vladimir0v Публикувано 22 Май 2011 Сподели Публикувано 22 Май 2011 Колеги, а вашите Виале-та издават ли шум при работа, чувам го като звук на вентилатор. Разбира се, щом угася колата, той изчезва.Откъде всъщност идва този звук, помпата ли е това? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 24 Май 2011 Сподели Публикувано 24 Май 2011 Галанта на Пламен не издава такива звуци. Не, че имам много хора с Виале течна ваза де. Ако не са перките на радиатора - остава да е помпата на газовата. Ти при Пламен ходи ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikopld_87 Публикувано 23 март 2013 Сподели Публикувано 23 март 2013 Малко инфо за Vialle LPi:(LPi) Инжекционна система Vialle Под влиянието на повишените изисквания по отношение на вредните емисии и употребата на гориво, автомобилната технология в момента е на високо ниво. Примери за това са разработките в областта на намаляване обема на двигателя и увеличаване на мощността, чрез използването на един или два турбо-двигателя. Течният газ се възприема за чисто гориво от много години. В много случаи могат да се направят солидни икономии от разходите за гориво. За да може това гориво да се използва пълноценно във вашата кола без проблеми, избраната газова система трябва да бъде съвместима с високо-технологичните системи използвани във вашата кола. По този начин можете да спестите пари, без да изгубите от производителността. Това може да стане благодарение на инжекционната система за впръскване на течен пропан (LPi). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.G.S. Публикувано 30 юни 2014 Сподели Публикувано 30 юни 2014 (редакция) нека и аз да задам въпрос , пък ако някой има идея за какво става въпрос, нека сподели...имам галант 1999 2,5 в6 с газова виале. проблемът е следният- при сваляне на по-ниска предавка или при по-рязко спиране, превключване на друга предавка и продължаване, сякаш се загубва налягането на газта и моторът сякаш заработва на по малко цилиндри,като подавам газ започва да се тресе, спирам, изключвам изчаквам и се оправя, дори понякога се оправя и в движение като превключа на бензин и после на газ. ако някой има идея... Редактирано 30 юни 2014 от I.G.S. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 1 юли 2014 Сподели Публикувано 1 юли 2014 Как е разположен редуктора спрямо оста на автомобила (посоката на движение) - успоредно или перпендикулярно? Че имам едно усъмнение... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivaylo_B Публикувано 1 юли 2014 Сподели Публикувано 1 юли 2014 При течната фаза има ли редуктор? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 юли 2014 Сподели Публикувано 1 юли 2014 При течната фаза има ли редуктор?......не разбира се, при течна фаза какво има да му редуцира? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 1 юли 2014 Сподели Публикувано 1 юли 2014 ......не разбира се, при течна фаза какво има да му редуцира?И въпреки всичко трябва да се знае разположението на редуктора,а ако има и такъв-всичко ще си дойде на мястото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 1 юли 2014 Сподели Публикувано 1 юли 2014 E стига де, не видях че става дума за течна фаза ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 юли 2014 Сподели Публикувано 1 юли 2014 И въпреки всичко трябва да се знае разположението на редуктора,а ако има и такъв-всичко ще си дойде на мястото.......и да, и не.......разположението на редуктора зависи само за тия, къде са с мембранни прегради, за тези ,които са с метални,разположението при тях няма значение....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 2 юли 2014 Сподели Публикувано 2 юли 2014 DJ, а на Prins VSI как е редуктора - мембранен или с метални? Предполагам че е с мембрани защото гледам се продават резервни гумени такива и ако е така съм го сложил кофти - прави ми едни номерца при много рязко спиране или ускорение - прехвърля на бензин, оня ден погледнах каква е грешката - Idle pressure outside range. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.G.S. Публикувано 2 юли 2014 Сподели Публикувано 2 юли 2014 (редакция) хабер си нямам пичове, не съм на ти с тез неща...не съм се интересувал де, няма време...мога да поснимам малко и ако някой може да каже..на друго място прочетох, че е възможно също и симулатора да се бърка, нещо проблем с тоците и дали няма връзка и ламбда сондата, защото се случва след като загрее ама не винаги... Редактирано 2 юли 2014 от I.G.S. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.