Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Защо ми свети на таблото "srs" и не загасва никога?


Препоръчано мнение

Преди два дни си купих Space Star 1.8 GDI, 2000г. , мисля, че е в много добро състояние (вече го изпробвах от София до Варна), но още при покупката светеше този чек и не спира.Смятам да отида в сервиза на Mitsubishi във Варна, но малко ме е страхда не ми отрежат главата.Автомобилът се нуждае от традиционната смяна на ремъци и масла.Как да процедирам и какво е редно да погледна и сменя?Благодаря предварително на всички, които ще ми помогнат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Незабавно трябва да отидеш в сервиз за диагностика. И при така създалата се ситуация просто нямаш избор, освен да отидеш в Мицубиши във Варна. Кварталните майстори няма да ти свършат работа, по простата причина, че нямат необходимата апаратура за диагностика на този двигател. Говорено е много за него. И той, като всеки друг двигател с инжекционна система на подаване на гориво има куп датчици, свързана с обща връзка с ЕКУ-то. При GDI двигателите има камшафт сензор, тротъл, еър флоу, МАФ, два темперетурни датчика....и т.н.

Светенето на тази лампа, означава, че някой от тях не работи. В най-добрия случай може да има и грешка при подаването на сигнала, най-лошия вариант - не ми се иска и да си го помислям.

Ти защо купуваш кола със светещ датчик на чек енджина?

 

П.П.

Сега прочетох заглавието на темата. Само лампата за SRS ли ти свети?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Да. Само за тях е, но мислех, че му свети чек енджина. От поста му не става много ясно какво точно свети. Ако е само от тях има два варианта - едното е грешка, която се занулява бързо, другото е колата да е удряна и да се е наложило те да сработят. После слагането на нови и зареждането на системата е скъпо и някой хора предпочитат да я изкарат на пазара.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Когато свети лампичката "SRS" значи че нещо с airbag-a не е наред. Поне тека пише в моята книжка, но може и да не е така, все пак е на немски (ратола :icon_censored: )

 

 

П.П.

Докато проверя и вие вече му изяснихте на човека :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Да. Бързи сме в обясненията :)

тук е за SRS = Supplemental Restraint System

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

светва само чека на еърбега.Ами цената беше много добра, колата изглежда на малко километри, а и почетох предварително доста неща в този сайт и адски много се навих.Вие също много добре знаете причината да избирате тази марка ,нали?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Момчета аз днес поразпитах разни мои приятели, които се занимяват се електроника на коли и ми казаха да я занеса в сервиза наистина, за да я изчистят.Изглежда, че колата няма удар, защото няма никакви заварки или нещо изкривено по нея.Изобщо много е запазена, дори и салона.Освен това аз преди да я купя я тествах на компютър и там не даде никаква грешка в електрониката на колата, само тази с еърбега.За съжеление в този сервиз ми казаха, че нямат достъп чак до там, че да изтрият тази грешка.Предполагам, че софтуера им не е оригинален и затова.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

И аз съм щастлив собственик на спейс стар, но моя е 1,3. Имам го по-малко от месец. Интересува ме сайт, където мога да консултирам параметри на различните части на двигателя и окачването. Ако някой знае такъв сайт, моля да ми пише на email: mr_koichi@dbv.bg

Иначе разхода ми от София до Варна при включен климатик и средна скорост 130 км/ч. беше 7,7/100 км.

При нормално каране смесения му разход е около 5,5 - 6,5 л/100 км в зависимост колко е натоварено.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При всички случаи закачането на тестер ще даде отговори на много въпроси. Според това каква е грешката ще стане ясно дали е била удряна колата, дали се е получило при смяна на акумулатора или има лоши връзки някъде по кабели, букси и т.н. Търси диагностика без нея няма да минеш, в SRS системата няма да загасиш лампата по никакъв друг начин. Все пак това е система за сигурност, не е направена да аварира без причини.

 

P.S. По stenly се подведохме, тази тема е от преди година и половина , невярвам проблема да не е решен отдавна

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 години ...

И все пак причината да светне тази лампа разбра ли се каква е, или просто се изчисти с компютъра и повече не светна....Защото и аз имам такъв проблем, и при мене светна от нищото и неще да гасне и ще трябва да ходя на диагностика. Обаче сигурно ли е че като им дам 30-40 лева и ми угасят лампата (ако въобще успеят) после няма да се включи пак и да съм си дал парите на вятъра :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И все пак причината да светне тази лампа разбра ли се каква е, или просто се изчисти с компютъра и повече не светна....Защото и аз имам такъв проблем, и при мене светна от нищото и неще да гасне и ще трябва да ходя на диагностика. Обаче сигурно ли е че като им дам 30-40 лева и ми угасят лампата (ако въобще успеят) после няма да се включи пак и да съм си дал парите на вятъра :icon_hmm:

-Спрямо грешката която е записана в паметта на контролера, добрият диагностик трябва да определи причината за тази грешка, тоест произходът на проблема!

-Основно средство за откриване на проблеми по съвременните SRS-аирбъг системи е вярната диагностична апаратура, тоест добър скенер конкретизиран за дадената марка и най вече доказал себе си многократно в практиката! Няма да се спирам на конкретни скенери...това е тема на друг разговор.

-Понякога обаче се получават дефекти и проблеми които не са свързани със самата система(примерно-SRS-Airbag, ABS-ESP и тъй нататък контролери и модулу) като цяло , а от външни причинители , примерно лошо захранване в даден кратък момент, смущения(пикове-игли) в захранването, лоша или "приповдигната" маса(минус), искрене на контакти на системните релета, и още доста зловредни причинители които няма да изброявам че няма да ми стигне и час!

-Понякога самият микропроцесор вграден в даденото устройство се "бъгва" дори и за много кратко време и подава невярна информация на паметта-епрома , оттам тоя "хубосник" записва дадена грешка , която всъшност не е вярна макар да езаписана в паметта, понеже веригите или компонентите за които се отнася са здрави и работоспособни! такива грешки се наричат - спорадични или случайни!

-Прес дългодишната си практика съм имал какви ли не невероятни случаи със автомобилната електроника , но при добро желание от страна на диагностика, всеки проблем може да се изследжа обстойно и да се открие първопричинителя. Друг е въпроса за времето, нервите и цената!

Та така...айде че много дълго стана.... виждам че си от Казанлък, там има добър диагностик по японските автомобили , с подходяща апаратура!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...