Премини към съдържание

Отново check engine


Препоръчано мнение

A защо не пробваш сега събота - неделя нещата от връзката която съм дал по горе. Трябва ти един мултицет и да погледнеш долу в краката до кутията с бушони - намираш буксата, свързваш волтмера към 1 и 12 краче, даваш на контакт и гледаш какво показва. Ако напрежението се променя 0 - 12В броиш промените, сверяваш в таблицата и намираш грешката. И парички за бира ще се спестят че в тези жеги които дават събота - неделя ;) И аз мога да ти помогна с това начинание, обикновенно в събота идвам до Сливен но този уикенд сме за риба с жената :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

A защо не пробваш сега събота - неделя нещата от връзката която съм дал по горе. Трябва ти един мултицет и да погледнеш долу в краката до кутията с бушони - намираш буксата, свързваш волтмера към 1 и 12 краче, даваш на контакт и гледаш какво показва. Ако напрежението се променя 0 - 12В броиш промените, сверяваш в таблицата и намираш грешката. И парички за бира ще се спестят че в тези жеги които дават събота - неделя ;) И аз мога да ти помогна с това начинание, обикновенно в събота идвам до Сливен но този уикенд сме за риба с жената :)

 

Ами защото съм адски скаран с тоците, нищо не ми разбира главата. А и нямам мултицет. Предпочитам да ида на диагностика, ама като няма къде...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Миро, питал съм в Дарс ауто дали имат тестер (обади се една госпожица и на въпроса ми дали имат тестер се зарадва много и веднага ме запита каъв автомобил и кога желая да го тествам, после ме прехвърли към сервиза :) ) и отговора беше че имат само за новите модели, след 2000 и незнам коя си. Какво ще рече това , че само МУТ3 ли имат и какво чете той не знам.

milflover намери някой с елементарни познания майстор, да отвори една аутодата, има нарисуван къде се намира конектора, има таблица с кодовете за грешки. Или приятел с мултицет, става и със светодид и резистор, даже се вижда по добре броя на миганията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Миро, питал съм в Дарс ауто дали имат тестер (обади се една госпожица и на въпроса ми дали имат тестер се зарадва много и веднага ме запита каъв автомобил и кога желая да го тествам, после ме прехвърли към сервиза :) ) и отговора беше че имат само за новите модели, след 2000 и незнам коя си. Какво ще рече това , че само МУТ3 ли имат и какво чете той не знам.

milflover намери някой с елементарни познания майстор, да отвори една аутодата, има нарисуван къде се намира конектора, има таблица с кодовете за грешки. Или приятел с мултицет, става и със светодид и резистор, даже се вижда по добре броя на миганията.

 

Аз поразпитах днес и ми казаха, че някакъв пич диагностицира митсубиши, намира се до пам газ в дружба, ако се сещаш, та сега дебна да ми светне чек-а и да ходя при него. 15 лв. е цената

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Ами няма и няма, ходих при тоя пич, уж нямало проблеми за колт, ама компа му не можа да се свърже с колата...Днес ходих и до Дарс Ауто, нали представители го играят, и пичовете викат: "Братле, не става", старичка е колата. А аз доколкото разбрах, за диагностика е нужен МУТ3, те го имат, ама не успяха да направят нищо...Мисля да пробвам и в сервиза на VW, понеже чух, че там диагностицирали всякакви коли...ама не знам. Проблема е, че нямам възможност да ходя до Пловдив при колегата Милен, пък и да ида, той сигурно ще е затрупан...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Баце забравих те, бях в събота в Сливен, можеше да я погледнем. Остави някакъв телефон на ЛС ако минавам евентуално през седмицата. А че адаша в Пловдив ти е най-доброто решение няма спор, врътни му един телефон ако имаш път натам, няма да ти откаже да я погледне въпреки че е затрупан наистина с работа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оф, най-накрая стана работата. Насочиха ме към едни момчета в Сливен, на паркинга на стария завод Кварц работят, и те успяха да направят диагностика. Оказа се, че проблема е ламбда сонда, както много от колегите предположиха. На компа излязоха доста занижени нива на работа на сондата, после я замериха и с осцилоскоп и се оказа, че е поизгоряла. Та сега ще трябва да купувам нова, ама те ми казаха цена 180 лева за БОШ, не знам дали може по-изгодно да се намери.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Провери в Ратола каква е цената за ОЕМ...

 

Аз си взех преди седмица от Ратола за 110лв универсална на NTK (Made in Japan) за 110лв. Оригиналната беше над 650лв май. :help:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е за Бош или някаква универсална не се давай парите, по добре втора ръка. Както каза Емо питай в Ратола за цената на оригинална, мога да ти кажа само за ориентир че Denso DOX-1060 (каквато предполагам че се влага фабрично) е около 200лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е за Бош или някаква универсална не се давай парите, по добре втора ръка. Както каза Емо питай в Ратола за цената на оригинална, мога да ти кажа само за ориентир че Denso DOX-1060 (каквато предполагам че се влага фабрично) е около 200лв.

 

А ще може ли линк, че нещо днес съм с тъпата глава и не мога да намеря в сайт на ратола цена за сонди...и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:) Изпрати лично съобщение на Miroslav - http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=181 , човека бачка в Ратола и ще ти отговори професионално и компетентно - модел, цена, срок за доставка евентуално.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"Ангренажен ремък - 78лв с ДДС - в разпродажба оргинален, цената е валидна до изчерпване на складовата наличност, след което ще го доставяме само по поръчка и цената ще му е 125лв с ДДС.

