mario64 Публикувано 19 Май 2010 Сподели Публикувано 19 Май 2010 За GDI има инфо навсякъде, обаче за дизела много оскъдно. Интересува ме как върви, колко харчи и как е поддръжката в сравнение с GDI.Така е, защото тези с ГДИ постоянно имат проблеми и търсят помощ , а тези с ТДИ в същото време само сипват и карат.. :D Та директно на въпроса ти: Вървят горе долу еднакво, като в същото време дизела харчи доста по малко и поддръжка при дизела почти няма.. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chushev Публикувано 19 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 19 Май 2010 (редакция) Кои признаци са най-важни да се гледат от лаици като се пробва дизел в салона? За по-специфичните ще водя при Марин да прослушва Редактирано 19 Май 2010 от Chushev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neno_dim Публикувано 19 Май 2010 Сподели Публикувано 19 Май 2010 Така е, защото тези с ГДИ постоянно имат проблеми и търсят помощ , а тези с ТДИ в същото време само сипват и карат.. :D Та директно на въпроса ти: Вървят горе долу еднакво, като в същото време дизела харчи доста по малко и поддръжка при дизела почти няма.. :icon_thumbup: Вярно че може и да се шегуваш, но по тоя начин може да се заблуди този, който чете темата. Не съм имал проблеми с моята GDI досега, само на профилактика при Милен съм ходил. Както казваш, сипваш и караш. А и не знам колко доста по-малко от 5-5.5 на сто извънградско харчи дизела. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jagar Публикувано 19 Май 2010 Сподели Публикувано 19 Май 2010 Кои признаци са най-важни да се гледат от лаици като се пробва дизел в салона? За по-специфичните ще водя при Марин да прослушва Ами мисля че няма нещо специално - трябва да гледаш като за всички дизели да не е надува маркучите, в казанчето и антифриза да няма масло и да няма странни шумове от двигателя но при всички положени е по добре да я чуе някои които е виждал такива дизели и преди.Според мен дизелчето доста кораво макар и да е френско :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chushev Публикувано 19 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 19 Май 2010 Днес бях да гледам едно GDI и ми направи впечатление, че докато работеше двигателя на място, освободен от скорост, малко вибрираше волана. Това от какво може да се получи и допустимо ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 Май 2010 Сподели Публикувано 19 Май 2010 . А и не знам колко доста по-малко от 5-5.5 на сто извънградско харчи дизела.Ами 1 литър и то при икономично каране на двете коли, а ако се кара над 120 км/ч. литрите стават 2 и нагоре растат още...Ама то какво е 1 литър разлика, нищо работа, някакви си 200-400 лв. годишно ... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 20 Май 2010 Сподели Публикувано 20 Май 2010 Днес бях да гледам едно GDI и ми направи впечатление, че докато работеше двигателя на място, освободен от скорост, малко вибрираше волана. Това от какво може да се получи и допустимо ли е?Пробвай следващият път като се качиш, както е запалена на място да натиснеш съединителя, ако вибрациите намалеят или изчезнат, значи може да са лагери на скоростите или лагер на първичния вал. Но като цяло ГДИ е малко шумен двигател, а бе най-тихия дизел... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 20 Май 2010 Сподели Публикувано 20 Май 2010 Така е, защото тези с ГДИ постоянно имат проблеми и търсят помощ , а тези с ТДИ в същото време само сипват и карат.. :D Та директно на въпроса ти: Вървят горе долу еднакво, като в същото време дизела харчи доста по малко и поддръжка при дизела почти няма.. :icon_thumbup:ВЪХ, как го определи това...... Аз съм чувал едни хора, дето със същия двигател (ТДИ монтиран на Волво) ни бяха пощурили да ни се обаждат...... А и не върви и на половината на Каризма 1.8 MPI..... И въпросното Волво харчи над 7 нафта (при нормално извънградско)......Ама да не спамя темата на човека повече.... Той попита дали да е ГДИ или ТДИ..... И моят отговор е 1.8 MPI, а защо не и 1.6..... Ама да не оспамвам...... И да не се включвам, че 1.8 МПИ и ГИ е направо класиката на жанра, ама.... Като сте казали Рено - Рено да е , направо едно рено 19 и какво му плащаш Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chushev Публикувано 20 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 20 Май 2010 Пробвай следващият път като се качиш, както е запалена на място да натиснеш съединителя, ако вибрациите намалеят или изчезнат, значи може да са лагери на скоростите или лагер на първичния вал. Но като цяло ГДИ е малко шумен двигател, а бе най-тихия дизел... :D Аз пък от квото прочетох в този форум за GDI двигателите разбрах, че са изключително тихи!