lesko Публикувано 27 февруари 2010 Сподели Публикувано 27 февруари 2010 (редакция) При запалване тока е 14.2, след пет минути спада на 13.7. При включване на фарове и ел.отопление на стъклата пада до 12.7, моля за съвети. Колата е мици 1.8 4г37. Редактирано 27 февруари 2010 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 27 февруари 2010 Сподели Публикувано 27 февруари 2010 Това напрежение къде го мериш? Предполагам на акумулатора. Измери на самия алтернатор. Ако там напрежението не пада (някаде около 14В) оправи си лошите връзки от алтернатора до акумулатора. Ако напрежението пада - проблем с алтернатора, може би диоден блок и/или реле регулатор, но ще трябва да се разглоби и измери. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 27 февруари 2010 Сподели Публикувано 27 февруари 2010 Провери си кабела от алтернатора до акумулатора,както ти е казал колегата, може и релето да ти прави проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 27 февруари 2010 Сподели Публикувано 27 февруари 2010 Да, може ... и диодния блок, и лоши връзки по маса и B+, и по D+, както и клема 15 (контакт, повечето японски релета ползват таква връзка), а може и акумулатора да ти е много зле, и четки, и статор... Тука си иска човек дето разбира, нестава само с мерене. Колега ако можеш премери от (+) на акумулатора до изхода на генератора който е или с М6 или М8 шпилка, дали има разлика в напрежението на запален автомобил и включени консуматори и същото го направи със (-) на акумулатора спрямо корпуса на генератора. Ако няма разлики по-големи от 0,05-0,1V Търси майстор който е в час. И ако идеш и ти кажат, че трябва да сменят реле, диоден блок и т.н., и е по-добре да сложат рециклиран генератор, че ще е по-евтин. Не им вярвай! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 28 февруари 2010 Сподели Публикувано 28 февруари 2010 Погледни също дали лампата на таблото работи адекватно (макара че не винаги е показно) - на контакт светва, а щом запалиш - угасва.Ориентировъчно диодния блок е 55лв, релето 25лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 28 февруари 2010 Сподели Публикувано 28 февруари 2010 Погледни също дали лампата на таблото работи адекватно (макара че не винаги е показно) - на контакт светва, а щом запалиш - угасва.Ориентировъчно диодния блок е 55лв, релето 25лв. Колеги, защо плашите човека? Аз си мисля, че всичко е нормално, след като дори и при включени сериозни консуматори напрежението не пада под 12 волта на работещ мотор, но вероятно на празен ход. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 28 февруари 2010 Сподели Публикувано 28 февруари 2010 Никой не го плаши Просто изброявам евентуалните проблеми които могат да ти се случат. Човек си мисли, че е нещо дребно а обикновенно ... не е.А напрежението не трябва да пада толкова, дори и на празен ход, стига да ти е опънат ремъка достатачно и да ти е в "здравословно състояние" акумулатора.Премери твойта кола Слави, с тези включени консуматори на празен ход, и ще видиш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 28 февруари 2010 Сподели Публикувано 28 февруари 2010 При запалване тока е 14.2, след пет минути спада на 13.7. При включване на фарове и ел.отопление на стъклата пада до 12.7, моля за съвети. Колата е мици 1.8 4г37. Хайде сега повтори същата процедура, но след включване на консуматорите вдигни оборотите на 2000-2500 и тогава кажи колко волта показва. И след като изключиш консуматорите, вдига ли се пак над 14V? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.