Премини към съдържание

Колата умря


X-basss

Препоръчано мнение

Вчера тръгнах за Търново и на магистралата още колата ми спря... дръпнаха ме до един сервиз и се оказа, че балансиращият ми ремък се е скасал и е превъртял 13 зъба. Днес трябва да ми отворят главата и да видят вътре какво е положението... но на пръв поглед ми казаха, че почти всички клапани са заминали.

Та просто искам да споделя с някой мъката си и да питам колко горе-долу ще струва всичко, за да може някои ден тази кола пак да тръгне? От сервиза ми казаха една сума, ама искам да чуя и вашето мнение...

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А мотора е??? И ремъка на балансиращия вал скъсан или превъртял? Или се е скъсал и от там е превъртял ремъка на балансиращия вал?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мотора е 2,0 136к 1999г JMBLNEA2WWZ001672

Малкият ремак се е скасал и от там всичко...сега ми се обадиха и ми казаха че 9 водача са счупени.....вече направо ми се плаче!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мотора е 2,0 136к 1999г JMBLNEA2WWZ001672

Малкият ремак се е скасал и от там всичко...сега ми се обадиха и ми казаха че 9 водача са счупени.....вече направо ми се плаче!

Клапани - по 18-20 лв./бр.

Осн. гарнитура - 45-70 лв.

гарнитури -изпуск.. и смук. кол. - 30-50 лв.

водачи - 4-8 лв./бр.

гум. клапани - по 3лв./бр.

агр. ремъци и ролки( препоръчвам ти този път да не са от евтините ) - общо 280 лв.

най вероятно датчика на кол. вал ще ти трябва , защото обикновенно и той се чупи - нов - 280 лв. ,вт. ръка - 60-100 лв.

и накрая труд - от 150 -250 лв. зависи............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И намери читави майстори. Да не оправят едно и да потрошат друго, както се случи с мен. Ако нямаш такива, препоръчвам да пишеш лично на DJ - я. От личен опит ти го казвам.

Редактирано от Ivo Ru
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз съм във Варна,пак до колко знам DJ-a е в пловдив....но все пак ако някой знае някои майстор на който може да се разчита....сега колата ми е отворена в еднин сервиз до сервиза на Жижо,следващите клетки които са.Там едното момче уж е познат на еднин мой приятел,казаха че работят само с оригинални части...някои ако има някаква информация(вече на всичко ще се радвам)Даже сега бях там,от едната страна буталата са ми ударени(леко натиснати,то и за това 8 водача са заминали.

Редактирано от X-basss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,искрено съжалявам за случилото ти се!

Дано всичко се оправи и отново да се радваш на возилото!

Доколкото знам във Варна,майсторите на Митцубиши не са много,така че колегите от Варна би трябвало да те ориентират,но пък щом казваш че колата е вече "разхвърлена" в споменатият от теб сервиз,остава да се надяваш майсторите да си свършат съвестно работата.

 

Моя съвет е да се поинтересуваш какви точно части,като производител, ще ти слагат и след това да споделиш тук във форума-тук има доста знаещи хора,които могат да те посъветват какво точно да си сложиш на колата и дали дадена част е качествена или не.

 

А между другото-каква марка е ремъка който се е скъсал и е причинил тази сериозна повреда-не че има някакво значение,може на всеки да се случи,но все пак...,просто дали причината е от некачествен ремък или просто е свършил експлоатационният му период?

 

Поздрави и успех!

 

П.П.DJ Tymbi е от София.

mario64 и Milen_Z са от Пловдив

Редактирано от svetlin_dbg
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,искрено съжалявам за случилото ти се!

Дано всичко се оправи и отново да се радваш на возилото!

Доколкото знам във Варна,майсторите на Митцубиши не са много,така че колегите от Варна би трябвало да те ориентират,но пък щом казваш че колата е вече "разхвърлена" в споменатият от теб сервиз,остава да се надяваш майсторите да си свършат съвестно работата.

 

Моя съвет е да се поинтересуваш какви точно части,като производител, ще ти слагат и след това да споделиш тук във форума-тук има доста знаещи хора,които могат да те посъветват какво точно да си сложиш на колата и дали дадена част е качествена или не.

 

А между другото-каква марка е ремъка който се е скъсал и е причинил тази сериозна повреда-не че има някакво значение,може на всеки да се случи,но все пак...,просто дали причината е от некачествен ремък или просто е свършил експлоатационният му период?

 

Поздрави и успех!

 

П.П.DJ Tymbi е от София.

mario64 и Milen_Z са от Пловдив

 

Съжалявам моя грешка, просто знам че тези момчета са пекани (поне така съм останал с убеждение). А отностно ремъка - не мога да ти кажа фирмата (ще проверя), но проблема се оказа че просто е бил охлабен, малко е трябвало да се натегне...

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сажалявам моя грешка,просто знам че тези пичове са пекани(поне така съм останал с убеждение) А отностно ремака,не мга да ти кажа фирмата(ще ороверя),но проблема се оказа че просто е бил отхлабен,малко е трябвало да се натегне...

