Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Препоръчано мнение

Здравейте колеги.Решил съм да сменя Паджерото си 2.5 ТДИ 2002г за нещо по-ново и затова съм се спрял на Аутлендър 2007. Проблема ми е , че не знам дали френския двигател 2.2 ХДИ е по-добър от 2.0 ТДИ, а и не знам дали си струва да взема едно Пежо 4007 с 2.2ХДИ на 105х.км за около 30000 лв, защото е доста по-евтино от Аутлендърите ( мин 35000 лв.) втора ръка.Не мога да си позволя ново защото ми идва скъпичко вепреки големите промоции (47000 лв), а и защото съм вързан с бартер за моето Паджеро.Проблема е, че чух доста лоши неща за мотора 2,2 ( турбина, дюзи ) от дилъри на Пежо и малко съм объркан дали няма да се вкарам в бъдещи сериозни приключения.Някякви мнения от колеги с Аутлендъри??? Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Решил съм да сменя Паджерото си 2.5 ТДИ 2002г за нещо по-ново и затова съм се спрял на Аутлендър 2007. Проблема ми е , че не знам дали френския двигател 2.2 ХДИ е по-добър от 2.0 ТДИ, а и не знам дали си струва да взема едно Пежо 4007 с 2.2ХДИ на 105х.км за около 30000 лв, защото е доста по-евтино от Аутлендърите ( мин 35000 лв.) втора ръка.Не мога да си позволя ново защото ми идва скъпичко вепреки големите промоции (47000 лв), а и защото съм вързан с бартер за моето Паджеро.Проблема е, че чух доста лоши неща за мотора 2,2 ( турбина, дюзи ) от дилъри на Пежо и малко съм объркан дали няма да се вкарам в бъдещи сериозни приключения.Някякви мнения от колеги с Аутлендъри??? Благодаря предварително.

Определено 2.0 DID. Карах един такъв 2007 март и съм много доволен. Гледай само да е след 03.2007. и преди 100 000 км за гаранцийката от БС. Имаха дефект в лагерите на главините но ги смениха на всичките в БС. Иначе нищо друго. Късмет.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, защо не си караш Паджерото? Аз имам такова и съм страшно доволен от него, че няма да го сменям скоро. Още повече, че новите коли не са толкова здрави и надеждни като по-старите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Определено 2.0 DID. Карах един такъв 2007 март и съм много доволен.

Колега, а карал ли си 2,2, за да ги сравниш все пак ???? Доста категорично становище изказваш.... :icon_crying:

Двигателят 2,0 е със старата система за подаване на горивото. При 2,2 е новата и разработката на Пежо е една от най-добрите.

Отчиташ ли "дупката" до включванвето на турбината при 2,0... Отчиташ ли разликата в мощността,пъргавината и т.н.

По темата не се пише за първи път - просто трябва да се потърси във форума по-настойчиво... :please:

johnnym , съветвам те да покараш и двата двигателя,да усетиш евентуалните разлики, да се ориентираш според лично твоите възприятия към единият от двата и тогава да потърсиш повече подробности относно надеждност, цени, повреди и т.н.

Редактирано от Vanjo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, а карал ли си 2,2, за да ги сравниш все пак ???? Доста категорично становище изказваш.... :icon_crying:

Двигателят 2,0 е със старата система за подаване на горивото. При 2,2 е новата и разработката на Пежо е една от най-добрите.

Отчиташ ли "дупката" до включванвето на турбината при 2,0... Отчиташ ли разликата в мощността,пъргавината и т.н.

По темата не се пише за първи път - просто трябва да се потърси във форума по-настойчиво... :please:

johnnym , съветвам те да покараш и двата двигателя,да усетиш евентуалните разлики, да се ориентираш според лично твоите възприятия към единият от двата и тогава да потърсиш повече подробности относно надеждност, цени, повреди и т.н.

