Премини към съдържание

Прекъсване при висока скорост


Hristo Makrelov

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

Поздравявам всички с Коледните празници и ви пожелавам преди всичко здраве, семейно щастие и любов. И към всичко това и една добра доза берекет.

 

Искам да опиша един проблем с моята Мицка, който го има от доста време, но напоследък като че ли се усилва. Става въпрос за следното:

При движение с висока постоянна скорост (над 100км./час) в дадени моменти колата започва да губи ускорение, все едно забива муцуната. За да запазя скоростта трябва малко да подам газ и се оправя. Ситуацията е все едно спира притока на гориво или съм си вдигнал крака от педала на газта. Уточнявам, че свещите са сменяни, горивен филтър преди 10 000-на км., въздушен на 5 000км(т.е. сменям го два пъти на една смяна на масло - правя го заради кристално чистия въздух в Б-я :rolleyes: ), колата е обслужвана редовно и с качествени консумативи, Милен от Пловдив я е гледал няколко пъти, съответно обслужвал. Автомобилът е GDI 125к.с., автоматик.

Ако някой има идея какво може да предизвиква това прекъсване моля да даде съвет. Според мен този проблем води след себе си ефекта на увеличен разход на гориво. Ще съм благодарен за всяко мнение, изказано тук.

 

Поздрави на всички,

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Поздравявам всички с Коледните празници и ви пожелавам преди всичко здраве, семейно щастие и любов. И към всичко това и една добра доза берекет.

 

Искам да опиша един проблем с моята Мицка, който го има от доста време, но напоследък като че ли се усилва. Става въпрос за следното:

При движение с висока постоянна скорост (над 100км./час) в дадени моменти колата започва да губи ускорение, все едно забива муцуната. За да запазя скоростта трябва малко да подам газ и се оправя. Ситуацията е все едно спира притока на гориво или съм си вдигнал крака от педала на газта. Уточнявам, че свещите са сменяни, горивен филтър преди 10 000-на км., въздушен на 5 000км(т.е. сменям го два пъти на една смяна на масло - правя го заради кристално чистия въздух в Б-я :rolleyes: ), колата е обслужвана редовно и с качествени консумативи, Милен от Пловдив я е гледал няколко пъти, съответно обслужвал. Автомобилът е GDI 125к.с., автоматик.

Ако някой има идея какво може да предизвиква това прекъсване моля да даде съвет. Според мен този проблем води след себе си ефекта на увеличен разход на гориво. Ще съм благодарен за всяко мнение, изказано тук.

 

Поздрави на всички,

TPS,компенсаторите на помпата, ел. помпа и т.н. по принцип се тръгва от резервоара , мери се налягането на ел. помпа в резервоара, и така докато стигнете до ссъмнителния елемент.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Да ни е честита Новата 2010-а и само положителни емоции да ни донесе.

Преди няколко дена пуснах тази тема, но все още никакви мнения не съм видял, освен на Ди Джея.

Моля за съдействие ако някой има идея от какво може да е породен проблема. Аз лично имам съмнения за инжектор, но все пак не съм специалист.

Благодаря за вниманието,

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За много години, колега, най-добри пожелания за 2010!

За проблема ти - силно се съмнявам да е инжектор... По-скоро един регулатор на налягането ми се струва възможния виновник. Допускам, че компа няма да го регистрира изобщо този проблем.

Едно почистване би трябвало да оправи нещата, но не мисля, че спешно трябва да се юрнеш. Препоръчвам ти да пробваш с друг бензин като начало :) Разхода не следва да е по-висок по тази причина, зимата си гори с кило нагоре по общи съображения.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За много години, колега, най-добри пожелания за 2010!

За проблема ти - силно се съмнявам да е инжектор... По-скоро един регулатор на налягането ми се струва възможния виновник. Допускам, че компа няма да го регистрира изобщо този проблем.

Едно почистване би трябвало да оправи нещата, но не мисля, че спешно трябва да се юрнеш. Препоръчвам ти да пробваш с друг бензин като начало :) Разхода не следва да е по-висок по тази причина, зимата си гори с кило нагоре по общи съображения.

 

Здравей колега,

 

Благодаря за отговора. Само ако мога да те помоля да ме ориентираш къде да търся този регулатор, за да опитам с почистването.

 

Поздрави,

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

 

Благодаря за отговора. Само ако мога да те помоля да ме ориентираш къде да търся този регулатор, за да опитам с почистването.

 

Поздрави,

На GDI -ките няма такъв регулатор, всичко си регулира помпата за високо налягане,( то тя е и компенсаторна помпа )..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има тамън два. Един за ниското налягане, монтиран върху бензиновия филтър. И един за високото налягане, монтиран отгоре върху помпата (там където е датчика за налягането).

Отделен е въпроса че на колегата проблема му не е там........Христо казах ти навремето че проблема е слабо изразен за да се открие, ако сега е станало значително по-зле.......значи е време да ми докараш колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има тамън два. Един за ниското налягане, монтиран върху бензиновия филтър. И един за високото налягане, монтиран отгоре върху помпата (там където е датчика за налягането).

