Цеци Публикувано 7 февруари 2010 Сподели Публикувано 7 февруари 2010 Здравейте на всички. Навил съм се да си взема Галант 98г,2.0 ТДИ 90к.с. Какво е вашето мнение? Досега карах Вектра Б 1.8 16 клапана. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 7 февруари 2010 Сподели Публикувано 7 февруари 2010 http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=14106&view=findpost&p=149350 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mirama Публикувано 7 февруари 2010 Сподели Публикувано 7 февруари 2010 Какво да ни е мнението?Взимай го. )))Дай малко повече инфо все пак, от къде е колата, цена (ако не те притеснява). Моята е 96г, 2.0ТД, 90к.с., доволна съм до сега, като се има предвид че е взета преди 2месеца. ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 7 февруари 2010 Сподели Публикувано 7 февруари 2010 При положение че си карал бензин и се качиш на дизел, няма да е много комфортно за теб и ще усетиш доста разлики. Галанта добре се справя с дизеловия мотор, не очаквай чудеса в динамиката но семеен или по скоро "пенсионерска" кола бива.В днешни времена когато разликите между горивата са почти никъкви, не виждам голям смисъл от дизелов Галант.Решението си е както и парите, но според мен посмятай малко преди да купиш каквото и да е било.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 7 февруари 2010 Сподели Публикувано 7 февруари 2010 Ето една проста сметка: дизеловият ми Галант харчеше около 8/100 градско, сегашния около 12/100 - това прави разлика около 4л на 100км. При изминати 350 - 400км на седмица в София това прави грубо 30тина лв повече на седмица... :icon_hmm: Извънградско разликата е малка и едно ходене от Сф до Бургас, например излиза с 20тина лв повече на бензин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цеци Публикувано 7 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 7 февруари 2010 Аз искам някакав съвет да ми дадете кои са им слабите места,преди да я закупя на кое да се обърне по голямо внимание,собственика ми каза ,че 2 скорост му е влизала малко по трудно особено от 3 на 2,това дали е някакав съществен проблем? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 7 февруари 2010 Сподели Публикувано 7 февруари 2010 Казва се синхронизатор на 2-ра предавка,всички с ръчни скорости сме така,но ако е сериозно положението може да се наложи смяна,а само синхронизатора е около 250 лева.Търси други проблеми,не вярвам да е само това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цеци Публикувано 7 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 7 февруари 2010 възможно ли е да е съединител? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 7 февруари 2010 Сподели Публикувано 7 февруари 2010 възможно ли е да е съединител?Ако е съединител, най-трудно ще се включва на първа скорост. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko84 Публикувано 7 февруари 2010 Сподели Публикувано 7 февруари 2010 Обърни внимания на място докато работи дали се чува някакво къркорене от към двигателя...Влез и натисни съединителя и забележи тогава дали има някаква разлика в звука на колата...Прегледай я за ръжда....Покарай я засили я малко и натисни спирачките, виж дали не тресе кормилото или дали ти бие педала на спирачките....Може да са криви дисковете...този проблем се решава за около 300 лв....Не си мисли да слагаш някакви калпави ремъци и ролки, защото после може да ти излязат петорно по скъпи от хубавите такива....за консумативи отиват около 600лв с работата (говорим за хубави части) Иначе аз карам точно такъв Галант и ми харесва много....Вектрата е пълно дърво пред него....Особено тея Акотек двигателите са......пълен шит..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mirama Публикувано 7 февруари 2010 Сподели Публикувано 7 февруари 2010 Цеци, май повечето галанти около тези години имат проблем със синхронизатора на втора предавка. При нас е същото положението, включва се или с междинна газ, или с повече упорство от твоя страна. ) Естествено е, че трябва да се смени, но можеш да изкараш известно време и така. )Други проблеми до сега не сме имали, освен в началото едно "биене" по волана, но това се оправи след смяна на гуми, реглаж, така и не успяха да кажат къде точно е бил проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 7 февруари 2010 Сподели Публикувано 7 февруари 2010 Да ви кажа то това не е само при галантите... Още преди повече от година имаше тема в раздел колт за трудното влизане на 2-ра скорост. Оказа се, че доста от колегите имаха такъв проблем. Отначало ме дразнеше, но за 2 години и половина така свикнах да си я вкарвам с междина газ, че сега и на друга кола като се кача по навик пак давам междинна Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 февруари 2010 Сподели Публикувано 7 февруари 2010 Ето една проста сметка: дизеловият ми Галант харчеше около 8/100 градско, сегашния около 12/100 - това прави разлика около 4л на 100км. При изминати 350 - 400км на седмица в София това прави грубо 30тина лв повече на седмица... :icon_hmm: И като умножим тези 30 лв. по 52 седмици, в края на годината се получава една доста добра премия.. