Премини към съдържание

rosko85

Потребители
  • От него общо

    10
  • Регистрация

  • Беше тук

За rosko85

  • Рожден ден 01/14/1985

Местоживеене

  • Град
    Варна

Интернет контакт

  • AIM
    rosko-85
  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Galant 2.0 136к.с

rosko85's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Благодаря на колегите за отзивите. Днес след многочасово четене във форума разбрах,че такива въздуховоди за охлаждане на дисковете фабрично за нашия модел :mitsu-smiley: не са произведени. Това е пост на колегата:Miroslav:А относно охлаждането на спирачната система при EVO 9 и X например от Ralliart предлагат спойлер, който се закрепва на долния носач и насочва въздушния поток към спирачната система като подобрява охлаждането. Значи все пак в други модели на :mitsu-smiley: е помислено за такъв тип охлаждане.Но за по мощните коли явно. А от пост на колегата: Trafik : Както казва един мой приятел "истини много". Преди време видях.......... не се сещам обаче за марката, но ако не се лъжа беше Ауди А4 (може и да бъркам), видях съвсем случайно предницата на колата със свалени гуми. Като се загледах видях, че от предната броня тръгва една тръба (въздуховод), която прави лека чупка и отива право в предния диск на главината. Тогава ми стана много интересно и си казах....... хм, много хитро. Може би нещо такова би ни решило проблема на мицките. От гореописано става ясно:че в други модели автомобили, конструкторите им са заложили на такъв тип охлаждане. А относно охлаждането с вода мисля,че колегата: uck е прав. При намокрянето на дисковете ако са достатъчно горещи това наистина би довело до разкаляване на метала на места и съответно до неговото изкривяване при натискане на спирачката рязко. А относно дисковете които си сложих "DJ PARTS" мога да кажа,че се внасят сравнително отскоро в България от около 6 месеца. И няма достатъчно монтажи,за да се натрупат достатъчно мнения за обратна връзка. Фирмата от която ги взех е "АВТОПИОНЕР-ВАРНА". При тях се водят дискове над средния клас.И за цена от 60лв. парчето ми се стори доста евтино за такъв клас. Но времето ще покаже колко са добри. След като навъртя достатъчно километраж ще пиша отново за моите впечатления от тях. Защото както се казва в една поговорка "Личния опит не е най-добрия учител. Най-добрия учител е опита на другите". Това го казвам за хората коите след мен тръгнат по пътя да се чудят какви дискове и накладки да изберат.Кое ще е най-подходящо за техните зверчета, кое ще е най-рентабилно и т.н. Между другото това e техния официален сайт:http://dj-parts.com/index.php http://dj-parts.com/friction.php, което ме навежда на мисълта,че може да не са някой случаен производител на афтърмаркет части.
  2. Въпроса ми е имали такова нещо за нашите зверчета и ако да какво точно представлява и къде се захваща? Вчера ходих за редовна смяна на масло и филтри и понеже бях дочул от 1-2 седмици акустичния датчил на предна дясна накладка да се обажда реших да вложа някой друг лев и там. След свалянето на гумуте установихме с майстора, че предните накладките наистина са свършили,но го помолих да замерим и дебелината на дисковете. И за мое огромно съжаление дебелината беше 22,4 мм т.е минимума. И започнахме да търсим дискове и накладки. Бях чул добри отзиви за дисковете БРЕМБО, но се оказа, че във Варна ,а в последствие и в други градове на БГ, че липсват на пазара. Шах и паника.Не можеха да ми кажат и кога ще има доставка.Единственото което ми предложиха като дискове беше на непознат производител за мен "DJ PARTS". Ще помоля някой от форума ,ако е карал с такива дискове "DJ PARTS" да сподели мнението си за тях.Цената им беше по 60 лева парчето което ми се стори доста евтино на фона на всички части които съм купувал досега. Но нямаше как поръчахме ги. На външен вид изглеждаха добре, без никакви надписи по тях, не са винтилирани също.На опаковката пишеше NOT FOR SALE IN USA AND CANADA и само ,че са за МИТСУБИШИ. ? Озадачих се доста. А за накладкиките държах да са си същите като предните ми с които изкарах 40000 км т.е АКЕБОНО и съм си много доволен от тях . Да не ви казвам като доставиха накладките какво пишеше на опаковката MADE IN ITALY ,направо щях да падна. Писнало ми е от фалшиви авточасти. На първо каране на бях много очарован от спирането на колицата ми,но все пак ще изчакам да по-олегнат малко и ще споделя мнението си за комбинацията "DJ PARTS"+AKEBONO. Та да се върна на въпроса.При поръчката на дисковете, се заговорихме с колегата от ФИРМА "АВТОПИОНЕР" ,че и те имали някога служебна кола Митсубиши-Галант и проблема с кривите дискове го знаели отдавна. Спомена ,че по-принцип имало някакви въздуховоди които подвеждали въздух от предната броня към предните дискове и накладки за по доброто им охлаждане по време на каране,а от там и за предотвратяване кривенето на дисковете. Въпроса ми е има ли такова нещо и какво представлява,понеже при мен освен 5-6 процепа отпред на подкалниците за охлаждане друго не виждам. А аз останах с впечатлението ,че това са някакви тръби които се захващат за предната броня и някъде към тези процепи на подкалниците. Моля за информация и ако има такова нещо за малко снимков материал. Ще помоля колегите от Варна да споделят и от къде си купуват накладки и дискове, че амам от фалшиви авточасти. А също и ако може да споделят какви Марки са. Иначе всичко ми струваше: 2бр.дискове "DJ PARTS"-120 лв + 50 лв накладки-уж АКЕБОНО + труд 30 лв = 200 лв .
  3. Здравейте.