Аз го покарах 2.2 мотора и много ми хареса, но съм притеснен от надежноста на този мотор, защото днес се обадих на един приятел, който караше пежо 607 с този мотор и каза , косата му е побеляла от него(турбина, управление на турбината, дюзи и някаква електроника - камара пари.)А Паджерото не искам да го сменям, но проблема е ,че го кара жена ми, а според нея е със доста застаряла визия и други подобни глупости.Последният път като рещих да я послушам относно кола и визия се оказа тотално финансово разбиване-покупка на ауди а4 2,5 тди 2002 за 30000лв и след 1 година каране + 8000 лв. ремонти го продадох за 22000 лв.Затова сега мисля малко да поразпитам преди да скоча в дълбокото защото все пак трябва да сменим визията :).Иначе аз съм си стар фен на марката и вече 5 години си карам Л200-та 2001г и още не съм похарчил 1000лв за ремонти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз го покарах 2.2 мотора и много ми хареса, но съм притеснен от надежноста на този мотор, защото днес се обадих на един приятел, който караше пежо 607 с този мотор и каза , косата му е побеляла от него(турбина, управление на турбината, дюзи и някаква електроника - камара пари.)А Паджерото не искам да го сменям, но проблема е ,че го кара жена ми, а според нея е със доста застаряла визия и други подобни глупости.Последният път като рещих да я послушам относно кола и визия се оказа тотално финансово разбиване-покупка на ауди а4 2,5 тди 2002 за 30000лв и след 1 година каране + 8000 лв. ремонти го продадох за 22000 лв.Затова сега мисля малко да поразпитам преди да скоча в дълбокото защото все пак трябва да сменим визията :).Иначе аз съм си стар фен на марката и вече 5 години си карам Л200-та 2001г и още не съм похарчил 1000лв за ремонти.

 

Не знам дали 2,2 двигателя на Пежо е по-надежден от 2,0 на Фалксваген, но няколко неща са сигурни. Първото е, че е доста по-мощен и по-пъргав. Второ: доста по-безшумен(фоксвагеновският двигател трака като багер). Трето: почти няма турбо дупка. Четвърто: коман рейл системата е доста по-проста от помпа-дюзата(самите фолксваген решиха да спрат помпа-дюзата от производство и да минат на коман рейл). Пето: двигателят на Пежо е четвърто, последно поколение коман рейл със завидна мощност и задоволително малък разход на гориво.

Моят Аутлендър е с такъв двигател и определено съм много доволен. Тъй като съм му навъртял едва 25 000 км е още твърде рано да говоря за надеждност и здравина.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хораааааа....

2.2 естествено!

Нямат НИЩО общо!

2.2 HDI за мен може успешно да спори с всеки бензинов двигател!

Гледай напред, колега :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хораааааа....

2.2 естествено!

Нямат НИЩО общо!

2.2 HDI за мен може успешно да спори с всеки бензинов двигател!

Гледай напред, колега :icon_thumbup:

 

 

Ха така, де... Аз се опитах да го кажа по-тактично, заради колегите с 2,0 двигател...

Чудно, че след толкова писания, все още се мъчи някой да ги сравнява по показатели

/освен по цената, естествено..., но КЕФА ЦЕНА НЯМА, нали ?!? /

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Паджерото не искам да го сменям, но проблема е ,че го кара жена ми, а според нея е със доста застаряла визия и други подобни глупости.Последният път като рещих да я послушам относно кола и визия се оказа тотално финансово разбиване-покупка на ауди а4 2,5 тди 2002 за 30000лв и след 1 година каране + 8000 лв. ремонти го продадох за 22000 лв.Затова сега мисля малко да поразпитам преди да скоча в дълбокото защото все пак трябва да сменим визията :).Иначе аз съм си стар фен на марката и вече 5 години си карам Л200-та 2001г и още не съм похарчил 1000лв за ремонти.

Паджеро III със застаряла визия? Това за първи път го чувам, според мен Паджеро II все още е актуално, а тройката си е трепач отвсякъде. Митсубиши винаги са държали на качеството, но определено има значение къде е сглобявана една кола. Голямото Паджеро (без Пинин) се сглобява само в Япония и затова е толкова дуракоустойчиво. След като вече си решил, скачай, но поне гледай да е Митсубиши.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ха така, де... Аз се опитах да го кажа по-тактично, заради колегите с 2,0 двигател...

