Премини към съдържание

Проблем на газ


Akso

Препоръчано мнение

Здравейте, колеги!

Както може би повечето са разбрали от другата ми тема вече съм с газов инжекцион Lovato. Всичко беше наред, но има малък проблем... то даже май не е един, но се надявам причинителя да е общ.

Значи какво да кажа.. първото нещо което забелязах е едно предърпване след 5000 оборота независимо от предавката... ( предполагам, че не е недостиг на газ защото там където ми сложиха ГИ ми казаха, че са освободили на макс потока на газ... т.е. не е ограничена ). Другото е че понякога както си карам и гасне... примерно с 60-70 км/ч и изведнъж угасва... този проблем е само на газ... на бензин всичко е ок. Друго... не си потдържа оборотите... седи на около 850-900 оборота, мисля, че трябва да потдържа 1000 :s Да отбележа, че си гасне на високите обороти както карам... т.е. не са недостатъчни обороти. Една сутрин пък неможах да запаля... паля и гасне, паля и гасне... накрая докъто завъртях ключа я изфорсирах малко, потдържах високи обороти и пуснах... това преди около 2 седмици и не ми го е правило повече.

Там където си сложих ГИ ми казаха, че е препоръчително да си сменя свещите, че тези имало вероятност да не са и сменяни до сега... т.е. не са в добро състояние, може ли да е от това? Бих искал да питам каква е цената долу горе на комплекта свещи за тази кола? На някой места намирам 35 лв Свещи пише... на друго място пък 50 лв Свещ... смисъл 200 лв ли ще ми излязат 4-те свещи? :) Съжелявам, ако задавам глупави въпроси... просто рових из теми и търсачки и не открих нищо, пък и няма кой да ме просветли... колата със сигурност ще се кара там където ми поставиха ГИ защото си е в гаранция, но все пак искам да знам предварително какво може да е. :) :mitsu-smiley:

Редактирано от Akso
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Скъпите свещи, които си гледал са за 6-цилиндровите и GDI Галанти. На твоята можеш спокойно да сложиш нормални свещи от 5-6 лв бройката. Ако искаш можеш да сложиш и от скъпите (платиниеви или иридиеви), те се сменят на 90 000 км.

Колкото до проблемите с газовата уредба, отивай там където са ти я монтирали да ти я оправят/настроят.

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо се прави цялостно обслужване на колата, а после се слага газ, защото сега не е ясно къде е проблема. Най-вероятно наистина е един - газаджиите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Аз също карам моя Галант с газов инжекцион, но марката му е Ланди Ренцо. В началото като теб също имах доста проблеми с ГИ , придарпваше ми в ниските обороти. Хубаво би било наистина да си смениш свещите защото газта е доста претенциозна към тях. Цената им не е голяма. За 4 свещи NGK платих 32 лева. Някои газаджии казват да си смениш и кабелите към свещите, но не е задължително. След като смениш свещите задължително отиваш да ти регулират настройките на ГИ, защото проблема при мен беше точно там,вероятно и при теб.

Друго-сутрин като палиш колата обърни внимание дали запалва на газ или на бензин.Може точно заради това да ти е гаснела онази сутринта, ако си бил на газ.Хубаво е да я палиш на бензин и след като загрее достатъчно тогава да обръщаш на газ.По принцип би трябвало ГИ сам да превключва от бензин на газ. Съветвам те като отидеш да ти оправят настройките на ГИ да ги помолиш да ти вдигнат малко температурата при която ГИ обръша от бензин на газ, защото все пак сме зимен период. Голямо значение оказва и каква газ зареждаш и от коя бензиностанция. Забелязах, че когато зареждам "blue force gaz" на Петрол изминавам с около 30 км. повече отколкото ако зареждам от някоя друга бензиностанция. Тази газ има някаква присадка в нея и най вероятно това е причината. Но това са мои лични наблюдения.

Един съвет:Проверявай си често нивото на антифриза в охладителната система, защото при поставянето на ГИ газаджиите отклоняват част от антифриза за да охлаждат някои от частите на ГИ. Но докато поставят и свържат маркучите антифриза си тече и тече и после не доливат въобще. Е поне при мен беше така.