Колега, ангренажния ремък е самонатягащ се, но вероятно "майсторите" ти не знаят това....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ангренажния ремък е самонатягащ се, но вероятно "майсторите" ти не знаят това....

 

Аз говоря за баламсиращият ремак,той е виновният,на ангренажният нищо му няма....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз говоря за баламсиращият ремак,той е виновният,на ангренажният нищо му няма....

Ако на ангренажа му няма нишо, не би трябвало и на клапаните да им има нещо ..Тея май те баламосват в сервиза.. :icon_hmm:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако на ангренажа му няма нишо, не би трябвало и на клапаните да им има нещо ..Тея май те баламосват в сервиза.. :icon_hmm:

Във Варна са майстори на ремъците на балансиращия вал .....това от опит го знам.. , дано при колегата да заработи и късмета,че иначе ще му е по-изгодно да си вземе пътна помощ и да я докара до София или .....Стамболийски :).

ПП Нищо лично .. просто още ме е яд за един мой подобен случай .

Редактирано от ipj
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трябва много да се внимава при кого ще закараш автомобила за каквото и да е. Гума да ти напомпят, но да е както трябва.

На братовчед ми колата беше за ремонт и по телефона ми изрежда какво е правил майстора от Враца. Всичко беше добре докато не спомена шлайфане на блока. Казах му че е минал метър в плащането щом е и с други бутала, а той каза - Не, старите са си. Бях там когато ги слагаше и приказвахме. Викам му - добре де, как ще ти сложи старите бутала на шлайфан блок?...

И тук някаква подобна история има май......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ремъка на бал. вала се къса поради 3 причини: Хлабав ремък........в този случай масйтора е виновен че не знае как и колко трябва да се натегне ( аз докато се науча знаеш ли колко пръчки през ръцете са ме удряли :D ) ............друга причина е калпава ролка - части, какво да се прави, не ги произвеждаме ние майсторите ............... :icon_blush: Третото е мете ремък........пак опираме до части.............

Има и нещо друго, може частите да са ок,но майстора да е прецакал някоя от тях, като например напъва ролката с отверка през контактната част на ролката, или пък да е натегнал много ремъка ................

Други причина може да бъде заклинване на бал. вала ( рядко , но го има ..........случва се особено в случаите, когато някой преди това не е сложил вала точно на мястото му, и е карано така дълго време - тогава ще има характерно вибриране на мотора........) :icon_blush:

При всички положения ,майтора който ти го прави сега, трябва да бъде много внимателен с ремонта и най вече - със зацепването на ремъците.............

И проверете датчика на кол. вал дали е читав ,защото има вероятност да е счупен и той............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Този двигател има и хидравличен обтегач. Трябва да се види какво е положението с него. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами благодаря ви за вниманието, просто аз я докарах колата на ход и всичко беше ок от Германия. Смених и масла, и филтри и там кадето я бях закарал (в Русе, уж при приятел и каза че всичко е ок) и ми се наложи да дойда до Варна. Каза няма проблеми - или там ги смени ремъците и ролките, или сега петък като се прибера. Ама ето на - оня ден се случи... малкият ремък го видях колко е намлян и от там превъртат 13 зъба. Майстора тука каза, че причината е защото е бил хлабав (както каза DJ-я). Сега главата ми е на стругар да оправят клапаните и да проверят другите неща... а датчика ми е жив, това е единственото хубаво нещо! Мен ме притеснява това, че има леки деформации по буталата от едната страна (майсторите казаха че не е проблем), ама да не е отишло нещо надолу и да има проблеми по лагерите или нещо друго, защото дефакто те там няма да отварят (а ако трябва, всичко още повече ще се оскъпи).

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами благодаря ви за вниманието,просто аз я докарах колата на ход и всичко беше ок от германия,смених и масла и филтри и там кадето я бях закарал(в русе уж при приятел и каза че всичко е ок)и ми се наложи да доида до варна и каза няма проблеми или там ги смени ремаците и ролките или сега петака като се прибера.Ама ето на оня ден се случи...малкият ремак го видях колко е намлян и от там превартат 13 заба.Майсторат тука каза,че причината е защото е бил хлабав(както каза DJ-a) Сега главата ми е на стругар да оправят клапаните и да проверят другите неща...а датчика ми е жив,това е единственото хубаво нещо!Мен ме притеснява това че има леки деформации по буталата от едната страна(майсторите казаха че не е проблем) ама да не е отихло нещо на доло и да има проблеми по лагерите или нещо друго,защото дефакто те там няма да отварят(а ако трябва всичко още повече ще се ускапи)

По принцип съм правил и такъв мотор като твоя, на който преди това( не е ясно колко време ) е бил късан ремък и е имало удар на клапани в бутала..........и то яко........в резултат на което на 2-ри цилиндър беше се покривила мотовилката, и тя е започнала да бие, вследствие на което прецаква биелния лагер и съответната шийка на кол. вал.............като отворих мотора ,се оказа че трябва да се смени кол. вал, мотовилка, лагерите естествено - всичките и тунела на кол. вал...........при тези мотори тунела е отделна част и се държи с болтове към блока............ако не се смени тунела, вала дори и с нови лагери и шлайфан, пак ще заклинва при въртенето си................

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...