Чудно, че след толкова писания, все още се мъчи някой да ги сравнява по показатели

/освен по цената, естествено..., но КЕФА ЦЕНА НЯМА, нали ?!? /

Аз пък не видях някой да ги сравнява по показатели, пък и човек като тръгне да си купува кола, едва ли гледа само показателите ...

Повечето търсят надеждност в колата която ще купуват...

Моят съвет към автора на темата е , да вземе жена си с него и не да покарат и двата модела, а една седмица да минават всеки ден през оторизираните сервизи и да видят за какво иде реч..

Защото КЕФА ЦЕНА НЯМА , ама етати и кефа- да почнеш още след първите 500 км. пробег, да висиш по сервизите...

Като автора на тази тема...http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=15839&view=getnewpost&hl=&fromsearch=1 :icon_doh:

Не пожелавам такъв кеф на никого...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не видях някой да ги сравнява по показатели, пък и човек като тръгне да си купува кола, едва ли гледа само показателите ...

Повечето търсят надеждност в колата която ще купуват...

Моят съвет към автора на темата е , да вземе жена си с него и не да покарат и двата модела, а една седмица да минават всеки ден през оторизираните сервизи и да видят за какво иде реч..

Защото КЕФА ЦЕНА НЯМА , ама етати и кефа- да почнеш още след първите 500 км. пробег, да висиш по сервизите...

Като автора на тази тема...http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=15839&view=getnewpost&hl=&fromsearch=1 :icon_doh:

Не пожелавам такъв кеф на никого...

Ами колега, не всички можем да си позволим такава кола като твоята....

Имам чувството, че ти отричаш всичко друго, различно от нея...

Дай Боже, да сме все така живи и здрави, че да караме нови коли, да си правим кефа, пък и все така да имаме възможност да си плащаме за този КЕФ...

/За справка: всички оторизирани сервизи - на Тойота, Мазда, Хонда, Митсубиши, Пежо, БМВ, Порше....да не изреждам повече..., са пълни с дефектирали нови автомобили.....Това значи ли според тебе, никой да не купува нов автомобил, а да си вземат само стари и изпитани коли втора употреба......./

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, преди да изберете дизелов двигател разгледайте във форума темите за 2.2 HDI - има оплаквания от замръзнала нафта, гаснене на колата при пробег под 500 км (!), сервизни акции преди около година и други подобни.

Карам Аутлендър 2.0 ТДИ който е на около 50 000 км, а преди това карах служебна Шкода Октавия 2.0 ТДИ, която към момента е на над 100 000 км. И двете коли са влизали в сервиз само за смяна на консумативи по двигателите. Двигателите помпа-дюза (2.0 ТДИ) вложени в Аутелендър са безпорно по-шумни и по-стари от дизела на Пежо, но със сигурност са по-икономични и по- надеждни. Карал съм и двата двигателя и според мен динамиката е сравнима - и двете коли не са нищо особено, но все пак осигуряват спокойно шофиране с нелоша еластичност.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, преди да изберете дизелов двигател разгледайте във форума темите за 2.2 HDI - има оплаквания от замръзнала нафта, гаснене на колата при пробег под 500 км (!), сервизни акции преди около година и други подобни.

Карам Аутлендър 2.0 ТДИ който е на около 50 000 км, а преди това карах служебна Шкода Октавия 2.0 ТДИ, която към момента е на над 100 000 км. И двете коли са влизали в сервиз само за смяна на консумативи по двигателите. Двигателите помпа-дюза (2.0 ТДИ) вложени в Аутелендър са безпорно по-шумни и по-стари от дизела на Пежо, но със сигурност са по-икономични и по- надеждни. Карал съм и двата двигателя и според мен динамиката е сравнима - и двете коли не са нищо особено, но все пак осигуряват спокойно шофиране с нелоша еластичност.

