daanzy Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 Колеги питам защото не съм наясно. Моя Спейс СТар загрява доста бавно.Например сутрин като запаля работи на място около 5 минути като се надявам да загрее, че карам децата на детска и училище. Но не може да загрее.Дори като измина 6-7километра до училището все още духа от парното хладко, а стрелката на темперетурата едва се отлепва от крйно ляво положение.Незнам при вас как е. дали е нормално.дайте коментари. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokoto Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 Здравей,колега ,тази сутрин моята звездичка работи на място 10-12минути и чак като тръгнах и минах 3 км.започна да се усеща парното,но температурата беше -19 :mitsu-smiley: Иначе при температура около 0гр.,топлото се усеща след около 7-8 мин.А стрелката тази сутрин даже не се помръдна.Така е при мен,дано и други колеги да споделят как е при тях :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 Проверихте ли термостата ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 Предполагам че имате проблем с термостатите, при мен /бензин/ без работа на място достигам работна температура след 5-6 мин., 2-3 км разстояние. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 (редакция) По принцип колкото дизели съм карал, съм си направил заключение, че загряват сравнително по-бавно от бензините но и изстиват доста по-бавно. Колта загрява за 2 мин., но като сляза след 10 мин е охладен Това вероятно е от материалите, от които се правят блоковете и главите Редактирано 26 януари 2010 от Emil Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitovbishi Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 Напълно нормално е да загрее бавно при тези ниски температури. А на място дори още по-бавно ще загрее. Опитай без да пускаш парното да поработи малко в движение и ще видиш, че резултата ще е по-бързо загряване. И на мен миналата седмица като слизах от Боровец до Самоков стрелката едвам помръдна по нанадолнището, а на равното си дигна нормална температура. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 Колеги питам защото не съм наясно. Моя Спейс СТар загрява доста бавно.Например сутрин като запаля работи на място около 5 минути като се надявам да загрее, че карам децата на детска и училище. Но не може да загрее.Дори като измина 6-7километра до училището все още духа от парното хладко, а стрелката на темперетурата едва се отлепва от крйно ляво положение.Незнам при вас как е. дали е нормално.дайте коментари.Здравейте.Имам рънърче дизел 2000 кубика,загрява до работна температура, за около 3км, без работа на място.Това си е ОК. Но не беше така преди да сменя термостата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokoto Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 Тази вечер,като си тръгвах от работа,звездичката се стопли за няма и 2км.,но температурата беше само -3 :D .На място да е работила не повече от 2минути-предполагам това означава,че термостата ми е добре,а загряването зависи много от температурата навън.Така че ако видите тия дни две мечки да се бият за родопско одеяло--неочаквайте бързо стопляне на автомобила:icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daanzy Публикувано 26 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 26 януари 2010 (редакция) Колеги благодаря за мненията и коментарите. Добре е да има база за сравнение, та човек да знае какво да прави. Аз имам подозрения, че термостата ми е постоянно отворен, но как да съм сигурен в това. Има ли някъкъв метод за проверка. И още един въпрос. При смяна на термостата,има ли някъква особеност в смисъл, ползва ли се силикон или някъкво лепило за уплътняване при монтажа на новия термостат.А колко струва термостата. Редактирано 26 януари 2010 от daanzy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 Колеги благодаря за мненията и коментарите. Добре е да има база за сравнение, та човек да знае какво да прави. Аз имам подозрения, че термостата ми е постоянно отворен, но как да съм сигурен в това. Има ли някъкъв метод за проверка. И още един въпрос. При смяна на термостата,има ли някъква особеност в смисъл, ползва ли се силикон или някъкво лепило за уплътняване при монтажа на новия термостат.А колко струва термостата. Когато започне да духа топло и стрелката отлепи, опипай радиатора - трябва да е студен. Маркуча, който влиза горе в радиатора, може да леко топъл, но не и горещ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokoto Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 " като измина 6-7километра до училището все още духа от парното хладко, а стрелката на темперетурата едва се отлепва от крйно ляво положение " При тези минусови температури,ако термостата е постоянно отворен,стрелката изобщо няма да помръдне и ще духа само студено :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daanzy Публикувано 30 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 30 януари 2010 Онзи ден при минус 7 стрелката стигна само до 1/4 от скалата на таблото, повече не искаше да се вдигне, а изминах повече от 20км плюс работа на място. Това ли е работната температура и при вас. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 януари 2010 Сподели Публикувано 30 януари 2010 Онзи ден при минус 7 стрелката стигна само до 1/4 от скалата на таблото, повече не искаше да се вдигне, а изминах повече от 20км плюс работа на място. Това ли е работната температура и при вас.Не е нормално това колега..Не може при -18 моят дизел, който е с малко по малък мотор 1.8, на 4-тият километър да е на нормална работна температура (точно в средата на скалата), а при теб 1.9 мотор на 1/4 от скалата..Имаш проблем с термостата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 януари 2010 Сподели Публикувано 31 януари 2010 Всички "дизеляци" с Ренде мотори са така, мое мнение е това от наблюденията ,които имам............виж , за японските дизели не е така, там загряват по бързо.............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.