Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Проблем с блокажа на задния диференциал


Препоръчано мнение

Привет колеги! Имам проблеми с блокажа на задния диференциал. Без да го вкючвам и да карам на режим 4Х4 се включи и остана тъка. Сега блокажа ми е постоянно зацепен и немога да го изключа. Свалих вакум моторчето което седи над диференциала и управлява блокажа, за да го проверя дали рабти, проверих маркучетата които влизат в диференциала да ги видя дали са здрави и накрая проверих, дали има масло в диференциала. Всичко е наред, само дето ми се струва, че вакум моторчето неправи голямо налягане. Можете ли да ми дадете съвет къкво да правя, дали проблема е сериозен или пък се дължи на студеното време. Благодаря предварително!!! :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги! Имам проблеми с блокажа на задния диференциал. Без да го вкючвам и да карам на режим 4Х4 се включи и остана тъка. Сега блокажа ми е постоянно зацепен и немога да го изключа. Свалих вакум моторчето което седи над диференциала и управлява блокажа, за да го проверя дали рабти, проверих маркучетата които влизат в диференциала да ги видя дали са здрави и накрая проверих, дали има масло в диференциала. Всичко е наред, само дето ми се струва, че вакум моторчето неправи голямо налягане. Можете ли да ми дадете съвет къкво да правя, дали проблема е сериозен или пък се дължи на студеното време. Благодаря предварително!!! :icon_doh:

Вероятно се дължи на лошото време, разглобете моторчето и го почистете ,смажете и го затворете.........пак пробвайте .......проверете си маркучето което седи м/у помпата и мембраната, проверете мембраната дали всичо е й ок..........

Проверете и шпиндела/оста ,която е закачена на муфата от едната страна и на мембраната - от другата страна.......можете да свалите мембраната ( на две винчета е ) и да се опитате на ръка да дърпате оста й, така че да се раздвижи муфата вътре в дифа...........в този случай ще трябва на канал да се направи това, тъй като може би ще се наложи леко да се мърда джипа напред/назад ,така че да се освободи муфата вътре...........Ако евентуално нищо не стане , вероятно проблема е вътре в дифа и ще се нложи да се отвори,аз отварям само капака( естествено след като източа маслото ) и с отверка се опитвам да раздвижа муфата,но понякога и това не става и се налага разглобяване.........ако се стигне до там , проверете си всичко по дифа .............

Има вероятност проблема да е електрически,за това проверете и дали идва напрежение до моторчето,ако не идва ,най вероятно контактите на лоста са за почистване вътре в купето...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Паджеро III има ли блокаж на диференциалите? Аз имам такова Паджеро, но то има блокаж само на централния диференциал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Паджеро III има ли блокаж на диференциалите? Аз имам такова Паджеро, но то има блокаж само на централния диференциал.

За непросветените - какво прави блокажа на централния диференциал? Разделя усилието 50/50 предполагам?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прегледах всичко и се оказа,че проблема не е в блокажа,защтото като надигна задната гума и се помача да я завартя,тя прави половин оборот и тогава блокирва,тогава си помислих,че дифа има ЛСД система и нещто неможе да се изключи,пробвах със смяна на масло карах го цял ден и пак си е тъка.Някои ако може дами каже на какъв принцип е тази система и какво може да й стане,ще съм му много благодарен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я най-добре напиши рамата да видим какъв е този диференциал.....че така като ги гледам то голямо разнообразие има........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Прегледах всичко и се оказа,че проблема не е в блокажа,защтото като надигна задната гума и се помача да я завартя,тя прави половин оборот и тогава блокирва,тогава си помислих,че дифа има ЛСД система и нещто неможе да се изключи,пробвах със смяна на масло карах го цял ден и пак си е тъка.Някои ако може дами каже на какъв принцип е тази система и какво може да й стане,ще съм му много благодарен.

Здравей,колега!Имам проблем с включването на бавни скорости след лягане по корем на цялата лява част на джипа в сняг.Мисля,че проблемът се получи от неправилно превключване.Къде да търся повредата,дали си запознат?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 години ...

