Премини към съдържание

johnnym

Потребител
  • От него общо

    26
  • Регистрация

  • Беше тук

За johnnym

  • Рожден ден 11/29/1973

Местоживеене

  • Град
    Razlog

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Pajero i L200

Посетили профила

884 посетили

johnnym's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Поръчах рециклирана от Гърция, та да видим какво ще излезе.
  2. Здравеите колеги, имам проблем с теч на масло от секторната кутия на пикапа ми.Преди две години имах отново същият теч и тогава се вкарах в сериозен филм- поне пет пъти сваляне и качване на кутията, смяна на уплътнители(ремонтен комплект), смяна на оста и накрая смяна на цялата кутия , което в пари се оказа над 1300лв.Сега мисля да си поръчам една рециклирана кутия (150 евро) от Гърция и дано имам по-голям късмет.Някакви по-умни идеи? Питах в няколко сервиза, но не искат да ми дадат ориентировъчна цена за ремонт на кутията, а това не ме устройва защото може да стане както предният път- почнахме от 220лв и стигнахме до 1300.Между другото имам съмнения, че колата разбива секторната кутия бързо, защото имам монтирани фланци 30мм, които усилват доста вибрациите от небалансирани гуми.Ако имате някаква полезна информация ще съм много благодарен да я споделите.Мерси.
  3. Vin JMBLNV74W2J000504. А относно визията - кола от 2000г проектирана сигурно 1995, не може да се сравнява с кола 2009, която в най-лошия случай е проектирана 10 години по-късно, което за автомобилостроенето е много.И друго нещо- моят пикап л200 е 2001, но дизайна вътре в купето е направо отчайващ( все едно гледаш мазда 323 от 80-те).А иначе дизайна на Паджерото малко повече ми допада след фейса от 2003 и най вече новия от 2006, но не са по моя джоб, а и не забравяйте, че колата е за жена ми , а за едно жена дизайна и визията са най-важни.Знам, че Паджерото е по-здраво и по-надежно, но като визия е много по-зле от Фиата.А и във Фиата мирише още на ново!!.За тия пари това беше най-изгодното предложение за почти чисто ново 4х4.
  4. Ще видим.А иначе фиата е сузуки сх4- тоест японка, а ако трябва да съм искрен до сега от моя опит с колите най-добри впечатления имам от една витара 1990 г , на която за три години каране смених само едни задни накладки.Историята е следната: 1.Фиат уно 1.3-перфектен двигател, слабо окачване, много евтина поддръжка, 2.Мерцедес 124 200д-перфектна возия, умрял мотор, счупих автоатика, 3.Мерцедес 124 260Е-убийствен мотор, но и убийствен разход 16-17,счупих автоматика, 4.Форд Галакси 2.0Е-много практична кола,слабо окачване, 5.Витара 1,6-много здрава, 6.Рено клио 2002 1.2-никакви проблеми, много икономична, малко тясна, 7.Митсубиши Л200-невероятно здрава кола, теч от секторната кутия-но нея не си я продавам, 8.Ауди а4 2.5ТДИ-невероятно спортна кола и невероятно трошлива-тотално разочарование, 9.Паджеро 2.5ТДИ 2002-много здрава ,малко тромава и леко застаряла :icon_crying:
  5. Продадох Паджерото и взех един Фиат Седичи 4х4 на 1 година и 15000км с 3 хиляди лева доплащане- засега сме доволни :icon_n_king:
  6. Нещо се напъвам да ми харесат тия пасати и може би ще взема да скоча в дълбокото с бмв 530д или е-класа, защото приличат на истински коли, въпреки сериозната поддръжка.Не знам какво ще става ама ще се взима нещо по-сериозно и дано имам късмет защото наистина ще ми бъде нужен.
  7. За субарото съм съгласен, но няма голямо предлагане, а е и малко екзотично, а в рав4 се повозих преди месец и бях много разочарован от возията и многото пластмаса вътре.А иначе като порових малко сега излезна и една много хубава а6 2.0ТДИ 2005 с ръчни скорости за около 28000лв (без 4х4!!!, то май тоя мотор няма), ама не знам дали пак няма да влезна в приключения с тия аудита.( е не ,че пасата е нещо друго).
  8. Значи колата ще се ползва от жена ми да ходи на работа с нея и от мен събота и неделя за разни разходки я до софия, я до пловдив и т.н.И затова мисля ,че е по-добре да бъде прилична лимузина с не много скъпа поддръжка и за препоръчване 4х4 заради района в който живеем и местоположението на работното място на жена ми(един сериозен баир).Именно за това съм се спрял на пасата, а иначе паджерото е много добро-изключително здраво, но за дълъг път е доста шумно(над 120) и уморяващо.
