Веско Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 Аз пък ти казвам че има и 555 и 555 ... Пламен нещо се опарил скоро с евро07 може да сподели ако иска какво се е случило Говорим за едни и същи неща, както скоро коментирахте в една тема за "Оптимал".А за Еврото - не само Пламен, аз лично 3 пъти подред се прецаквам с боклуци от тях. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 Добре де, това менте онова менте. Само оригинала не е, ама оригинала на 100% не е изработка на :mitsu-smiley: . Незнам за някоя фирма да произвежда части за автомобили спряни от производство преди повече от 5 години. Защото пък знам следния истински случай. Отива представител на автомобилен производител(А) в дадена фирма за производство на резервни части(Б), защото са проучили и тествали части от тази фирма и се договарят фирмата (Б) да произведи за фирмата (А) определено кличество с щампа на фирмата (А). Съответно фирмата (А) има оригинална част на цена х4 спрямо тази на фирмата (Б), а качеството е едно и също. И това е скорошен случай с немски автомобилен производител.Е тогава може ли да ми каже някой кое е оригинал и кое менте?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 Добре де, това менте онова менте. Само оригинала не е, ама оригинала на 100% не е изработка на :mitsu-smiley: . Незнам за някоя фирма да произвежда части за автомобили спряни от производство преди повече от 5 години. Защото пък знам следния истински случай. Отива представител на автомобилен производител(А) в дадена фирма за производство на резервни части(Б), защото са проучили и тествали части от тази фирма и се договарят фирмата (Б) да произведи за фирмата (А) определено кличество с щампа на фирмата (А). Съответно фирмата (А) има оригинална част на цена х4 спрямо тази на фирмата (Б), а качеството е едно и също. И това е скорошен случай с немски автомобилен производител.Е тогава може ли да ми каже някой кое е оригинал и кое менте?! Нали и аз това разправям от колко време оригинала за 10 годишна кола е само залежала стока в представителство на марката. Така и купих доста части за Галант затваряха представителство и имаше намаление 50-70% на стоката . Ако ви кажа че неможах да събера стоката в колата а хората хвърляха в контейнерите за 90-93 г. Галант и лансер нови части а аз не мога да ги взема :icon_crying: :icon_doh: Една седмица бях болен, ама за какво ли са ми пък, ами щото са оригинални и все на някой някога ще му потрябват, задавах си сам въпроси и отговори да се успокоявам :icon_angel: Къде са те къде сме ние мамка му и прасе ........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitovbishi Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 Алекс е прав - след някоя и друга година официалните производители изоставят обикновено модела и разчитат на производители на части трета ръка. Затова и пада качеството. А пък и ние да има за какво да си чешем езиците. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ledig Публикувано 26 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 26 януари 2010 Колеги, още проблеми с колата!Днес я закачвам за реглаж и чудо - задна длява гума се оказа леко наклонена на ляво. Мда обаче имало отдоло някакъв болт, който имал нещо накрая(неразбирам изобщо от коли ама то си се разбира) който не може да се отвие, бил с каналче ли или нещо подобно, та викат че трябва да се реже, ако разбрахте за какво става въпрос да ми кажете има ли такав болт да се продава или трябва на стругар? Ако ли не сте ме разбрали довечера ще напиша повече инфо, като го разбера де :icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 януари 2010 Сподели Публикувано 27 януари 2010 Колеги, още проблеми с колата!Днес я закачвам за реглаж и чудо - задна длява гума се оказа леко наклонена на ляво. Мда обаче имало отдоло някакъв болт, който имал нещо накрая(неразбирам изобщо от коли ама то си се разбира) който не може да се отвие, бил с каналче ли или нещо подобно, та викат че трябва да се реже, ако разбрахте за какво става въпрос да ми кажете има ли такав болт да се продава или трябва на стругар? Ако ли не сте ме разбрали довечера ще напиша повече инфо, като го разбера де :icon_n_king:Това е реглажния болт по всяка вероятност и на тези години и предвид че не е пипано там ,със сигурност е клеасал болта във втулката на носача и не може да се завърти така, че да мръдне носача за да се изправи моста, в такъв случай се реже, сваля се носача ,избива се втулката и са слага нова с нов болт,но тъй като няма да намерите втулка , трябва да смените носача ..........