Hristo Makrelov Публикувано 28 декември 2009 Сподели Публикувано 28 декември 2009 Здравейте колеги, Поздравявам всички с Коледните празници и ви пожелавам преди всичко здраве, семейно щастие и любов. И към всичко това и една добра доза берекет. Искам да опиша един проблем с моята Мицка, който го има от доста време, но напоследък като че ли се усилва. Става въпрос за следното:При движение с висока постоянна скорост (над 100км./час) в дадени моменти колата започва да губи ускорение, все едно забива муцуната. За да запазя скоростта трябва малко да подам газ и се оправя. Ситуацията е все едно спира притока на гориво или съм си вдигнал крака от педала на газта. Уточнявам, че свещите са сменяни, горивен филтър преди 10 000-на км., въздушен на 5 000км(т.е. сменям го два пъти на една смяна на масло - правя го заради кристално чистия въздух в Б-я :rolleyes: ), колата е обслужвана редовно и с качествени консумативи, Милен от Пловдив я е гледал няколко пъти, съответно обслужвал. Автомобилът е GDI 125к.с., автоматик.Ако някой има идея какво може да предизвиква това прекъсване моля да даде съвет. Според мен този проблем води след себе си ефекта на увеличен разход на гориво. Ще съм благодарен за всяко мнение, изказано тук. Поздрави на всички, Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 декември 2009 Сподели Публикувано 28 декември 2009 Здравейте колеги, Поздравявам всички с Коледните празници и ви пожелавам преди всичко здраве, семейно щастие и любов. И към всичко това и една добра доза берекет. Искам да опиша един проблем с моята Мицка, който го има от доста време, но напоследък като че ли се усилва. Става въпрос за следното:При движение с висока постоянна скорост (над 100км./час) в дадени моменти колата започва да губи ускорение, все едно забива муцуната. За да запазя скоростта трябва малко да подам газ и се оправя. Ситуацията е все едно спира притока на гориво или съм си вдигнал крака от педала на газта. Уточнявам, че свещите са сменяни, горивен филтър преди 10 000-на км., въздушен на 5 000км(т.е. сменям го два пъти на една смяна на масло - правя го заради кристално чистия въздух в Б-я :rolleyes: ), колата е обслужвана редовно и с качествени консумативи, Милен от Пловдив я е гледал няколко пъти, съответно обслужвал. Автомобилът е GDI 125к.с., автоматик.Ако някой има идея какво може да предизвиква това прекъсване моля да даде съвет. Според мен този проблем води след себе си ефекта на увеличен разход на гориво. Ще съм благодарен за всяко мнение, изказано тук. Поздрави на всички,TPS,компенсаторите на помпата, ел. помпа и т.н. по принцип се тръгва от резервоара , мери се налягането на ел. помпа в резервоара, и така докато стигнете до ссъмнителния елемент......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Makrelov Публикувано 1 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 1 януари 2010 Колеги,Да ни е честита Новата 2010-а и само положителни емоции да ни донесе.Преди няколко дена пуснах тази тема, но все още никакви мнения не съм видял, освен на Ди Джея.Моля за съдействие ако някой има идея от какво може да е породен проблема. Аз лично имам съмнения за инжектор, но все пак не съм специалист.Благодаря за вниманието, Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel P Публикувано 1 януари 2010 Сподели Публикувано 1 януари 2010 За много години, колега, най-добри пожелания за 2010!За проблема ти - силно се съмнявам да е инжектор... По-скоро един регулатор на налягането ми се струва възможния виновник. Допускам, че компа няма да го регистрира изобщо този проблем.Едно почистване би трябвало да оправи нещата, но не мисля, че спешно трябва да се юрнеш. Препоръчвам ти да пробваш с друг бензин като начало Разхода не следва да е по-висок по тази причина, зимата си гори с кило нагоре по общи съображения. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Makrelov Публикувано 8 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 8 януари 2010 За много години, колега, най-добри пожелания за 2010!