Здравейте. Днес реших да почовъркам по задния диф , тъй като не ми вкл.блокажа. От прочетеното в тая тема разбрах някои неща , а други не . Проверих моторчето - работи , но дали това дето го прави е достатъчно не мога да преценя. Бръчи известно време и спира , но моста не се закл. ,защото лампата не спира да мига . Много труден достъп , защото не мога да сваля гърнето , но с едно огледалце долу-горе става. Понеже реших , че мембраната е нещо запецнала ми дойде "гениалната" идея да я раздвижат с компресора и май я спуках , защото нещо изтрака и си помислих , че се е раздвижила. Да обаче като сглобих всичко се оказа , че моторчето бръмчи , но вече не спира . И сега идват въпросите : как да я докопам тая мембрана като не вижда никаде никакви болчета по дифа , а всичко май е вътре . От каде може да се поръча и как да я сменя . Благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Днес реших да почовъркам по задния диф , тъй като не ми вкл.блокажа. От прочетеното в тая тема разбрах някои неща , а други не . Проверих моторчето - работи , но дали това дето го прави е достатъчно не мога да преценя. Бръчи известно време и спира , но моста не се закл. ,защото лампата не спира да мига . Много труден достъп , защото не мога да сваля гърнето , но с едно огледалце долу-горе става. Понеже реших , че мембраната е нещо запецнала ми дойде "гениалната" идея да я раздвижат с компресора и май я спуках , защото нещо изтрака и си помислих , че се е раздвижила. Да обаче като сглобих всичко се оказа , че моторчето бръмчи , но вече не спира . И сега идват въпросите : как да я докопам тая мембрана като не вижда никаде никакви болчета по дифа , а всичко май е вътре . От каде може да се поръча и как да я сменя . Благодаря.

.....всичко е вътре, търси втора ръка мембрана, тя се държи за 6 или 8 винтчета за контрата и всичко това заедно става блокаж.....лошо си направил с продухването, защото най вероятно си е работило, но датчика е бил скапан, за това и мига постоянно.....ако искаш отвори го отзад и ще имаш достъп до поне половината неща, които ти трябват за отстраняване на такъв проблем.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. А ще мога ли да отворя без да свалям там едни големи тампони , че не обърнах вчера внимание каде са захванати , а сега не мога да видя. Щото ако трябва и тях да свалям става много сложно ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....всичко е вътре, търси втора ръка мембрана, тя се държи за 6 или 8 винтчета за контрата и всичко това заедно става блокаж.....лошо си направил с продухването, защото най вероятно си е работило, но датчика е бил скапан, за това и мига постоянно.....ако искаш отвори го отзад и ще имаш достъп до поне половината неща, които ти трябват за отстраняване на такъв проблем.......

 

Доколкото разбирам не е задължително ,ако мигат датчиците на таблото да има проблем с дифовете и зацепването? Мисълта ми е ,че имам някакъв опит с 4х4 и като купувах пинина ми се стори ,че всичко си зацепва както трябва независимо от датчиците ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото разбирам не е задължително ,ако мигат датчиците на таблото да има проблем с дифовете и зацепването? Мисълта ми е ,че имам някакъв опит с 4х4 и като купувах пинина ми се стори ,че всичко си зацепва както трябва независимо от датчиците ?

....да ,има еакъв вариант в който блокажите включват , режимите са ок, но на таблото индикациите продължават да мигат........това се дължи на факта, че приводите са преместили муфата и съответно е закл. дифа, но датчика не отчита този факт поради някаква повреда и за това имаме мигащи светлини , въпреки че е закл. или откл. дифа.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....да ,има еакъв вариант в който блокажите включват , режимите са ок, но на таблото индикациите продължават да мигат........това се дължи на факта, че приводите са преместили муфата и съответно е закл. дифа, но датчика не отчита този факт поради някаква повреда и за това имаме мигащи светлини , въпреки че е закл. или откл. дифа.....

 

Благодаря за компетентният отговор ,а възможни ли е просто да трябва да се почисти електро контакта на самите датчици ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен лампата беше изгоряла , но блокажа не работеше. Пробвал съм го на кал няколко пъти и едната гума върти , другата не мръдна. След като свалих таблото за смяна на изгоряла лампа ( за задно ляво колело ) , видях че има и лампа за задния диф. След като я смених се оказа,че лампата мига , когато трябва да е вкл блокажа , затова тръгнах да чопля и си намерих забавление за предстоящите дъждовни дни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...