Здравейте колеги. Извинявам се за отсъствието, но имах малко работа и не съм влизал във форума.Иначе положението е следното-основният ми проблем е , че трябва да въртя бартер с Паджерото за около 17000лв. и да доплащам до макс.13000лв.Колата, която си бях избрал беше едно Пежо 4007 2.2 със всички екстри, но продавача се запъна за бартера и от там пропадна сделката.След доста лутане по разни форуми стигнах до извода, че най-верятно ще взема един пасат 6 2.0 бензин 150кс 4х4 за Паджерото + около 5000лв.(прост двигател-няма дюзи,турбини,лоша нафта и т.н., е все пак харчи 2л/100 повече от дизела, ама не съм търговски пътник-навъртявам макс. 20000км на година). Доста мислих по въпроса относно бмв 530 дизел или бензин, или е-класа 220 цди (много повече коли от пасата за няколко хиляди лева повече),но нещата с поддръжката там са много сериозни и май не са залък за моята уста.Отпадна ми варианта с аутлендър заради високата все още цена на автомобилите мин 35000 лв.,а може би и не е много разумно в семейството да има два джипа ( аз карам л200 ) вместо един джип + един седан за по-дълги разстояния.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...най-верятно ще взема един пасат 6 2.0 бензин 150кс 4х4 за Паджерото + около 5000лв.(прост двигател-няма дюзи,турбини,лоша нафта и т.н., е все пак харчи 2л/100 повече от дизела, ама не съм търговски пътник-навъртявам макс. 20000км на година)...
Предполагам говориш за 2.0 FSI. Koйто ти е казал, че няма дюзи и не е капризен към горивата те е поизлъгал. Това е двигател с директно впръскване (подобна на GDI система) и трябва да се кара с бензин поне 98 октана. Не ме разбирай грешно - не е лош двигател, но от всички бензинови, които можеш да избереш, този и TFSI (с турбо) са с най-сходни проблеми до комън-рейл ... тъй че 'от трън та на глог'.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам говориш за 2.0 FSI. Koйто ти е казал, че няма дюзи и не е капризен към горивата те е поизлъгал. Това е двигател с директно впръскване (подобна на GDI система) и трябва да се кара с бензин поне 98 октана. Не ме разбирай грешно - не е лош двигател, но от всички бензинови, които можеш да избереш, този и TFSI (с турбо) са с най-сходни проблеми до комън-рейл ... тъй че 'от трън та на глог'.

Е все пак е бензин без турбина и по-прост мотор си мисля.Единствено не ми хареса, че колата е малко мудна в ниските обороти сравнена с едно галакси 2009г 2.0 ТДЦИ (наше служебно),което карах същият ден, но като погледнах техническите данни за пасат 2.0 ТДИ и 2.0 ФСИ разликата в ускорението до 100км/ч е само 0,2сек.Не съм сигурен кой е най-удачният избор за момента.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В общи линии разликата е само в липсата на турбо, допълнително като добавиш, че бензиновите двигатели с директно впръскване са по-рядко срещани при евентуален проблем трудно ще намериш сервиз, който да се справя с подръжката. Та съвета ми е избери си един бензинов автомобил със стандартно MPI. Имай в предвид обаче, че този Пасат (към който си се насочил) с алуминиевото си предно окачване въобще не е евтин за подръжка - предницата има 8 носача, които са скъпи, но за сметка на това се чупят достатъчно често по нашите "прекрасни" пътища. По-добре преди да избереш автомобил да прецениш за какво точно ще го ползваш и от там да се насочиш по-точно към марка и модел, а след това почети по форумите какво пише, там има всякаква информация, която след внимателно прочитане може да ти помогне за правилния избор. В твоя случай не бих сменил Паджеро за Пасат никога, но това си е твое решение.

Значи колата ще се ползва от жена ми да ходи на работа с нея и от мен събота и неделя за разни разходки я до софия, я до пловдив и т.н.И затова мисля ,че е по-добре да бъде прилична лимузина с не много скъпа поддръжка и за препоръчване 4х4 заради района в който живеем и местоположението на работното място на жена ми(един сериозен баир).Именно за това съм се спрял на пасата, а иначе паджерото е много добро-изключително здраво, но за дълъг път е доста шумно(над 120) и уморяващо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...В твоя случай не бих сменил Паджеро за Пасат никога, но това си е твое решение.