болта е специален и се продава ........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jenien Публикувано 27 януари 2010 Сподели Публикувано 27 януари 2010 Пропуснал е буквата V. Това мисля, че е целия VIN: JMBSNEA2AVZ003423. Може и да бъркам де Така е ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ledig Публикувано 27 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 27 януари 2010 Е не може ли на стругар? Стига де, за един болт цял носач? Не е човесшко!!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 27 януари 2010 Сподели Публикувано 27 януари 2010 Е не може ли на стругар? Стига де, за един болт цял носач? Не е човесшко!!!!Предполагам, че може и стругар да ти направи болта, но ще го направи от обикновено желязо, а е силно препоръчително болта да е стоманен, защото ако се скъса.... нали се сещаш какво може да стане. Та избора си е твой. ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 27 януари 2010 Сподели Публикувано 27 януари 2010 Само се сваля носача, не се реже той, а втулката. И идеята е да се направи от закалена стомана новият болт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 януари 2010 Сподели Публикувано 27 януари 2010 Само се сваля носача, не се реже той, а втулката. И идеята е да се направи от закалена стомана новият болт.Не бре, реже се реглажния болт, който минава през втулката на носача и е клеасал в нея..........после се сваля носача и втулката се избива на преса, слага се нова втулка и обратно на колата като се взима нов регл. болт .........той върви заедно с ексцентричната шайба отпред преди гайката на болта.......като се слага болта е препоръчително да се намаже с медна грес или поне с литиева грес ,така че дълги години да не клеасва този болт................... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 27 януари 2010 Сподели Публикувано 27 януари 2010 Тези болтове нали ги имаше в Ратола?Защо да се ходи при стругар? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 27 януари 2010 Сподели Публикувано 27 януари 2010 Тези болтове нали ги имаше в Ратола?Защо да се ходи при стругар? Как защо, нали за да е по-евтино, ама за сигурноста никой не мисли... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 януари 2010 Сподели Публикувано 27 януари 2010 Как защо, нали за да е по-евтино, ама за сигурноста никой не мисли... :icon_thumbup: Подкрепям те с две ръце, в днешно време всички искат да им е по евтино, без да се замислят за сигурността си, при тия коли, къде развиват за 20-30 сек. по 200 и отгоре км./ч. да сложиш рециклирани носачи или болтове на струг правени от обикновена стомана ,примерно G45 не ти е работа.......... :icon_blush: Но всеки пита колко ще му струва и възможно най евтино.......... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 27 януари 2010 Сподели Публикувано 27 януари 2010 Я и аз да попитам нещо, от вътрешната страна на кормилната щанга т.е. откъм кормилната рейка.Има ли вътрешен накрайник? И изобщо какво може да потропва лекичко там. Ама толкова е лекичко че ... ама нали съм си педант, ако не го оправя немога да спя. :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 януари 2010 Сподели Публикувано 27 януари 2010 Я и аз да попитам нещо, от вътрешната страна на кормилната щанга т.е. откъм кормилната рейка.Има ли вътрешен накрайник? И изобщо какво може да потропва лекичко там. Ама толкова е лекичко че ... ама нали съм си педант, ако не го оправя немога да спя. :rulez:Имаш вътрешен накрайник и той може да тропа, установява се като вдигнеш колата на подемника и хванеш предните гуми с ръце по хоризонтала и ги клатиш, има ли луфт, значи е или вътрешен или външен накр. а това се установява с гледане, ако луфта е от към болта на външния накрайник , значи е външен , ако има луфт от към маншона, значи е вътр. накрайник.........Но мож да потропва и от към самата рейка, или по точно м/у червяка и гребена...........там има втулка , която при Галантите е метална, а обикновенно са пластмасови и лек луфт да има там и тропа все едно ще ти падне гумата .......