    Колата ми е Галант 2.0 136 моня VIN:JMBSNEA2AVZ000970

    Въпроса ми е колко ще ми ст...

  4. Моля колеги за съвет.Относно хидравличната течност за сервото на волана.Каква трябва да бъде т.е. имам предвид спецификации. Понеже се налага да долея малко защото в момента е до минимума.А също се чува и леко посвирване на сервото при леко завъртане на волана в ляво и дясно. Може ли да е заминал сервоусилватела? И дали само с доливане на течност ще се отърва. Благодаря ви предварително.
  5. Здравейте колеги. Моля за малко помощ.Колата е ГАЛАНТ 136 коня 2.0. Забелязах от два три дни ,че всяка сутрин има малко петно антифриз под моя звяр. Помислех си ,че някое съединение се е разхлабило защото в радиатора имаше антифриз ,а антифриза в казанчето беше малко под минимума. Но днес преди да си тръгна от работа реших да погледна под колата за какво става въпрос.Оказа се ,че теча идва от капака зад който е ангренажния ремък.Може ли някой да сподели дали водната помпа се върти от ангренажния ремък и дали се намира зад този капак. А също дали правилно съм се насочил към водната помпа и долу горе колко е цената и.Благодаря ви предварително.
  6. rosko85

    Проблем на газ

    XEN благодаря за поканата, но утре няма да съм във Варна. Между другото отдавна се каня да дойда на някоя от срещите,но все нещо излиза в последния момент. Обещавам следващия път да нямам никакво извинение и да дойда да се запозная с всички колеги от Варна и региона.
  7. rosko85

    Проблем на газ

    Здравей колега. Аз също карам моя Галант с газов инжекцион, но марката му е Ланди Ренцо. В началото като теб също имах доста проблеми с ГИ , придарпваше ми в ниските обороти. Хубаво би било наистина да си смениш свещите защото газта е доста претенциозна към тях. Цената им не е голяма. За 4 свещи NGK платих 32 лева. Някои газаджии казват да си смениш и кабелите към свещите, но не е задължително. След като смениш свещите задължително отиваш да ти регулират настройките на ГИ, защото проблема при мен беше точно там,вероятно и при теб. Друго-сутрин като палиш колата обърни внимание дали запалва на газ или на бензин.Може точно заради това да ти е гаснела онази сутринта, ако си бил на газ.Хубаво е да я палиш на бензин и след като загрее достатъчно тогава да обръщаш на газ.По принцип би трябвало ГИ сам да превключва от бензин на газ. Съветвам те като отидеш да ти оправят настройките на ГИ да ги помолиш да ти вдигнат малко температурата при която ГИ обръша от бензин на газ, защото все пак сме зимен период. Голямо значение оказва и каква газ зареждаш и от коя бензиностанция. Забелязах, че когато зареждам "blue force gaz" на Петрол изминавам с около 30 км. повече отколкото ако зареждам от някоя друга бензиностанция. Тази газ има някаква присадка в нея и най вероятно това е причината. Но това са мои лични наблюдения. Един съвет:Проверявай си често нивото на антифриза в охладителната система, защото при поставянето на ГИ газаджиите отклоняват част от антифриза за да охлаждат някои от частите на ГИ. Но докато поставят и свържат маркучите антифриза си тече и тече и после не доливат въобще. Е поне при мен беше така. Надявам се дам съм ти бил полезен. Всичко,което казах го знам от собствен опит. Защото както казва една българска поговорка:"Не питай старило, а питай патило". Иначе може да се засечем някъде из Варна, аз също живея и работя тук.
  8. Благодаря ви колеги за отговорите. Разбрах ,че стоповете пасват идеално,дано и с кабелите към тях да е така. А относно врачанските продавачи съм чувал само лоши, много лоши отзиви. Наистина са много некоректни. И преди да купя такива стопове наистина бих желал първо да ги видя и след това да платя за тях.Тарсих много из форума някой да продава такива стопове ,но не можах да намеря. Или са продадени или не са такива каквито искам.Но не се отказвам. Дано да намеря.
  9. Здравейте колеги. Имам едно запитване относно стоповете на Галант. Интерсуваме дали новите стоповете от картинката ще станат за моя Галант,който е 1997 год. 2.0л. 136 коня и е със старите стопове. Много ми харесват и бих искал да знам дали мога да си сложа такива, дали по размери са едни и същи. Благодаря предварително.
×
×
  • Създаване...