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 7 февруари 2010 Сподели Публикувано 7 февруари 2010 И като умножим тези 30 лв. по 52 седмици, в края на годината се получава една доста добра премия.. :icon_thumbup: Не предизвиквай газаджиите отново, моля ти се Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 7 февруари 2010 Сподели Публикувано 7 февруари 2010 Не предизвиквай газаджиите отново, моля ти се Много си прав Емо, да не започваме с темата "газ" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 7 февруари 2010 Сподели Публикувано 7 февруари 2010 (редакция) Аз искам някакав съвет да ми дадете кои са им слабите места,преди да я закупя на кое да се обърне по голямо внимание,собственика ми каза ,че 2 скорост му е влизала малко по трудно особено от 3 на 2,това дали е някакав съществен проблем? Моето мнение е да не я взимаш тази кола, но все пак това си е мое мнение. Аз бих потърсил друга кола при която да ги няма тези проблеми. Дизел втора употреба, в повечето случаи означава кола на много, ама много километри, а в този случай те са доказани с това износване на синхронизаторите. Най-вероятно като отворите кутията ще се окаже, че има и други износени детайли, примерно лагерите(дай боже да не съм прав). Тъй като тук е форум на Митсубиши и всеки тук говори и търси най-доброто за колата си, та и аз затова давам такова мнение, а то е да си купувате здрави коли. В момента на пазара има много и най-различни Галанти за продан, мисля си че не е трудно да се намери такъв читав. Каквото и да решиш ти желая успех и да не забравиш после да се похвалиш тук. Редактирано 7 февруари 2010 от bluffer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цеци Публикувано 8 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 8 февруари 2010 Еми аз сам звънял поне на 10 обяви за седанов дизелов Галант всичките ми казват че от 3 на 2 влиза малко по трудно, но поне сам на 100% за такава кола ще я взимам. Те хората в краина сметка са казали че кола и жена се взима на касмет :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 8 февруари 2010 Сподели Публикувано 8 февруари 2010 Късмет с избора тогава.. :icon_thumbup: Дано ти се падне читав екземпляр.. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 8 февруари 2010 Сподели Публикувано 8 февруари 2010 Еми аз сам звънял поне на 10 обяви за седанов дизелов Галант всичките ми казват че от 3 на 2 влиза малко по трудно, но поне сам на 100% за такава кола ще я взимам. Те хората в краина сметка са казали че кола и жена се взима на касмет :good: Избора (и парите) са си твои. Колегите ти казаха, аз също ще потвърдя, че почти всички дизелови коли са на много километри, следователно порядъчно амортизирани. Но след като искаш само дизел.... поне да си наясно какво ще си купиш, късмета тук май няма голямо значение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mirama Публикувано 8 февруари 2010 Сподели Публикувано 8 февруари 2010 Те и бензиновите не са много по-малко карани и съответно амортизирани. Няма как в страна като Германия, Австрия, Швейцария хората да не си карат много колите. То това не е БГ където минаваш 10-20км до работа и обратно. В крайна сметка няма как да очакваш от кола на 8-10-12г някакви чудеса, естествено че ще има части за смяна и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitovbishi Публикувано 8 февруари 2010 Сподели Публикувано 8 февруари 2010 Те и бензиновите не са много по-малко карани и съответно амортизирани. Няма как в страна като Германия, Австрия, Швейцария хората да не си карат много колите. То това не е БГ където минаваш 10-20км до работа и обратно. В крайна сметка няма как да очакваш от кола на 8-10-12г някакви чудеса, естествено че ще има части за смяна и т.н.Подкрепям Мира - гледай хубаво и взимай смело. И аз съм почитател на дизела. Имам такъв Галант и съм доволен засега. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.