X-basss Публикувано 23 март 2010 Сподели Публикувано 23 март 2010 (редакция) Вчера тръгнах за Търново и на магистралата още колата ми спря... дръпнаха ме до един сервиз и се оказа, че балансиращият ми ремък се е скасал и е превъртял 13 зъба. Днес трябва да ми отворят главата и да видят вътре какво е положението... но на пръв поглед ми казаха, че почти всички клапани са заминали.Та просто искам да споделя с някой мъката си и да питам колко горе-долу ще струва всичко, за да може някои ден тази кола пак да тръгне? От сервиза ми казаха една сума, ама искам да чуя и вашето мнение... Редактирано 23 март 2010 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 23 март 2010 Сподели Публикувано 23 март 2010 А мотора е??? И ремъка на балансиращия вал скъсан или превъртял? Или се е скъсал и от там е превъртял ремъка на балансиращия вал? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
X-basss Публикувано 23 март 2010 Автор Сподели Публикувано 23 март 2010 Мотора е 2,0 136к 1999г JMBLNEA2WWZ001672 Малкият ремак се е скасал и от там всичко...сега ми се обадиха и ми казаха че 9 водача са счупени.....вече направо ми се плаче! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 март 2010 Сподели Публикувано 23 март 2010 Мотора е 2,0 136к 1999г JMBLNEA2WWZ001672 Малкият ремак се е скасал и от там всичко...сега ми се обадиха и ми казаха че 9 водача са счупени.....вече направо ми се плаче!Клапани - по 18-20 лв./бр. Осн. гарнитура - 45-70 лв.гарнитури -изпуск.. и смук. кол. - 30-50 лв.водачи - 4-8 лв./бр.гум. клапани - по 3лв./бр.агр. ремъци и ролки( препоръчвам ти този път да не са от евтините ) - общо 280 лв.най вероятно датчика на кол. вал ще ти трябва , защото обикновенно и той се чупи - нов - 280 лв. ,вт. ръка - 60-100 лв.и накрая труд - от 150 -250 лв. зависи............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Ru Публикувано 24 март 2010 Сподели Публикувано 24 март 2010 (редакция) И намери читави майстори. Да не оправят едно и да потрошат друго, както се случи с мен. Ако нямаш такива, препоръчвам да пишеш лично на DJ - я. От личен опит ти го казвам. Редактирано 24 март 2010 от Ivo Ru Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
X-basss Публикувано 24 март 2010 Автор Сподели Публикувано 24 март 2010 (редакция) Ами аз съм във Варна,пак до колко знам DJ-a е в пловдив....но все пак ако някой знае някои майстор на който може да се разчита....сега колата ми е отворена в еднин сервиз до сервиза на Жижо,следващите клетки които са.Там едното момче уж е познат на еднин мой приятел,казаха че работят само с оригинални части...някои ако има някаква информация(вече на всичко ще се радвам)Даже сега бях там,от едната страна буталата са ми ударени(леко натиснати,то и за това 8 водача са заминали. Редактирано 24 март 2010 от X-basss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 24 март 2010 Сподели Публикувано 24 март 2010 (редакция) Колега,искрено съжалявам за случилото ти се!Дано всичко се оправи и отново да се радваш на возилото!Доколкото знам във Варна,майсторите на Митцубиши не са много,така че колегите от Варна би трябвало да те ориентират,но пък щом казваш че колата е вече "разхвърлена" в споменатият от теб сервиз,остава да се надяваш майсторите да си свършат съвестно работата. Моя съвет е да се поинтересуваш какви точно части,като производител, ще ти слагат и след това да споделиш тук във форума-тук има доста знаещи хора,които могат да те посъветват какво точно да си сложиш на колата и дали дадена част е качествена или не. А между другото-каква марка е ремъка който се е скъсал и е причинил тази сериозна повреда-не че има някакво значение,може на всеки да се случи,но все пак...,просто дали причината е от некачествен ремък или просто е свършил експлоатационният му период? Поздрави и успех! П.П.DJ Tymbi е от София.mario64 и Milen_Z са от Пловдив Редактирано 24 март 2010 от svetlin_dbg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