Ако имаш предвид случая 'ходене на жена ми на работа и през уикенда от време на време до Пловдив' мисля че Пасат 4Моушън е по-добре от Паджеро, но още по-добре е едно Субару Легаси или Тойота Рав4
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш предвид случая 'ходене на жена ми на работа и през уикенда от време на време до Пловдив' мисля че Пасат 4Моушън е по-добре от Паджеро, но още по-добре е едно Субару Легаси или Тойота Рав4

За субарото съм съгласен, но няма голямо предлагане, а е и малко екзотично, а в рав4 се повозих преди месец и бях много разочарован от возията и многото пластмаса вътре.А иначе като порових малко сега излезна и една много хубава а6 2.0ТДИ 2005 с ръчни скорости за около 28000лв (без 4х4!!!, то май тоя мотор няма), ама не знам дали пак няма да влезна в приключения с тия аудита.( е не ,че пасата е нещо друго).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За субарото съм съгласен, но няма голямо предлагане, а е и малко екзотично, а в рав4 се повозих преди месец и бях много разочарован от возията и многото пластмаса вътре.А иначе като порових малко сега излезна и една много хубава а6 2.0ТДИ 2005 с ръчни скорости за около 28000лв (без 4х4!!!, то май тоя мотор няма), ама не знам дали пак няма да влезна в приключения с тия аудита.( е не ,че пасата е нещо друго).

Колега, с Ауди-то наистина ще се вкараш във голям филм, но ако имаш излишни пари - тогава не би трябвало да те бърка.

Никога не съм имал Ауди, но от приятели съм чувал, че частите им са по-скъпи дори и от на Мерцедес, а са надеждни колкото италианските коли. Иначе са хубави, спор няма. Остава само въпроса дали си заслужава...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, с Ауди-то наистина ще се вкараш във голям филм, но ако имаш излишни пари - тогава не би трябвало да те бърка.

Никога не съм имал Ауди, но от приятели съм чувал, че частите им са по-скъпи дори и от на Мерцедес, а са надеждни колкото италианските коли. Иначе са хубави, спор няма. Остава само въпроса дали си заслужава...

Нещо се напъвам да ми харесат тия пасати и може би ще взема да скоча в дълбокото с бмв 530д или е-класа, защото приличат на истински коли, въпреки сериозната поддръжка.Не знам какво ще става ама ще се взима нещо по-сериозно и дано имам късмет защото наистина ще ми бъде нужен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Нещо се напъвам да ми харесат тия пасати и може би ще взема да скоча в дълбокото с бмв 530д или е-класа, защото приличат на истински коли, въпреки сериозната поддръжка.Не знам какво ще става ама ще се взима нещо по-сериозно и дано имам късмет защото наистина ще ми бъде нужен.

Продадох Паджерото и взех един Фиат Седичи 4х4 на 1 година и 15000км с 3 хиляди лева доплащане- засега сме доволни :icon_n_king:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Продадох Паджерото и взех един Фиат Седичи 4х4 на 1 година и 15000км с 3 хиляди лева доплащане- засега сме доволни :icon_n_king:

 

Колега, честно не мога да го разбера това.... да размениш Паджеро III срещу Фиат (дори чисто нов да е), че и да доплатиш 3000 лв ?

Аз не мога да бъда такъв мазохист спрямо себе си.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, честно не мога да го разбера това.... да размениш Паджеро III срещу Фиат (дори чисто нов да е), че и да доплатиш 3000 лв ?

Аз не мога да бъда такъв мазохист спрямо себе си.

А така... :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Продадох Паджерото и взех един Фиат Седичи 4х4 на 1 година и 15000км с 3 хиляди лева доплащане- засега сме доволни :icon_n_king:

Някой беше казал, че всичко което започва с Ф и не е Ферари не става - а за него ЦЯЛО ПАДЖЕРО??????

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...