Премини към съдържание

Carisma дизел или GDI?


Препоръчано мнение

За GDI има инфо навсякъде, обаче за дизела много оскъдно. Интересува ме как върви, колко харчи и как е поддръжката в сравнение с GDI.

Така е, защото тези с ГДИ постоянно имат проблеми и търсят помощ , а тези с ТДИ в същото време само сипват и карат.. :D

Та директно на въпроса ти: Вървят горе долу еднакво, като в същото време дизела харчи доста по малко и поддръжка при дизела почти няма.. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кои признаци са най-важни да се гледат от лаици като се пробва дизел в салона? За по-специфичните ще водя при Марин да прослушва :)

Редактирано от Chushev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така е, защото тези с ГДИ постоянно имат проблеми и търсят помощ , а тези с ТДИ в същото време само сипват и карат.. :D

Та директно на въпроса ти: Вървят горе долу еднакво, като в същото време дизела харчи доста по малко и поддръжка при дизела почти няма.. :icon_thumbup:

 

Вярно че може и да се шегуваш, но по тоя начин може да се заблуди този, който чете темата. Не съм имал проблеми с моята GDI досега, само на профилактика при Милен съм ходил. Както казваш, сипваш и караш. А и не знам колко доста по-малко от 5-5.5 на сто извънградско харчи дизела.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кои признаци са най-важни да се гледат от лаици като се пробва дизел в салона? За по-специфичните ще водя при Марин да прослушва :)

Ами мисля че няма нещо специално - трябва да гледаш като за всички дизели да не е надува маркучите, в казанчето и антифриза да няма масло и да няма странни шумове от двигателя но

при всички положени е по добре да я чуе някои които е виждал такива дизели и преди.

Според мен дизелчето доста кораво макар и да е френско :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес бях да гледам едно GDI и ми направи впечатление, че докато работеше двигателя на място, освободен от скорост, малко вибрираше волана. Това от какво може да се получи и допустимо ли е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

. А и не знам колко доста по-малко от 5-5.5 на сто извънградско харчи дизела.

Ами 1 литър и то при икономично каране на двете коли, а ако се кара над 120 км/ч. литрите стават 2 и нагоре растат още...

Ама то какво е 1 литър разлика, нищо работа, някакви си 200-400 лв. годишно ... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес бях да гледам едно GDI и ми направи впечатление, че докато работеше двигателя на място, освободен от скорост, малко вибрираше волана. Това от какво може да се получи и допустимо ли е?

Пробвай следващият път като се качиш, както е запалена на място да натиснеш съединителя, ако вибрациите намалеят или изчезнат, значи може да са лагери на скоростите или лагер на първичния вал. Но като цяло ГДИ е малко шумен двигател, а бе най-тихия дизел... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така е, защото тези с ГДИ постоянно имат проблеми и търсят помощ , а тези с ТДИ в същото време само сипват и карат.. :D

Та директно на въпроса ти: Вървят горе долу еднакво, като в същото време дизела харчи доста по малко и поддръжка при дизела почти няма.. :icon_thumbup:

ВЪХ, как го определи това...... Аз съм чувал едни хора, дето със същия двигател (ТДИ монтиран на Волво) ни бяха пощурили да ни се обаждат...... А и не върви и на половината на Каризма 1.8 MPI..... И въпросното Волво харчи над 7 нафта (при нормално извънградско)......

Ама да не спамя темата на човека повече.... Той попита дали да е ГДИ или ТДИ.....

И моят отговор е 1.8 MPI, а защо не и 1.6..... Ама да не оспамвам...... И да не се включвам, че 1.8 МПИ и ГИ е направо класиката на жанра, ама.... Като сте казали Рено - Рено да е :-), направо едно рено 19 и какво му плащаш :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай следващият път като се качиш, както е запалена на място да натиснеш съединителя, ако вибрациите намалеят или изчезнат, значи може да са лагери на скоростите или лагер на първичния вал. Но като цяло ГДИ е малко шумен двигател, а бе най-тихия дизел... :D

 

Аз пък от квото прочетох в този форум за GDI двигателите разбрах, че са изключително тихи!?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Правилно си прочел. Тихи са. Но ако им сипеш неподходящо масло, неминуемо ще почне да чука някой хидравличен повдигач, после още някой и още някой.... И после казват, че двигателя е шумен и звучал като дизел....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ВЪХ, как го определи това...... Аз съм чувал едни хора, дето със същия двигател (ТДИ монтиран на Волво) ни бяха пощурили да ни се обаждат...... А и не върви и на половината на Каризма 1.8 MPI..... И въпросното Волво харчи над 7 нафта (при нормално извънградско)......