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 20 Май 2010 Сподели Публикувано 20 Май 2010 Правилно си прочел. Тихи са. Но ако им сипеш неподходящо масло, неминуемо ще почне да чука някой хидравличен повдигач, после още някой и още някой.... И после казват, че двигателя е шумен и звучал като дизел.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 Май 2010 Сподели Публикувано 20 Май 2010 ВЪХ, как го определи това...... Аз съм чувал едни хора, дето със същия двигател (ТДИ монтиран на Волво) ни бяха пощурили да ни се обаждат...... А и не върви и на половината на Каризма 1.8 MPI..... И въпросното Волво харчи над 7 нафта (при нормално извънградско)...... Ами в други ден имаш възможност от София до СЗ да убедиш Тишо да си продаде ТДИ -то и да си вземе ГДИ... :icon_thumbup: През същото време гледай и стрелката на горивомера, само да не си помислиш че е повреден.. :D А Волвото за което говориш, изобщо не го давай за пример... Много добре знаеш, че нито предният собственик се е грижил подобаващо за него, нито сегашният... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 20 Май 2010 Сподели Публикувано 20 Май 2010 Защо пак почвате да се вкарвате в такива филми......за дизел и бензин. Да убедял Тишо.....Ами ела ме убеди мен да си взема дизел...... Пък до човека пуснал темата, като незнае какво иска и какво му се кара да си вземе колело. Поне консумативите и горивото са евтини. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 Май 2010 Сподели Публикувано 20 Май 2010 Защо пак почвате да се вкарвате в такива филми......за дизел и бензин. Да убедял Тишо.....Ами ела ме убеди мен да си взема дизел...... Пък до човека пуснал темата, като незнае какво иска и какво му се кара да си вземе колело. Поне консумативите и горивото са евтини.А, евтини.............колелото харчи по една пържола на час бре................. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirche Публикувано 20 Май 2010 Сподели Публикувано 20 Май 2010 GDI е №1 лично мнение от опит разбира се !!! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 20 Май 2010 Сподели Публикувано 20 Май 2010 ................ Да убедял Тишо.....Чудя се аз, защо ми горят ушите цяла вечер, даже по едно време си мислех, че е от ракията Ами преди да си купя първия дизел, бях върл противник на това нещо, можех цяла вечер да разправям на чаша колко е кофти. Човекът, който ме открехна за :mitsu-smiley:, да жив и здрав, почти насила ме накара да си купя Колт 1.8D .... и повече не слизам от печиците. Преди това имах Самара, но това чудо беше доста по-пъргаво. Ако някога си купя бензинка, ще да е компромис някакъв Но в крайна сметка е въпрос на лично предпочитание и най-важното- колко се кара. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 21 Май 2010 Сподели Публикувано 21 Май 2010 Защо пак почвате да се вкарвате в такива филми......за дизел и бензин. Да убедял Тишо.....Ами ела ме убеди мен да си взема дизел......Защото пак започнаха хора които не са карали дизели, да вадят генерални заключения, колко са зле и колко горяли.. :D Точно за това съм писал, да убеди Тишо (който е собственик на такава кола) а не тебе...Ти и сам можеш да се убедиш, трябва само веднъж да се излъжеш да си вземеш дизел... :P Аз познавам много такива хора, дето смениха бензина с дизел и следващите им коли са пак дизел, а обратния вариант са единични случаи.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 21 Май 2010 Сподели Публикувано 21 Май 2010 Тишо ще ме вози, ама с друга кола..... Закачих се за Волвото, ти пък взе, че се върза..... Ама потвърждаваш нещо, коети исках да спомена - важно е състоянието на нещата. А дизел или бензин? Разбира се, че газ! Хахахахахахахахахахахахаха Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GATO 084 Публикувано 21 Май 2010 Сподели Публикувано 21 Май 2010 И какво не им харесвате на дизелите, в последно време имам възможноста да карам Волво S 60 2.4 D5! Мога да кажа, че доста сериозно дърпа и може да засрами доста бензинки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 21 Май 2010 Сподели Публикувано 21 Май 2010 Защото пак започнаха хора които не са карали дизели, да вадят генерални заключения, колко са зле и колко горяли.. :D Точно за това съм писал, да убеди Тишо (който е собственик на такава кола) а не тебе...Ти и сам можеш да се убедиш, трябва само веднъж да се излъжеш да си вземеш дизел... :P Е хаиде бе.......само ти си карал дизел досега, ние такова чудо на техниката не сме виждали. Карал съм, ама не ме влече и не смятам да си купувам, пък ти ме убеждавай ако си нямаш работа. Аз съм добър слушател. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirche Публикувано 25 Май 2010 Сподели Публикувано 25 Май 2010 Лично аз нямам нищо против дизелите ( никога и не съм имал лична " нафтова печка ", винаги съм бил на бензинова горелка ) ама си пред. GDI-то, и то при положение, че харчат почти еднакво а в момента дизепа е и по скъп !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.