V 6 24 valve Публикувано 5 февруари 2010 Сподели Публикувано 5 февруари 2010 Колеги, преди няколко дни се опитах да отключа колата с дистанционното, но...нищо. Реших, че батерията е изтощена, смених я и отново пробвах, но...нищо. Предположенията ми са за бушон или модула на централното, който обаче не знам къде се намира. Моля за съвет... Колата е Mitsubishi Galant 2.5 V 6, с оригинално дистанционно - правоъгълно с 2 копчета '' Lock'' и ''Unlock''. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 5 февруари 2010 Сподели Публикувано 5 февруари 2010 Да се включа и аз с едно питане по темата - Къде мога да си намеря винтче за дистанционното или цялата "кутийка" на дистанционното ? Моето се разви и загуби ....сега си отварям с ключа ....и е леко досадно, особено зимата :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
наката Публикувано 5 февруари 2010 Сподели Публикувано 5 февруари 2010 А сигурен ли си, че проблема е точно в дистанционното или модула на централното? Все пак тези дни е достатъчно студено и има вероятност проблема да е в машинките за отключване/заключване, които са във вратите. Най-вече тази на шофьорската врата, понеже обикновено тя е управляваща за другите машинки. Има вероятност в машинката на шофьорската врата да е проникнала вода или влага, която от ниските температури да е замръзнала и да блокира хода на лостчето, което е свързано с ключалката. Препоръчвам ти да свалиш кората на шофьорската врата (ако ти се занимава - погледни и другите врати) и да провериш за тази проблем или да отидеш в сервиз, където монтират аларми да ти кажат по-точно за възможния проблем. Във втория случай залагам на 90%, че ще ти предложат да ти сменят системата за централното, което е за препоръчване, понеже ще имаш нова система със съответната гаранция.Успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 5 февруари 2010 Сподели Публикувано 5 февруари 2010 Колеги, преди няколко дни се опитах да отключа колата с дистанционното, но...нищо. Реших, че батерията е изтощена, смених я и отново пробвах, но...нищо. Предположенията ми са за бушон или модула на централното, който обаче не знам къде се намира. Моля за съвет... Колата е Mitsubishi Galant 2.5 V 6, с оригинално дистанционно - правоъгълно с 2 копчета '' Lock'' и ''Unlock''. Аз мисля, че проблема е в дистанционното, ако имаш резервно - пробвай с него. Ако нямаш, потърси техник да ти го отремонтира. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihluzin Публикувано 5 февруари 2010 Сподели Публикувано 5 февруари 2010 Здравейте колеги,да се включа и аз понеже имам същия проблем,обаче и на топло не иска да отключва...нямам резервно дистанционно..смених батерията но нищо... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V 6 24 valve Публикувано 5 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 5 февруари 2010 Аз мисля, че проблема е в дистанционното, ако имаш резервно - пробвай с него. Ако нямаш, потърси техник да ти го отремонтира.Колега, проблеми с дистанционното няма, тъй като днес го тестваха с едно устройство за излъчване на честота и си работи. Та въпроса ми е дали имаш някаква представа къде се намира модула за централното и какви бушони има за централното. П.С Колата се отключва безпроблемно от ключалката ( т.е. централното работи). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 5 февруари 2010 Сподели Публикувано 5 февруари 2010 Ако съм в положението на колегата и ако нямам резервно дистанционно, бих предпочел вариянта да монтирам аларма, която ще има поне две дистанционни управления и която ще управлява оригиналната система за централно заключване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 5 февруари 2010 Сподели Публикувано 5 февруари 2010 Колега, проблеми с дистанционното няма, тъй като днес го тестваха с едно устройство за излъчване на честота и си работи. Та въпроса ми е дали имаш някаква представа къде се намира модула за централното и какви бушони има за централното. П.С Колата се отключва безпроблемно от ключалката ( т.е. централното работи). Щом централното работи, значи нямаш изгорял бушон. Дистанционното ти може и да излъчва, но на друга честота, а може и някое бутонче, от тези на вратите, да не контактува добре и затова системата да не позволява да се заключи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 5 февруари 2010 Сподели Публикувано 5 февруари 2010 (редакция) Ако може и аз да споделя моя опит-макар и да не е с японска кола,но проблема беше сходен-значи оригиналното дистанционно както при колегата изведнъж спря да работи без видима причина.Проблема беше че дистанционното било се саморазкодирало(това е думата която използва майстора)-незнам дали е така при японските коли и в частност при Митцубиши,но проблема се оправи по следният начин-човека включи на контакт и чрез някаква странна комбинация от натискане на бутоните,ми препрограмира дистанционното-това преди около 2 години и допоследно си работеше-след като я продадох незнам...Незнам дали е възможно подобно препрограмиране при Митцубиши? Редактирано 5 февруари 2010 от svetlin_dbg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 5 февруари 2010 Сподели Публикувано 5 февруари 2010 Щом централното работи, значи нямаш изгорял бушон. Дистанционното ти може и да излъчва, но на друга честота, а може и някое бутонче, от тези на вратите, да не контактува добре и затова системата да не позволява да се заключи. И аз залагам на проблем с някое от бутончетата на вратите - не контактува добре и шашка алармата! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 5 февруари 2010 Сподели Публикувано 5 февруари 2010 И аз залагам на проблем с някое от бутончетата на вратите - не контактува добре и шашка алармата!Бутончетата на вратите контактуват при отворена врата, не може да е от тях. Досега не съм чул за дефект в модула на централното - електрониката е японска и изключително здрава. Дистанционното може и да излъчва, но ако не е на точната честота, колата няма да реагира. Не може и да се разпрограмира, защото е на твърда честота. Вътре в дистанционното има един тример-кондензатор, който се окислява и дава ликаж, ако се развърти един-два пъти напред/назад, може и да проработи, но трябва да се върне точно на същото място, защото този тример определя честотата, а тя е много критична.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 5 февруари 2010 Сподели Публикувано 5 февруари 2010 (редакция) Ето в този фаил http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Galant/Manuals/1997-2001%20Workshop%20Manual%20%28rus%29/42.PDF .......Е обяснено всичко за системата, има методика за откриване на неисправности, има начина за програмиране на дистанционните в случай че се забрави кода, и какво ли още не........Започва от стр.51. Като за начало аз бих пробвал с програмиране. Процедурата е описана на стр.56 Редактирано 5 февруари 2010 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 6 февруари 2010 Сподели Публикувано 6 февруари 2010 Подкрепям Милен да се почне с програмиране. Същия хпроблем /той не зависи от вида на автомобила/имахме преди време на една от служебните коли.От вътрешната страна на кутията на алармата има описана/беше на английски/ процедурата за програмиране.Успех!Краско Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.