Премини към съдържание

Бавно ли ви загрява дизела


Препоръчано мнение

Колеги питам защото не съм наясно. Моя Спейс СТар загрява доста бавно.Например сутрин като запаля работи на място около 5 минути като се надявам да загрее, че карам децата на детска и училище. Но не може да загрее.Дори като измина 6-7километра до училището все още духа от парното хладко, а стрелката на темперетурата едва се отлепва от крйно ляво положение.Незнам при вас как е. дали е нормално.дайте коментари.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,колега ,тази сутрин моята звездичка работи на място 10-12минути и чак като тръгнах и минах 3 км.започна да се усеща парното,но температурата беше -19 :mitsu-smiley: Иначе при температура около 0гр.,топлото се усеща след около 7-8 мин.А стрелката тази сутрин даже не се помръдна.Така е при мен,дано и други колеги да споделят как е при тях :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам че имате проблем с термостатите, при мен /бензин/ без работа на място достигам работна температура след 5-6 мин., 2-3 км разстояние.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип колкото дизели съм карал, съм си направил заключение, че загряват сравнително по-бавно от бензините но и изстиват доста по-бавно. Колта загрява за 2 мин., но като сляза след 10 мин е охладен :) Това вероятно е от материалите, от които се правят блоковете и главите :)

Редактирано от Emil Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напълно нормално е да загрее бавно при тези ниски температури. А на място дори още по-бавно ще загрее. Опитай без да пускаш парното да поработи малко в движение и ще видиш, че резултата ще е по-бързо загряване. И на мен миналата седмица като слизах от Боровец до Самоков стрелката едвам помръдна по нанадолнището, а на равното си дигна нормална температура.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги питам защото не съм наясно. Моя Спейс СТар загрява доста бавно.Например сутрин като запаля работи на място около 5 минути като се надявам да загрее, че карам децата на детска и училище. Но не може да загрее.Дори като измина 6-7километра до училището все още духа от парното хладко, а стрелката на темперетурата едва се отлепва от крйно ляво положение.Незнам при вас как е. дали е нормално.дайте коментари.

Здравейте.Имам рънърче дизел 2000 кубика,загрява до работна температура, за около 3км, без работа на място.Това си е ОК. Но не беше така преди да сменя термостата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази вечер,като си тръгвах от работа,звездичката се стопли за няма и 2км.,но температурата беше само -3 :D .На място да е работила не повече от 2минути-предполагам това означава,че термостата ми е добре,а загряването зависи много от температурата навън.Така че ако видите тия дни две мечки да се бият за родопско одеяло--неочаквайте бързо стопляне на автомобила:icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря за мненията и коментарите. Добре е да има база за сравнение, та човек да знае какво да прави. Аз имам подозрения, че термостата ми е постоянно отворен, но как да съм сигурен в това. Има ли някъкъв метод за проверка.

И още един въпрос. При смяна на термостата,има ли някъква особеност в смисъл, ползва ли се силикон или някъкво лепило за уплътняване при монтажа на новия термостат.

А колко струва термостата.

Редактирано от daanzy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря за мненията и коментарите. Добре е да има база за сравнение, та човек да знае какво да прави. Аз имам подозрения, че термостата ми е постоянно отворен, но как да съм сигурен в това. Има ли някъкъв метод за проверка.

И още един въпрос. При смяна на термостата,има ли някъква особеност в смисъл, ползва ли се силикон или някъкво лепило за уплътняване при монтажа на новия термостат.

А колко струва термостата.

 

Когато започне да духа топло и стрелката отлепи, опипай радиатора - трябва да е студен. Маркуча, който влиза горе в радиатора, може да леко топъл, но не и горещ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

" като измина 6-7километра до училището все още духа от парното хладко, а стрелката на темперетурата едва се отлепва от крйно ляво положение "

При тези минусови температури,ако термостата е постоянно отворен,стрелката изобщо няма да помръдне и ще духа само студено :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден при минус 7 стрелката стигна само до 1/4 от скалата на таблото, повече не искаше да се вдигне, а изминах повече от 20км плюс работа на място. Това ли е работната температура и при вас.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден при минус 7 стрелката стигна само до 1/4 от скалата на таблото, повече не искаше да се вдигне, а изминах повече от 20км плюс работа на място. Това ли е работната температура и при вас.

Не е нормално това колега..

Не може при -18 моят дизел, който е с малко по малък мотор 1.8, на 4-тият километър да е на нормална работна температура (точно в средата на скалата), а при теб 1.9 мотор на 1/4 от скалата..

Имаш проблем с термостата...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всички "дизеляци" с Ренде мотори са така, мое мнение е това от наблюденията ,които имам............виж , за японските дизели не е така, там загряват по бързо..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...