За проблема ти - силно се съмнявам да е инжектор... По-скоро един регулатор на налягането ми се струва възможния виновник. Допускам, че компа няма да го регистрира изобщо този проблем.Едно почистване би трябвало да оправи нещата, но не мисля, че спешно трябва да се юрнеш. Препоръчвам ти да пробваш с друг бензин като начало Разхода не следва да е по-висок по тази причина, зимата си гори с кило нагоре по общи съображения. Здравей колега, Благодаря за отговора. Само ако мога да те помоля да ме ориентираш къде да търся този регулатор, за да опитам с почистването. Поздрави, Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 януари 2010 Сподели Публикувано 8 януари 2010 Здравей колега, Благодаря за отговора. Само ако мога да те помоля да ме ориентираш къде да търся този регулатор, за да опитам с почистването. Поздрави,На GDI -ките няма такъв регулатор, всичко си регулира помпата за високо налягане,( то тя е и компенсаторна помпа ).......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 8 януари 2010 Сподели Публикувано 8 януари 2010 Има тамън два. Един за ниското налягане, монтиран върху бензиновия филтър. И един за високото налягане, монтиран отгоре върху помпата (там където е датчика за налягането). Отделен е въпроса че на колегата проблема му не е там........Христо казах ти навремето че проблема е слабо изразен за да се открие, ако сега е станало значително по-зле.......значи е време да ми докараш колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 януари 2010 Сподели Публикувано 8 януари 2010 Има тамън два. Един за ниското налягане, монтиран върху бензиновия филтър. И един за високото налягане, монтиран отгоре върху помпата (там където е датчика за налягането). Отделен е въпроса че на колегата проблема му не е там........Христо казах ти навремето че проблема е слабо изразен за да се открие, ако сега е станало значително по-зле.......значи е време да ми докараш колата.Ами няма там ,където обикновенно седят на обикновенните инжекциони........Ти да виждаш там нещо?http://media.snimka.bg/5281/016817004.jpgКазах че е във самата помпа, но това го изключваме като вариант ,тъй като допуснах че колегата си мисли че е като на обикновенните инжекциони..........виж за под гор. филтър не се сетих............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 8 януари 2010 Сподели Публикувано 8 януари 2010 (редакция) На тази снимка дето си дал тръгни по дясната тръбичка и ще го намериш......Не е задължително да седи при дюзите а е накрая на тръбата, то е съвсем едно и също. Регулатора си е съвсем отделен възел и не е в помпата, а е монтиран върху нея. Редактирано 8 януари 2010 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 януари 2010 Сподели Публикувано 8 януари 2010 На тази снимка дето си дал тръгни по дясната тръбичка и ще го намериш......Не е задължително да седи при дюзите а е накрая на тръбата, то е съвсем едно и също. Регулатора си е съвсем отделен възел и не е в помпата, а е монтиран върху нея.Това имах предвид ...........че се намира на помпата...........виж, за ниското мналягане изключих........оправихте ли го проблема?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N.Todorov Публикувано 10 Май 2014 Сподели Публикувано 10 Май 2014 Здравейте,колеги.Преди няколко месеца се сдобих с Carisma 1.8GDI 125к.с. и започна вкарването във форма на автомобила.Проблема ми е същия като на колегата.При постоянна скорост без да мърдам крака на газта,в даден момент забива муцуна за момент и после се изтрелва.След известно време прекъсне се едно някой от цилиндрите не работи.И така се повтаря през цялото време.Да уточня това се случва при загрял двигател.Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 Май 2014 Сподели Публикувано 11 Май 2014 Здравейте,колеги.Преди няколко месеца се сдобих с Carisma 1.8GDI 125к.с. и започна вкарването във форма на автомобила.Проблема ми е същия като на колегата.При постоянна скорост без да мърдам крака на газта,в даден момент забива муцуна за момент и после се изтрелва.След известно време прекъсне се едно някой от цилиндрите не работи.И така се повтаря през цялото време.Да уточня това се случва при загрял двигател.Благодаря предварително........само диагностика .....звучи ми като падане на налягането на бензина,но без диагностика трудно ще се определи...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kle7777 Публикувано 12 Май 2014 Сподели Публикувано 12 Май 2014 .......само диагностика .....звучи ми като падане на налягането на бензина,но без диагностика трудно ще се определи...... Колеги пробваите с бубини и лулите при мен това реши проблема Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