  9. Е все пак е бензин без турбина и по-прост мотор си мисля.Единствено не ми хареса, че колата е малко мудна в ниските обороти сравнена с едно галакси 2009г 2.0 ТДЦИ (наше служебно),което карах същият ден, но като погледнах техническите данни за пасат 2.0 ТДИ и 2.0 ФСИ разликата в ускорението до 100км/ч е само 0,2сек.Не съм сигурен кой е най-удачният избор за момента.
  10. Здравейте колеги. Извинявам се за отсъствието, но имах малко работа и не съм влизал във форума.Иначе положението е следното-основният ми проблем е , че трябва да въртя бартер с Паджерото за около 17000лв. и да доплащам до макс.13000лв.Колата, която си бях избрал беше едно Пежо 4007 2.2 със всички екстри, но продавача се запъна за бартера и от там пропадна сделката.След доста лутане по разни форуми стигнах до извода, че най-верятно ще взема един пасат 6 2.0 бензин 150кс 4х4 за Паджерото + около 5000лв.(прост двигател-няма дюзи,турбини,лоша нафта и т.н., е все пак харчи 2л/100 повече от дизела, ама не съм търговски пътник-навъртявам макс. 20000км на година). Доста мислих по въпроса относно бмв 530 дизел или бензин, или е-класа 220 цди (много повече коли от пасата за няколко хиляди лева повече),но нещата с поддръжката там са много сериозни и май не са залък за моята уста.Отпадна ми варианта с аутлендър заради високата все още цена на автомобилите мин 35000 лв.,а може би и не е много разумно в семейството да има два джипа ( аз карам л200 ) вместо един джип + един седан за по-дълги разстояния.
  11. Аз го покарах 2.2 мотора и много ми хареса, но съм притеснен от надежноста на този мотор, защото днес се обадих на един приятел, който караше пежо 607 с този мотор и каза , косата му е побеляла от него(турбина, управление на турбината, дюзи и някаква електроника - камара пари.)А Паджерото не искам да го сменям, но проблема е ,че го кара жена ми, а според нея е със доста застаряла визия и други подобни глупости.Последният път като рещих да я послушам относно кола и визия се оказа тотално финансово разбиване-покупка на ауди а4 2,5 тди 2002 за 30000лв и след 1 година каране + 8000 лв. ремонти го продадох за 22000 лв.Затова сега мисля малко да поразпитам преди да скоча в дълбокото защото все пак трябва да сменим визията .Иначе аз съм си стар фен на марката и вече 5 години си карам Л200-та 2001г и още не съм похарчил 1000лв за ремонти.
  12. Здравейте колеги.Решил съм да сменя Паджерото си 2.5 ТДИ 2002г за нещо по-ново и затова съм се спрял на Аутлендър 2007. Проблема ми е , че не знам дали френския двигател 2.2 ХДИ е по-добър от 2.0 ТДИ, а и не знам дали си струва да взема едно Пежо 4007 с 2.2ХДИ на 105х.км за около 30000 лв, защото е доста по-евтино от Аутлендърите ( мин 35000 лв.) втора ръка.Не мога да си позволя ново защото ми идва скъпичко вепреки големите промоции (47000 лв), а и защото съм вързан с бартер за моето Паджеро.Проблема е, че чух доста лоши неща за мотора 2,2 ( турбина, дюзи ) от дилъри на Пежо и малко съм объркан дали няма да се вкарам в бъдещи сериозни приключения.Някякви мнения от колеги с Аутлендъри??? Благодаря предварително.
  13. Здравейте колеги, от известно време имам следния проблем с моята кола- при движение на 4-та или 5-та предавка в момента на подаване на газ, колата придърпва много неприятно, същото се случва и при отпускане на педала на газта, а също и при подаване на малко газ. нормално се държи само след движение с повече газ или отпусната газ. Много е неприятно при движение в колона, когато се налага често подаване и отнемане на малко газ- колата буквално придърпва непрекъснато. Колата с двигател 4д56 115кс и с електронна газ и електронна помпа-съмнявам се в тях, но нямам никаква идея как да ги проверя.Някакви идеи или към кого да се обърна?Мерси
  14. Ако може някой да ми каже как да настроя вентилатора( на какви позиции), за да пуска въздух(топъл или студен) през отворите на тавана за 2-ри и 3-ти ред седалки?
  15. Оправих си колата сам и да са живи и здрави колегите, които качиха VIN декодера, защото благодарение на него си свалих схемата на вакуум системата на датчиците и клапаните. Проблема беше в разменени вакуум маркучлета на клапана за управление на променливата геометрия на турбината. Сега всичко е ОК и още един път БЛАГОДАРЯ!!!
×
×
  • Създаване...