X-basss Публикувано 24 март 2010 Автор Сподели Публикувано 24 март 2010 (редакция) Колега,искрено съжалявам за случилото ти се!Дано всичко се оправи и отново да се радваш на возилото!Доколкото знам във Варна,майсторите на Митцубиши не са много,така че колегите от Варна би трябвало да те ориентират,но пък щом казваш че колата е вече "разхвърлена" в споменатият от теб сервиз,остава да се надяваш майсторите да си свършат съвестно работата. Моя съвет е да се поинтересуваш какви точно части,като производител, ще ти слагат и след това да споделиш тук във форума-тук има доста знаещи хора,които могат да те посъветват какво точно да си сложиш на колата и дали дадена част е качествена или не. А между другото-каква марка е ремъка който се е скъсал и е причинил тази сериозна повреда-не че има някакво значение,може на всеки да се случи,но все пак...,просто дали причината е от некачествен ремък или просто е свършил експлоатационният му период? Поздрави и успех! П.П.DJ Tymbi е от София.mario64 и Milen_Z са от Пловдив Съжалявам моя грешка, просто знам че тези момчета са пекани (поне така съм останал с убеждение). А отностно ремъка - не мога да ти кажа фирмата (ще проверя), но проблема се оказа че просто е бил охлабен, малко е трябвало да се натегне... Редактирано 24 март 2010 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 24 март 2010 Сподели Публикувано 24 март 2010 Сажалявам моя грешка,просто знам че тези пичове са пекани(поне така съм останал с убеждение) А отностно ремака,не мга да ти кажа фирмата(ще ороверя),но проблема се оказа че просто е бил отхлабен,малко е трябвало да се натегне... Колега, ангренажния ремък е самонатягащ се, но вероятно "майсторите" ти не знаят това.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
X-basss Публикувано 24 март 2010 Автор Сподели Публикувано 24 март 2010 Колега, ангренажния ремък е самонатягащ се, но вероятно "майсторите" ти не знаят това.... Аз говоря за баламсиращият ремак,той е виновният,на ангренажният нищо му няма.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 24 март 2010 Сподели Публикувано 24 март 2010 Аз говоря за баламсиращият ремак,той е виновният,на ангренажният нищо му няма....Ако на ангренажа му няма нишо, не би трябвало и на клапаните да им има нещо ..Тея май те баламосват в сервиза.. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 24 март 2010 Сподели Публикувано 24 март 2010 (редакция) Ако на ангренажа му няма нишо, не би трябвало и на клапаните да им има нещо ..Тея май те баламосват в сервиза.. :icon_hmm:Във Варна са майстори на ремъците на балансиращия вал .....това от опит го знам.. , дано при колегата да заработи и късмета,че иначе ще му е по-изгодно да си вземе пътна помощ и да я докара до София или .....Стамболийски .ПП Нищо лично .. просто още ме е яд за един мой подобен случай . Редактирано 24 март 2010 от ipj Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 24 март 2010 Сподели Публикувано 24 март 2010 Трябва много да се внимава при кого ще закараш автомобила за каквото и да е. Гума да ти напомпят, но да е както трябва.На братовчед ми колата беше за ремонт и по телефона ми изрежда какво е правил майстора от Враца. Всичко беше добре докато не спомена шлайфане на блока. Казах му че е минал метър в плащането щом е и с други бутала, а той каза - Не, старите са си. Бях там когато ги слагаше и приказвахме. Викам му - добре де, как ще ти сложи старите бутала на шлайфан блок?...И тук някаква подобна история има май...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 март 2010 Сподели Публикувано 24 март 2010 Ремъка на бал. вала се къса поради 3 причини: Хлабав ремък........в този случай масйтора е виновен че не знае как и колко трябва да се натегне ( аз докато се науча знаеш ли колко пръчки през ръцете са ме удряли :D ) ............