james_bond Публикувано 12 Май 2014 Сподели Публикувано 12 Май 2014 Направо бих казал да си смениш свещите,ако не си го правил.След това лулите и бобината да се прегледат. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N.Todorov Публикувано 13 Май 2014 Сподели Публикувано 13 Май 2014 Качвах е на диагностика.Излезе грешка на имобилайзера.Друго нищо...момчето каза ,че мое да е от слабия ми акумулатор.Смених го но нищо.Бобините и лулите съм ги сменил а свещите са нови но не са иридиеви. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N.Todorov Публикувано 16 Май 2014 Сподели Публикувано 16 Май 2014 Днес правих диагностика отново.Излезе,че не е достатъчно налягането на горивото.Освен помпата(в резервоара) има ли от къде другаде да е проблема?Другия въпрос които ме мъчи е дали има помпа за високо налягане(някъде из форума бях чел). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Threatmore Публикувано 16 Май 2014 Сподели Публикувано 16 Май 2014 А защо не са иридиеви свещите? Тези двигатели въобще не обичат своеволия, свещите трябва да са иридиеви NGK-IZFR6B и DENSO-K20PR-U11. С други няма да стане, но прекъсвамето смятам, че е от горивната система. Липсва ти налягане в определени обороти, може и дюза да е. Свържи се с Milen_z от Пловдив. Той може да ти помогне. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 16 Май 2014 Сподели Публикувано 16 Май 2014 Помпата за високо налягане е отпред, в коша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N.Todorov Публикувано 16 Май 2014 Сподели Публикувано 16 Май 2014 Има ли вероятност да е в нея проблема? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 17 Май 2014 Сподели Публикувано 17 Май 2014 Е, щом няма налягане - или е помпата или е горивният филтър. Но него сигурно си го сменил? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N.Todorov Публикувано 19 Май 2014 Сподели Публикувано 19 Май 2014 Горивния филтър не го нaмирaм от което съдя,че нямa.Въпросa ми е от коя помпa е по вероятно дa е проблемa,от ПВН или тaзи в резервоaрa?ПВН може ши дa се повреди или просто се е зaдрустилa с боклуци? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 19 Май 2014 Сподели Публикувано 19 Май 2014 Горивния филтър не го нaмирaм от което съдя,че нямa.Въпросa ми е от коя помпa е по вероятно дa е проблемa,от ПВН или тaзи в резервоaрa?ПВН може ши дa се повреди или просто се е зaдрустилa с боклуци? Няма как да няма горивен филтър.....А той стой при мотора,горе вдясно под кутийката с бушоните,един капсулован цилиндър...Смени го задължително ако не сменял....Точно днес го смених моя,ииии разликата е огромна....Досега колата ми не е вървяла толкова....И няма замисляне.... :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi Ivelinov Ivanov Публикувано 3 юни 2014 Сподели Публикувано 3 юни 2014 Здравейте, имам проблем с моето Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 125 PS, 1999г. и се надявам да намеря помощ тук. Всичко започна както го описва Hristo Makrelov в началото на тази тема. Проблема обаче се задълбочи преди около 10 дни, когато се прибирах от България обратно в Германия. В момента когато карам с висока скорост (над 100 км/ч) на моменти, дори и изцяло прекъсва подаването на гориво към двигателя, в последсвие на което не мога да ускорявам. Компютърът показва разход от 25 л/100 и свети контролната лампа на двигателя. Проблемът изчезва, но само за кратък период, когато загася колата и я запаля отново. Ще съм благодарен ако можете да ми помогнете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.