 

Ами в други ден имаш възможност от София до СЗ да убедиш Тишо да си продаде ТДИ -то и да си вземе ГДИ... :icon_thumbup:

През същото време гледай и стрелката на горивомера, само да не си помислиш че е повреден.. :D

А Волвото за което говориш, изобщо не го давай за пример... Много добре знаеш, че нито предният собственик се е грижил подобаващо за него, нито сегашният... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо пак почвате да се вкарвате в такива филми......за дизел и бензин. Да убедял Тишо.....Ами ела ме убеди мен да си взема дизел...... Пък до човека пуснал темата, като незнае какво иска и какво му се кара да си вземе колело. Поне консумативите и горивото са евтини.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо пак почвате да се вкарвате в такива филми......за дизел и бензин. Да убедял Тишо.....Ами ела ме убеди мен да си взема дизел...... Пък до човека пуснал темата, като незнае какво иска и какво му се кара да си вземе колело. Поне консумативите и горивото са евтини.

А, евтини.............колелото харчи по една пържола на час бре................. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

................ Да убедял Тишо.....

Чудя се аз, защо ми горят ушите цяла вечер, даже по едно време си мислех, че е от ракията :)

Ами преди да си купя първия дизел, бях върл противник на това нещо, можех цяла вечер да разправям на чаша колко е кофти. Човекът, който ме открехна за :mitsu-smiley:, да жив и здрав, почти насила ме накара да си купя Колт 1.8D .... и повече не слизам от печиците. Преди това имах Самара, но това чудо беше доста по-пъргаво. Ако някога си купя бензинка, ще да е компромис някакъв :)

 

Но в крайна сметка е въпрос на лично предпочитание и най-важното- колко се кара.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо пак почвате да се вкарвате в такива филми......за дизел и бензин. Да убедял Тишо.....Ами ела ме убеди мен да си взема дизел......

Защото пак започнаха хора които не са карали дизели, да вадят генерални заключения, колко са зле и колко горяли.. :D

Точно за това съм писал, да убеди Тишо (който е собственик на такава кола) а не тебе...

Ти и сам можеш да се убедиш, трябва само веднъж да се излъжеш да си вземеш дизел... :P

Аз познавам много такива хора, дето смениха бензина с дизел и следващите им коли са пак дизел, а обратния вариант са единични случаи..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тишо ще ме вози, ама с друга кола.....

Закачих се за Волвото, ти пък взе, че се върза..... Ама потвърждаваш нещо, коети исках да спомена - важно е състоянието на нещата. А дизел или бензин? Разбира се, че газ! Хахахахахахахахахахахахаха

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И какво не им харесвате на дизелите, в последно време имам възможноста да карам Волво S 60 2.4 D5! Мога да кажа, че доста сериозно дърпа и може да засрами доста бензинки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защото пак започнаха хора които не са карали дизели, да вадят генерални заключения, колко са зле и колко горяли.. :D

Точно за това съм писал, да убеди Тишо (който е собственик на такава кола) а не тебе...

Ти и сам можеш да се убедиш, трябва само веднъж да се излъжеш да си вземеш дизел... :P

 

Е хаиде бе.......само ти си карал дизел досега, ние такова чудо на техниката не сме виждали. Карал съм, ама не ме влече и не смятам да си купувам, пък ти ме убеждавай ако си нямаш работа. Аз съм добър слушател.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз нямам нищо против дизелите ( никога и не съм имал лична " нафтова печка ", винаги съм бил на бензинова горелка ) ама си пред. GDI-то, и то при положение, че харчат почти еднакво а в момента дизепа е и по скъп !!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...