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 27 януари 2010 Сподели Публикувано 27 януари 2010 Данке шойн. :good: Откъм маншона е, защото като го подпряхме леко и въртях волан наляво надясно клопането изченза. Но е толкова слабо, че трудно можеш да го хванеш. Само ако въртя волна много рязко и бързо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 януари 2010 Сподели Публикувано 27 януари 2010 Данке шойн. :good: Откъм маншона е, защото като го подпряхме леко и въртях волан наляво надясно клопането изченза. Но е толкова слабо, че трудно можеш да го хванеш. Само ако въртя волна много рязко и бързо.Карай го така още 3-4 месеца и после му мисли ................няма проблем да издържи толкова ако се кара нормално....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ledig Публикувано 28 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 28 януари 2010 Не е за по-евтино,а защото ми обясниха, че не се продава отделно,а трябва със се носача и т.н. И така в няколко магазина. Никога не съм подценявал ходовата част, просто майстори велики се изказват неподготвени, а аз затова питам. Мисля, че не съм единствения, който не разбира от коли в този форум. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 януари 2010 Сподели Публикувано 28 януари 2010 Не е за по-евтино,а защото ми обясниха, че не се продава отделно,а трябва със се носача и т.н. И така в няколко магазина. Никога не съм подценявал ходовата част, просто майстори велики се изказват неподготвени, а аз затова питам. Мисля, че не съм единствения, който не разбира от коли в този форум.Ами значи не ходиш на читави майстори тогава и като за начало си смени майстора............нали знаеш - много майстори , малко монтьори.......... :icon_blush: Отново ще повторя : всички долни носачи по предницата са шарнир-носач........само горните U-образни имат възможност да се смени шарнира без да се сменя носача ,там този шарнир се набива в леглото му и се държи с зегерка .........И какво значение има дали се продават отделно или със все носача? Просто влизаш в магазина и си купуваш съответния шарнир-носач и така........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 28 януари 2010 Сподели Публикувано 28 януари 2010 А дали това, за което обяснява колегата не е нормалния луфт на зъбите в секторната кутия? Щом е съвсем лекичко потропването...може и да е нормално. Щото ако имаше луфт където и да е, щеше да си тропа яко, както DJ-а вече спомена по-горе. Колега, един съвет от мен - не бързай да сменяш неща, за които не си сигурен, че са за смяна. Така не само влизаш в излишни разходи, но и напоследък доста често се случва след смяна на дадена част, после да се връща пак оригиналната, защото е по-добра от новите ментета по магазините. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 28 януари 2010 Сподели Публикувано 28 януари 2010 И какво значение има дали се продават отделно или със все носача? Просто влизаш в магазина и си купуваш съответния шарнир-носач и така........Има голямо значение... Като си вземеш шарнир от магазина, минаваш само с 30-40 лв. :icon_dance: а като си вземеш носач минимум 100 кинта... :icon_tongue: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 януари 2010 Сподели Публикувано 28 януари 2010 Има голямо значение... Като си вземеш шарнир от магазина, минаваш само с 30-40 лв. :icon_dance: а като си вземеш носач минимум 100 кинта... :icon_tongue:Марио, не се прави на ........................ :D Обясни ми как ще си купиш само шарнира на прав или крив долни носачи за Галант ЕххА или ЕАхА сериите???? :icon_tongue: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 28 януари 2010 Сподели Публикувано 28 януари 2010 Обясни ми как ще си купиш само шарнира на прав или крив долни носачи за Галант ЕххА или ЕАхА сериите???? :icon_tongue:Че кой те кара да си взимаш Галант от тези серии ? ... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 януари 2010 Сподели Публикувано 28 януари 2010 Че кой те кара да си взимаш Галант от тези серии ? ... :DНе аз, човека пита ...............аз знам отлично какво съм си купил и какво ще е следващото ми :mitsu-smiley: ............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.