Обтяжна ролка - 156лв с ДДС - доставка по поръчка.

Оргинална ламбда сонда е подържаме на склад, защото цената е изключително висока, може да ти предложа Magneti-Marelli - 83лв с ДДС имаме на склад и NTK (NGK) - 108лв с ДДС - доставка за около 20дни.

 

Поздрави!

 

Мирослав Коджаманов "

 

Това каза Миро, но ми е много интересно как части от Ратола са по-евтини от Бош примерно,или от някакви универсални сонди, дето ми ги предлагат за 110 лева. Защо така се получава??? И дали да си поръчам NTK или да взема Бош?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"Ангренажен ремък - 78лв с ДДС - в разпродажба оргинален, цената е валидна до изчерпване на складовата наличност, след което ще го доставяме само по поръчка и цената ще му е 125лв с ДДС.

Обтяжна ролка - 156лв с ДДС - доставка по поръчка.

Оргинална ламбда сонда е подържаме на склад, защото цената е изключително висока, може да ти предложа Magneti-Marelli - 83лв с ДДС имаме на склад и NTK (NGK) - 108лв с ДДС - доставка за около 20дни.

 

Поздрави!

 

Мирослав Коджаманов "

 

Това каза Миро, но ми е много интересно как части от Ратола са по-евтини от Бош примерно,или от някакви универсални сонди, дето ми ги предлагат за 110 лева. Защо така се получава??? И дали да си поръчам NTK или да взема Бош?

 

Вече ти написах, че сондата на NTK за 108лв е УНИВЕРСАЛНА и е същата, за която ти писа Мирослав и е заместител на оригиналната, която е в пъти по-скъпа и се различава по това, че има букса, а не завършва с голи жички като универсалната! Под универсална разбирай само с кабелчета накрая, трябва да се снади оригиналната букса на старата ти сонда. Bosch също не е оригинална, не знам дали е с букса или не, най-вероятно и тя е без букса. Оригиналните сонди на Мицубиши са NTK и Denso за нашите двигатели.

По мое мнение си вземи NTK, може да си сигурен, че е Made in Japan, за разлика от Bosch, където може да попаднеш и на ментета.

 

Универсална сонда:

http://www.meat-doria.com/moveimg/102677.jpg

 

Оригинална сонда:

http://www.autopartswarehouse.com/images/product_images/thumbs/replacement/ARBM960912.jpg

Редактирано от Peter P
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз 4 пъти съм купувал NTK универсална.... и нито един път не проработиха като хората. Незнам каква е причината, но с втора употреба сонда нямаше проблеми, явно си бяха кирливи.......ама пък цели 4, да не би и аз да съм карък.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"Ангренажен ремък - 78лв с ДДС - в разпродажба оргинален, цената е валидна до изчерпване на складовата наличност, след което ще го доставяме само по поръчка и цената ще му е 125лв с ДДС.

Обтяжна ролка - 156лв с ДДС - доставка по поръчка.

Оргинална ламбда сонда е подържаме на склад, защото цената е изключително висока, може да ти предложа Magneti-Marelli - 83лв с ДДС имаме на склад и NTK (NGK) - 108лв с ДДС - доставка за около 20дни.

 

Поздрави!

 

Мирослав Коджаманов "

 

Това каза Миро, но ми е много интересно как части от Ратола са по-евтини от Бош примерно,или от някакви универсални сонди, дето ми ги предлагат за 110 лева. Защо така се получава??? И дали да си поръчам NTK или да взема Бош?

За сондите не знам, но от ремъци и всякакви гумени изделия които са на разпродажба, бягай надалеч..

Щом са на разпродажба, само един господ знае колко време са стояли по рафтовете, а срока им на годност е 5 г..

Освен това, за разлика от сондите цените на ремъка и ролките са доста по високи...

Ремъка ти е 70 лв на Мицубоши или Сън, а ролките на Койо и НТН са по 75 лв...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А моето мнение е, че личните съобщения са "лични" и не трябва да се размахват в публичната част на форума....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А моето мнение е, че личните съобщения са "лични" и не трябва да се размахват в публичната част на форума....

 

Колега, не мисля че е проблем да споделяме информация и да молим за мнения и помощ...

Редактирано от Emil Dimitrov
Следващият пост на маймуница ще бъде директно изтрит!!!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ние сме затова тук да си помагаме. Но, не е необходимо да пействаш тук лично съобщение. То затова е ЛИЧНО. Въпросът бе принципен...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз 4 пъти съм купувал NTK универсална.... и нито един път не проработиха като хората. Незнам каква е причината, но с втора употреба сонда нямаше проблеми, явно си бяха кирливи.......ама пък цели 4, да не би и аз да съм карък.

 

Днес майсторът ми смени сондата и съм вече с новата NTK универсална, на мястото на оригиналната, която е Denso. Замери я, всички стойности са в норма.Направил съм само 20на км с нея и не мога да кажа нищо конкретно, работи си и чек енджина не свети. Струва ми се, че колата има повече ряз от преди, но всичко може да е в границите на субективното, понеже не я бях карал близо 4-5 дена преди това. :)

На теб какви проблеми ти е правила?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...