Премини към съдържание

Малко помощ за алтернатора


lesko

Препоръчано мнение

При запалване тока е 14.2, след пет минути спада на 13.7. При включване на фарове и ел.отопление на стъклата пада до 12.7, моля за съвети. Колата е мици 1.8 4г37.

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това напрежение къде го мериш? Предполагам на акумулатора. Измери на самия алтернатор. Ако там напрежението не пада (някаде около 14В) оправи си лошите връзки от алтернатора до акумулатора. Ако напрежението пада - проблем с алтернатора, може би диоден блок и/или реле регулатор, но ще трябва да се разглоби и измери.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Провери си кабела от алтернатора до акумулатора,както ти е казал колегата, може и релето да ти прави проблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, може ... и диодния блок, и лоши връзки по маса и B+, и по D+, както и клема 15 (контакт, повечето японски релета ползват таква връзка), а може и акумулатора да ти е много зле, и четки, и статор... Тука си иска човек дето разбира, нестава само с мерене.

 

Колега ако можеш премери от (+) на акумулатора до изхода на генератора който е или с М6 или М8 шпилка, дали има разлика в напрежението на запален автомобил и включени консуматори и същото го направи със (-) на акумулатора спрямо корпуса на генератора. Ако няма разлики по-големи от 0,05-0,1V Търси майстор който е в час.

И ако идеш и ти кажат, че трябва да сменят реле, диоден блок и т.н., и е по-добре да сложат рециклиран генератор, че ще е по-евтин. Не им вярвай!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Погледни също дали лампата на таблото работи адекватно (макара че не винаги е показно) - на контакт светва, а щом запалиш - угасва.

Ориентировъчно диодния блок е 55лв, релето 25лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Погледни също дали лампата на таблото работи адекватно (макара че не винаги е показно) - на контакт светва, а щом запалиш - угасва.

Ориентировъчно диодния блок е 55лв, релето 25лв.

Колеги, защо плашите човека? Аз си мисля, че всичко е нормално, след като дори и при включени сериозни консуматори напрежението не пада под 12 волта на работещ мотор, но вероятно на празен ход.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Никой не го плаши :)

Просто изброявам евентуалните проблеми които могат да ти се случат. Човек си мисли, че е нещо дребно а обикновенно ... не е.

А напрежението не трябва да пада толкова, дори и на празен ход, стига да ти е опънат ремъка достатачно и да ти е в "здравословно състояние" акумулатора.

Премери твойта кола Слави, с тези включени консуматори на празен ход, и ще видиш. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При запалване тока е 14.2, след пет минути спада на 13.7. При включване на фарове и ел.отопление на стъклата пада до 12.7, моля за съвети. Колата е мици 1.8 4г37.

 

Хайде сега повтори същата процедура, но след включване на консуматорите вдигни оборотите на 2000-2500 и тогава кажи колко волта показва. И след като изключиш консуматорите, вдига ли се пак над 14V?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...