и ако има възможност или да ти пуснат разпечатка, или запишете всички параметри. В двата режима, на празен ход.

Не, няма възможности за други тестове. Това с лампата го правя па тротоара пред къщата и всеки момент очаквам да дойде полицай да ме пита какво правя, да не би да си крада колата, защото комшиите ме гледат подозрително като чужденец, а и както се г*зя в тази кола. Така е в това градче. Между другото днес пуснах колата за продажба, ако никой не я купи, което е малко вероятно и реша да продължа да я карам ще се наложи да разгледам пак проблема, но както трябва. Възможно е и като си дойда в България. Благодаря на всички вземали отношение по темата.

 

Нещо друго ми направи впечатление, но пропуснах да го споделя в предишния пост. Днес. Лампата на чека си светеше, както стана ясно грешка 11 ламбда. Двигателя не работеше добре, разбира се само на слух. Махнах клемата на акумулатора и я закачих след минута две без да пипам нищо друго. Запалих, лампата не светеше, но двигателя започна да работи по добре и по тихо, отколкото преди две минути. Пак казвам, това е само на слух.

Питам се дали когато има проблем в случая с ламбдата, компа тотално отказва да взема инфо и двигателя не работи добре ? Дали е възможно това ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо не си купиш един OBDII кабел от ebay? Струва 10-11 eвро и ще можеш да си изчетеш грешките/параметрите с културна програма от рода на Evoscan.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо не си купиш един OBDII кабел от ebay? Струва 10-11 eвро и ще можеш да си изчетеш грешките/параметрите с културна програма от рода на Evoscan.

Принципно си прав, но досега не съм се занимавал с това и не ми се рискува да пипам там където не ми е работа, при положение че не се налага на всяка цена. "Чувал съм че може да прецакаш airbag", сигурно и други неща. Откровенно казано, това е първото Mitsubishi, първата ми японска кола, да, много ми харесва, вън, вътре, двигател супер си е. Бих си купил пак Mitsubishi, но за момента не ми върши работа, трябва ми ван или баничарка, затова както написах в предишния пост в момента се продава в ebay, а да имаш тук две коли е много голям разход. (пътна такса, застраховка, преглед - 350-400 паунда на година) ха ха колата струва 700, за това че няма къде да стой паркирана да не говорим.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бе и аз съм карал GDI,но такова тракане като печка не бях чувал. И когато се вгледах в оборотомера забелязах, че не му е запален двигателя- смях. Според мен не трябва да ти мига диода N при запален двигател. Това е индикация за проблем в автомата-масло, охлаждане,..., а от там може би и към Чек-а.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бе и аз съм карал GDI,но такова тракане като печка не бях чувал. И когато се вгледах в оборотомера забелязах, че не му е запален двигателя- смях. Според мен не трябва да ти мига диода N при запален двигател. Това е индикация за проблем в автомата-масло, охлаждане,..., а от там може би и към Чек-а.

Ха, да вярно че трака. Незнам от къде е този шум, но сигурно от фотоапарата, но пък се чуват чуроликашти птички :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...