Надявам се дам съм ти бил полезен. Всичко,което казах го знам от собствен опит. Защото както казва една българска поговорка:"Не питай старило, а питай патило". Иначе може да се засечем някъде из Варна, аз също живея и работя тук.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За оборотите грешиш - трябва да са 750, а не 1000. Това че е палела и гаснела колата много прилича на имобилайзер, ключа ти оригинален ли е?

 

ПС

Защо не дойдете утре с колегата rosko85 на срещата да се запознаем?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За оборотите грешиш - трябва да са 750, а не 1000. Това че е палела и гаснела колата много прилича на имобилайзер, ключа ти оригинален ли е?

 

ПС

Защо не дойдете утре с колегата rosko85 на срещата да се запознаем?

 

XEN благодаря за поканата, но утре няма да съм във Варна. Между другото отдавна се каня да

дойда на някоя от срещите,но все нещо излиза в последния момент. Обещавам следващия път

да нямам никакво извинение и да дойда да се запозная с всички колеги от Варна и региона.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,ако не е проблема в свещите може да е точно обратното-прекалено много гориво да отива към двигателя и да се дави.Направи както са ти казали колегите,смени свещите,иди на диагностика и като всичко е наред вече остава финната настройка на газовата.Успех.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,ако не е проблема в свещите може да е точно обратното-прекалено много гориво да отива към двигателя и да се дави.Направи както са ти казали колегите,смени свещите,иди на диагностика и като всичко е наред вече остава финната настройка на газовата.Успех.

 

Потока на газ неможе да е прекалено много, че да се дави. реглира се колко да е обогатена сместа. А това, че са я отворили до максимум, според мен, значи че не са я ограничили и , че когато натиснеш педала на газта колата да не се спъва. Аз съм с обикновена газ на моята кола, оборотите са ми същите каквито са на бензин около 700. Иначе когато я натискам след 5000 об набира по-бавно отколкото на бензин. На баща ми колата е с ГИ Ловато, но тя е др марка автомобил. При него, автоматично прехвърля на газ след 30С, а когато гаста е кофти и я натисна повечко прехвърля на бензин автоматично. Нивото на антифриз е мн важно има вероятност да е от това.

Редактирано от ibakov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи "отворена максимално"? Щом говорим за ГИ този израз е безсмислен. Там има рейка в която се поддържа около 1 атмосфера налягане на газта и всичко останало се явява софтуерни настройки за работата на дюзите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Благодаря на всички за отговорите :) Скоро ще се завъртя към сервиза, може би другата седмица в понеделник да видим какъв ще е проблема :)

 

За оборотите грешиш - трябва да са 750, а не 1000. Това че е палела и гаснела колата много прилича на имобилайзер, ключа ти оригинален ли е?

 

ПС

Защо не дойдете утре с колегата rosko85 на срещата да се запознаем?

 

Ами аз се възползвах от поканата :) Все на кофти време вървят тези срещи... валя като на японските срещи :S

Аз като цяло останах доволен от срещата... въпреки, че почти не си говорих с никого, но все пак за първи път ме виждате :) Ще пиша по темата като разбера какъв е проблема :)

отново благодаря на всички отзовали се :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Ловато ГИ от около 2 год. и имам следните наблюдения:

1. Преди да ми монтират една допълнителна джаджа преди "изпарителя" (не е точно изпарител, защото това е инжекцион, но е нещо подобно), колата се давеше при достигане на 4500 - 5000 оборота и харчеше много газ.

2. Понеже са ми настроили оборотите на празен ход да са ниски, понякога се случва колата да гасне при превключване на скорости. Т.е. когато колата е на газ и е загряла, ако се задържи съединителя малко по-дълго време оборотите падат под минимума и се връщат, но понякога двигателя загасва. Когато говорих с газаджиите те казаха можем да ти вдигнем оборотите на празен ход, но това ще повиши разхода. И аз се научих, когато има опасност колата да загасне, преди превключване на скорости да подавам съвсем леко газ, тогава оборотите не могат да паднат до ниво при което да загасне двигателя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз също обмислях Ловато като си слагах моята, но в крайна сметка реших че не марката, а майстора е важното и сложих българска но и платих по-скъпо за добре свършена работа.

Като гледам какви глупости са ви приказвали проблемът е в газаджиите и необслужването на колата - трябва всичко да е прегледано, почистено да работи перфектно на бензин и тогава се слага газ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...