Премини към съдържание

Галант 98г,2.0 ТДИ 90к.с.


Цеци

Препоръчано мнение

Здравейте на всички. Навил съм се да си взема Галант 98г,2.0 ТДИ 90к.с. Какво е вашето мнение? Досега карах Вектра Б 1.8 16 клапана. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво да ни е мнението?

Взимай го. )))

Дай малко повече инфо все пак, от къде е колата, цена (ако не те притеснява).

Моята е 96г, 2.0ТД, 90к.с., доволна съм до сега, като се има предвид че е взета преди 2месеца. )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При положение че си карал бензин и се качиш на дизел, няма да е много комфортно за теб и ще усетиш доста разлики. Галанта добре се справя с дизеловия мотор, не очаквай чудеса в динамиката но семеен или по скоро "пенсионерска" кола бива.

В днешни времена когато разликите между горивата са почти никъкви, не виждам голям смисъл от дизелов Галант.

Решението си е както и парите, но според мен посмятай малко преди да купиш каквото и да е било.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Ето една проста сметка: дизеловият ми Галант харчеше около 8/100 градско, сегашния около 12/100 - това прави разлика около 4л на 100км. При изминати 350 - 400км на седмица в София това прави грубо 30тина лв повече на седмица... :icon_hmm:

Извънградско разликата е малка и едно ходене от Сф до Бургас, например излиза с 20тина лв повече на бензин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам някакав съвет да ми дадете кои са им слабите места,преди да я закупя на кое да се обърне по голямо внимание,собственика ми каза ,че 2 скорост му е влизала малко по трудно особено от 3 на 2,това дали е някакав съществен проблем?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Казва се синхронизатор на 2-ра предавка,всички с ръчни скорости сме така,но ако е сериозно положението може да се наложи смяна,а само синхронизатора е около 250 лева.Търси други проблеми,не вярвам да е само това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обърни внимания на място докато работи дали се чува някакво къркорене от към двигателя...Влез и натисни съединителя и забележи тогава дали има някаква разлика в звука на колата...Прегледай я за ръжда....Покарай я засили я малко и натисни спирачките, виж дали не тресе кормилото или дали ти бие педала на спирачките....Може да са криви дисковете...този проблем се решава за около 300 лв....Не си мисли да слагаш някакви калпави ремъци и ролки, защото после може да ти излязат петорно по скъпи от хубавите такива....за консумативи отиват около 600лв с работата (говорим за хубави части) Иначе аз карам точно такъв Галант и ми харесва много....Вектрата е пълно дърво пред него....Особено тея Акотек двигателите са......пълен шит.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цеци, май повечето галанти около тези години имат проблем със синхронизатора на втора предавка.

При нас е същото положението, включва се или с междинна газ, или с повече упорство от твоя страна. ) Естествено е, че трябва да се смени, но можеш да изкараш известно време и така. )

Други проблеми до сега не сме имали, освен в началото едно "биене" по волана, но това се оправи след смяна на гуми, реглаж, така и не успяха да кажат къде точно е бил проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да ви кажа то това не е само при галантите... Още преди повече от година имаше тема в раздел колт за трудното влизане на 2-ра скорост. Оказа се, че доста от колегите имаха такъв проблем. Отначало ме дразнеше, но за 2 години и половина така свикнах да си я вкарвам с междина газ, че сега и на друга кола като се кача по навик пак давам междинна :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето една проста сметка: дизеловият ми Галант харчеше около 8/100 градско, сегашния около 12/100 - това прави разлика около 4л на 100км. При изминати 350 - 400км на седмица в София това прави грубо 30тина лв повече на седмица... :icon_hmm:

 

И като умножим тези 30 лв. по 52 седмици, в края на годината се получава една доста добра премия.. :icon_thumbup:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И като умножим тези 30 лв. по 52 седмици, в края на годината се получава една доста добра премия.. :icon_thumbup:

 

Не предизвиквай газаджиите отново, моля ти се :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не предизвиквай газаджиите отново, моля ти се :)

Много си прав Емо, да не започваме с темата "газ"

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам някакав съвет да ми дадете кои са им слабите места,преди да я закупя на кое да се обърне по голямо внимание,собственика ми каза ,че 2 скорост му е влизала малко по трудно особено от 3 на 2,това дали е някакав съществен проблем?

 

Моето мнение е да не я взимаш тази кола, но все пак това си е мое мнение. Аз бих потърсил друга кола при която да ги няма тези проблеми. Дизел втора употреба, в повечето случаи означава кола на много, ама много километри, а в този случай те са доказани с това износване на синхронизаторите. Най-вероятно като отворите кутията ще се окаже, че има и други износени детайли, примерно лагерите(дай боже да не съм прав). Тъй като тук е форум на Митсубиши и всеки тук говори и търси най-доброто за колата си, та и аз затова давам такова мнение, а то е да си купувате здрави коли. В момента на пазара има много и най-различни Галанти за продан, мисля си че не е трудно да се намери такъв читав.

Каквото и да решиш ти желая успех и да не забравиш после да се похвалиш тук.

Редактирано от bluffer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми аз сам звънял поне на 10 обяви за седанов дизелов Галант всичките ми казват че от 3 на 2 влиза малко по трудно, но поне сам на 100% за такава кола ще я взимам. Те хората в краина сметка са казали че кола и жена се взима на касмет :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Късмет с избора тогава.. :icon_thumbup: Дано ти се падне читав екземпляр.. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми аз сам звънял поне на 10 обяви за седанов дизелов Галант всичките ми казват че от 3 на 2 влиза малко по трудно, но поне сам на 100% за такава кола ще я взимам. Те хората в краина сметка са казали че кола и жена се взима на касмет :good:

Избора (и парите) са си твои. Колегите ти казаха, аз също ще потвърдя, че почти всички дизелови коли са на много километри, следователно порядъчно амортизирани. Но след като искаш само дизел.... поне да си наясно какво ще си купиш, късмета тук май няма голямо значение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Те и бензиновите не са много по-малко карани и съответно амортизирани.

Няма как в страна като Германия, Австрия, Швейцария хората да не си карат много колите. То това не е БГ където минаваш 10-20км до работа и обратно.

В крайна сметка няма как да очакваш от кола на 8-10-12г някакви чудеса, естествено че ще има части за смяна и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Те и бензиновите не са много по-малко карани и съответно амортизирани.

Няма как в страна като Германия, Австрия, Швейцария хората да не си карат много колите. То това не е БГ където минаваш 10-20км до работа и обратно.

В крайна сметка няма как да очакваш от кола на 8-10-12г някакви чудеса, естествено че ще има части за смяна и т.н.

Подкрепям Мира - гледай хубаво и взимай смело. И аз съм почитател на дизела. Имам такъв Галант и съм доволен засега.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...