друга причина е калпава ролка - части, какво да се прави, не ги произвеждаме ние майсторите ............... :icon_blush: Третото е мете ремък........пак опираме до части.............Има и нещо друго, може частите да са ок,но майстора да е прецакал някоя от тях, като например напъва ролката с отверка през контактната част на ролката, или пък да е натегнал много ремъка ................Други причина може да бъде заклинване на бал. вала ( рядко , но го има ..........случва се особено в случаите, когато някой преди това не е сложил вала точно на мястото му, и е карано така дълго време - тогава ще има характерно вибриране на мотора........) :icon_blush: При всички положения ,майтора който ти го прави сега, трябва да бъде много внимателен с ремонта и най вече - със зацепването на ремъците.............И проверете датчика на кол. вал дали е читав ,защото има вероятност да е счупен и той............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 24 март 2010 Admin Сподели Публикувано 24 март 2010 Този двигател има и хидравличен обтегач. Трябва да се види какво е положението с него. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
X-basss Публикувано 24 март 2010 Автор Сподели Публикувано 24 март 2010 (редакция) Ами благодаря ви за вниманието, просто аз я докарах колата на ход и всичко беше ок от Германия. Смених и масла, и филтри и там кадето я бях закарал (в Русе, уж при приятел и каза че всичко е ок) и ми се наложи да дойда до Варна. Каза няма проблеми - или там ги смени ремъците и ролките, или сега петък като се прибера. Ама ето на - оня ден се случи... малкият ремък го видях колко е намлян и от там превъртат 13 зъба. Майстора тука каза, че причината е защото е бил хлабав (както каза DJ-я). Сега главата ми е на стругар да оправят клапаните и да проверят другите неща... а датчика ми е жив, това е единственото хубаво нещо! Мен ме притеснява това, че има леки деформации по буталата от едната страна (майсторите казаха че не е проблем), ама да не е отишло нещо надолу и да има проблеми по лагерите или нещо друго, защото дефакто те там няма да отварят (а ако трябва, всичко още повече ще се оскъпи). Редактирано 25 март 2010 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 март 2010 Сподели Публикувано 25 март 2010 Ами благодаря ви за вниманието,просто аз я докарах колата на ход и всичко беше ок от германия,смених и масла и филтри и там кадето я бях закарал(в русе уж при приятел и каза че всичко е ок)и ми се наложи да доида до варна и каза няма проблеми или там ги смени ремаците и ролките или сега петака като се прибера.Ама ето на оня ден се случи...малкият ремак го видях колко е намлян и от там превартат 13 заба.Майсторат тука каза,че причината е защото е бил хлабав(както каза DJ-a) Сега главата ми е на стругар да оправят клапаните и да проверят другите неща...а датчика ми е жив,това е единственото хубаво нещо!Мен ме притеснява това че има леки деформации по буталата от едната страна(майсторите казаха че не е проблем) ама да не е отихло нещо на доло и да има проблеми по лагерите или нещо друго,защото дефакто те там няма да отварят(а ако трябва всичко още повече ще се ускапи)По принцип съм правил и такъв мотор като твоя, на който преди това( не е ясно колко време ) е бил късан ремък и е имало удар на клапани в бутала..........и то яко........в резултат на което на 2-ри цилиндър беше се покривила мотовилката, и тя е започнала да бие, вследствие на което прецаква биелния лагер и съответната шийка на кол. вал.............като отворих мотора ,се оказа че трябва да се смени кол. вал, мотовилка, лагерите естествено - всичките и тунела на кол. вал...........при тези мотори тунела е отделна част и се държи с болтове към блока............ако не се смени тунела, вала дори и с нови лагери и шлайфан, пак ще заклинва при въртенето си................ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.