Отделен е въпроса че на колегата проблема му не е там........Христо казах ти навремето че проблема е слабо изразен за да се открие, ако сега е станало значително по-зле.......значи е време да ми докараш колата.

Ами няма там ,където обикновенно седят на обикновенните инжекциони........

Ти да виждаш там нещо?

http://media.snimka.bg/5281/016817004.jpg

Казах че е във самата помпа, но това го изключваме като вариант ,тъй като допуснах че колегата си мисли че е като на обикновенните инжекциони..........виж за под гор. филтър не се сетих.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На тази снимка дето си дал тръгни по дясната тръбичка и ще го намериш......Не е задължително да седи при дюзите а е накрая на тръбата, то е съвсем едно и също. Регулатора си е съвсем отделен възел и не е в помпата, а е монтиран върху нея.

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На тази снимка дето си дал тръгни по дясната тръбичка и ще го намериш......Не е задължително да седи при дюзите а е накрая на тръбата, то е съвсем едно и също. Регулатора си е съвсем отделен възел и не е в помпата, а е монтиран върху нея.

Това имах предвид ...........че се намира на помпата...........виж, за ниското мналягане изключих........оправихте ли го проблема??

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 години ...

Здравейте,колеги.

Преди няколко месеца се сдобих с Carisma 1.8GDI 125к.с. и започна вкарването във форма на автомобила.Проблема ми е същия като на колегата.При постоянна скорост без да мърдам крака на газта,в даден момент забива муцуна за момент и после се изтрелва.След известно време прекъсне се едно някой от цилиндрите не работи.И така се повтаря през цялото време.Да уточня това се случва при загрял двигател.Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колеги.

Преди няколко месеца се сдобих с Carisma 1.8GDI 125к.с. и започна вкарването във форма на автомобила.Проблема ми е същия като на колегата.При постоянна скорост без да мърдам крака на газта,в даден момент забива муцуна за момент и после се изтрелва.След известно време прекъсне се едно някой от цилиндрите не работи.И така се повтаря през цялото време.Да уточня това се случва при загрял двигател.Благодаря предварително.

.......само диагностика .....звучи ми като падане на налягането на бензина,но без диагностика трудно ще се определи......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.......само диагностика .....звучи ми като падане на налягането на бензина,но без диагностика трудно ще се определи......

 

 

Колеги пробваите с бубини и лулите при мен това реши проблема

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направо бих казал да си смениш свещите,ако не си го правил.След това лулите и бобината да се прегледат. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Качвах е на диагностика.Излезе грешка на имобилайзера.Друго нищо...момчето каза ,че мое да е от слабия ми акумулатор.Смених го но нищо.Бобините и лулите съм ги сменил а свещите са нови но не са иридиеви.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес правих диагностика отново.Излезе,че не е достатъчно налягането на горивото.Освен помпата(в резервоара) има ли от къде другаде да е проблема?Другия въпрос които ме мъчи е дали има помпа за високо налягане(някъде из форума бях чел).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А защо не са иридиеви свещите? Тези двигатели въобще не обичат своеволия, свещите трябва да са иридиеви NGK-IZFR6B и DENSO-K20PR-U11. С други няма да стане, но прекъсвамето смятам, че е от горивната система. Липсва ти налягане в определени обороти, може и дюза да е. Свържи се с Milen_z от Пловдив. Той може да ти помогне.

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, щом няма налягане - или е помпата или е горивният филтър. Но него сигурно си го сменил?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Горивния филтър не го нaмирaм от което съдя,че нямa.Въпросa ми е от коя помпa е по вероятно дa е проблемa,от ПВН или тaзи в резервоaрa?ПВН може ши дa се повреди или просто се е зaдрустилa с боклуци?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Горивния филтър не го нaмирaм от което съдя,че нямa.Въпросa ми е от коя помпa е по вероятно дa е проблемa,от ПВН или тaзи в резервоaрa?ПВН може ши дa се повреди или просто се е зaдрустилa с боклуци?

 

Няма как да няма горивен филтър.....А той стой при мотора,горе вдясно под кутийката с бушоните,един капсулован цилиндър...Смени го задължително ако не сменял....

Точно днес го смених моя,ииии разликата е огромна....Досега колата ми не е вървяла толкова....И няма замисляне....

:mitsu-smiley:

:mitsu-smiley:

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте,

 

имам проблем с моето Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 125 PS, 1999г. и се надявам да намеря помощ тук. Всичко започна както го описва Hristo Makrelov в началото на тази тема. Проблема обаче се задълбочи преди около 10 дни, когато се прибирах от България обратно в Германия. В момента когато карам с висока скорост (над 100 км/ч) на моменти, дори и изцяло прекъсва подаването на гориво към двигателя, в последсвие на което не мога да ускорявам. Компютърът показва разход от 25 л/100 и свети контролната лампа на двигателя. Проблемът изчезва, но само за кратък период, когато загася колата и я запаля отново. Ще съм благодарен ако можете да ми помогнете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...